abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:23:55 #151
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53815103
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 14:24 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

En wat als ik een relatie zoek wat dan?
Dan moet je een relatie aangaan
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_53815297
Eerst trouwen en dan flink van bil
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:35:20 #153
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_53815330
Geef mijn portie dan maar aan Fikkie!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_53816527
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 15:35 schreef SicSicSics het volgende:
Geef mijn portie dan maar aan Fikkie!
kijk dat is nu de moraal tegenwoordig, flink erop los neuken en dat was het dan!
Vandaar dat er zoveel alleenstaande moeders zijn, want waarom zou je blijven als je nog vaker kunt neuken?

Als vrouwen weer echt vrouw zijn, en laten zien dat ze zich niet zomaar laten nemen, voor een pakje peuken of een breezer ja dan!
Dan volgt er vanzelf weer meer respect, en houdt een man weer de deur voor je open, maar tegenwoordig..
Dus zo dom was dat niet toen van de kerken! Geen sex voor het huwelijk...
niet dat ik voor ben oid, maar dit is gewoon een gedachtengang die jou opmerking bij mij losmaakt...
Maar goed de dames doen lustig mee, dus so let it be..

Ik vind sex fijn als ik verliefd op iemand ben, zo niet, moet ik er ook niet aan denken..en ja dan vind ik het wel gorig jazeker!
Grenzeloosheid is aan mij niet besteedt geloof ik..:P
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53817909
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 16:34 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

kijk dat is nu de moraal tegenwoordig, flink erop los neuken en dat was het dan!
Vandaar dat er zoveel alleenstaande moeders zijn, want waarom zou je blijven als je nog vaker kunt neuken?

Als vrouwen weer echt vrouw zijn, en laten zien dat ze zich niet zomaar laten nemen, voor een pakje peuken of een breezer ja dan!
Dan volgt er vanzelf weer meer respect, en houdt een man weer de deur voor je open, maar tegenwoordig..
niet dat ik voor ben oid, maar dit is gewoon een gedachtengang die jou opmerking bij mij losmaakt...

Ik vind sex fijn als ik verliefd op iemand ben, zo niet, moet ik er ook niet aan denken..en ja dan vind ik het wel gorig jazeker!
Gefrustreerd?

Dat soort jongens bestaat hoor, maar die vind jij dan weer losers of nerds. Het is nooit goed
pi_53819410
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 17:44 schreef katerwater het volgende:

[..]

Gefrustreerd?

Dat soort jongens bestaat hoor, maar die vind jij dan weer losers of nerds. Het is nooit goed
Nee ben totaal niet gefrustreerd juist, en nerds whatever maakt niet uit , je valt voor iemand of niet,
ben wel blij dat ik niet wanhopig ben ergens..
for my needs!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 21:17:47 #157
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_53822715
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 00:19 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Oh trap ik op je pikje?
dat weet ik niet, ik riep zomaar wat in de lucht.
En jij voelt je aangesproken.

i rest my case...
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_53823291
quote:

[..]

Amen. Ik ben het helemaal met dit bovenstaande eens,
pi_53823510
Zeker een therapie omdat je niet aan je trekken komt, dus sex maar afkraken en zichzelf uitten dat je er o zo goed zonder kan?

Wat ben jij zielig
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_53823552
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:47 schreef Sjibble het volgende:
Zeker een therapie omdat je niet aan je trekken komt, dus sex maar afkraken en zichzelf uitten dat je er o zo goed zonder kan?

Wat ben jij zielig
Heeft U het tegen MOI?
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:36:51 #161
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_53824956
quote:
[..]
[..]
Kudt.... Mijn verloofde is al zwanger?

dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:38:26 #162
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_53825005
Tja, seks hoort bij mij bij een relatie maar ik heb geen moreel waardeoordeel over mensen die dat niet doen.
Het grote 'mannen hebben meer respect voor me als ik ze laat wachten' idee is voor mij een beetje ridicuul.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')