quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef MouzurX het volgende:
Zijn er dan mensen die roken omdat ze het lekker vinden?(serieus)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef sc00p het volgende:
[..]
wat is dat voor merk?:P nog nooit gezien?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:09 schreef Risce het volgende:
[afbeelding]
Budget sigarettenmerken worden gemaakt van de tabaksgruis die afgekeurd wordt en van de band wordt gehaald (ik heb inside informatie, geloof me maar)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:12 schreef Bakepa het volgende:
nee alleen maar omdat het stoer is...![]()
camel![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:29 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Jij rookt het liefst zijn sigaar ????
wtf
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:19 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Ik rook gewoon Davidoff, maar de gold van Davidoff , wat is het verschil? Is dat de light versie ofzo?
Stomme vraag, je ook mensen die koffie, cola, etc drinken omdat ze het lekker vinden. En ja, ik rook omdat ik het lekker vind (maar dat zijn dan ook zo'n 2 á 3 sjekkies per dag).quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef MouzurX het volgende:
Zijn er dan mensen die roken omdat ze het lekker vinden?(serieus)
Ieuw.. javaanse jongens 3/4quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:20 schreef MacKniver het volgende:
Wat is er lekker aan rook? Heeft het invloed op de smaakpupillen? Of proef je de dood tegemoet?
ja light.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:19 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Ik rook gewoon Davidoff, maar de gold van Davidoff , wat is het verschil? Is dat de light versie ofzo?
Lekkerder dan normaal? Ga ik is proberen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:50 schreef Nega het volgende:
Marlboro Medium
Idd want light sigaretten bestaat niet want je krijgt er altijd kanker vanquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:53 schreef Poeke het volgende:
[..]
ja light.maar je mag het zo niet noemen meer.
Geen idee. Proef jij met je ogen ofzo?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:20 schreef MacKniver het volgende:
Wat is er lekker aan rook? Heeft het invloed op de smaakpupillen? Of proef je de dood tegemoet?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen idee. Proef jij met je ogen ofzo?
quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:14 schreef Eltonno het volgende:
marlboro...
Heeft iemand trouwens al de marlboro wides geprobeerd? Zie elke keer het pakje staan, maar vind het altijd tricky om een pakje te kopen.. Als ze niet te roken zijn heb ik er niks aan
Ik weet niet, ben daar op een gegeven moment geleidelijk op overgestapt, en vindt ze gewoon chiller dan Marlboro normaal. MIsschien idd iets meer aroma ofzo. Ik kan het niet uitleggen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:53 schreef Noisemaker het volgende:
[..]
Lekkerder dan normaal? Ga ik is proberen.
Marlboro hier dus, of luckies!
Het is vooral een beetje vreemd omdat 'ie dikker is. Het lijkt niet te kloppen zegmaarquote:Op maandag 8 oktober 2007 17:14 schreef Eltonno het volgende:
marlboro...
Heeft iemand trouwens al de marlboro wides geprobeerd? Zie elke keer het pakje staan, maar vind het altijd tricky om een pakje te kopen.. Als ze niet te roken zijn heb ik er niks aan
Neuh, nog nooit.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:18 schreef Jim.Beam het volgende:
Iemand wel eens Philip Morris geprobeerd? (dus de sigaret zelf)
Iemand die denkt dat een auto in zijn vrij geen benzine verbruikt vind ik een dikkere kneus als een roker.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:29 schreef starla het volgende:
Toen ik nog een dikke kneus was en rookte: john player, benson&hedges en gauloises.
Iemand die niet weet wanneer hij als of dan moet gebruiken is daar weer de overtreffende trap vanquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:33 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Iemand die denkt dat een auto in zijn vrij geen benzine verbruikt vind ik een dikkere kneus als een roker.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:44 schreef starla het volgende:
[..]
Iemand die niet weet wanneer hij als of dan moet gebruiken is daar weer de overtreffende trap van![]()
Omdat dat 't goedkoopst is zeker?quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:57 schreef sc00p het volgende:
Wat rook je? wat vind je het lekkerst? ik vraag het me af wat nou echt de lekkerste sigaretten zijn
Ik rook lucky strike![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aub geen huilie reacties; 'uah van roken krijg je kanker'
Ik hou van vitamine K![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |