Van die vent val je binnen 1 minuut in slaap. Wat een droogkloot is dat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:22 schreef Aoristus het volgende:
wat heb ik toch een hekel aan Arnon Grunberg, die lul zit een beetje erudiet gedrag te veinzen bij Pauw en Witteman, terwijl er twee heerlijke wijven naar 'm zitten te gapen
Aka suffe lul.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van die vent val je binnen 1 minuut in slaap. Wat een droogkloot is dat.
Droogkloot zie ik als een positief woord, in het geheel niet van toepassing op hem.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van die vent val je binnen 1 minuut in slaap. Wat een droogkloot is dat.
Idd, hij is gewoon mega saai. Wat een donskop vol met lucht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Droogkloot zie ik als een positief woord, in het geheel niet van toepassing op hem.
Ja, je hebt gelijk. Om een droogkloot kan je nog lachen. Maar de AKO literatuurprijs zit er weer aan te komen. Dus hij komt weer terug bij P&Wquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Droogkloot zie ik als een positief woord, in het geheel niet van toepassing op hem.
En zo ontzettend overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Idd, hij is gewoon mega saai. Wat een donskop vol met lucht.
Dat worden trouwens alle bn-ers. Jeetje, wat worden ze hier aanbeden. Jan Smit, Danny de Munk enz.quote:
Maak er een topic overquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat worden trouwens alle bn-ers. Jeetje, wat worden ze hier aanbeden. Jan Smit, Danny de Munk enz.
Ze worden behandeld alsof ze God zijn.
Zijn naam niet IJdel gebruiken he?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat worden trouwens alle bn-ers. Jeetje, wat worden ze hier aanbeden. Jan Smit, Danny de Munk enz.
Doe ik dat dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zijn naam niet IJdel gebruiken he?![]()
SHO. Volg het topic van PBerends, dan kom je er vanzelf.quote:
Opiniemakers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:58 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
In POL. Over de macht van de BN-er![]()
Niet elke schrijver wordt overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kluun iig niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niet elke schrijver wordt overgewaardeerd.
Optimisme is lafheid.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Optimisme is irritant.
De story en de prive zijn toch ook niet overgewaardeerd omdat ze zoveel verkopen?quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Oswald_Spenglerquote:In 1931, he published Man and Technics, which warned against the dangers of technology and industrialism to culture. He especially pointed to the tendency of Western technology to spread to hostile "Colored races" that would then use the weapons against the West. It was poorly received because of its anti-industrialism. This book contains the well-known Spengler quote, "Optimism is cowardice."[2]
http://www.geocities.com/reocork/man.htmquote:Already the danger is so great, for every individual, every class, every people, that to cherish any illusion whatever is deplorable. Time does not suffer itself to be halted; there is no question of prudent retreat or wise renunciation. Only dreamers believe that there is a way out. Optimism is cowardice.
Tuurlijk wel. Als ze niet gewaardeerd werden, kocht niemand ze. En gezien de verkoopcijfers van die pulp, worden ze overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De story en de prive zijn toch ook niet overgewaardeerd omdat ze zoveel verkopen?
Je verwart goed en leuk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als ze niet gewaardeerd werden, kocht niemand ze. En gezien de verkoopcijfers van die pulp, worden ze overgewaardeerd.
Maar mensen die Kluun kopen, doen dat niet om de roddels. Ze zweren dat het een goed boek is.
Nul, ik heb altijd gelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:16 schreef Sidekick het volgende:
Hoeveel JohnDopes zet je in?
Ja, en dat is het geval met Kluun.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je verwart goed en leuk.
Je wordt overgewaardeerd wanneer je lege gebazel verward wordt met literatuur.
Door wie dan? Niet door iemand hier...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, en dat is het geval met Kluun.
Oh, ik wist niet dat de wereld stopt bij POL SC.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Door wie dan? Niet door iemand hier...
Jij geeft aan dat hij geprezen wordt. Ik vraag je netjes door wie...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat de wereld stopt bij POL SC.
Door de lezers, recensenten, critici, collega's, boekhandelaren... Goed genoeg?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij geeft aan dat hij geprezen wordt. Ik vraag je netjes door wie...
Tijd voor een fantopic voor Marcel van Dam.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:26 schreef Monidique het volgende:
Geweldig: Che Guevara 40 jaar dood Open een topic over Guevara en half-Fok! flipt.
Wat jij van relevant vindt zal me jeuken. Ik wilde het enkel duidelijk(er) voor je maken...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Door de lezers, recensenten, critici, collega's, boekhandelaren... Goed genoeg?
En jij meldt erbij dat niemand hier hem te hoog inschat, alsof dat van enige relevantie is.
Wat wil je duidelijker maken? Dat jij geen mensen kent die hem vereren?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat jij van relevant vindt zal me jeuken. Ik wilde het enkel duidelijk(er) voor je maken...
bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:41 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat wil je duidelijker maken? Dat jij geen mensen kent die hem vereren?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Tijd voor een fanhuldetopic voor Marcel van Dam.
Je moet niet zoveel denken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk. Zou je bijna gaan denken dat je alleen maar mensen 'hier' kent.
Lijkt Reya niet op m?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af of er Fokkers zijn die op Anon Grunberg lijken?
Zo ja, wie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |