Heb het even op gezocht. Het blijkt dat als je s'ochtends geen honger hebt dan is het lichaam nog bezig met de vetverbranding. Als je dan gaat eten vermindert deze vetverbranding. Dit kan je dus voorkomen door s'avonds minder te eten om maar meteen de TT te ontkrachtenquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
De reden weet ik niet meer, maar hoe later je eet, hoe heftiger het hongergevoel 's ochtends is. Als ik wel 'ns zondig en na 10 uur nog een toetje eet, word ik 's ochtends wakker met een enorm gat in m'n maag, bijna duizelig van de honger. Schijnt een fantastische wetenschappelijke onderbouwing voor te zijn, maar die ben ik vergeten. Iets met averechts effect, in ieder geval.
Ja het is echt 3 keer niks die vent. Vorige week deed bij giel beelen iemand hem perfect na net zo irritantquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:22 schreef Aoristus het volgende:
wat heb ik toch een hekel aan Arnon Grunberg, die lul zit een beetje erudiet gedrag te veinzen bij Pauw en Witteman, terwijl er twee heerlijke wijven naar 'm zitten te gapen
Join the club. Ik ben bestwel pascifist maar van die gast krijg ik echt wurgneigingen en komen alle ideeen van de vele honderden horrors die ik heb gezien naar boven. Dood, en pijnlijk ook.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:22 schreef Aoristus het volgende:
wat heb ik toch een hekel aan Arnon Grunberg, die lul zit een beetje erudiet gedrag te veinzen bij Pauw en Witteman, terwijl er twee heerlijke wijven naar 'm zitten te gapen
zeker, iets met haken die zijn mond uit elkaar trekken ofzoiets, of met een kroontjespen zijn hersens via zijn oogjes uitlepelen, van die dingenquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Join the club. Ik ben bestwel pascifist maar van die gast krijg ik echt wurgneigingen en komen alle ideeen van de vele honderden horrors die ik heb gezien naar boven. Dood, en pijnlijk ook.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Join the club. Ik ben bestwel pascifist maar van die gast krijg ik echt wurgneigingen en komen alle ideeen van de vele honderden horrors die ik heb gezien naar boven. Dood, en pijnlijk ook.![]()
Leef je uit.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zeker, iets met haken die zijn mond uit elkaar trekken ofzoiets, of met een kroontjespen zijn hersens via zijn oogjes uitlepelen, van die dingen![]()
http://www.wereldomroep.n(...)ocratie-is-voor-ezelquote:Kadhafi: Westerse democratie is voor ezels
Tripoli - De Libische leider Muamar Kadhafi heeft in een toespraak hard uitgehaald naar Westerse democratieën. Hij zei dat burgers in een democratisch stelsel van meerdere partijen worden behandeld als 'ezels'. Volgens Kadhafi hebben mensen wereldwijd de buik vol van verkiezingen en komen er steeds meer Westerse intellectuelen die zijn mening delen.
Hij zei dat Libië hoe dan ook vasthoudt aan zijn partijloze systeem van lokale raden, waardoor burgers volgens Kadhafi veel directer invloed kunnen uitoefenen op hun omgeving. Critici zeggen dat Kadhafi het zogeheten Jamahiriyah-systeem heeft uitgevonden om de bevolking juist onder de duim te houden.
Hoe heet dan mens (*knor *knor) van de FNV ook alweer? Die zit ook zuur te kijken naar dat meisje.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:22 schreef Aoristus het volgende:
Maak jij maar een mooie tekeningquote:
Ja, maar Jongerius heeft heel veel invloed. Ze is 12e van de meest invloedrijke Nederlandersquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:38 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hoe heet dan mens (*knor *knor) van de FNV ook alweer? Die zit ook zuur te kijken naar dat meisje.
Miike is the Masterquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:34 schreef Aoristus het volgende:
zeker, iets met haken die zijn mond uit elkaar trekken ofzoiets, of met een kroontjespen zijn hersens via zijn oogjes uitlepelen, van die dingen![]()
Takashi Miike !quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Miike is the Master
Naalden door tandvlees, bot en onder nagels.![]()
Dude, ik run een horrorrecensie website. Duh, dat ik die al gezien heb.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:43 schreef Aoristus het volgende:
Takashi Miike !
Je moet Ôdishon een keer kijken
Cool, dat is jouw site? Dat wist ik niet. In dat geval: heb je nog tips voor mij?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dude, ik run een horrorrecensie website. Duh, dat ik die al gezien heb.
Ligt eraan waar je naar op zoek bent ... gore, spanning, humor ... ?quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:50 schreef Aoristus het volgende:
Cool, dat is jouw site? Dat wist ik niet. In dat geval: heb je nog tips voor mij?
Ik weet het eigenlijk niet, zo ontzettend heb ik me er niet in verdiept. Ringu vond ik best spannend, maar die is al veramerikaniseerd. Saw vond ik dan weer helemaal niets.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naar op zoek bent ... gore, spanning, humor ... ?
Laatste die van mij de ok stempel kregen waren 28 Weeks Later, Wrong Turn 2 en Murder Party. Vooral die laatste is echt hilarisch, maar je moet er veel horrors voor hebben gezien om de grappen te snappen ... een beetje een snobbistische horror.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:57 schreef Aoristus het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet, zo ontzettend heb ik me er niet in verdiept. Ringu vond ik best spannend, maar die is al veramerikaniseerd. Saw vond ik dan weer helemaal niets.
The Ring was natuurlijk wel een stukje beter dan Ringu hè.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, zo ontzettend heb ik me er niet in verdiept. Ringu vond ik best spannend, maar die is al veramerikaniseerd. Saw vond ik dan weer helemaal niets.
Ja, dat geparodieer is typisch Amerikaans, dat haat ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Laatste die van mij de ok stempel kregen waren 28 Weeks Later, Wrong Turn 2 en Murder Party. Vooral die laatste is echt hilarisch, maar je moet er veel horrors voor hebben gezien om de grappen te snappen ... een beetje een snobbistische horror.![]()
Wrong Turn 1 was dat niet die film van een gozer die ergens in Zuid-Virginia door een ongeluk een zijweggetje inging, tegen een andere auto aanknalde van lui die dat zelfde weggetje waren ingeslagen, waarna één en ander gebeurde? Hij was in zijn subgenre niet slecht vond ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Laatste die van mij de ok stempel kregen waren 28 Weeks Later, Wrong Turn 2 en Murder Party. Vooral die laatste is echt hilarisch, maar je moet er veel horrors voor hebben gezien om de grappen te snappen ... een beetje een snobbistische horror.![]()
Dat vond ik dus absoluut niet. Het verhaal was hetzelfde volgens mij, dus geen ingelast happy end; alleen tegen de (positieve) geliktheid van een productie uit Hollywood kan natuurlijk niemand op. Er komt idd bagger uit Hollywood, maar er komt ook zeer veel kwaliteit uit Hollywood, ook al heb je het dan in dit geval over kwalitatief goed in zijn genre.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, dat geparodieer is typisch Amerikaans, dat haat ik.
En Ryan3, Ringu was beter
geef mij maar dat ongepolijste, dan kun je er zelf nog wat meequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat vond ik dus absoluut niet. Het verhaal was hetzelfde volgens mij, dus geen ingelast happy end; alleen tegen de (positieve) geliktheid van een productie uit Hollywood kan natuurlijk niemand op. Er komt idd bagger uit Hollywood, maar er komt ook zeer veel kwaliteit uit Hollywood, ook al heb je het dan in dit geval over kwalitatief goed in zijn genre.
Gillende meisjes in doodsangst werken erotiserend hoorde ik gister op NG, er was weer eens iets over sexuele aantrekkingskracht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:15 schreef Autodidact het volgende:
Beulen die gemaskerd met een bebloede bijl achter een kruipend, huilend tienermeisje lopen.
[ afbeelding ]
Aja, dat ontbrak nog op mijn to-do list.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:15 schreef Autodidact het volgende:
Beulen die gemaskerd met een bebloede bijl achter een kruipend, huilend tienermeisje lopen.
[ afbeelding ]
Is toch niet om aan te zien joh.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
geef mij maar dat ongepolijste, dan kun je er zelf nog wat mee
De eerste film is een klassieker, heeft een subgenre gestart.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:15 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
Man, zit niet zo te Tichelarenquote:
Ik heb a. niet zo'n hoog stemmetje, en b. ben ik wat duidelijker dan Tichelaar.quote:
Ja, weet ik het, het is nieuw, dus hip om te zeggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb a. niet zo'n hoog stemmetje, en b. ben ik wat duidelijker dan Tichelaar.
Lijkt me.
O, okee, ik zal het een keer gebruiken tegen Ippon als hij weer gaat zeveren over Maxima.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, weet ik het, het is nieuw, dus hip om te zeggen.
Netelenbossen begrijpt niemand meer, dus het is wel een mooie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, okee, ik zal het een keer gebruiken tegen Ippon als hij weer gaat zeveren over Maxima..
Van Netelenbos wordt niemand goed, maar goed...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Netelenbossen begrijpt niemand meer, dus het is wel een mooie.
Ik ga pitten
Ik lees NRC.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Netelenbossen begrijpt niemand meer, dus het is wel een mooie.
Ik ga pitten
Eigenlijk is Fokke en Sukke verschrikkelijk nep en gaar. Ik hoor net bij dwdd dattie Gummbah gaat vervangen in de Volkskrant. Fraai is dat.Hij staat al in dat oervervelende NRC
Ik heb de nrc next geprobeerd, maar ik vond het een typische krant voor mensen als Rock de Braziliaan, veel opinie, maar het raakt de kern niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik lees NRC..
Maar heb nog de jl. zaterdageditie van VK te lezen; laatste 50 lui met meeste invloed.
Jongerius op 12 NB, las ik net?
Nee, zelfs NRC next had meer diepgang dan onze brulaap Rocky. En NRC voor grote mensen is echt wel een goede krant hoor, probeer hem eens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik heb de nrc next geprobeerd, maar ik vond het een typische krant voor mensen als Rock de Braziliaan, veel opinie, maar het raakt de kern niet.
Streep 50 mooiste door dan, want dat is een quantité négligeable natuurlijk.quote:De meest invloedrijke Nederlanders is net zo'n initiatief als de 50 rijkste, de 50 slimste of de 50 mooiste mensen. Het is relatief, maar het leest wel lekker. Je wilt toch weten hoe het zit.
Hij brult niet, hij wist alles. Ik vroeg me af of die (fan)topics alleen mochten als Sigme het leuk vond om te lezen, het is 3x verwijderdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, zelfs NRC next had meer diepgang dan onze brulaap Rocky. En NRC voor grote mensen is echt wel een goede krant hoor, probeer hem eens.
Post het aub, ik heb de krant niet meer. Ik moet nog even een deal sluiten met de buren.quote:Streep 50 mooiste door dan, want dat is een quantité négligeable natuurlijk.
maar was benieuwd, dus ga het 1 dezer dagen lezen.
Ja, Rock en sigme hebben het woord 'sneu' totaal geherdefinieerd op POL idd. Straks krijgen we jouw 'grote lievde' Elseetje als mod, dan kun je echt pas lachen...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hij brult niet, hij wist alles. Ik vroeg me af of die (fan)topics alleen mochten als Sigme het leuk vond om te lezen, het is 3x verwijderd
[..]
Ja, zal kijken, ben ook benieuwd iig.quote:Post het aub, ik heb de krant niet meer. Ik moet nog even een deal sluiten met de buren.
Dronkemansgelalquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Rock en sigme hebben het woord 'sneu' totaal geherdefinieerd op POL idd. Straks krijgen we jouw 'grote lievde' Elseetje als mod, dan kun je echt pas lachen....
[..]
Ja, zal kijken, ben ook benieuwd iig.
Ben de krant alleen tijdelijk kwijt, hoop niet dat Stali hem weggegooid heeft, of er met die sectie net de aardappelschillen in verpakt..
Later..
Bij jezelf?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:47 schreef het_is_terecht het volgende:
[..]
Ik zie de cognitieve dissonantiereductie al zijn werk doen![]()
Ik denk, dus ik benquote:
Hetgeen jouw cognitieve dissonantiereductie is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:52 schreef het_is_terecht het volgende:
[..]
Ik denk, dus ik ben; al lijkt dat gezien jouw alcoholpromillage op dit moment niet te gelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |