Oh ja joh? is roken slecht voor je? Wauw! Dat ze dat niet gewoon op elk pakje zettenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:14 schreef Holtingar het volgende:
Kijk maar eens onderaan deze pagina:
http://www.veltmaete.nl/verder/
(Zeer leerzaam.)
Is dat shaq of fruit-tabak voor in de waterpijp?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:50 schreef MichielPH het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus! En voor die zeikerds die zeggen dat het alleen maar lekker lijkt omdat je verslaafd bent: het is nu 2 week geleden en en en...
Ach laat ook maar![]()
Lang leve heerlijke afgekeurde tabaksgruisquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:09 schreef Risce het volgende:
[ afbeelding ]
Budget sigarettenmerken worden gemaakt van de tabaksgruis die afgekeurd wordt en van de band wordt gehaald (ik heb inside informatie, geloof me maar)
Gelukkig heb ik die raad een klein jaar geleden opgevolgd..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:16 schreef Jeff89 het volgende:
En denk er aan he kinderen, tieners en volwassenen.. HET IS NOOIT TE LAAT OM TE BEGINNEN.
Anders leef je zo lang.
PallMall en JPS zijn trouwens ook goedkoper dan gemiddeld, maar profileren zich volgens mij wel als A-merken... (JPS had vroegah zn eigen F1 team, en PallMall heeft nog steeds een kledinglijn)..quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:34 schreef Pleestation het volgende:
[..]
Lang leve heerlijke afgekeurde tabaksgruis![]()
![]()
![]()
Lucky Strike, dan Marlboro Menthol (als ik verkouden ben) en Camel (Kamelen)
Af en toe wil ik wel eens Marlboro Flavour Plus nemen (die nieuwe), maar die is zo licht...
Op't bedrijf verkopen we ook sigaretten, en als ik me dan af en toe vergis tussen L&M en Pall Mall krijg je altijd van die leuke reacties als "Ik ga gvd toch geen L&M roken?!"quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:55 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
PallMall en JPS zijn trouwens ook goedkoper dan gemiddeld, maar profileren zich volgens mij wel als A-merken... (JPS had vroegah zn eigen F1 team, en PallMall heeft nog steeds een kledinglijn)..
JPS vind ik persoonlijk ook nog best lekker, en ik heb er genoeg opengetrokken om te weten dat ze niet gruiziger zijn als bijv Dunhill of Galouises..
Vind ook alleen L&M NOG smeriger als Marlboro trouwens, jezus wat een overschat merk is dat..
Bij ons zijn het vooral de polen en arme sjonnies die L&M Rokenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:32 schreef Pleestation het volgende:
[..]
Op't bedrijf verkopen we ook sigaretten, en als ik me dan af en toe vergis tussen L&M en Pall Mall krijg je altijd van die leuke reacties als "Ik ga gvd toch geen L&M roken?!"
Lol, nu je het zegt...quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bij ons zijn het vooral de polen en arme sjonnies die L&M Roken
De losse tabak of de sigaretten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:57 schreef Morrigan het volgende:
Voor joints altijd American Spirit.![]()
Kan je je dat niet voorstellen dan? Ik rook ook wel eens een sigaretje omdat ik het lekker vind. Maar dat is wel af en toe (lees: pakje per 2/3 maanden)quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef MouzurX het volgende:
Zijn er dan mensen die roken omdat ze het lekker vinden?(serieus)
Marlboro scherp? ik vind het meer een smaakloos hoopje hooi. Veel te lichtquote:Op maandag 7 september 2009 09:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vind camel light het lekkerst maar L&M gaat ook wel, marlboro heeft een flink scherpe smaak en proef je een uur later nogniet echt mijn favoriet.
je krijgt er iig een ranzige nasmaak vanquote:Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Marlboro scherp? ik vind het meer een smaakloos hoopje hooi. Veel te licht
Mentholsigaretten? Dan kan ik beter een kaugompje nemen..quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef theKiD het volgende:
Afgelopen weekend L&M menthol gehad van de barvrouw.. smaakte best goed eigenlijk
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef junkiesietze het volgende:
marlboro
op t moment west, want die kan ik voor 2 euro per pakje krijgen via een vriend van me die ze tax free inkoopt
Pauper, das juist de coole pilotenlookquote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef mazaru het volgende:
Ik rookte altijd Pall Mall. Stiekem vond ik een shaggie van Samson het lekkerst, maar dat staat zo pauper. Nu rook ik helemaal niets meer. Dat bevalt me toch het best
4.60 voor een pakje marlboro of 2 euro voor een pakje met 20 West sigarettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |