Oeps! Sorry! Ik heb die aflevering online gekeken en ik geloof dat ik toch te druk met andere dingen bezig was!quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:34 schreef Together het volgende:
[..]
Ja, dat zagen we vorige week al op tv.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:15 schreef Deceit het volgende:
Weet niemand iets van het trio Miranda, Charlene en Nigel?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:08 schreef Together het volgende:
In de promo waren ook Nigel en Charlene te zien, allebei met een beetje bedrukte gezichten, en Charlene zei: "Het voelt heel oneerlijk." Zou dit betekenen dat zij door zijn maar Miranda is afgevallen?
Ik weet wel wat Nigel gedaan heeft, maar omdat dat niet uit een hyves-bron o.i.d. komt plaats ik die nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:15 schreef Deceit het volgende:
Weet niemand iets van het trio Miranda, Charlene en Nigel?
Ik denk het dan wel.. Maar hoop op het omgekeerde.. dat ze jaloers zijn op Miranda en dat ze zich beter voelen als haar en dat hun dus zijn afgevallen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:08 schreef Together het volgende:
In de promo waren ook Nigel en Charlene te zien, allebei met een beetje bedrukte gezichten, en Charlene zei: "Het voelt heel oneerlijk." Zou dit betekenen dat zij door zijn maar Miranda is afgevallen?
Rechtstreekse bronnenquote:
Of Miranda doorgaat weet ik niet zeker eigenlijk, maar wat ik uit sommige opmerkingen begreep is ze afgevallen. Maar nogmaals, dat zeg ik nu met voor m'n gevoel 80% zekerheid ofzo, heb geen uitsluitsel gehadquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:29 schreef Deceit het volgende:
Kan je zeggen of ik vanavond idols moet kijken met een rotgevoel op het eind of met een happy face?
quote:oke gezellig,
marvin en ik krijgen komende maandag een cameraploeg van idols bij ons'
haha echt grappig
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:38 schreef Deceit het volgende:
kut idols
Wel apart, je zou toch zeggen dat een medewerker van Idols dit niet effe zo in de trein gaat lekken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:37 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Mijn broer zat bij iemand in de trein die bij idols werkte.. en die zei dat sandy afviel
Speltip 9: geloof niet alles wat vreemden in de trein zeggen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:37 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Mijn broer zat bij iemand in de trein die bij idols werkte.. en die zei dat sandy afviel
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:40 schreef PeRi het volgende:
Misschien lekken de liedjes voor de liveshows wel uit? Thema's, misschien kan iemand de stress niet meer aan en stopt voortijdig met Idols. Allemaal spoilers.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!![]()
Hulde aan de TS dan maar
dat blijkt!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:34 schreef Together het volgende:
[..]
Speltip 9: geloof niet alles wat vreemden in de trein zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |