Nee dat is ook niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
NEWSFLASH!
[..]
je hoeft toch niet serieus dat programma op 60 computers stand-alone te installeren he?
Neuh, je zal niet echt uit de toon vallen, kan prima.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:18 schreef fransbreda het volgende:
Dus met mijn 31 zal ik niet teveel uit de toon vallen daar,das mooi ga ik binnenkort eens kijken.
Ow dat veranderd de zaak.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:18 schreef Stofje het volgende:
Nou, ik zag een prachtig mooi meisje, echt wonderbaarlijk mooi, maar die was dus eh... iets te jong. Maar over het algemeen zijn het gewoon studenten, dus 18-24.
Je bepaald zelf het beleid? Heel duidelijk stellen dat ze dit tijdig moeten laten weten, en dat je het nu op je agenda hebt gezet voor dinsdag 30 oktober.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:19 schreef BossFight het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet.
Ik moet 2 nieuwe images aanmaken waar het programma dan al inzit.
1 Voor elk lokaal.
En dan moet ik die images multicasten naar de andere systemen.
Opzich niet zo bijster veel werk maar het gaat me om het principe dat die eikels geen rekening met mij houden en denken dan ik dat binnen 3 dagen even regel voor ze. net of ik niets anders te doen heb. Daarnaast moet dit 's avonds omdat deze lokalen een bezettingsprecentage hebben van zo'n 98%.
Dus overdag kan ik er gewoonweg niet bij. En overwerken stond niet in mijn planning deze week.
Ik bepaal het beleid niet maar ik laat niet over me heen lopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je bepaald zelf het beleid? Heel duidelijk stellen dat ze dit tijdig moeten laten weten, en dat je het nu op je agenda hebt gezet voor dinsdag 30 oktober.
Tenzij ik de komende maand ook zo moeilijk van m'n geld af kom, dan heb ik het al wel eerder bijeengesprokkeldquote:
Heheh.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:26 schreef JDude het volgende:
Tenzij ik de komende maand ook zo moeilijk van m'n geld af kom, dan heb ik het al wel eerder bijeengesprokkeld.
hdmi is een vereiste. Vanwege ps3.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:50 schreef fransbreda het volgende:
Ik wil die samsung lcd 82 cm, simpel modelletje maar al verkrijgbaar voor 550 met hdmi.
Echt het geld brandt al 3 weken in me zakken.
Kuuk! Kuuk! Kuuk!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:52 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind alles best. Als het maar een toffe TV is, met groot beeld enzo.
Stof! Stof! Stof!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:58 schreef Stofje het volgende:
Kuuk! Kuuk! Kuuk!
Daar kun je vast betere foto's mee maken dan mijn SE T630 van de zaakquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:20 schreef BossFight het volgende:
Interessanter voor mij is dat ik net mijn mooie brand spankin' nieuwe telefoon van de zaak heb uitgepakt. Het is een Nokia 6021 maar toch, ik klaag niet.
Whehehehe, zit geen camera op!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:22 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Daar kun je vast betere foto's mee maken dan mijn SE T630 van de zaak![]()
Je weet m'n brievenbus te vinden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Tenzij ik de komen de maand ook zo moeilijk van m'n geld af kom, dan heb ik het al wel eerder bijeengesprokkeld.
Story of my life..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:31 schreef bassieVL het volgende:
[..]
dan moet je het doen met mental pictures.
ik pm m'n rekeningnummer wel ff naar je.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:50 schreef fransbreda het volgende:
Ik wil die samsung lcd 82 cm, simpel modelletje maar al verkrijgbaar voor 550 met hdmi.
Echt het geld brandt al 3 weken in me zakken.
Nee, maar ik welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef fransbreda het volgende:
Zitten jullie allemaal in geldnood ofzo.![]()
Of je gaat gewoon harder werken. Clochard.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:55 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel
Ik ben een arme student zonder knaken, Steun nu het StudentenFonds en ontvang bij uw bijdrage een pluche student. Leuk voor in de auto of elders
PM dus nu, en ontvang deze leuke pluche student
Uhm.....quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon harder werken. Clochard.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
ik pm m'n rekeningnummer wel ff naar je.
Altijd. Ik ben een vrouw. Ik móet kopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:53 schreef fransbreda het volgende:
Zitten jullie allemaal in geldnood ofzo.![]()
Ah, daar gaat jullie mannenexcuus dat alleen vrouwen koopaanvallen hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:08 schreef fransbreda het volgende:
Dat is niet alleen vrouwelijk hoor kuukske, die aanvallen heb ik ook weleens.![]()
Het zijn alleen altijd dure electronische prullaria of kleding.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, daar gaat jullie mannenexcuus dat alleen vrouwen koopaanvallen hebben.
Frans, de huisvrouwquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:12 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Het zijn alleen altijd dure electronische prullaria of kleding.
Ow wacht ik heb onlangs een bijpassende wc set gekocht, mjah das omdat ik op een wijf begin te lijken omdat ik al een maand thuiszit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |