arrogant ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:18 schreef golfer het volgende:
Ik vind die jonge tennisser erg saai.
Totaal geen uitstraling.![]()
Eerder verlegen leek mequote:
Dat in tegenstelling met de tenniserquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:40 schreef MaxPower het volgende:
Die honkballer kon het mooi vertellen, was echt enthousiast over zijn sport.
Het was geniaal.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ik ben fan van Brusselmans. Maar dit was toch niet echt leuk
Ach, Thiemo is best een sympathieke jongen, alleen nogal nonchalant en verveeld bij momenten. Hij heeft ook zo'n stem waardoor het vanzelf al verveeld overkomt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had het stukje nog niet gezien. Ik vond het wel grappig, precies zoals in zijn boeken
.
Verder wel een prima aflevering, ik vond die Den Bakker niet heel erg sympathiek of relaxed overkomen zoals bijv Robin Haase.
quote:Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de
Jong ontvangen de nieuwe trainer van
Ajax,Adrie Koster.
Verder komt atlete Lornah Kiplagat een
dag na het WK op de weg.
Daarnaast uiteraard het museum,Petje op
Petje af,de Afhaalchinees en het
wielerspel.
Dan heb je wel genoeg tijd om je lichaam rustig te laten herstellen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:43 schreef MissX het volgende:
wow zoveel slapenDan hou je niet veel tijd over om iets te doen.
Zegt er eentje wat..quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
Ze slaapt 16 uur per dag. Weer zo'n luie negerin.
Albers is wel de laatste waar ik op zit wachten, Bosch en Maase boeien me niet en Wesselink kan misschien wel het meest interessant zijn, want hij heeft een echte passie voor wielrennen.quote:maandag 22 okt: CHRISTIJAN ALBERS, EDITH BOSCH, FILEMON WESSELINK EN KAMIEL MAASE
Kamiel Maase liep gisteren een nieuw Nederlands record tijdens de marathon van Amsterdam en volgend jaar hoopt hij in Peking een medaille te winnen. Wij praten met Maase over zijn ingezonden brief uit de Volkskrant over de politieke situatie in China. Christijan Albers maakt het slot van het Formule 1 seizoen niet actief mee en kijkt zichzelf eens goed in de ogen in de Spiegel. Judoka Edith Bosch is genomineerd voor Peking en is te gast bij de Chinees. Wielerliefhebber en BNN-presentator Filemon Wesselink praat over juichende wielrenners.
Jammer dat ze niet vermelden dat ie toen nog een nobody wasquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:46 schreef Arcee het volgende:
Mooi gesprek over die finish van Hinault.
Ja, inderdaad. Hij had pas 2x de Tour de France toen gewonnen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:55 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat ze niet vermelden dat ie toen nog een nobody was
En wat zou dat, Lance Armstrong won 7x de Tour de France en is toch een nobody.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Hij had pas 2x de Tour de France toen gewonnen.
Hij kreeg het flink warm ja en dat kwam niet alleen door die lamp. Persoonlijk heb ik wel respect voor Christian, omdat hij wel echt een doorzetter en vechter is. Geeft weinig om de mening van iemand anders en gaat er gewoon voor.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:
Christian wordt even flink aan de tand gevoeld, dat heeft ie wel verdient
Ja, die stelt helemaal niks meer voor en totaal geen invloed gehad op de hedendaagse wielrennerij.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
En wat zou dat, Lance Armstrong won 7x de Tour de France en is toch een nobody.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij kreeg het flink warm ja en dat kwam niet alleen door die lamp. Persoonlijk heb ik wel respect voor Christian, omdat hij wel echt een doorzetter en vechter is. Geeft weinig om de mening van iemand anders en gaat er gewoon voor.
Hij kwam openlijk voor zijn niet-activisme uit, alles in eerlijkheid. Een gefocuste topsporter mag antwoorden op elke gestelde vraag. Veroordeel dan de vrager.quote:En dat politieke gelul kan Maase voortaan maar beter overlaten aan mensen die er echt verstand van hebben.
Kwestie van jouw beleving van de wielersport. Geld maakt ziek. Armstrong verdient zijn sporen op het armband-front.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja, die stelt helemaal niks meer voor en totaal geen invloed gehad op de hedendaagse wielrennerij.
![]()
Heel sympathiek komt hij niet over, maar ik denk dat het grotendeels onzekerheid is bij Albers.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hij geeft ook weinig om zijn eigen mening, zat open en bloot te liegen. En het verweer "kan niet alles zeggen" was dan weer zeer gesloten, in tegenstelling tot die vele andere topsporters die langskomen bij Holland Sport.
[..]
Maase was uitgenodigd naar aanleiding van zijn ingezonden brief naar een krant.quote:Hij kwam openlijk voor zijn niet-activisme uit, alles in eerlijkheid. Een gefocuste topsporter mag antwoorden op elke gestelde vraag. Veroordeel dan de vrager.
[..]
Maar dat hij een nobody is kun je niet zeggen. De afgelopen 10 jaar was, zeker als je naar de tour kijkt, het tijdperk Armstrong. Hij is ook verantwoordelijk voor een nieuwe ploegenstrategie, namelijk opoffering van de hele ploeg voor één man.quote:Kwestie van jouw beleving van de wielersport. Geld maakt ziek. Armstrong verdient zijn sporen op het armband-front.
Hij droeg het ongeveer 24 uur per dag als je tenminste de beelden van hem ziet van de laatste jarenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:58 schreef One_conundrum het volgende:
Mooi dat ze het jasje van Wolkers kregen. Zou hij dat echt nog aan hebben gehad? Dat zei Matthijs wel ...
quote:Holland Sport 29 oktober
met veel schaatsen, atletiek en voetbal
maandag 29 oktober 2007 20:25 Ned 3
dinsdag 30 oktober 2007 13:20 Ned 2 (Herhaling)
Maandag in Holland Sport: veel schaatsen want het schaatsseizoen is weer begonnen! Het was een zeer succesvol NK Afstanden voor DSB-sprinter Simon Kuipers, die voor het eerst in zijn carriere Nederlands Kampioen werd op de 1000 en 1500 meter. Ook voor zijn coach Jac Orie was het eindelijk weer genieten na het verloren seizoen van vorig jaar. Kuipers en Orie blikken terug aan de picknicktafel. Het was ook het weekend van Jan Smeekens, die definitief doorbrak als de nieuwe man op de 500 meter. De 'Japanner uit Salland' praat over zijn en andere mooie 500 meter-ritten. Deze week verschijnt de biografie 'Onaangepast' over voetbaltrainer Fritz Korbach. Wilfried en Matthijs voelen Korbach eens goed aan de tand over zijn onaangepastheid, trainerschap en andere bezigheden. Atleet Rutger Smith heeft zich geplaatst voor de Spelen in Peking en doet zijn bestelling bij onze Afhaalchinees. Verder uiteraard petje op, petje af, het Wielerspel en het Holland Sport Museum.
Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de Jong presenteren voor het vijfde seizoen hun actuele sportshow met publiek, live vanuit studio De Plantage in Amsterdam. Met het Holland Sport Museum, de Petje op Petje af Quiz, live actie in de studio, scherpe gesprekken en mooie sportfilms. Ook ontvangen Wilfried en Matthijs in een Chinees restaurant sporters op weg naar de Olympische Spelen in Peking.
Een diepteinterview met Johnny Heitinga?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:34 schreef borisz het volgende:
Eigenlijk zou John Heitinga komen, maar dat gaat dus niet door, gezeur met ajax en diepteinterviews etc.![]()
Inderdaad, als er al een club is die zich bij een zoektocht naar een trainer zou afvragen "hoe zou't nog met Fritz Korbach zijn" dan zullen ze hierna al zeker niet meer bellen ...quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:41 schreef tong80 het volgende:
Dit is geen reclame voor Fritsie.
Hij was zo leuk.
Het werd epilepsie genoemd maar hij stond dronken op het veld bij z'n eerste trainingquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom werd ie eigenlijk na 48 h al ontslagen bij Sparta ? Was ie ladderzat op training toen ofzo ?
Ah, men koos er voor om "beleefd" te zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het werd epilepsie genoemd maar hij stond dronken op het veld bij z'n eerste training
Als ik hem daar zag zitten dacht ik eerder aan een Guy Thys type. Hij leek mij totaal niet de bezieling van een Goethals te hebben. (iemand die trouwens nooit een druppel alcohol aanraakte)quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:54 schreef tong80 het volgende:
Ja jammer. Zoals de Belgen hier kenmnen Fritz niet mar het was een kruising tussen Rick Coppens en Goethalsd. Bij benadering
Nu zat daar eigenlijk doodgewoon een alcoholist ...quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:03 schreef tong80 het volgende:
Dat was het trieste juist er zat een ouwe man. Terwijl ie altijd in traininhspak de training meedeed.
Alrijd adrem en goed voor leuke uitspraken. Vandaar dat boek. Maar er zat alleen wanhoop.
Ons Rosbiefquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Hij was ten tijde van die winkeldiefstal al ver heen natuurlijk. En dat is alweer een jaar of twee terug.
Maar in zijn goede tijd was Fritz een koning.
Ik vind dit inderdaad een leuk programma. Daarom kijk ik het ook vaak als er bij ons niet echt iets op tv is (zoals nu dus)quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:10 schreef tong80 het volgende:
Joost wel een leuk programma toch ? Zelfs als het over schaatsen gaat voor een Belg.
quote:20.25-21.25 uur HOLLAND SPORT
Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de
Jong ontvangen judoka Dennis van der
Geest over zijn boek 'Los'.
Verder de beste golfer van Nederland,
de pas 21-jarige Joost Luiten,en op de
massagetafel wielrenner Kai Reus die
dit weekend voor het eerst sinds zijn
zware val afgelopen zomer weer op de
fiets stapt.
Forum Opties | |
---|---|