quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sepp de Roover
Snel naar Feyenoord aub.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:45 schreef RemcoW85 het volgende:
Weer reclame..Tis na iedere wedstrijd raak.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:10 schreef tong80 het volgende:
Die verslaggever is wel een dooie lul zeg
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:10 schreef tong80 het volgende:
Die verslaggever is wel een dooie lul zeg
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:19 schreef kikoooooo het volgende:
hahaha, gezeik onder elkaar.
Volgens mij zijn ze echt pissig op elkaar
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:22 schreef venomsnake het volgende:
Weer een site op zwart![]()
http://www.heracles-vakj.nl/
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:22 schreef venomsnake het volgende:
Weer een site op zwart![]()
http://www.heracles-vakj.nl/
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:25 schreef tong80 het volgende:
Humberto Tan wat ben je een lul met je hatelijke grapje. Lees de autocue en hou verder je muil.
quote:‘Kijkcijferrecord voor RTL Voetbal’
Geplaatst op maandag 08 oktober 2007 om 10:24
Het programma RTL Voetbal haalde zondagavond een nieuw kijkcijferrecord. Dat meldt een woordvoerder van RTL 4 vandaag. “Niet alleen Heerenveen-spits Afonso Alves scoorde gisteren met zeven doelpunten in één wedstrijd een record in de Eredivisie, ook ‘RTL Voetbal’ haalde een nieuw seizoensrecord“, aldus de zegsman. “Gisteravond keken er naar de samenvattingen van de zevende speelronde maar liefst 2,538 miljoen voetballiefhebbers, het hoogste aantal sinds 10 december 2006.“
Ze doen maar wat..quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:00 schreef Stpan het volgende:
Op welk tijdstip begint het voetbal nou op de zaterdagavond? Ik heb het vast op m'n recorder ingesteld staan, maar ik miste za het einde van de uitzending. Heel irritant die onduidelijkheid.
Het leeft hier ook amper. Waar vorig seizoen er toch regelmatig een kwart topic door heen ging per uitzending, wordt er nu nog amper over het programma gepraat.quote:RTL4 kampt met Talpa-syndroom
Datum: 26-nov-2007 10:44
De RTL-directie zal maandagmorgen ontevreden kennis hebben genomen van de kijkcijfers van de eredivisiesamenvattingen. Er zaten zondagavond slechts 2.079.000 personen met het bord op de schoot voor de televisie, spektakelstukken als FC Utrecht - NEC en FC Groningen - Feyenoord ten spijt.
In de tijd dat de NOS de rechten bezat, was het nieuws als er minder dan drie miljoen mensen afstemden op de eredivisieflitsen. De laatste weken trokken de samenvattingen steeds rond de 2,2 miljoen kijkers. (MA)
Moeilijke bal voor de keeper hoor. Hij had em kunnen hebben, maar het is geen blunder.quote:Op zondag 2 december 2007 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Halst vond het geen blunder van Romero.
Die eerste moet ie echt gewoon hebben.
Ik denk dat het ermee te maken heeft dat veel mensen online of via een decorder de wedstrijden bekijken. Dat is veel toegankelijker geworden in de loop der jaren. Ik kijk vaak geen eens meer naar De Wedstrijden als ik Ajax bijvoorbeeld al live heb gezien. De goals kijk ik op maandag online wel terug als ik gifjes maakquote:Op maandag 26 november 2007 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het leeft hier ook amper. Waar vorig seizoen er toch regelmatig een kwart topic door heen ging per uitzending, wordt er nu nog amper over het programma gepraat.
Is het dan nog slechter bij RTL dan bij Talpa? Zijn we gewend aan het commerciële voetbal? Boeit het niemand meer?
quote:Op maandag 26 november 2007 11:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het leeft hier ook amper. Waar vorig seizoen er toch regelmatig een kwart topic door heen ging per uitzending, wordt er nu nog amper over het programma gepraat.
Is het dan nog slechter bij RTL dan bij Talpa? Zijn we gewend aan het commerciële voetbal? Boeit het niemand meer?
Al had je de live wedstrijd gezien, kan je al horen dat dit achteraf is ingesproken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:42 schreef RayMania het volgende:
Vond RTL het commentaar van Leo Driessen bij WIllem II - Ajax zo slecht dat ze de samenvatting iemand anders hebben laten inspreken?
Ik heb nog wel gillende keukenmeiden liggen, mag dat ook?quote:Op zondag 23 december 2007 12:46 schreef Prosac het volgende:
wil iemand met een bomgordel die idols studio binnenlopen onder het roepen van Voetbal Akhbar?
Bijna 5 minuten te laat, lekker weerquote:Op zondag 23 december 2007 17:32 schreef SCH het volgende:
Ik heb de tv al vast aan gezet, je weet nooit of het ineens al begint zomaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |