Gelukkig niet, Derksen is al genoeg op tv.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:11 schreef Paran0id het volgende:
Echt kut dat het voormalige voetbal insite niet op maandagavond is
Je hoeft voetbal insite niet te kijken. Derksen hoort imo bij dat programma, en ik vind het altijd wel vermakelijk. Eerst had je Studio Voetbal op zondag, en dan maandag voetbal insite kijken. Nu helaas nix (?) meer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gelukkig niet, Derksen is al genoeg op tv.
En dan met nieuwtjes en Leo...quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:11 schreef Paran0id het volgende:
Echt kut dat het voormalige voetbal insite niet op maandagavond is
Nu heb je Studio Voetbal en Voetbal Insite op zondag.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:14 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Je hoeft voetbal insite niet te kijken. Derksen hoort imo bij dat programma, en ik vind het altijd wel vermakelijk. Eerst had je Studio Voetbal op zondag, en dan maandag voetbal insite kijken. Nu helaas nix (?) meer.
Voetbal insite is nu op zondag hoor..quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:14 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Je hoeft voetbal insite niet te kijken. Derksen hoort imo bij dat programma, en ik vind het altijd wel vermakelijk. Eerst had je Studio Voetbal op zondag, en dan maandag voetbal insite kijken. Nu helaas nix (?) meer.
Ja stom, eerder kon je als je zodnag niets kon kijken maandag nog even wat mee pakken. Dat zit er nu niet meer inquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Voetbal insite is nu op zondag hoor..
Maandagmiddag Herhaling van SV.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja stom, eerder kon je als je zodnag niets kon kijken maandag nog even wat mee pakken. Dat zit er nu niet meer in.
ook gemistquote:
En dan vergeet je MotD ook nogquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:06 schreef MaxPower het volgende:
Best een relaxt zondagje zo. Van 19:00 tot 0:00 voetbal of gelul over voetbal kijken.![]()
Clubs hebben vanaf 0:00 uur de rechten van de wedstrijden weer terug.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:14 schreef koentjuh18 het volgende:
Nog steeds geen idee dus of voetbal ook herhaald wordt?
vind sowieso gek dat zowat alles op de tv wordt herhaald behalve sportuitzendingen.
Sierd de Vosquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:53 schreef borisz het volgende:
Een filmpje met Arjen Robben door Sierd de Vos
Van sc Heerenveen??quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:04 schreef Mindstate het volgende:
Waar kon je nu ook alweer de samenvattingen downloaden? (Ik wil een soort archiefje maken met alle samenvattingen van dit seizoen om er een compilatievideo van te maken)
Bewust truukje van Van Westerloo, deed ie in zijn SBS tijd al.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:09 schreef SCH het volgende:
Begint gewoon 10 minuten te laat, sorry hoor
Heb je toch geen enkel respect voor je kijkers
Je zegt dat alsof zoiets bestaat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:09 schreef SCH het volgende:
Modequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
Kone, zet godverdoemme die achterlijke ijsmuts af.. het is 25 graden...
Het zou 5 over beginnen. Dus maar een paar minuutjes.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:09 schreef SCH het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:25 schreef VoreG het volgende:
Dat schoppen tegen Afellay viel ook wel mee.
Als je dit al schoppen noemt. Dit zijn gewoon telkens kleine overtredingen, maar het is absoluut niet dat hij de vernieling wordt ingeschopt.quote:
22.00 staat in de programma-overzichten, het begon meer dan 10 minuten te laat. Echt prutswerk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het zou 5 over beginnen. Dus maar een paar minuutjes.
Volgens de website van RTL 22:07 zelfs...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het zou 5 over beginnen. Dus maar een paar minuutjes.
Mijn digitale TV-gids geeft 22.05 aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
22.00 staat in de programma-overzichten, het begon meer dan 10 minuten te laat. Echt prutswerk.
Ik heb 2 tvgidsen en 2 kranten en die zeggen allemaal 22.00 - die info heeft RTL4 dus gecommuniceerdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn digitale TV-gids geeft 22.05 aan.
MAar de digitale TV geeft de echte info van RTL weer! Die is betrouwbaarderquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb 2 tvgidsen en 2 kranten en die zeggen allemaal 22.00 - die info heeft RTL4 dus gecommuniceerd![]()
![]()
![]()
Ja, je kunt natuurlijk alles op het laatste moment veranderen omdat het te warm is of Robert ten Brink moest poepenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
MAar de digitale TV geeft de echte info van RTL weer! Die is betrouwbaarder![]()
![]()
Het is binnen 1 of 2 jaar wel weer terug bij de NOSquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:32 schreef golfer het volgende:
Houden we dit het komende jaar? Na elke wedstijd 10 minuten reclame?
Hopelijk hebben ze tegen die tijd breedbeeld ontdekt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is binnen 1 of 2 jaar wel weer terug bij de NOS
"Ik voel goed. Dus goed gespeeld."quote:
Geen respect voor de belastingbetalerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn ze niks veranderd. Dat deden ze met het voetbal ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ach, ze kopen er nu Engels voetbal van wat ze erdoorheen jassen binnen 10 minuten ofzo.
Haha, wat een onzin.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn ze niks veranderd. Dat deden ze met het voetbal ook.
Soms hoop ik dat het zo is, omdat het overgrote deel van de bevolking vergeten schijnt te zijn dat de NOS er ook gewoon twee reclameblokken en een Journaal doorheen gooide. Kijken of men dan nog zo zit te zeiken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:34 schreef SCH het volgende:
[..]
De top 3 niet neequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:43 schreef MaxPower het volgende:
Welnee.
Journaal is toch heel wat anders... en dat gaat over veel meer sporten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Soms hoop ik dat het zo is, omdat het overgrote deel van de bevolking vergeten schijnt te zijn dat de NOS er ook gewoon twee reclameblokken en een Journaal doorheen gooide. Kijken of men dan nog zo zit te zeiken.
Auw...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Alleen geschikt voor paupers zoals jij die geen relatie hebben en anders toch maar aan hun zak krabben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik, maar dat volk schijnt dus gewoon vergeten te zijn hoe het bij de NOS werkte. Maar in een soort massaal melancholisch gevoel wordt er geroepen om de publieke omroep, met als reden reclameonderbrekingen terwijl dat bij de NOS er ook gewoon isquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je naar het volk zou luisteren dan is het direct terug bij de NOS
Als je naar het volk zou luisteren zou Wilders een gigantisch aantal aan zetels moeten hebben. Kortom het volk is niet zo heel erg slim.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Journaal is toch heel wat anders... en dat gaat over veel meer sporten.
Als je naar het volk zou luisteren dan is het direct terug bij de NOS
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:46 schreef knnth het volgende:
Het volk. Altijd het ultieme argument. Jij wint.
Dat was toch heel anders en blijkbaar werd dat ook zo ervaren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar dat volk schijnt dus gewoon vergeten te zijn hoe het bij de NOS werkte. Maar in een soort massaal melancholisch gevoel wordt er geroepen om de publieke omroep, met als reden reclameonderbrekingen terwijl dat bij de NOS er ook gewoon is
Dat is gewoon hetzelfde, alleen was er gewoon geen hetze tegen de NOS zoals die er wel tegen De Mol en Talpa was.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was toch heel anders en blijkbaar werd dat ook zo ervaren.
Ik stoor me niet zo aan die reclameblokken hoor... kan je mooi even wat drinken pakken of even naar de wc ofzo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Haha, wat een onzin.
Nee, dit is een feest met al die reclame. Alleen geschikt voor paupers zoals jij die geen relatie hebben en anders toch maar aan hun zak krabben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onzin. Ik hoefde toen niet om 22,.00 tegen mijn vriend te zeggen dat ik hem ergens om middernacht wel weer zou zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is gewoon hetzelfde, alleen was er gewoon geen hetze tegen de NOS zoals die er wel tegen De Mol en Talpa was.
Inderdaad, het was gewoon cool om Talpa niet cool te vinden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is gewoon hetzelfde, alleen was er gewoon geen hetze tegen de NOS zoals die er wel tegen De Mol en Talpa was.
Eens.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar dat volk schijnt dus gewoon vergeten te zijn hoe het bij de NOS werkte. Maar in een soort massaal melancholisch gevoel wordt er geroepen om de publieke omroep, met als reden reclameonderbrekingen terwijl dat bij de NOS er ook gewoon is
Hetze? Ik zie de meesten van jullie die commerciele troep hier alleen maar verheerlijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Studio Sport is ook tien minuten te laat nuquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:27 schreef SCH het volgende:
[..]
22.00 staat in de programma-overzichten, het begon meer dan 10 minuten te laat. Echt prutswerk.
Vanwege de hockeywedstrijd?quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:12 schreef knnth het volgende:
[..]
Studio Sport is ook tien minuten te laat nu
Ik vind het altijd wel leuk om eerst een minder clubje te zien als opwarmertje (zeg maar voorprogramma) voor de hoofdwedstrijd van de belangrijkere clubs.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:12 schreef knnth het volgende:
Had trouwens ook verwacht dat ze met Ajax (=koploper) zouden beginnen, maargoed. Zolang ze beginnen met de topvier in het geheel, vind ik alles best ...
Nou ik vindt de samenvatting toch geen goed beeld geven van de werkelijkheid.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
De uitslag bij Feyenoord is wel erg geflatteerd. 4-2 was realistischer geweest.
Gemakkelijk gegeven pingel en met de andere goals was ook allemaal wel iets en 2 reuzekansen voor NAC. Terechte overwinning maar ze hebben vooralsnog het programma niet tegen.
(gelukkig komen wij al snel langs)
Wat ontzettend leuk dat Ten Rouwelaar weer terug is
Zegt een Feyenoorder...quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ajax mag wel even een nieuwe tune gaan zoeken zeg.. wat een kuttune.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ajax mag wel even een nieuwe tune gaan zoeken zeg.. wat een kuttune.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |