De losse tabak of de sigaretten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:57 schreef Morrigan het volgende:
Voor joints altijd American Spirit.![]()
Kan je je dat niet voorstellen dan? Ik rook ook wel eens een sigaretje omdat ik het lekker vind. Maar dat is wel af en toe (lees: pakje per 2/3 maanden)quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:08 schreef MouzurX het volgende:
Zijn er dan mensen die roken omdat ze het lekker vinden?(serieus)
Marlboro scherp? ik vind het meer een smaakloos hoopje hooi. Veel te lichtquote:Op maandag 7 september 2009 09:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik vind camel light het lekkerst maar L&M gaat ook wel, marlboro heeft een flink scherpe smaak en proef je een uur later nogniet echt mijn favoriet.
je krijgt er iig een ranzige nasmaak vanquote:Op maandag 7 september 2009 18:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Marlboro scherp? ik vind het meer een smaakloos hoopje hooi. Veel te licht
Mentholsigaretten? Dan kan ik beter een kaugompje nemen..quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef theKiD het volgende:
Afgelopen weekend L&M menthol gehad van de barvrouw.. smaakte best goed eigenlijk
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef junkiesietze het volgende:
marlboro
op t moment west, want die kan ik voor 2 euro per pakje krijgen via een vriend van me die ze tax free inkoopt
Pauper, das juist de coole pilotenlookquote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef mazaru het volgende:
Ik rookte altijd Pall Mall. Stiekem vond ik een shaggie van Samson het lekkerst, maar dat staat zo pauper. Nu rook ik helemaal niets meer. Dat bevalt me toch het best
4.60 voor een pakje marlboro of 2 euro voor een pakje met 20 West sigarettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |