quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:15 schreef Scarface2004 het volgende:
stierlelijk wijf
Trap maar op die van mij anders hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Oh trap ik op je pikje?![]()
Hoeveel heb je ervoor over?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:10 schreef Berenanus het volgende:
Weet je trouwens, ik heb kei zin om te neuken!
Ik nog wel 5 tientjes, als die jongen maar even af kan koelen.quote:
Glorix 4 life!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:44 schreef Toon_Tetten het volgende:
je moet ook jif gebruiken tijdens de seks![]()
Ja!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:59 schreef Meeka het volgende:
jij heb echt slechte ervaringen met seks en zoenen...
hahaha, zeker nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja!
En je gaat me toch niet vertellen dat het bij jou allemaal glorie glorie en hemelse gelukzaligheid was?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:07 schreef Meeka het volgende:
[..]
hahaha, zeker niet
maarja, sommigen kunnen het nou eenmaal wel
Glorix 4 life!quote:en andere... geen commentaar
hahaha, hoezzo niet meer aan doen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Goed, niets meer aan doen!
[..]
Glorix 4 life!
Neehee, niet "niet meer doen" maar "niets meer aan doen".quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:32 schreef Meeka het volgende:
[..]
hahaha, hoezzo niet meer aan doen?
ik ben nog jong, geniet van het leven
hahaha ja, ik begrijp hetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Neehee, niet "niet meer doen" maar "niets meer aan doen".
Als iets goed is moet je er niets aan veranderen omdat je het dan misschien weet verpest en... aaaah! Je begrijpt me wel!![]()
Dat zijn niet de juiste hormoontjes vrees ikquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hm ik eet mijn pot gezichtscreme maar op zal vast wel wat inzitten aan hormonen?
Kijk Meeka snapt het!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:07 schreef Meeka het volgende:
[..]
hahaha, zeker niet
maarja, sommigen kunnen het nou eenmaal wel
en andere... geen commentaar
ik snap het zeker, en waneer iemand geen commentaar krijgtquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kijk Meeka snapt het!
![]()
Aangezien ik enorm trouw ben, duurt het nogal lang voor ik eh..kies voor iets nieuws...hahahaha
nah goed ik ben nog knapper dan Yvonne dus ach...gaat goed komen!
![]()
Nee!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kijk Meeka snapt het!
![]()
Aangezien ik enorm trouw ben, duurt het nogal lang voor ik eh..kies voor iets nieuws...hahahaha
nah goed ik ben nog knapper dan Yvonne dus ach...gaat goed komen!
![]()
En wat als ik een relatie zoek wat dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:12 schreef Zalera het volgende:
IRT #1
Jij hebt een goede beurt nodig, serieus dan denk je hierover niet na.....
misschien ontstaat er wel een leuke relatie uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En wat als ik een relatie zoek wat dan?
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |