Gelukkig niet, Derksen is al genoeg op tv.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:11 schreef Paran0id het volgende:
Echt kut dat het voormalige voetbal insite niet op maandagavond is
Je hoeft voetbal insite niet te kijken. Derksen hoort imo bij dat programma, en ik vind het altijd wel vermakelijk. Eerst had je Studio Voetbal op zondag, en dan maandag voetbal insite kijken. Nu helaas nix (?) meer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelukkig niet, Derksen is al genoeg op tv.
En dan met nieuwtjes en Leo...quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:11 schreef Paran0id het volgende:
Echt kut dat het voormalige voetbal insite niet op maandagavond is
Nu heb je Studio Voetbal en Voetbal Insite op zondag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:14 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Je hoeft voetbal insite niet te kijken. Derksen hoort imo bij dat programma, en ik vind het altijd wel vermakelijk. Eerst had je Studio Voetbal op zondag, en dan maandag voetbal insite kijken. Nu helaas nix (?) meer.
Voetbal insite is nu op zondag hoor..quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:14 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Je hoeft voetbal insite niet te kijken. Derksen hoort imo bij dat programma, en ik vind het altijd wel vermakelijk. Eerst had je Studio Voetbal op zondag, en dan maandag voetbal insite kijken. Nu helaas nix (?) meer.
Ja stom, eerder kon je als je zodnag niets kon kijken maandag nog even wat mee pakken. Dat zit er nu niet meer inquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Voetbal insite is nu op zondag hoor..
Maandagmiddag Herhaling van SV.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja stom, eerder kon je als je zodnag niets kon kijken maandag nog even wat mee pakken. Dat zit er nu niet meer in.
ook gemistquote:
En dan vergeet je MotD ook nogquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:06 schreef MaxPower het volgende:
Best een relaxt zondagje zo. Van 19:00 tot 0:00 voetbal of gelul over voetbal kijken.![]()
Clubs hebben vanaf 0:00 uur de rechten van de wedstrijden weer terug.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef koentjuh18 het volgende:
Nog steeds geen idee dus of voetbal ook herhaald wordt?
vind sowieso gek dat zowat alles op de tv wordt herhaald behalve sportuitzendingen.
Sierd de Vosquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:53 schreef borisz het volgende:
Een filmpje met Arjen Robben door Sierd de Vos
Van sc Heerenveen??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:04 schreef Mindstate het volgende:
Waar kon je nu ook alweer de samenvattingen downloaden? (Ik wil een soort archiefje maken met alle samenvattingen van dit seizoen om er een compilatievideo van te maken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |