quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sepp de Roover
Snel naar Feyenoord aub.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:45 schreef RemcoW85 het volgende:
Weer reclame..Tis na iedere wedstrijd raak.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:10 schreef tong80 het volgende:
Die verslaggever is wel een dooie lul zeg
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:10 schreef tong80 het volgende:
Die verslaggever is wel een dooie lul zeg
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:19 schreef kikoooooo het volgende:
hahaha, gezeik onder elkaar.
Volgens mij zijn ze echt pissig op elkaar
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:22 schreef venomsnake het volgende:
Weer een site op zwart![]()
http://www.heracles-vakj.nl/
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:22 schreef venomsnake het volgende:
Weer een site op zwart![]()
http://www.heracles-vakj.nl/
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:25 schreef tong80 het volgende:
Humberto Tan wat ben je een lul met je hatelijke grapje. Lees de autocue en hou verder je muil.
quote:‘Kijkcijferrecord voor RTL Voetbal’
Geplaatst op maandag 08 oktober 2007 om 10:24
Het programma RTL Voetbal haalde zondagavond een nieuw kijkcijferrecord. Dat meldt een woordvoerder van RTL 4 vandaag. “Niet alleen Heerenveen-spits Afonso Alves scoorde gisteren met zeven doelpunten in één wedstrijd een record in de Eredivisie, ook ‘RTL Voetbal’ haalde een nieuw seizoensrecord“, aldus de zegsman. “Gisteravond keken er naar de samenvattingen van de zevende speelronde maar liefst 2,538 miljoen voetballiefhebbers, het hoogste aantal sinds 10 december 2006.“
Ze doen maar wat..quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:00 schreef Stpan het volgende:
Op welk tijdstip begint het voetbal nou op de zaterdagavond? Ik heb het vast op m'n recorder ingesteld staan, maar ik miste za het einde van de uitzending. Heel irritant die onduidelijkheid.
Het leeft hier ook amper. Waar vorig seizoen er toch regelmatig een kwart topic door heen ging per uitzending, wordt er nu nog amper over het programma gepraat.quote:RTL4 kampt met Talpa-syndroom
Datum: 26-nov-2007 10:44
De RTL-directie zal maandagmorgen ontevreden kennis hebben genomen van de kijkcijfers van de eredivisiesamenvattingen. Er zaten zondagavond slechts 2.079.000 personen met het bord op de schoot voor de televisie, spektakelstukken als FC Utrecht - NEC en FC Groningen - Feyenoord ten spijt.
In de tijd dat de NOS de rechten bezat, was het nieuws als er minder dan drie miljoen mensen afstemden op de eredivisieflitsen. De laatste weken trokken de samenvattingen steeds rond de 2,2 miljoen kijkers. (MA)
Moeilijke bal voor de keeper hoor. Hij had em kunnen hebben, maar het is geen blunder.quote:Op zondag 2 december 2007 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Halst vond het geen blunder van Romero.
Die eerste moet ie echt gewoon hebben.
Ik denk dat het ermee te maken heeft dat veel mensen online of via een decorder de wedstrijden bekijken. Dat is veel toegankelijker geworden in de loop der jaren. Ik kijk vaak geen eens meer naar De Wedstrijden als ik Ajax bijvoorbeeld al live heb gezien. De goals kijk ik op maandag online wel terug als ik gifjes maakquote:Op maandag 26 november 2007 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het leeft hier ook amper. Waar vorig seizoen er toch regelmatig een kwart topic door heen ging per uitzending, wordt er nu nog amper over het programma gepraat.
Is het dan nog slechter bij RTL dan bij Talpa? Zijn we gewend aan het commerciële voetbal? Boeit het niemand meer?
quote:Op maandag 26 november 2007 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het leeft hier ook amper. Waar vorig seizoen er toch regelmatig een kwart topic door heen ging per uitzending, wordt er nu nog amper over het programma gepraat.
Is het dan nog slechter bij RTL dan bij Talpa? Zijn we gewend aan het commerciële voetbal? Boeit het niemand meer?
Al had je de live wedstrijd gezien, kan je al horen dat dit achteraf is ingesproken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:42 schreef RayMania het volgende:
Vond RTL het commentaar van Leo Driessen bij WIllem II - Ajax zo slecht dat ze de samenvatting iemand anders hebben laten inspreken?
Ik heb nog wel gillende keukenmeiden liggen, mag dat ook?quote:Op zondag 23 december 2007 12:46 schreef Prosac het volgende:
wil iemand met een bomgordel die idols studio binnenlopen onder het roepen van Voetbal Akhbar?
Bijna 5 minuten te laat, lekker weerquote:Op zondag 23 december 2007 17:32 schreef SCH het volgende:
Ik heb de tv al vast aan gezet, je weet nooit of het ineens al begint zomaar
Hij zegt ook sommige dingen weer niet helaas.quote:Op zondag 23 december 2007 20:08 schreef DarkShine het volgende:
Jan van Halst zegt wat bijna iedereen in de KickOff vanmiddag al zag...
Slechte verliezer idd.quote:Op zondag 23 december 2007 19:39 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een gezeik van Koster zeg.
Geweldig was dat.. Zo droog.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:36 schreef Adelante het volgende:
willem over het verschil wat betreft voetballen met de kerst: ja, je heb een boom enzo
hij heeft gelijk, men moet niet zo zeikenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:02 schreef MaxPower het volgende:
AAD![]()
"Ja met die kalkoenebout en je schoonmoeder rond de kerstboom is ook niet alles natuurlijk, kan je beter naar een voetbalstadion gaan."
Misschien moet Blatter een voorstel indienen, waarin fopduikers de zwaarst mogelijke straf krijgen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:41 schreef Zwoerd het volgende:
Wat een domme schwalbe-hond is het toch ook
Dan zal het wel in twee delen komen jaquote:Op zondag 30 december 2007 15:18 schreef borisz het volgende:
Als ik de site van RTL voetbal zie hebben we om 1900 samenvattingen, maar om 2300 staat er samenvattingen vervolg....
jep. ook volgens teletekst. dus 1900-2030 samenvattingen en om 2300-0000 samenvattingenquote:Op zondag 30 december 2007 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan zal het wel in twee delen komen ja. Er zijn vandaag wel veel wedstrijden, maar onzin imo om het niet gewoon in 1,5 uur te rammen.
dat zie ik in de gids staan ja, maar ik ga meer van rtlTT en de website uit, die zijn meer up to date.quote:Op zondag 30 december 2007 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
In de gids staat van 19.00 tot 21.00 uur, net als vorig jaar. Lijkt me een beter iets.
Alsof ze de Postcodeloterij niet een halfuur uit kunnen stellen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt. Het zou wel heel vreemd zijn, die tweedeling.
En al die doodzieke kindertjes zeker ook wachten op hun "doe een wens"quote:Op zondag 30 december 2007 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof ze de Postcodeloterij niet een halfuur uit kunnen stellen.
Bij mij in de gids staat: 23:00 RTL Voetbal, vervolg van 19:00 uur.quote:Op zondag 30 december 2007 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt. Het zou wel heel vreemd zijn, die tweedeling.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2007 19:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat belachelijk die 2x4 samenvattingen
Ze hebben tijd zat. Sinds wanneer kun je 8 wedstrijden niet in 1,5 uur uitzenden? Maak er desnoods een half uur langer van, maar zoals nu ruim 2,5 uur is bezopen.quote:Op zondag 30 december 2007 19:28 schreef Dos37 het volgende:
idd om te kosten. Als je de tijd niet hebt om het voetbal uit te zenden moet je het niet kopen of overnemen.
ook als je niet moet werken is dit gewoon kut programmeringquote:Op zondag 30 december 2007 19:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Er zijn mensen genoeg die ook gewoon moeten werken morgen en echt niet nog eens van 23 uur tot middernacht nog 4 samenvattingen gaan bekijken.
Ja maar anders kan Jan van Halst zijn computerskills niet laten zienquote:Op zondag 30 december 2007 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben tijd zat. Sinds wanneer kun je 8 wedstrijden niet in 1,5 uur uitzenden? Maak er desnoods een half uur langer van, maar zoals nu ruim 2,5 uur is bezopen.
De NOS deed dit soort dingen niet beter en in z'n algemeenheid deed Talpa en doet RTL het gewoon prima met de samenvattingen. We hebben nu bijvoorbeeld geen journaal en korfbal meer tussen het voetbal door en er is eer ruimte voor analyses.quote:Op zondag 30 december 2007 19:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
ook als je niet moet werken is dit gewoon kut programmering
ik hoop zo dat de samenvattingen volgend jaar weer bij de publieke omroep komt te liggen
voetbal
talpa
tien
rtl
Ik kan me niet herinneren ooit korfbal te hebben gekeken tussen 't voetballen door, maar met deze praktijken van rtl begint het te lijken op sbs6, waar je door iedere speelfilm om half elf verplicht wordt hart van nederland te kijkenquote:Op zondag 30 december 2007 19:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De NOS deed dit soort dingen niet beter en in z'n algemeenheid deed Talpa en doet RTL het gewoon prima met de samenvattingen. We hebben nu bijvoorbeeld geen journaal en korfbal meer tussen het voetbal door en er is eer ruimte voor analyses.
Ik wel en nog storender was dat het journaal ineens op twee zenders tegelijkertijd uitgezonden werd, puur om reclame uit te kunnen zenden.quote:Op zondag 30 december 2007 19:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit korfbal te hebben gekeken tussen 't voetballen door, maar met deze praktijken van rtl begint het te lijken op sbs6, waar je door iedere speelfilm om half elf verplicht wordt hart van nederland te kijken
kleintjes analyseren ze niet, boeit toch niemandquote:Op zondag 30 december 2007 19:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En dan gaan ze straks om 2130 op RTL7 een wedstrijd nabeschouwen, terwijl om 2300 op RTL4 pas de samenvatting van die desbetreffende wedstrijd te zien is![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 19:47 schreef DarkShine het volgende:
Dat iemand de NOS nog kan ophemelenafzeiken
Respect voor deze uitlating.quote:
De voetbalclubs hebben natuurlijk volkomen gelijk om zoveel mogelijk geld voor de rechten te willen verkrijgen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:28 schreef wormwood het volgende:
Voor de mensen die kritiek hebben op RTL, ga eens klagen bij de voetbal clubs.
Dat zijn de grootste graaiers. De rechten moeten miljoenen opbrengen. Dan zijn diegene die de rechten kopen wel genoodzaakt om dit soort dingen te doen.
En daardoor heeft de zender ook gelijk dat die het commercieel aanpakt.quote:Op zondag 30 december 2007 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De voetbalclubs hebben natuurlijk volkomen gelijk om zoveel mogelijk geld voor de rechten te willen verkrijgen.
Precies en dat doen ze zo waar nog beter dan de NOS ook, behalve vanavond dan.quote:Op zondag 30 december 2007 21:27 schreef wormwood het volgende:
[..]
En daardoor heeft de zender ook gelijk dat die het commercieel aanpakt.
Dat sportjaar overzicht is toch al op TV geweest?quote:Op zondag 30 december 2007 21:32 schreef SCH het volgende:
Lekker handig om het tweede deel van de samenvattingen tijdens het sportjaaroverzicht op Ned 1 uit te zenden
quote:Op zondag 30 december 2007 19:42 schreef Plato1980 het volgende:
maar dat valt in het niet bij wat de NOS met het voetbal al geflikt heeft in het verleden.
Het voetbal onderbreken door het journaal, het voetbal later uitzenden i.v.m. schaatsen, geen apart voetbalprogramma etc.quote:
Dat vond ik juist uitstekend!!!quote:Op zondag 30 december 2007 21:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het voetbal onderbreken door het journaal, het voetbal later uitzenden i.v.m. schaatsen, geen apart voetbalprogramma etc.
Als ik één ding niet mis is het Eredivisie op de NOS!quote:
Dat kan, maar ik vond het waardeloos. Bovendien werd het journaal tussendoor volledig ingegeven door financiele motieven, want dat was voor de NOS de enige manier om reclame tussen het voetbal door te kunnen verkopen.quote:
Dat was 20 minuutjes, nu moeten we 2,5 uur wachten...quote:Op zondag 30 december 2007 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vond het waardeloos. Bovendien werd het journaal tussendoor volledig ingegeven door financiele motieven, want dat was voor de NOS de enige manier om reclame tussen het voetbal door te kunnen verkopen.
Dit is eenmalig, daar was het wekelijks raak.quote:Op zondag 30 december 2007 21:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat was 20 minuutjes, nu moeten we 2,5 uur wachten...
Ik moet al een week of 3 op zaterdagavond tot fucking half 12 wachten voor de samenvattingen waar het normaal om 2200 of 2230 uitgezonden zou worden. Dat was ook niet de afspraak.quote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit is eenmalig, daar was het wekelijks raak.
Op zaterdagavond begint het nu al maanden op steeds wisselende tijden en steeds later.quote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit is eenmalig, daar was het wekelijks raak.
Steeds reclame.quote:Op zondag 30 december 2007 21:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het voetbal onderbreken door het journaal, het voetbal later uitzenden i.v.m. schaatsen, geen apart voetbalprogramma etc.
Aangezien jij zelf voor de publieke omroep werkt is jou pro-NOS mening wel te begrijpen.quote:Op zondag 30 december 2007 21:55 schreef SCH het volgende:
Ik vond het juist prettig dat ik bij de NOS zowel voetbal als journaal kon zien. Nu moet ik het journaal missen of om 20.00 uur bij het voetbal wegzappen. Die combi is uitstekend.
Neuh hoor, wat heeft dat er nou mee te maken? Ik vind genoeg dingen enorm kut aan de Publieke Omroepquote:Op zondag 30 december 2007 22:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Aangezien jij zelf voor de publieke omroep werkt is jou pro-NOS mening wel te begrijpen.
Die combi is eigenlijk een verkapte wij-hebben-niets-meer-te-melden-trucage.quote:Op zondag 30 december 2007 21:55 schreef SCH het volgende:
Ik vond het juist prettig dat ik bij de NOS zowel voetbal als journaal kon zien. Nu moet ik het journaal missen of om 20.00 uur bij het voetbal wegzappen. Die combi is uitstekend.
In hun internet TV gids staat gewoon dat er een voetbal programma is.quote:19:00 uur
Life & Cooking verlenging
In interview na de wedstrijd werd dezelfde vraag gesteld en toen zei ie wat duidelijker en rustiger dat het nog altijd gaat om de stand na 34 wedstrijden en zolang er theoretisch nog een kans bestaat je nooit er van uit moet gaan dat je geen kans meer hebt, want die heb je dus wel.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:25 schreef Tomatenboer het volgende:Als wij gewoon 17 x 3 punten halen zijn wij gewoon kampioen, we hebben nog steeds kans.
Ik vond de scheids alles behalve zeker overkomen in het interview daarover. Zegt alweer genoeg dus.quote:
In één omschrijving Vitessequote:Op zondag 13 januari 2008 19:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
En waar ik me ook aan erger is dat de koppen gaan hangen bij 3-1 achter in nederland. Ook als het pas de 60e minuut is! Commentators beginnen dan ook over dat de 'wedstrijd nu op slot is en beslist is'. Maar als er dan één goal valt en 3-2 is dan is het inééns weer een wedstrijd en spannendIk heb Feyenoord wel eens in '89, '91 en '93e minuut zien scoren... in 60e minuut moet je bij 3-1 achter niet al ineens je inzet halveren. Vaak komt er dan toch nog een goal in de 85e minuut ofzo en dan lopen ze nog ineens 8 minuten te haasten voor een gelijkmaker.... als ze nou eens de koppen niet meteen hadden laten hangen hadden ze al eerder kunnen scoren.
Uhm, hij zegt ook beide interviews dat beste 5 het doel is.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar Hertog Martin het is natuurlijk onrealistisch dat Az alles wint en ik zie Psv ook niet 14 punten verspelen (= 5x verliezen). Al snap ik de gedachte erachter wel, maar positief blijven helpt alleen als het tegelijkertijd realistisch is.
Hij had dus beter kunnen zeggen dat Az nog makkelijk bij de beste 5 kan eindigen.
Over de wedstrijd Fc Utrecht - Sc Heerenveen trouwens, die heb ik net even gemist maar wat was daar allemaal voor ophef rondom de scheidsrechter voor de verandering?
Van Dijkquote:Op zondag 13 januari 2008 19:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die van dijk liep weer lekker te janken met ze kutkop
Ik zeg net hier thuis al: Van Gaal belt nu direct naar de redactie om te melden dat AZ nog gewoon kampioen kan wordenquote:
Zat op de bank.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:45 schreef Prosac het volgende:
waar was polak!!!
In ieder geval nog altijd minstens een klasse beter dan de NOS het doorgaans deed.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:45 schreef De_Ananas het volgende:
Waardeloos weer,
Vind ik niet, daar lieten ze tenminste alle kansen zien bij een ''topduel''quote:Op zondag 13 januari 2008 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In ieder geval nog altijd minstens een klasse beter dan de NOS het doorgaans deed.
Wanneerdringt het nou eens door dat RTL daar niets ove rheeft te zeggen... Het is contractueel vastgelegd hoelang een samenvatting moet duren. Moeilijk te begrijpen hè?quote:Op maandag 14 januari 2008 00:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij Talpa/RTL is elk duel gelijk, bij de NOS was dat niet zo. Voor de fan van de kleinere club misschien wat leuker nu maar ik vind het minder begrijpelijk.
Dan is het nog wel waardeloos.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:07 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wanneerdringt het nou eens door dat RTL daar niets ove rheeft te zeggen... Het is contractueel vastgelegd hoelang een samenvatting moet duren. Moeilijk te begrijpen hè?
Een voorbeeld. In de samenvatting zat niet een kopkans van Huntelaar die er bijna in ging, die gingen ze echter wel analyserenquote:Op maandag 14 januari 2008 08:30 schreef wormwood het volgende:
Er zit bij RTL wel degelijk verschil in hoelang een samenvatting mag zijn. VVV - Willem II krijgt echt niet zoveel tijd als Ajax- AZ. Maar er is inderdaad ook een minimum aan tijd. Dat was een eis van de Eredivisie. Dus als de NOS de rechten had gehad, zou het niet veel anders zijn. Tenzij zij een uitzending van 2 uur zouden maken.
Dat niet alle kansen getoond worden is het risico van een samenvatting. Als je alle kansen wilt zien moet je maar naar het stadion gaan of de wedstrijd live bekijken.
Mooi toch. Zie je toch weer verschillende kansen ipv dat ze dingen herhalen.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:43 schreef De_Ananas het volgende:
Een voorbeeld. In de samenvatting zat niet een kopkans van Huntelaar die er bijna in ging, die gingen ze echter wel analyseren.
Ja dat is de pech bij een wedstrijd met veel doelpunten. Dan blijft er minder ruimte over voor andere dingen.quote:Bij De Graafschap-Vitesse lieten ze een hoop mindere kansen zien. En zo is dat elke week wel bij een wedstrijd met veel doelpunten, die zijn de pineut. Ze laten dan alleen de doelpunten zien en de grote kansen niet.
En dat laatste slaat natuurlijk nergens op![]()
Maar voor topduels nemen ze amper meer tijd, zelfs als ze verschrikkelijk leuk waren.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef wormwood het volgende:
[..]
Mooi toch. Zie je toch weer verschillende kansen ipv dat ze dingen herhalen.
[..]
Ja dat is de pech bij een wedstrijd met veel doelpunten. Dan blijft er minder ruimte over voor andere dingen.
Heb wel eens een samenvatting gezien van een eredivisie wedstrijd, was 6-0 geworden ofzo. Samenvatting mocht maar 3 minuten duren. Alleen maar tijd voor de doelpunten.
Zoals gezegd, alle wedstrijden moeten in samenvatting worden uitgezonden, en allemaal moeten ze een minimale tijdsduur hebben. Reken er maar op dat ze de saaie wedstrijden zo kort mogelijk doen.
Daarvoor moet je dan toch écht live voetbal hebben, dat is wat Eredivisie CV ook wilquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar voor topduels nemen ze amper meer tijd, zelfs als ze verschrikkelijk leuk waren.
En dat is dus een slechte ontwikkelingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:24 schreef WebForce het volgende:
[..]
Daarvoor moet je dan toch écht live voetbal hebben, dat is wat Eredivisie CV ook wil
Voor de commercie en de clubs nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En dat is dus een slechte ontwikkeling!
Ik snap echt niet waarom ze die handsbal niet gewoon inzoomen, nu kon je er geen zak van zienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze het niet rond 22.00 op RTL5 of RTL7 gooien.
Jij bent wel een ongelofelijke zeikbal zeg.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom ze die handsbal niet gewoon inzoomen, nu kon je er geen zak van zien [afbeelding]
Het is toch zo? De commentator zegt dat ie tegen het hoofd aan kwam maar het was wel een pingel. Dan is het toch een koud kunstje om in te zoomen om te kijken waar die tegenaan kwamquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Jij bent wel een ongelofelijke zeikbal zeg.
Mooie televisie jaquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:44 schreef Silenus het volgende:
Stelletje sukkels bij RTL, moeten ze NEC-Ajax nog laten zien maar zie je wel op de achtergrond hun site levensgroot in beeld met 'Ajax blijft bij NEC steken op...'
Net alsof hij dat expres deed.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:54 schreef JLSB het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat men zulke "schandalige" overtredingen niet laat zien. Ook jammer dat zoiets niet bestraft wordt met een grensrechter die het op 5 meter afstand ziet gebeuren, maar laten we maar on-topic blijven...
Maar niet in het 1equote:Op zondag 20 januari 2008 19:53 schreef assie het volgende:
Lindebergh begint carriere bij De Graafschap??? Die had toch echt al voor Ajax gespeeld voordat ie in Doetinchem kwam....
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:54 schreef JLSB het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat men zulke "schandalige" overtredingen niet laat zien. Ook jammer dat zoiets niet bestraft wordt met een grensrechter die het op 5 meter afstand ziet gebeuren, maar laten we maar on-topic blijven...
toch ook mooi het, dat ze vorige week na het behoorlijk gekleurde stukje weigerden enige wederhoor van Groningen te laten zien/horenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:52 schreef venomsnake het volgende:
van Ginkel![]()
Zal wel weer een huilverhaal van jewelste worden..
De supporters die dat zongen zaten er toen nog niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Echt triest dat 'Louis rot op.'
Az staat gewoon waar het altijd heeft gestaan en waar het hoort te staan, dat ze het 3 seizoenen beter hebben gedaan doet daar verder niets aan af toch.
Inderdaad die zitten nu te dubben bij welke club ze nu kunnen gloryhuntenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
De supporters die dat zongen zaten er toen nog niet.
Welnee, daar hoort AZ helemaal niet te staan. AZ hoort historisch onderin de Eredivisie/bovenin de eerste divisie thuis.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Echt triest dat 'Louis rot op.'
Az staat gewoon waar het altijd heeft gestaan en waar het hoort te staan, dat ze het 3 seizoenen beter hebben gedaan doet daar verder niets aan af toch.
Best een lastige keus op dit momentquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:53 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Inderdaad die zitten nu te dubben bij welke club ze nu kunnen gloryhunten
Daaromquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Best een lastige keus op dit moment.
Johnny Cash- Ring of Firequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:18 schreef pekel het volgende:
Willem II's doelpuntentune na de 3-0![]()
Hoe heet het nummer ook al weer?
Johnny Cash - Ring of Firequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:18 schreef pekel het volgende:
Willem II's doelpuntentune na de 3-0![]()
Hoe heet het nummer ook al weer?
Ze maken altijd fouten bij rtl voetbalquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Wéér draaien ze de clubs om 'Fc Twente - Feyenoord' maar wel in De Kuip
Dan is het Feyenoord - Fc Twente hoor, die clubs draaien ze zovaak om bij RTL voetbal.
Maar dat ligt niet aan RTL, maar aan het feit dat de eredivisie dat contractueel bedongen heeft, dat zou bij de NOS niet anders geweest zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:03 schreef De_Ananas het volgende:
Wat ook kut is. Vroeger kon je 's ochtends nog altijd mini-samenvattingen kijken op tv, nu niet meer
Klacht: De eredivisiequote:Op woensdag 23 januari 2008 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar dat ligt niet aan RTL, maar aan het feit dat de eredivisie dat contractueel bedongen heeft, dat zou bij de NOS niet anders geweest zijn.
Is dat met of zonder de 10 minuten vertraging?quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:01 schreef Jnk18 het volgende:
22:25 rtl4
Zou nie weten wat je bedoelt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is dat met of zonder de 10 minuten vertraging?
Ik zit altijd tenenkrommend te luisteren bij die ventquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
Westermann weer overdreven enthousiast zeg, wat een kansloos commentaar geeft die vent toch altijd.
quote:RTL Voetbal 23-01
RTL Voetbal Eredivisie (22-01)
RTL Voetbal: Eredivisie van deze week komt enige tijd na uitzending beschikbaar via RTL Gemist. Het is dan mogelijk het programma te bekijken tot donderdag middernacht.
Beter dan dat die met zn kop in de tele 2 studio zit, hoor je hem tenminste nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:23 schreef Ambrosius het volgende:
Westermann weer overdreven enthousiast zeg, wat een kansloos commentaar geeft die vent toch altijd.
ZIE bedoel je. Horen doe je 'm bij allebeiquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Beter dan dat die met zn kop in de tele 2 studio zit, hoor je hem tenminste niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |