quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef MouzurX het volgende:
Zijn er dan mensen die roken omdat ze het lekker vinden?(serieus)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef sc00p het volgende:
[..]
wat is dat voor merk?:P nog nooit gezien?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:09 schreef Risce het volgende:
[afbeelding]
Budget sigarettenmerken worden gemaakt van de tabaksgruis die afgekeurd wordt en van de band wordt gehaald (ik heb inside informatie, geloof me maar)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:12 schreef Bakepa het volgende:
nee alleen maar omdat het stoer is...![]()
camel![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:29 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jij rookt het liefst zijn sigaar ????
wtf
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:19 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Ik rook gewoon Davidoff, maar de gold van Davidoff , wat is het verschil? Is dat de light versie ofzo?
Stomme vraag, je ook mensen die koffie, cola, etc drinken omdat ze het lekker vinden. En ja, ik rook omdat ik het lekker vind (maar dat zijn dan ook zo'n 2 á 3 sjekkies per dag).quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef MouzurX het volgende:
Ieuw.. javaanse jongens 3/4quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:20 schreef MacKniver het volgende:
Wat is er lekker aan rook? Heeft het invloed op de smaakpupillen? Of proef je de dood tegemoet?
ja light.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:19 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Ik rook gewoon Davidoff, maar de gold van Davidoff , wat is het verschil? Is dat de light versie ofzo?
Lekkerder dan normaal? Ga ik is proberen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef Nega het volgende:
Marlboro Medium
Idd want light sigaretten bestaat niet want je krijgt er altijd kanker vanquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:53 schreef Poeke het volgende:
[..]
ja light.maar je mag het zo niet noemen meer.
Geen idee. Proef jij met je ogen ofzo?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:20 schreef MacKniver het volgende:
Wat is er lekker aan rook? Heeft het invloed op de smaakpupillen? Of proef je de dood tegemoet?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen idee. Proef jij met je ogen ofzo?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:14 schreef Eltonno het volgende:
marlboro...
Heeft iemand trouwens al de marlboro wides geprobeerd? Zie elke keer het pakje staan, maar vind het altijd tricky om een pakje te kopen.. Als ze niet te roken zijn heb ik er niks aan
Ik weet niet, ben daar op een gegeven moment geleidelijk op overgestapt, en vindt ze gewoon chiller dan Marlboro normaal. MIsschien idd iets meer aroma ofzo. Ik kan het niet uitleggen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:53 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Lekkerder dan normaal? Ga ik is proberen.
Marlboro hier dus, of luckies!
Het is vooral een beetje vreemd omdat 'ie dikker is. Het lijkt niet te kloppen zegmaarquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:14 schreef Eltonno het volgende:
marlboro...
Heeft iemand trouwens al de marlboro wides geprobeerd? Zie elke keer het pakje staan, maar vind het altijd tricky om een pakje te kopen.. Als ze niet te roken zijn heb ik er niks aan
Neuh, nog nooit.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:18 schreef Jim.Beam het volgende:
Iemand wel eens Philip Morris geprobeerd? (dus de sigaret zelf)
Iemand die denkt dat een auto in zijn vrij geen benzine verbruikt vind ik een dikkere kneus als een roker.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:29 schreef starla het volgende:
Toen ik nog een dikke kneus was en rookte: john player, benson&hedges en gauloises.
Iemand die niet weet wanneer hij als of dan moet gebruiken is daar weer de overtreffende trap vanquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Iemand die denkt dat een auto in zijn vrij geen benzine verbruikt vind ik een dikkere kneus als een roker.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:44 schreef starla het volgende:
[..]
Iemand die niet weet wanneer hij als of dan moet gebruiken is daar weer de overtreffende trap van![]()
Omdat dat 't goedkoopst is zeker?quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:57 schreef sc00p het volgende:
Wat rook je? wat vind je het lekkerst? ik vraag het me af wat nou echt de lekkerste sigaretten zijn
Ik rook lucky strike![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aub geen huilie reacties; 'uah van roken krijg je kanker'
Ik hou van vitamine K![]()
Precies andersom, Gauloises als de automaat geen Lucky's meer heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:57 schreef Fip het volgende:
Gauloises BlauwEn soms Lucky Strike voor de afwisseling
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:09 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat zijn die nieuwe blauwe verpakking van Camel? Tot het klepje lijkt er een plaatje van ijs op te staan oid.
neuh, er zijn nieuwe camel pakjes..quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:16 schreef Laertes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon light toch?
Ik rook 'normaal' niet, af en toe voor de lol kretek
[ afbeelding ]
Onder de hardcore rokers ben ik nu natuurlijk een mietje
die dus, gold wel te verstaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:40 schreef lammegiraf het volgende:
Benson en Hedges
Die zijn er godverdomme uit, die waren gruwelijk lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:33 schreef Dick-Schaffa het volgende:
Lucky Strike Madura Silver
[ afbeelding ]
Ik kan het gewoon niet laten..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:16 schreef frame-saw het volgende:
Lucky Strike. En als dat niet in de automaat zit Marlboro (maar dan rook ik met tegenzin :p ).
En Light is nog best goed voor als je last van je keel hebt, maar dan rook ik liever niet
*Meldt* Taracquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:17 schreef 6L6 het volgende:
Van de sigaretten die ik ooit aangeboden heb gekregen waren die van Marlboro nog het best te pruimen. Barclay was ook nog wel te doen, maar dat imago he. Camel vond ik het smerigst, na het pakje el cheapo sigaretten van de Aldi dat ik ooit gekocht had om vuurwerk aan te steken. Zijn er überhaupt mensen die die vage Aldi-sigaretten roken?
Oh, voor de volledigheid, ik ben dus geen verstokte roker.
Ditoquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:46 schreef GoodfelIas het volgende:
[..]
Precies andersom, Gauloises als de automaat geen Lucky's meer heeft.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:13 schreef GauloisesB. het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me niet waar m'n username vandaan komt
galoewases (ongeveer)quote:
Juist!quote:
+ Deze, maar dan alleen als ik in indonesie benquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:12 schreef Leevancleef het volgende:
Immer kretek, Djarum Super
[ afbeelding ]
quote:
Het lijkt wel ontbijtkoek.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
i.c.m
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Of van dat ene soort spek, wat je bij de bakker om de hoek kan krijgen. Weet de naam niet, maar wel dat het verschrikkelijk lekker isquote:
QFT. Paupers die Marlboro roken en klagen over de verhoging naar 4.60..quote:
Daarom......quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:02 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
QFT. Paupers die Marlboro roken en klagen over de verhoging naar 4.60..![]()
Dunhill gaat waarschijnlijk van 4.70 naar 4.80 binnekort (voor 19 stuks..).. JE MOET ER WAT VOOR OVER HEBBEN KINDERS!
Die wides zijn toch van die dikke, maar korte sigaretten? Dat is echt ranzige zooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:29 schreef James-Hetfield het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:57 schreef sc00p het volgende:
Wat rook je? wat vind je het lekkerst? ik vraag het me af wat nou echt de lekkerste sigaretten zijn
Ik rook lucky strike![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aub geen huilie reacties; 'uah van roken krijg je kanker'
Ik hou van vitamine K![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:19 schreef fullmetal het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd met wiet een djonko draaien, sigaretten zelf rook ik amper.
Prutserquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:19 schreef fullmetal het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd met wiet een djonko draaien, sigaretten zelf rook ik amper.
Volgens mij is dat hier in NL ook niet te koop meer. Ik zie het iig nergens meerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:48 schreef hondjes het volgende:
Belinda, de oranje, dus de lange...
stom stom, want ik woon ook in Spanje, en de sigaretten zijn daar de hleft van de prijs..
maar Belinda hebben ze niet hier.
Weet iemand welke sigaret er eigenlijk op lijkt, dan kan ik eens kijken of ze die hebben...
Kan me dat idd ook herinneren, want mijn moeder rookte die vroeger en die is toen naar een ander merk overgestapt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:46 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hier in NL ook niet te koop meer. Ik zie het iig nergens meer
Idem met een tante van mijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan me dat idd ook herinneren, want mijn moeder rookte die vroeger en die is toen naar een ander merk overgestapt.
Oh ja joh? is roken slecht voor je? Wauw! Dat ze dat niet gewoon op elk pakje zettenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:14 schreef Holtingar het volgende:
Kijk maar eens onderaan deze pagina:
http://www.veltmaete.nl/verder/
(Zeer leerzaam.)
Is dat shaq of fruit-tabak voor in de waterpijp?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:50 schreef MichielPH het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus! En voor die zeikerds die zeggen dat het alleen maar lekker lijkt omdat je verslaafd bent: het is nu 2 week geleden en en en...
Ach laat ook maar![]()
Lang leve heerlijke afgekeurde tabaksgruisquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:09 schreef Risce het volgende:
[ afbeelding ]
Budget sigarettenmerken worden gemaakt van de tabaksgruis die afgekeurd wordt en van de band wordt gehaald (ik heb inside informatie, geloof me maar)
Gelukkig heb ik die raad een klein jaar geleden opgevolgd..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:16 schreef Jeff89 het volgende:
En denk er aan he kinderen, tieners en volwassenen.. HET IS NOOIT TE LAAT OM TE BEGINNEN.
Anders leef je zo lang.
PallMall en JPS zijn trouwens ook goedkoper dan gemiddeld, maar profileren zich volgens mij wel als A-merken... (JPS had vroegah zn eigen F1 team, en PallMall heeft nog steeds een kledinglijn)..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:34 schreef Pleestation het volgende:
[..]
Lang leve heerlijke afgekeurde tabaksgruis![]()
![]()
![]()
Lucky Strike, dan Marlboro Menthol (als ik verkouden ben) en Camel (Kamelen)
Af en toe wil ik wel eens Marlboro Flavour Plus nemen (die nieuwe), maar die is zo licht...
Op't bedrijf verkopen we ook sigaretten, en als ik me dan af en toe vergis tussen L&M en Pall Mall krijg je altijd van die leuke reacties als "Ik ga gvd toch geen L&M roken?!"quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:55 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
PallMall en JPS zijn trouwens ook goedkoper dan gemiddeld, maar profileren zich volgens mij wel als A-merken... (JPS had vroegah zn eigen F1 team, en PallMall heeft nog steeds een kledinglijn)..
JPS vind ik persoonlijk ook nog best lekker, en ik heb er genoeg opengetrokken om te weten dat ze niet gruiziger zijn als bijv Dunhill of Galouises..
Vind ook alleen L&M NOG smeriger als Marlboro trouwens, jezus wat een overschat merk is dat..
Bij ons zijn het vooral de polen en arme sjonnies die L&M Rokenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:32 schreef Pleestation het volgende:
[..]
Op't bedrijf verkopen we ook sigaretten, en als ik me dan af en toe vergis tussen L&M en Pall Mall krijg je altijd van die leuke reacties als "Ik ga gvd toch geen L&M roken?!"
Lol, nu je het zegt...quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bij ons zijn het vooral de polen en arme sjonnies die L&M Roken
De losse tabak of de sigaretten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:57 schreef Morrigan het volgende:
Voor joints altijd American Spirit.![]()
Kan je je dat niet voorstellen dan? Ik rook ook wel eens een sigaretje omdat ik het lekker vind. Maar dat is wel af en toe (lees: pakje per 2/3 maanden)quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef MouzurX het volgende:
Marlboro scherp? ik vind het meer een smaakloos hoopje hooi. Veel te lichtquote:Op maandag 7 september 2009 09:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vind camel light het lekkerst maar L&M gaat ook wel, marlboro heeft een flink scherpe smaak en proef je een uur later nogniet echt mijn favoriet.
je krijgt er iig een ranzige nasmaak vanquote:Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Marlboro scherp? ik vind het meer een smaakloos hoopje hooi. Veel te licht
Mentholsigaretten? Dan kan ik beter een kaugompje nemen..quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef theKiD het volgende:
Afgelopen weekend L&M menthol gehad van de barvrouw.. smaakte best goed eigenlijk
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef junkiesietze het volgende:
marlboro
op t moment west, want die kan ik voor 2 euro per pakje krijgen via een vriend van me die ze tax free inkoopt
Pauper, das juist de coole pilotenlookquote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef mazaru het volgende:
Ik rookte altijd Pall Mall. Stiekem vond ik een shaggie van Samson het lekkerst, maar dat staat zo pauper. Nu rook ik helemaal niets meer. Dat bevalt me toch het best
4.60 voor een pakje marlboro of 2 euro voor een pakje met 20 West sigarettenquote:
Dit dus...alleen nu met een nieuwe naam. Why?quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:48 schreef VinceVega het volgende:
Marlborooo Mediumm
Net iets meer aroma als normale marlboro's en zonder nasmaak die in je huig blijft hangen
Ik zou gewoon 4,80 leggen voor 19 Dunhills.. Je moet er godver wat voor over hebben.. Heel soms, als ik dronken ben ofzo rook ik wel eens een Marlboro, en daarna voel ik me dan een beetje vies.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:59 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
4.60 voor een pakje marlboro of 2 euro voor een pakje met 20 West sigaretten
HMMMMMMMMMM
is ook voor de massaquote:Op woensdag 23 september 2009 20:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Marlboro is denk ik toch wel het meest verkochte merk.
Het is dat die knipoog er staat anders had ik hier ws een betoog van 16 a4tjes neergeplempt waarom uitspraken zoals die haat.quote:
Tis wel 'n feit natuurlijk.. Als het het meest verkochte merk is, waarvan ook verreweg het meeste illegaal word ingevoerd (sloffen mee van vakantie, complete zeecontainers uit China..) en waar ook nog eens het meeste reclame voor gemaakt werd toen dat nog mocht, kan je wel spreken van een merk voor de massa...quote:Op woensdag 23 september 2009 21:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het is dat die knipoog er staat anders had ik hier ws een betoog van 16 a4tjes neergeplempt waarom uitspraken zoals die haat.
Dat noemt men een sigarettenhouderquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk de naam van dat zwarte houdertje voor sigaretten, bijna altijd in films door vrouwen gebruikt?Ben erg benieuwd.
[ afbeelding ]
Had wel verwacht dat er een chique naam zou zijn ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Dat noemt men een sigarettenhouder
Da's toch pruimtabak? Lijkt me echt goorquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Gewoonlijk dip ik (Grizzly Wintergreen pouches), maar als ik rook dan Marlboro Reds soft pack.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QFTquote:Op donderdag 17 september 2009 13:51 schreef Hagelkaas het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me altijd wel op dat veel mensen beginnen met Marlboro, en dan na een tijdje overstappen op Lucky Strike of Gauloises.
En in WELK universum is dat een goed iets?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:15 schreef Chuck.Norris het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
lekker goedkoop, 3,75 voor 19. Ik vind ze net als l&m smaken..
soms marlboro medium, maar zoveel verschil merk ik niet.
de next lights zijn trouwens heel lekker, enkel denk ik er nooit aan als ik er koop
Budget, maakt tegenwoordig niet meer uit. tis overal duur..quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:47 schreef Chuck.Norris het volgende:![]()
![]()
ik heb gewoon nog niet veel merken gerookt
enkel
next
next light
marlboro medium
l&m
pallmall (smaak daar niks van)
en dat is het zo wat, kken gewoon geen merken, dus kan ook niks anders vragen![]()
wat zou je mij eens aanraden, met oog op het budget, iets dat ze overal hebben
en als het kan een light, probeer te minderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |