dollie? Jaah die gaat zekers mee!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:47 schreef remlof het volgende:
En zeker wel je dildo meenemen het klooster in he Zhe?
dat is al erg genoeg...leuter plast..quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:47 schreef poepeneesje het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van een man die zijn leuter in een plasbuis van een vrouw heeft proberen te stoppen...
afkorting tietlikkenenkut?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Kusje TLK
Ach hoe zal ik het zeggen... Ik zou er de volgende dag geen deeg mee rollen in de keukenquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dollie? Jaah die gaat zekers mee!
is dat sex dan?![]()
Nee, sorry ik ben er meestal niet bij als een vrouw plastquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat is al erg genoeg...leuter plast..
en de plas van die vrouw druipt altijd langs de rest van die poes hoor
wenie of je het weet ofzo?
Je moest eens weten hoe vaak ik nog komkommersalade maak van eh...quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach hoe zal ik het zeggen... Ik zou er de volgende dag geen deeg mee rollen in de keuken
Evil he?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:50 schreef poepeneesje het volgende:
Oja en je topic is HEEL slecht.
Ga je dan ook eens zo gedragen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben nu 40
Vandaar dat de meeste bejaarden geen kinderen meer kunnen krijgen, er is wel over na gedachtquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:36 schreef zarGon het volgende:
Seks is er alleen voor de voortplanting, hm?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dollie? Jaah die gaat zekers mee!
is dat sex dan?![]()
ben blij dat jij het zegt, dan hoef ik dat niet te doenquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:50 schreef poepeneesje het volgende:
Oja en je topic is HEEL slecht.
dolfino.. bedoel ikquote:Op maandag 8 oktober 2007 07:56 schreef sensay het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ?
Daar zou ik na afloop zeker geen deeg mee rollen nee.
aquote:Op maandag 8 oktober 2007 08:16 schreef luciferhout het volgende:
[..]
ben blij dat jij het zegt, dan hoef ik dat niet te doen
dus eeeeh.quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:14 schreef zhe-devilll het volgende:
In principe heeft iedereen zwavelvormende bacteriën in de mond, wat verklaart waarom 'gezonde' mensen wel eens uit hun mond ruiken. Zwavelhoudende eiwitten zitten o.a. in dode cellen, speeksel en voedselresten. Voedselresten achtergebleven tussen tanden en of een kunstgebit kunnen daardoor ook halitose veroorzaken. Plaatsen met weinig zuurstof zijn o.a. de groeven en spleten (fissuren) op de tong en de amandelen, de ruimtes tussen tanden (approximaal) en de pocket tussen de tanden en het tandvlees.
ulkkkkkkkkk
van een tandartsen site gehaald dittuh dus...
![]()
Ow ja en dit dan! Jahaa daar komen die schimmelinfecties bv vandaan!
N.B. Dus bij een vrouw nooit dingen in haar vagina stoppen die in een/haar anus hebben gezeten. De bacteriën die in de darm leven kunnen ernstige ontstekingen veroorzaken wanneer zij in de vagina komen.
![]()
Me reply, wat doe je!?!quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:56 schreef nyny83 het volgende:
Ik vind Zhe-Devilll toch wel een van de betere klonen sinds tijden.
incl. SOAquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:02 schreef Heet-Styl0Wz het volgende:
Neuken is het lekkerste wat er is !!!
vooral die goedkope sletjes die al na een paar uur met je naar huis gaan zijn het lekkerste, damn wat een beesten zijn dat !
Mietje man, als ze zegt dat ze er geen heeft moet je haar vertrouwen ...quote:
IK WAS AAN HET ETENquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Ieuwwwwwwwww,
Je stopt elkaars plassers in elkaar enzo..das toch goor?
Eerst plas je ermee en dan stop je dat ding in dat andere ding dat ook al plaste..
![]()
Of nog erger zelfs, stop je dat ding waarmee je plast in dat ding waar die ander uit schijt
IeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwWat ranzig..
Oh ja en dan nog even over tongzoenen he.. Wat dacht je daarvan?
AL die bacterieens enzoot in je mond...
Of nee wacht zij pijpt iemand, en even later pijpt ze jou en kust je!
Nee das lekker zeg!
![]()
Of op een verjaardag krijg je een kus van je oom die daarvoor nog ff lekker je tante heb zitten lebberen daaronder die tkruising in het midden..
Ut idee alleen al!
Ik ben nu 40 enne ik vind het wel leuk geweest zo, krijg straks een mannetje met een kunstgebitje in...lekker tongzoenen joh!![]()
Zit er nog een broodje met friese nagelkaas onder zijn kunstgebit denk je goh.. was dat nou?
Wat smaak jij vreemd Karel? Wat is dat?
![]()
Nee ik heb het leuk gehad met de sex maar ik vind er komt een einde aan, op een dag moet je zeggen..ok dat was het dan!
Zoals alles dat op een hoogtepunt komt, filmsterren idem enzo..
Tis goed zo!
Echt...Men zegt ook dat je kieskeuriger wordt als je ouder wordt..
Nu alleen de nette mensen hebben dit natuurlijk.
Kijk die paupers graaien nog steeds flink in die inmiddels roodgenaaide geslachtsdelen van elkaar..en soppen een eind weg..
rukken whatever!
Nee ik vind echt sex is met de dommen hoor!
Ik kan er niet meer naar kijken zelfs op filmnet ik moet dan kokhalzen van al dat gepijp daar..
net of je er zelf bij bent zeg maar..
Wat vinden jullie nou?
Het is toch zo?
Sex is vies!
Ik wil het niet meer! Ik ga me inschrijven bij een klooster!
Als NON..jazekers..
Ik hield altijd wel van zwart wit dus..staat me ook goed hoor!
![]()
Ben je er nu mee klaar? Mag ik het dan?quote:
Neequote:Op maandag 8 oktober 2007 12:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ben je er nu mee klaar? Mag ik het dan?![]()
Nigga Pleasequote:Op maandag 8 oktober 2007 12:33 schreef Heet-Styl0Wz het volgende:
[..]
Mietje man, als ze zegt dat ze er geen heeft moet je haar vertrouwen ...
Zonder condoom is relaxter, en trouwens ik heb helemaal niks dus wat zeur je
neuken?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Ieuwwwwwwwww,
Eerst plas je ermee en dan stop je dat ding in dat andere ding dat ook al plaste..
![]()
Of nog erger zelfs, stop je dat ding waarmee je plast in dat ding waar die ander uit schijt
Nee das lekker zeg!
![]()
Of op een verjaardag krijg je een kus van je oom die daarvoor nog ff lekker je tante heb zitten lebberen daaronder die tkruising in het midden..
Ut idee alleen al!
Ik ben nu 40 enne ik vind het wel leuk geweest zo, krijg straks een mannetje met een kunstgebitje in...lekker tongzoenen joh!![]()
Zit er nog een broodje met friese nagelkaas onder zijn kunstgebit denk je goh.. was dat nou?
![]()
Nee ik heb het leuk gehad met de sex maar ik vind er komt een einde aan, op een dag moet je zeggen..ok dat was het dan!
Tis goed zo!
Kijk die paupers graaien nog steeds flink in die inmiddels roodgenaaide geslachtsdelen van elkaar..en soppen een eind weg..
rukken whatever!
Ik kan er niet meer naar kijken zelfs op filmnet ik moet dan kokhalzen van al dat gepijp daar..
Wat vinden jullie nou?
Het is toch zo?
Sex is vies!
Als NON..jazekers..
![]()
Nu het nog kan?quote:
DAT is viesssssssquote:
Wil ik toch even aangeven dat er twee mensen hiervoor met hetzelfde idee speelden, dus of meneer wel even achteraan wil sluiten in de rij!quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nu het nog kan?
Ja
*formuliernaarkloosteropstuur*
Tegenwoordig moet je dan een grietje van 14 pakken hoorquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:58 schreef Synthesist het volgende:
Beffen is ook niet echt tof
En anaal lijkt me echt niets, dat wil ik niet eens proberen., maar dat is "lekker strak", zeggen je vrienden dan. Geen nood aan, als je meisjes van 16 neemt is alles sowieso nog strak
![]()
Ok jij mag ook!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wil ik toch even aangeven dat er twee mensen hiervoor met hetzelfde idee speelden, dus of meneer wel even achteraan wil sluiten in de rij!![]()
Of anders, waarom hij wel en wij niet!?!![]()
JeuJ! Maar dan zal ik je niet serieus nemen... alleen voor de grap!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ok jij mag ook!![]()
![]()
![]()
Hoe versier je een vent
zeg dat je non wordt
LOLLLLLLL
Kijk jij nou maar naar die doos van je moeder he!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:35 schreef RealZeus het volgende:
Goed, zhe-devill kunnen we FOK!-technisch afschrijven.
Redenen:
- ze is 40, dus oud en afgedankt.
- ze wil niet neuken.
- ze kent het fenomeen "douche" niet want ze heeft blijkbaar een pisdoos.
ik was iets vergeten:quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar naar die doos van je moeder he!
Meer krijg je ook vast niet te zien in je leven
Laat ik dat nou heel erg opwindend vinden! Ma tokkie in non uniform!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik was iets vergeten:
ze gedraagt zich als ma tokkie.
Haha, pwnd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een man was.
Nu ben je dus Jana's verloren zusquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:15 schreef Bravebart het volgende:
Haha, pwnd.
OMG, hoe lang blijf je daar nog over doorzeurenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nu ben je dus Jana's verloren zus
Langquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:21 schreef Bravebart het volgende:
OMG, hoe lang blijf je daar nog over doorzeuren
Okquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En als het niet jou ding is reageer je toch lekker ergens anders...topics genoeg die je misschien wel leuk vindt!
Wat als ze dan zwanger is van mij!!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok
Is het dan ook incest als zij zwanger is van mij ?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
mensen die zich druk maken om een post in ONZ.
Maar meisjes kunnen heul niet zwanger worden van elkaarquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:26 schreef Bravebart het volgende:
Ok
Is het dan ook incest als zij zwanger is van mij ?
Let jij maar eens opquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar meisjes kunnen heul niet zwanger worden van elkaar.
Dan krijg je kale kinders die op mij lijkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:28 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Wat als ze dan zwanger is van mij!!!![]()
*Meldtquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wil ik toch even aangeven dat er twee mensen hiervoor met hetzelfde idee speelden, dus of meneer wel even achteraan wil sluiten in de rij!![]()
Of anders, waarom hij wel en wij niet!?!![]()
Het moet wel leuk blijven he!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
mensen die zich druk maken om een post in ONZ.
Jeeses Zhe.... Ik vroeg alleen maar of je die laatste druppel urine ook nog ff wilde wegvegen met toiletpapier....quote:
uchquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]mensen die denken dat een post in ONZ waarin mensen zich druk maken geen ONZ is.
Heey wij vrouwen plassen nooit hequote:Op maandag 8 oktober 2007 16:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeeses Zhe.... Ik vroeg alleen maar of je die laatste druppel urine ook nog ff wilde wegvegen met toiletpapier....
Krijg ik gelijk weer een topic voor mijn harsen.
Je mag een dame niet naar haar leeftijd vragen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:51 schreef Aoristus het volgende:
ben jij al 40
Ja dus helaas mag jij mij niet meer beulen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:51 schreef Aoristus het volgende:
ben jij al 40
Ik denk ..ik denk...dat ik maar voor jou ga, je doet zo lief mij verdedigen hier ik wordt er wekig van..quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je mag een dame niet naar haar leeftijd vragen!![]()
Vlegel!![]()
Nou, dan nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja dus helaas mag jij mij niet meer beulen!
Kinderbeul![]()
Dat is gene kunst, het zijn allemaal een stel lompe lummels hier!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk ..ik denk...dat ik maar voor jou ga, je doet zo lief mij verdedigen hier ik wordt er wekig van..
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk ..ik denk...dat ik maar voor jou ga, je doet zo lief mij verdedigen hier ik wordt er wekig van..
![]()
Ow 18+quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
maar ik ben 19 jaar.
Ik val ook zeer in de maak bij bepaalde admins vanwege dat feit.
vies oud wijfquote:Op maandag 8 oktober 2007 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik ben nu 40 enne
Ze negeert onsquote:
Gut gut ben je ook net thuis uit het kinderdagverblijf?quote:
Je moeder.quote:
hehehehe... Ik had het ook niet over jou.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:49 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heey wij vrouwen plassen nooit he
je weetzzzzzz![]()
Kutvraagquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ow 18+
Dan ben je over de veilige grens heen
Hoelang istie?
![]()
Ja heel erg lang ben al bijna weer maagd!!!!!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:27 schreef MasthaX het volgende:
TS staat misschien te lang droog?(nee niet slaan! tis maar een vraagje!)
Waar?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Kutvraag![]()
![]()
Ik kan likken als lassie?
Omg. Please. Ga iets doen met je leven.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja heel erg lang ben al bijna weer maagd!!!!!!
![]()
Ben heel strak omdat ik me niet zomaar laat naaien nml..![]()
![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:38 schreef Iblis het volgende:
Seks is vies, maar daarom heeft de natuur bedacht dat je geil wordt. En dan is veel overkomelijk.
Mits kapot, ofcquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:53 schreef sc00p het volgende:
Ik heb een stoma, neuken?
Wat dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omg. Please. Ga iets doen met je leven.
Word Jehova.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat dan?
sex?
Is dat alles wat er is?
Jij 40?? Dacht altijd dat je 16 was ofzo met die droge posts van jequote:Op maandag 8 oktober 2007 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Ieuwwwwwwwww,
![]()
Nee das lekker zeg!
![]()
Ut idee alleen al!
![]()
Tis goed zo!
rukken whatever!
Wat vinden jullie nou?
Het is toch zo?
Sex is vies!
Als NON..jazekers..
![]()
Normaal doen mannen van rond de 40 a 50 dat altijd. Tussen de jonge grietjes hangen. Maar hier hebben we te maken met een vrouw!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:03 schreef Paramnesia het volgende:
Ach ja midlife crisis denk ik zo. Tussen de pubers op Fok! rondhangen.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:10 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Normaal doen mannen van rond de 40 a 50 dat altijd. Tussen de jonge grietjes hangen. Maar hier hebben we te maken met een vrouw!
en dat is goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:11 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Moet je enter niet bevruchten ipv op haar te hitten.
zaterdag is ze hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kusje!
Duuuude, mag in de kast zitten met een video cameraquote:
Ook dat, maar ik ben zo enorm creatief, ik mis het niet, nu weet ik ook niet meer wat ik mis!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:30 schreef katerwater het volgende:
Tuuuurlijk, zhe-devilltje!
Seks is enkel voor jongeren onder de 25! Als je ouder bent, krijg je in principe kindertjes, en dan haal je daar voldoening uit! En dan is seks natuurlijk vies, want de hormoontjes werken niet meer.
Gut gut dat alles voor een kopje koffie drinken wat een moeite!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Duuuude, mag in de kast zitten met een video camera![]()
Hm ik eet mijn pot gezichtscreme maar op zal vast wel wat inzitten aan hormonen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:30 schreef katerwater het volgende:
Tuuuurlijk, zhe-devilltje!
Seks is enkel voor jongeren onder de 25! Als je ouder bent, krijg je in principe kindertjes, en dan haal je daar voldoening uit! En dan is seks natuurlijk vies, want de hormoontjes werken niet meer.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Gut gut dat alles voor een kopje koffie drinken wat een moeite!
Kom je er daarna uit en doe je het met mij dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:34 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Duuuude, mag in de kast zitten met een video camera![]()
Neequote:Op maandag 8 oktober 2007 21:14 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Kom je er daarna uit en doe je het met mij dan?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:35 schreef RealZeus het volgende:
Goed, zhe-devill kunnen we FOK!-technisch afschrijven.
Redenen:
- ze is 40, dus oud en afgedankt.
- ze wil niet neuken.
- ze kent het fenomeen "douche" niet want ze heeft blijkbaar een pisdoos.
ieke jou wense ein viezen pieskoet toe ja!quote:
typ maar gewoon hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ieke jou wense ein viezen pieskoet toe ja!
Jij bekrijp mij wel eh?
jai mai uitlach?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
typ maar gewoon hoor(als het lukt)
Denk je nou dat ik een buitenlander ben (:r) of doe je gewoon domquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jai mai uitlach?
Jij mai dieskriemienier??????
iek doem?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Denk je nou dat ik een buitenlander ben (:r) of doe je gewoon dom?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Denk je nou dat ik een buitenlander ben (:r) of doe je gewoon dom?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:15 schreef Scarface2004 het volgende:
stierlelijk wijf
Trap maar op die van mij anders hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Oh trap ik op je pikje?![]()
Hoeveel heb je ervoor over?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:10 schreef Berenanus het volgende:
Weet je trouwens, ik heb kei zin om te neuken!
Ik nog wel 5 tientjes, als die jongen maar even af kan koelen.quote:
Glorix 4 life!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef Toon_Tetten het volgende:
je moet ook jif gebruiken tijdens de seks![]()
Ja!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:59 schreef Meeka het volgende:
jij heb echt slechte ervaringen met seks en zoenen...
hahaha, zeker nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja!
En je gaat me toch niet vertellen dat het bij jou allemaal glorie glorie en hemelse gelukzaligheid was?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:07 schreef Meeka het volgende:
[..]
hahaha, zeker niet
maarja, sommigen kunnen het nou eenmaal wel
Glorix 4 life!quote:en andere... geen commentaar
hahaha, hoezzo niet meer aan doen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Goed, niets meer aan doen!
[..]
Glorix 4 life!
Neehee, niet "niet meer doen" maar "niets meer aan doen".quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:32 schreef Meeka het volgende:
[..]
hahaha, hoezzo niet meer aan doen?
ik ben nog jong, geniet van het leven
hahaha ja, ik begrijp hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Neehee, niet "niet meer doen" maar "niets meer aan doen".
Als iets goed is moet je er niets aan veranderen omdat je het dan misschien weet verpest en... aaaah! Je begrijpt me wel!![]()
Dat zijn niet de juiste hormoontjes vrees ikquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hm ik eet mijn pot gezichtscreme maar op zal vast wel wat inzitten aan hormonen?
Kijk Meeka snapt het!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:07 schreef Meeka het volgende:
[..]
hahaha, zeker niet
maarja, sommigen kunnen het nou eenmaal wel
en andere... geen commentaar
ik snap het zeker, en waneer iemand geen commentaar krijgtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kijk Meeka snapt het!
![]()
Aangezien ik enorm trouw ben, duurt het nogal lang voor ik eh..kies voor iets nieuws...hahahaha
nah goed ik ben nog knapper dan Yvonne dus ach...gaat goed komen!
![]()
Nee!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kijk Meeka snapt het!
![]()
Aangezien ik enorm trouw ben, duurt het nogal lang voor ik eh..kies voor iets nieuws...hahahaha
nah goed ik ben nog knapper dan Yvonne dus ach...gaat goed komen!
![]()
En wat als ik een relatie zoek wat dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:12 schreef Zalera het volgende:
IRT #1
Jij hebt een goede beurt nodig, serieus dan denk je hierover niet na.....
misschien ontstaat er wel een leuke relatie uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En wat als ik een relatie zoek wat dan?
![]()
Dan moet je een relatie aangaanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En wat als ik een relatie zoek wat dan?
![]()
kijk dat is nu de moraal tegenwoordig, flink erop los neuken en dat was het dan!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:35 schreef SicSicSics het volgende:
Geef mijn portie dan maar aan Fikkie!
Gefrustreerd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kijk dat is nu de moraal tegenwoordig, flink erop los neuken en dat was het dan!
Vandaar dat er zoveel alleenstaande moeders zijn, want waarom zou je blijven als je nog vaker kunt neuken?
Als vrouwen weer echt vrouw zijn, en laten zien dat ze zich niet zomaar laten nemen, voor een pakje peuken of een breezer ja dan!
Dan volgt er vanzelf weer meer respect, en houdt een man weer de deur voor je open, maar tegenwoordig..
Dus zo dom was dat niet toen van de kerken! Geen sex voor het huwelijk...
niet dat ik voor ben oid, maar dit is gewoon een gedachtengang die jou opmerking bij mij losmaakt...
Maar goed de dames doen lustig mee, dus so let it be..
Ik vind sex fijn als ik verliefd op iemand ben, zo niet, moet ik er ook niet aan denken..en ja dan vind ik het wel gorig jazeker!
Grenzeloosheid is aan mij niet besteedt geloof ik..:P
Nee ben totaal niet gefrustreerd juist, en nerds whatever maakt niet uit , je valt voor iemand of niet,quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:44 schreef katerwater het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
![]()
Dat soort jongens bestaat hoor, maar die vind jij dan weer losers of nerds. Het is nooit goed![]()
dat weet ik niet, ik riep zomaar wat in de lucht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Oh trap ik op je pikje?![]()
Amen. Ik ben het helemaal met dit bovenstaande eens,quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kijk dat is nu de moraal tegenwoordig, flink erop los neuken en dat was het dan!
Vandaar dat er zoveel alleenstaande moeders zijn, want waarom zou je blijven als je nog vaker kunt neuken?
Als vrouwen weer echt vrouw zijn, en laten zien dat ze zich niet zomaar laten nemen, voor een pakje peuken of een breezer ja dan!
Dan volgt er vanzelf weer meer respect, en houdt een man weer de deur voor je open, maar tegenwoordig..
niet dat ik voor ben oid, maar dit is gewoon een gedachtengang die jou opmerking bij mij losmaakt...
Maar goed de dames doen lustig mee, dus so let it be..
Ik vind sex fijn als ik verliefd op iemand ben, zo niet, moet ik er ook niet aan denken..en ja dan vind ik het wel gorig jazeker!
Grenzeloosheid is aan mij niet besteedt geloof ik..:P
Heeft U het tegen MOI?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:47 schreef Sjibble het volgende:
Zeker een therapie omdat je niet aan je trekken komt, dus sex maar afkraken en zichzelf uitten dat je er o zo goed zonder kan?
Wat ben jij zielig
Kudt.... Mijn verloofde is al zwanger?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |