Kijk jij nou maar naar die doos van je moeder he!quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:35 schreef RealZeus het volgende:
Goed, zhe-devill kunnen we FOK!-technisch afschrijven.
Redenen:
- ze is 40, dus oud en afgedankt.
- ze wil niet neuken.
- ze kent het fenomeen "douche" niet want ze heeft blijkbaar een pisdoos.
ik was iets vergeten:quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar naar die doos van je moeder he!
Meer krijg je ook vast niet te zien in je leven
Laat ik dat nou heel erg opwindend vinden! Ma tokkie in non uniform!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ik was iets vergeten:
ze gedraagt zich als ma tokkie.
Haha, pwnd.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een man was.
Nu ben je dus Jana's verloren zusquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:15 schreef Bravebart het volgende:
Haha, pwnd.
OMG, hoe lang blijf je daar nog over doorzeurenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nu ben je dus Jana's verloren zus
Langquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:21 schreef Bravebart het volgende:
OMG, hoe lang blijf je daar nog over doorzeuren
Okquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En als het niet jou ding is reageer je toch lekker ergens anders...topics genoeg die je misschien wel leuk vindt!
Wat als ze dan zwanger is van mij!!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok
Is het dan ook incest als zij zwanger is van mij ?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
mensen die zich druk maken om een post in ONZ.
Maar meisjes kunnen heul niet zwanger worden van elkaarquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:26 schreef Bravebart het volgende:
Ok
Is het dan ook incest als zij zwanger is van mij ?
Let jij maar eens opquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar meisjes kunnen heul niet zwanger worden van elkaar.
Dan krijg je kale kinders die op mij lijkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:28 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Wat als ze dan zwanger is van mij!!!![]()
*Meldtquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wil ik toch even aangeven dat er twee mensen hiervoor met hetzelfde idee speelden, dus of meneer wel even achteraan wil sluiten in de rij!![]()
Of anders, waarom hij wel en wij niet!?!![]()
Het moet wel leuk blijven he!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
mensen die zich druk maken om een post in ONZ.
Jeeses Zhe.... Ik vroeg alleen maar of je die laatste druppel urine ook nog ff wilde wegvegen met toiletpapier....quote:
uchquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:29 schreef SicSicSics het volgende:
[..]mensen die denken dat een post in ONZ waarin mensen zich druk maken geen ONZ is.
Heey wij vrouwen plassen nooit hequote:Op maandag 8 oktober 2007 16:49 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeeses Zhe.... Ik vroeg alleen maar of je die laatste druppel urine ook nog ff wilde wegvegen met toiletpapier....
Krijg ik gelijk weer een topic voor mijn harsen.
Je mag een dame niet naar haar leeftijd vragen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:51 schreef Aoristus het volgende:
ben jij al 40
Ja dus helaas mag jij mij niet meer beulen!quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:51 schreef Aoristus het volgende:
ben jij al 40
Ik denk ..ik denk...dat ik maar voor jou ga, je doet zo lief mij verdedigen hier ik wordt er wekig van..quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je mag een dame niet naar haar leeftijd vragen!![]()
Vlegel!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |