Denk het. Maar mijn ouders betalen dus ik heb eigenlijk geen ideequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:15 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Laat jij je collegegeld in termijnen afschrijven? Bij mij begint de IB dan te kwallen.
Simpele, consequente fraudebestrijding: "Het bedrijf, bekend van het merk Marlboro, had meegewerkt aan smokkel om accijns in Europa te ontwijken. Bart Staes bepleit meer van dit soort overeenkomsten om fraude tegen te gaan."quote:
Die samenvatting op de envelop ook:quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:09 schreef Fastmatti het volgende:
Krijg net een brief van de TU waar de volgende briljante zin in staat![]()
Accijnzen ontwijken is niet strafbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Simpele, consequente fraudebestrijding: "Het bedrijf, bekend van het merk Marlboro, had meegewerkt aan smokkel om accijns in Europa te ontwijken. Bart Staes bepleit meer van dit soort overeenkomsten om fraude tegen te gaan."
Waar dus de 5 niet voor maanden staat, maar voor werkdagenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:23 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Die samenvatting op de envelop ook:
X = OK
X + 1 = !
X + 1 + 5 = X
Waarbij de eerste regel in het groen is, de tweede regel in het oranje en de derde in het rood.
Bizar voorstel inderdaad.quote:
Smokkel is kennelijk strafbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:23 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Accijnzen ontwijken is niet strafbaar.
Ach ze hebben in elk geval hun best gedaan om aan te sluiten bij de "belevingswereld van de doelgroep", zullen we maar denken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:24 schreef Fastmatti het volgende:
Waar dus de 5 niet voor maanden staat, maar voor werkdagen![]()
De vlag kan uit.quote:Onduidelijkheid over gedragscode
RTL stopt met call tv spelletjes
RTL stopt per 1 november aanstaande met de 'call tv spellen'.
(1)
Onderzoek
Dat meldt RTL Nederland. Justitie doet een onderzoek naar de tv-spelletjes, omdat ze mogelijk onrechtmatig zijn. Het gaat om de programma's die RTL zelf maakt en de door Endemol aangeleverde programma's.
Evaluatie
De tv-spelletjes voldoen volgens Justitie niet aan de gedragscode die is opgesteld. RTL bestrijdt dat, maar wil nu wachten op een evaluatie van de gedragscode die door de overheid is aangekondigd. Daarna wordt besloten of de call tv spellen terugkomen op de RTL-zenders. De gedragscode moet uitgevers en omroepbedrijven in staat stellen call tv spellen te exploiteren.
'Loyaal meegewerkt'
RTL Nederland laat weten telkens 'loyaal meegewerkt te hebben om tot heldere afspraken te komen over de gedragscode'. "Ook zijn, waar nodig, mede op aanwijzing van de overheid, aanpassingen aan de call tv programma's gedaan. RTL wil als belangrijke aanbieder van entertainment en onafhankelijke informatie elke schijn van onrechtmatig handelen vermijden en wil volstrekte duidelijkheid van de overheid over de interpretatie van de gedragscode."
Tientallen banen
RTL Nederland zegt dat met het stoppen van de call tv spellen er banen op de tocht staan bij Endemol en RTL. Het gaat om tientallen mensen. "RTL zal zich inspannen om voor haar medewerkers alternatieve werkgelegenheid te zoeken", zegt een woordvoerder. In de komende weken werkt RTL aan een alternatieve programmering.
Jawel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De fabrieken hebben niet gesmokkeld.
Niet.quote:
Jawel. Wel volgens het artikel: "had meegewerkt aan smokkel om accijns in Europa te ontwijken". Het kan altijd zo zijn dat het artikel het verkeerd heeft, dat weet ik.quote:
Volgens mij moet je je ronde eerst nog doen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
dutje doen
Dan zijn ze onvoorzichtig geweest. Ignorance is blissquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jawel. Wel volgens het artikel: "had meegewerkt aan smokkel om accijns in Europa te ontwijken". Het kan altijd zo zijn dat het artikel het verkeerd heeft, dat weet ik.
Hoe bedoel je? Weet jij meer, ofzo? Want dit artikel zegt dat ze meeholpen hebben aan smokkel en dat ze daarvoor ook een boete hebben gekregen. Eerst zeg je dat het niet verboden is accijnzen te ontwijken, dat zal dan wel, daarna dat ze neit meegeholpen hebben, en nu hou je het op onvoorzichtigheid. Weet je iets meer, of denk jij per definitie dat bedrijven altijd slachtoffer zijn van de grote, boze overheid?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dan zijn ze onvoorzichtig geweest. Ignorance is bliss![]()
Schiet Muttie maar ff aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:36 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je ronde eerst nog doen.
Zo te zien kan je het prima zelf.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Schiet Muttie maar ff aan.
Dan werkten ze dus bewust mee aan het smokkelen van sigaretten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:49 schreef Fastmatti het volgende:
edit
Ja, toch maar spijt van wat je daar zei?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:49 schreef Fastmatti het volgende:
edit
Sommige dingen zijn inderdaad niet zo handigquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja, toch maar spijt van wat je daar zei?
Ze hadden er zelfs belang bij dat de smokkelwaar onderschept werd. Dan konden zij weer meer producerenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan werkten ze dus bewust mee aan het smokkelen van sigaretten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |