Hij heeft een berichtje achtergelaten bij iemand op Hyves:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:21 schreef BVO het volgende:
Hij deed idd mee, maar hoe weet je dat hij door is? Zou wel tof zijn.
quote:Kwist het wel
Hoe noemde Tessa haar ookalweer. Beer ofzo hahaha
Ik heb idd meegedaan. Ik heb auditie gedaan in PUTTEN! 20 okt is dat te zien op TV..
En ja.. ik ben door hahaha
EInd Okt heb ik de theaterrondes. Die komen denk ik 2 weken daarna op tv..
Hoestie op school? Nog naar je zin??
Greetz,
Nigy
Goed speurwerk!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:54 schreef Together het volgende:
[..]
Hij heeft een berichtje achtergelaten bij iemand op Hyves:
[..]
Is daar meer informatie over?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er doet een Amerikaanse jongen mee die door is naar het theater. Zit waarschijnlijk nog een staartje aan, want hij heeft geen Nederlands paspoort.
Hoop toch niet dat hij dieronde overleeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:42 schreef BVO het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat Ollie (hier rechts) na X-Factor en SYWBAP ook aan Idols 4 meedoet.
[ afbeelding ]
Wat een giller was dat, bedankt voor de leuke minuut dat ik even kon lachen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:52 schreef RnB-girliej het volgende:
Ollie is door....lol hij zat paar stoelen naast me...Ben zelf niet door haha..komt wel op tv
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef BVO het volgende:
Chantal als ik het goed begreep ook exit.
Dat is jammerquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef BVO het volgende:
Wie was dat ook alweer?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef BVO het volgende:
Ook Sandy haar hyves is niet meer zichtbaar ( http://sandy-jay.hyves.nl/ ).quote:heej
voeg me toe op msn he
*********@hotmail.com
Spreek je dan.
Weet ni op je me wel herkent haha
ben ivar van theater weetjewel.
X ivar
Zelfs na het zien van haar foto zegt ze me nog niks. Maar dat bericht is idd duidelijk genoeg, niet door.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:10 schreef Together het volgende:
Afgaande op een berichtje op haar Hyves lijkt ook Kelsey niet door te zijn.
[..]
quote:Hey Ollie!
Alles goed met je?
Met mij echt lekkerrrr....als je snapt wat ik bedoel
Heeft ze toch Hyves. Hmmm, daar heb ik dan overheen gekeken. Maar blijkbaar was ze gisteren jarig, dus dat kan er ook mee te maken hebben dat ze zich goed voelt.quote:
quote:Maarr, wat leuk , ik hoorde dat je door was met Idols ! Wat goed zeg !!
is zij al op tv geweest? want ze zegt me niks eigenlijk...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:53 schreef Together het volgende:
Uit een berichtje dat woensdag op de Hyves van Chandni is gezet:
[..]
Misschien waren er in het theater computers waarop ze kon Hyven.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:49 schreef BVO het volgende:
Marjolijn, het meisje van vanavond, is niet door; op http://iloon456.hyves.nl/ schreef ze afgelopen dinsdagmiddag een berichtje, toen was de theaterronde nog bezig.
Ik las in een blog dat de kandidaten hun telefoons in moesten leveren en per dag een minuutje naar huis mochten bellen, dus het lijkt me sterk dat er internet voor ze beschikbaar was.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:53 schreef Together het volgende:
[..]
Misschien waren er in het theater computers waarop ze kon Hyven.
Het meisje dat aan het begin van de uitzending kwam en niet kon geloven dat de jury haar zo goed vond. Blond haar, geen zangles, had twee keer eerder auditie gedaan voor een band en voor een kerst-voorstelling of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:00 schreef Greys het volgende:
Welke was Marjolijn ook alweer? Die hyves link doet het niet (meer).
Dan lijkt het me inderdaad vrij duidelijk dat dinsdag om 13:34 de theaterronde voor haar achter de rug was.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik las in een blog dat de kandidaten hun telefoons in moesten leveren en per dag een minuutje naar huis mochten bellen, dus het lijkt me sterk dat er internet voor ze beschikbaar was.
quote:He Hallo,
Ik doe Media & Entertainment, 5e jaars! Ik ga nu richting het afstuderen. Klopt ik zit in een band en treden daar redelijk vaak mee op! Als je mij wil zien moet je anders zaterdag even naar Idols kijken! Daar zit in momenteel in, althans zit nu bij de laatste 50.
Groet Chiel
Hebben ze tegenwoordig geen zwijgplicht meerquote:Op zondag 11 november 2007 10:55 schreef Leonoor het volgende:Michiel
krabbelde afgelopen donderdag - heel dubieus natuurlijk - het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op zondag 11 november 2007 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig geen zwijgplicht meer![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 14:13 schreef Together het volgende:
[..]
Jawel.Op risico van uitsluiting. Zal ik de mensen van Idols erop wijzen?
![]()
Hieruit kunnen we waarschijnlijk afleiden dat deze Sharon, in tegenstelling tot Aisha, niet door is.quote:hii,
Ik wilde jou heeel veel succes wensen bij je verdere Idols avontuur en ik ben echt heel benieuwd wie er uit eindelijk door is gegaan van de 2 overgebleven jongens?
Nou, jammer dat we nu al weten dat Michiel er uit is dus.quote:
Weten we dat echt dan? Ik snap namelijk gewoon geen reet van zijn berichtje. Hij zit er nog wel in, maar bij de laatste 50 terwijl er 18 doorgaan....?quote:Op zondag 11 november 2007 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, jammer dat we nu al weten dat Michiel er uit is dus.
Dat vind ik shit
Hij zegt alleen dat hij bij de laatste 50 zit (en dus waarschijnlijk in elk geval de eerste selectieronde in het theater heeft overleefd). Het zou dus ook nog kunnen dat hij wel de laatste 18 heeft bereikt. Dat hij het op donderdag (toen de theaterronde al achter de rug was) nog heeft over de laatste 50 is dan wel weer een beetje vreemd.quote:Op zondag 11 november 2007 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik shit
Hij zaait gewoon verwarring i.v.m. die zwijgplicht, dat moet het zijn.quote:Op zondag 11 november 2007 16:48 schreef Together het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat hij bij de laatste 50 zit (en dus waarschijnlijk in elk geval de eerste selectieronde in het theater heeft overleefd). Het zou dus ook nog kunnen dat hij wel de laatste 18 heeft bereikt. Dat hij het op donderdag (toen de theaterronde al achter de rug was) nog heeft over de laatste 50 is dan wel weer een beetje vreemd.
ok... zo knap was hij niet, ik vond het echt een student...quote:Op zondag 11 november 2007 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik shit
Sorryquote:Op zondag 11 november 2007 16:48 schreef Together het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat hij bij de laatste 50 zit (en dus waarschijnlijk in elk geval de eerste selectieronde in het theater heeft overleefd). Het zou dus ook nog kunnen dat hij wel de laatste 18 heeft bereikt. Dat hij het op donderdag (toen de theaterronde al achter de rug was) nog heeft over de laatste 50 is dan wel weer een beetje vreemd.
quote:Gefeliciteerd Iceee
Show them what you got
En hoe is het om iedereen weer te zien.
Ik mis die tijd nog steeds maarja ik leg me dr maar bij neer. Ik vind het goed dat je doorzet!!
Love you en heel veel successsssss!!!!!!
quote:hey man!! ja wel een jaar ofzo he? haha
jah ik ben beter! Kan weer lekker werken eindelijk! Enne idols..pff...drama haha..kwerd daar ziek dus zong vet slecht..mja kijk maar op tv
je lacht je dood hahahah
Da's niet eerlijk!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef BVO het volgende:
Together! PM me eens.
Ook om spoilers buiten de prono te houden.
ik ook, ik ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk!![]()
Doe mij ook zo'n pm![]()
Dan heeft ie goed naar Gordons advies geluisterd dusquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:53 schreef Together het volgende:
De enige spoiler die ik hier wil geven is dat Marvin en zijn faghag Nathalie (dus niet die met die tieten) zijn afgevallen.
Ja,quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:00 schreef BVO het volgende:
Hebben we Nathalie ook gezien?
Korali ligt er dus uit.quote:Eeeyyy Aisha..haha...alles goed??
Hoest met idols dan??!!
heb je nie meer gedag kunnen zeggen joh!! we moesten gelijk soort van oprotten ...najah...hope you will make it!
hij ziet er een beetje nerdy uit... Maar misschien kan hij wel goed zingenquote:Op zondag 18 november 2007 18:38 schreef sbientje het volgende:
ik heb uit vrij betrouwbare bron dat bas de theaterrondes heeft overleeft...
[ afbeelding ]
Ik denk dus dat Ferry de theaterronde heeft overleefd, omdat het anders weinig zin heeft om Bas een concurrent te noemen.quote:Maar Ik weet niet wat zijn hyves is...hij heet bas, dat weet ik alleen ...
maar joah hij was echt Te goed.. Jezus...
zat echt te kijken dacht ff van WOW... DIKKE CONCURENT
gelukkigquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:53 schreef Together het volgende:
De enige spoiler die ik hier wil geven is dat Marvin en zijn faghag Nathalie (dus niet die met die tieten) zijn afgevallen.
Marc ligt er dus uit.quote:Lieve Wendy, Ik wou je nog even bedanken voor alles wat je voor mijn zoon Marc hebt gedaan. Je bent een schat van een vrouw en gelukkig gezelf gebleven.Ik wens je heel veel geluk en vooral gezondheid toe voor jou en Sam en al je andere fam en vrienden.Heel veel liefs Jacqueline Gnurlandino en tot volgend jaar haha
quote:Op zondag 2 december 2007 14:20 schreef Together het volgende:
De moeder van Marc schrijft op de fan-Hyve van Wendy van Dijk:
[..]
Marc ligt er dus uit.
Nope, de achternaam klopt ook.quote:Op zondag 2 december 2007 14:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan het niet een moeder van een Marc zijn die Wendy met één van haar Hart in Actie-achtige programma's heeft geholpen? Marc met een c is niet zo'n weinig-voorkomende naam.
Give me hope.![]()
quote:Op zondag 2 december 2007 14:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Jaaaa maar die achternaam is natuurlijk ook veel voorkomend.
...toch?
![]()
![]()
quote:Gezocht op: Gnurlandino in Nederland
Resultaat 1-1 van 1 vermeldingen
Hier de bevestiging dat Marvin op de laatste dag van de theaterronde eruit wordt gekickt: Nathalie schreef op 7 november op de Hyves van John het volgende:quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:53 schreef Together het volgende:
quote:heeeee john
zoals je misschien al ziet is mijn idols avontuur ook afgelopen, daar slapen was heel leuk ik heb de tijd van mn leven gehad maar we moesten daarna in trio's zingen en het was egt dramatish slecht, ik was met marvin en nog een meisje(milena) en marvin en ik kregen ruzie met dr en t was egt 10x niks,, ten vergat ik mn teskt nja.. jammer jammer, marvin is gister ook afgevallen jammer genoeg!
kusss
Bron?quote:Op zondag 2 december 2007 19:19 schreef Cairon het volgende:
Ivar gaat door!
Gisteren liep hij samen met Gordon handje in handje... ofzo...
Waarop Chandni antwoordt:quote:Hahaha... toch handig he? Als je iedereen niet meer dagelijks ziet..
En gezellig dat je er de 15de bent!!! Komen jullie met een hele delegatie??? Ik kijk er naar uit...
Grtjs Eric
Het lijkt er dus op dat Ivar als toeschouwer naar de liveshow gaat.quote:Jaa ik ben ook heel erg zin in 15 december. ik weet alleen van ivar dat hij gaat en volgens mij marvin ook! maar ik denk persoonlijk dat er wel meer gaan komen
liefss
Verlicht ons.quote:Op maandag 3 december 2007 00:02 schreef robert2006 het volgende:
haha, denk dat er een aantal mensen hier zitten te genieten, sommige spoilers kloppen, maar niet allemaal
quote:Op zondag 2 december 2007 23:00 schreef Together het volgende:
Het lijkt er dus op dat Ivar als toeschouwer naar de liveshow gaat.
In elke topic Ivar verdedigen, constant naar zn hyves gaan................... hmm, je , ik vermoed, 15-jarige kutje wordt wel nat van hem, he?quote:Op maandag 3 december 2007 18:05 schreef Simoontjuh het volgende:
hmm iemand had op een fanhyves van ivar een berichtje achter gelaten waarin stond dat ze van een exklasgenootje (die nu een klasgenoot van ivar is) had gehoord dat ivar niet door is naar de liveshows!
En ik ging een paar uur later weer terug naar die hyves en nu is het bericht verwijderd!
De zwerver met de muts is Mark. Marc is de jongen die als laatste met Ivar moest zingen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:22 schreef Greys het volgende:
Marc (is toch de 'zwerver met de muts?') er uit en Ferry er nog in.
Dat was nou niet bepaald wat ik gehoopt had
echt welquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
In elke topic Ivar verdedigen, constant naar zn hyves gaan................... hmm, je , ik vermoed, 15-jarige kutje wordt wel nat van hem, he?
Ben bang van welquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:08 schreef Together het volgende:
In de promo waren ook Nigel en Charlene te zien, allebei met een beetje bedrukte gezichten, en Charlene zei: "Het voelt heel oneerlijk." Zou dit betekenen dat zij door zijn maar Miranda is afgevallen?
Dat moet je aan z'n dokter vragen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:10 schreef SpaRood het volgende:
Waarom heeft Neil een rode huidaanslag op zijn linkerwang?
omdat je zijn rechterwang niet hebt gezienquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:10 schreef SpaRood het volgende:
Waarom heeft Neil een rode huidaanslag op zijn linkerwang?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:14 schreef BVO het volgende:
Ferry en Aisha zitten trouwens bij de laatste 18.
Ik hou een andere spoiler voor mezelf.. ik weet nog iemand die bij de laatste 18 zit die jullie denk ik niet verwachtenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef Greys het volgende:
Hoezo hou je die spoiler voor jezelf en kom je dat dan hier toch ff melden?
nou vertel... daar is het spoilertopic voor! En anders moet je het voor je zelf houden en niet zeggen: ik weet lekker wie er bij de laatste 18 zit, en jullie niet! Lekker puhquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:34 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Ik hou een andere spoiler voor mezelf.. ik weet nog iemand die bij de laatste 18 zit die jullie denk ik niet verwachten
Ja okee.. dat is waar;)quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou vertel... daar is het spoilertopic voor! En anders moet je het voor je zelf houden en niet zeggen: ik weet lekker wie er bij de laatste 18 zit, en jullie niet! Lekker puh![]()
Ik kan ook wel zeggen... ik ken iemand en die zit bij de laatste 18.. en als bekend wordt wie de laatste 18 zijn, dan zeggen... ja het is Ferry die ik ken
weet je dat dacht ik al... ik zat haar hyves te lezen en die van Rick? geloof ik, en daar hadden ze het over goed oefenen.... Dus denk dat Rick ook door is... hij heet toch rick? Weet het niet meerquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:46 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Ja okee.. dat is waar;)
Ik zal niet flauw doen
Mirjam!:)
Ja hij heet rick.. maar ik ben niet echt fan van hem:(quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je dat dacht ik al... ik zat haar hyves te lezen en die van Rick? geloof ik, en daar hadden ze het over goed oefenen.... Dus denk dat Rick ook door is... hij heet toch rick? Weet het niet meer
Hmmz.. ik denk niet dat hij genoeg stemmen gaat krijgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
ja net nagekeken. Ik denk dat Rick ook door is.
Maar dat denk ik van Mirjam ook...quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:59 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Hmmz.. ik denk niet dat hij genoeg stemmen gaat krijgen
Wat namen dus:quote:Even een tussenstand: bij mij gaat t belabberd! Maar goed, keep up the good work!
Mirjam met het rooie shirtquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wie de fuck zijn Mirjam en Rick nou weerMaargoed, lekker slim van die kandidaten. Zo lekt alles toch uit
. Dat kuthyves ook, waar zijn de mooie gouwe ouwe tijden van het sms'en en bellen gebleven?
Edit: heb even gekeken wie het zijn, maar het zijn beide types die me maar lichtjes bekend voorkomen. Ja leuk voor ze enzo blablabla, maar is er nog wel genoeg plek over voor de toffe mensen als Nathalie enzo?
Echt waarquote:Op zaterdag 8 december 2007 10:22 schreef Stefkeeh het volgende:
Sandy is niet door ben ik achter gekomen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:22 schreef Stefkeeh het volgende:
Sandy is niet door ben ik achter gekomen
Ten koste van Ivar dus, getuige dat eindshot.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:04 schreef Together het volgende:
Hmmm, als je goed kijkt naar de eerste minuut van de eerste theateruitzending kun je volgens mij al zien dat Neil doorgaat.
Chandni (of zoiets) is dus niet door,dit is gisteravond op haar hyves geplaatstquote:eey Chandni...
allez goed met jouw ???
jammer dat je eruit ligt bij Idols, ik vondt je wel een van de leukere kandidaten
quote:echt super dat je door bentt!
hoop dat je nog veel rondes mee gaat.. ben al lang fan van je, iedere keer dat je ergens aan mee deed.. en nu gaat het je lukken! ik duim voor je!
kuss, ninja
Ja, dat zagen we vorige week al op tv.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:32 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Chandni (of zoiets) is dus niet door,dit is gisteravond op haar hyves geplaatst:
Oeps! Sorry! Ik heb die aflevering online gekeken en ik geloof dat ik toch te druk met andere dingen bezig was!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:34 schreef Together het volgende:
[..]
Ja, dat zagen we vorige week al op tv.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:15 schreef Deceit het volgende:
Weet niemand iets van het trio Miranda, Charlene en Nigel?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:08 schreef Together het volgende:
In de promo waren ook Nigel en Charlene te zien, allebei met een beetje bedrukte gezichten, en Charlene zei: "Het voelt heel oneerlijk." Zou dit betekenen dat zij door zijn maar Miranda is afgevallen?
Ik weet wel wat Nigel gedaan heeft, maar omdat dat niet uit een hyves-bron o.i.d. komt plaats ik die nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:15 schreef Deceit het volgende:
Weet niemand iets van het trio Miranda, Charlene en Nigel?
Ik denk het dan wel.. Maar hoop op het omgekeerde.. dat ze jaloers zijn op Miranda en dat ze zich beter voelen als haar en dat hun dus zijn afgevallen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:08 schreef Together het volgende:
Rechtstreekse bronnenquote:
Of Miranda doorgaat weet ik niet zeker eigenlijk, maar wat ik uit sommige opmerkingen begreep is ze afgevallen. Maar nogmaals, dat zeg ik nu met voor m'n gevoel 80% zekerheid ofzo, heb geen uitsluitsel gehadquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:29 schreef Deceit het volgende:
Kan je zeggen of ik vanavond idols moet kijken met een rotgevoel op het eind of met een happy face?
quote:oke gezellig,
marvin en ik krijgen komende maandag een cameraploeg van idols bij ons'
haha echt grappig
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:38 schreef Deceit het volgende:
kut idols
Wel apart, je zou toch zeggen dat een medewerker van Idols dit niet effe zo in de trein gaat lekken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:37 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Mijn broer zat bij iemand in de trein die bij idols werkte.. en die zei dat sandy afviel
Speltip 9: geloof niet alles wat vreemden in de trein zeggen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:37 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Mijn broer zat bij iemand in de trein die bij idols werkte.. en die zei dat sandy afviel
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:40 schreef PeRi het volgende:
Misschien lekken de liedjes voor de liveshows wel uit? Thema's, misschien kan iemand de stress niet meer aan en stopt voortijdig met Idols. Allemaal spoilers.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!![]()
Hulde aan de TS dan maar
dat blijkt!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:34 schreef Together het volgende:
[..]
Speltip 9: geloof niet alles wat vreemden in de trein zeggen.
Dat is ook wat mijn bronnen zeggen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:57 schreef Deceit het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik gehoord dat de idolsfinale gewonnen wordt door Nathalie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |