issie weer terug danquote:Op maandag 8 oktober 2007 13:36 schreef candygirl het volgende:
bezorgd, zou het wel goed gaan met mijn zoon
verliefdgister zo'n heerlijke dag gehad
quote:
Stomme selektvracht, doe moeten wat komen halen, ben er extra een uur eerder voor naar huis gegaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:01 schreef candygirl het volgende:
[..]
![]()
wie? ben maar beetje nieuwschierig
lot is gehaald![]()
![]()
OT ; mwah buien van andere mensen![]()
Das mooi meidquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:33 schreef dawg het volgende:
Extreem geweldig!![]()
![]()
![]()
Damn, wat hou ik veel van mezelf, ongekend.![]()
Omdat ik I like it zei hequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:33 schreef dawg het volgende:
Extreem geweldig!![]()
![]()
![]()
Damn, wat hou ik veel van mezelf, ongekend.![]()
Vergeet mij en ga voor erikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:08 schreef Patries86 het volgende:
Raar...
Verschillende emoties en gedachtes gaan er steeds door me heen
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:48 schreef Miam het volgende:
Ik mis hemm
Het gaat allemaal wel.. enzooo
Ga je naar bert visscher?!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:22 schreef scrub_nurse het volgende:
korte nacht gehadvandaag werken vergaderen
en dan! bert visscher!! jippie!
![]()
![]()
Take a chocolatechipcookie and get a chocolatechiporgasm.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Enorm geirriteerd.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ga je naar bert visscher?!!!
Aaaaah neem me meeeee?
Ik begin er gewoon nu ook al last van te krijgen, sowieso 'n te korte en matige zomer gehadquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Q. het volgende:
Ik mis de zomer. Mijn stemming mist de zomer ook. Ik kan niet tegen dat donkere gedoe.
daar valt mijn gevoel van 'gewoon KUTquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:56 schreef oshiro het volgende:
Leeg, vorige week m'n opa verloren, maandag m'n kat. Twee weken terug heeft m'n pa een motorongeluk gehad. Hij iemand die niet snel zeurt, maar nu houdt ie het bijna niet uit van de vermoeidheid en dat irritante gips. Raar om hem zo te zien.
Succes!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:56 schreef oshiro het volgende:
Leeg, vorige week m'n opa verloren, maandag m'n kat. Twee weken terug heeft m'n pa een motorongeluk gehad. Hij iemand die niet snel zeurt, maar nu houdt ie het bijna niet uit van de vermoeidheid en dat irritante gips. Raar om hem zo te zien.
Ja, gek genoeg gaat het voor de rest gewoon prima. Een beetje rare week gewoon. Maar ik denk niet dat ik er veel last van zal hebben verder. Gewoon jammer dat het zo ineens gebeurd is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
daar valt mijn gevoel van 'gewoon KUT' wel wat bij in het niet...
gaat ie?
Gaat een stuk makkelijker met alcohol...quote:
Toevallig ook last van spetterpoep en een volledig kapot gescheten aars atm?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:35 schreef R_ON het volgende:
Godverdomme. Mijn reet.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:05 schreef R_ON het volgende:
Ik hoor de cynicus denken? Vermoord je moeder dan?
- Tja. tja. tja.
Euh. HVJJN is niet bedoeld om elke gedachtenkronkel neer te tikken, dat kan beter op een weblog of in een .docje ofzo. Als je een probleem hebt wat je wil bespreken kan je een topic openen, maar op deze manier reageren is niet de bedoeling van dit topic.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:15 schreef R_ON het volgende:
Ik kom nu weer niet verder dan: god, wat heb ik toch een hekel aan jazz.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:56 schreef oshiro het volgende:
Ik draai niets.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:52 schreef R_ON het volgende:
Op Q. draaien ze: Let me entertain you. Zou dat iets betekenen?
Jij hebt toch al een waarschuwing gehad van een modje, waarom post je dan gewoon op dezelfde manier door?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:52 schreef R_ON het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:52 schreef R_ON het volgende:
Omdat hij denkt lollig te zijn met z'n brainfarts en niet begrijpt dat als hij zo doorgaat z'n reageerknop wél verdwijnt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:14 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een waarschuwing gehad van een modje, waarom post je dan gewoon op dezelfde manier door?
gevallen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:41 schreef scrub_nurse het volgende:
auwo en:
geschrokken! maar vooral auw
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:34 schreef Qwea het volgende:
nog steeds klote, maar goed zo voel ik me de hele week al, en zo zal ik me ook wel even blijven voelenlife sucks fucking big time
Ik wil ook.quote:
Same herequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 06:36 schreef Miam het volgende:
Blegh geen zin om te werken. verder voel ik me redelijk.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:30 schreef sophie24 het volgende:
[..]
ja kut, dat gaat niet nu je een leven hebt![]()
![]()
OT: prima eigenlijk. dankzij mijn lieve vriendjes![]()
quote:
ik heb last van maagzuurquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:23 schreef Miam het volgende:
Gaat wel oke. beetje last van buikpijn.
quote:
Okee...quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik eet bijna alles overdatum.Maar dan wel maximaal een of twee dag ofzo.
sms me als je terug bent!quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:06 schreef candygirl het volgende:
zo meteen onderzoek in ziekenhuis, gespannen ervoor![]()
ja dat is idd beter nieuws hequote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:18 schreef zwartedoos het volgende:
Verdomd lekker gekookt al zeg ik t zelfVoldaan dus...
lekker goedkoop zekerquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik eet bijna alles overdatum.Maar dan wel maximaal een of twee dag ofzo.
Mooi, je mag wel kijken hoor maar alleen als je iets zegtquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:28 schreef LOLBOY het volgende:
[..]Oh en ik zal niet meer stiekem lurken hoor
![]()
Je hebt me nog steeds niks verteldquote:
Je begint op een niet nader te noemen persoon te lijken die zijn hele levensloop post hier.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:32 schreef tonks het volgende:
Blij maar moe. weet niet eens waarom ik wakker ben
Dat valt toch wel meequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 06:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je begint op een niet nader te noemen persoon te lijken die zijn hele levensloop post hier.
valt reuze meequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, jij hebt je leven ook aan de wilgen gehangen, zie ik.
Zet hem op Marktplaats, vang je er nog geld voor!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:37 schreef birdydontfly het volgende:
IK GOOI MIJN VADER UIT HET RAAM ik zweeeer het je.
Goeie ja. Al kan ik me niet voorstellen dat iemand zo een chagrijnige ouwe sok zou willen kopen. Misschien zet ik wel een 'gratis of te halen' advertentie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:40 schreef Boyce het volgende:
[..]
Zet hem op Marktplaats, vang je er nog geld voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |