Het werd epilepsie genoemd maar hij stond dronken op het veld bij z'n eerste trainingquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom werd ie eigenlijk na 48 h al ontslagen bij Sparta ? Was ie ladderzat op training toen ofzo ?
Ah, men koos er voor om "beleefd" te zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het werd epilepsie genoemd maar hij stond dronken op het veld bij z'n eerste training
Als ik hem daar zag zitten dacht ik eerder aan een Guy Thys type. Hij leek mij totaal niet de bezieling van een Goethals te hebben. (iemand die trouwens nooit een druppel alcohol aanraakte)quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:54 schreef tong80 het volgende:
Ja jammer. Zoals de Belgen hier kenmnen Fritz niet mar het was een kruising tussen Rick Coppens en Goethalsd. Bij benadering
Nu zat daar eigenlijk doodgewoon een alcoholist ...quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:03 schreef tong80 het volgende:
Dat was het trieste juist er zat een ouwe man. Terwijl ie altijd in traininhspak de training meedeed.
Alrijd adrem en goed voor leuke uitspraken. Vandaar dat boek. Maar er zat alleen wanhoop.
Ons Rosbiefquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Hij was ten tijde van die winkeldiefstal al ver heen natuurlijk. En dat is alweer een jaar of twee terug.
Maar in zijn goede tijd was Fritz een koning.
Ik vind dit inderdaad een leuk programma. Daarom kijk ik het ook vaak als er bij ons niet echt iets op tv is (zoals nu dus)quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:10 schreef tong80 het volgende:
Joost wel een leuk programma toch ? Zelfs als het over schaatsen gaat voor een Belg.
quote:20.25-21.25 uur HOLLAND SPORT
Matthijs van Nieuwkerk en Wilfried de
Jong ontvangen judoka Dennis van der
Geest over zijn boek 'Los'.
Verder de beste golfer van Nederland,
de pas 21-jarige Joost Luiten,en op de
massagetafel wielrenner Kai Reus die
dit weekend voor het eerst sinds zijn
zware val afgelopen zomer weer op de
fiets stapt.
| Forum Opties | |
|---|---|