quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:27 schreef texelonia het volgende:
Mooooi BE!
hij hangt wel erg hoog, of lijkt dat maar zo?
Bedankt!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:11 schreef L-E-A het volgende:
Deliedje wat is het enorm leuk geworden! Die kleurtjes zijn zo leuk samen. Maar goed, ik ben dan ook een beetje 'verslaafd' aan rood met witte stippenEcht heel mooi geworden!
neejoh, dat is gewoon het uitzicht uit zijn kamerbrede raam!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:55 schreef Ticootje het volgende:
M@x, zie ik fotobehang??
Wow, wat ben je snel! Ik ben bijna 33 weken, en nog niet eens zo ver als jijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ de liedje: Ik ben nu 18 weken, het kamertje staat vanaf 12 weken zo. Ik ben een vrij ongeduldig mens. Ik heb alle meubeltjes en accesoires het afgelopen jaar al bij elkaar gespaard.
Ja, gordijnen lagen ook nog in de planningquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:23 schreef Yoni het volgende:
Ik zou het bedje wit schilderen en misschien het poppenbedje ook wel, om het iets meer één geheel te maken. En misschien iets van witte vitrage ofzo, vind dat vaak wat meer af staan bij een raam dan alleen een rolgordijn.
Jeetje, dat is echt vroegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ de liedje: Ik ben nu 18 weken, het kamertje staat vanaf 12 weken zo. Ik ben een vrij ongeduldig mens. Ik heb alle meubeltjes en accesoires het afgelopen jaar al bij elkaar gespaard.
En je kan schoolbordverf tegenwoordig op kleur laten mengen!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:40 schreef Moonah het volgende:
LadyS, geen vitrage, maar van die voile gordijnen. Wit zou ik doen ivm niet nog drukker maken. Ik vind het behang juist erg leuk! Op die witte kasten zou ik niet te veel poespas doen, hoogstens een vlak met schoolbordverf beschilderen. En wellicht een plant op dat 'trap'kastje? Ik vind kamers/huizen zonder planten altijd iets missen.
Vrouwtje Theelepel...Leuk hoor! Vooral een mooie kast en commode!
En M@x, wat is het léuk geworden voor Kai!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:15 schreef LadyS het volgende:
Vrouwtje theelepel, wat een geweldig kamertje!!!! Het is echt helemaal af! Zo ontzettend leuk!!
Ik ben niet tevreden over Amber haar kamertjeHet is nog lang iet af qua aankleding. Wie heeft er leuke (low-budget
) tips??
Nu is het zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meubels staan inmiddels wel anders, maar worden als het nodig is zo weer verhuisd
Goeie vraag Barquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:59 schreef _Bar_ het volgende:
Even een vraagje voor deliedje, dat zeil he kun je dat ook op keukenkastjes plakken? en zoja met wat voor een lijm?
waar heb je het nu mee geplakt dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:56 schreef DeLiedje het volgende:
Ik vind het wel mooi ladyS! Ik zou inderdaad het bedje roze (of wit) verven, en misschien wat bloem muurstickers voor op die witte kasten, ook in t roze? zoiets? (ik hou van druk)
[..]
Goeie vraag Barhet laat los namelijk... Ik moet dus opzoek naar een andere oplossing...
Heb ondertussen wel ons saaie witte rolgordijn in stijl aangepast, en het nu het matrasje er is het bedje vast even opgemaakt natuurlijk!
Ik ga gauw 'rode-ruitjes' en 'rood met witte stippen' lakentjes naaien, voor wat hollands kleur in het wiegje!![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hmmm kan ik ook wel eens naar gaan kijken, tis nu allemaal bruin zeg maar en word er nogal depri van als ik er maar lang genoeg naar kijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:34 schreef m@x het volgende:
Je kan ook plakfolie kopen Bar. Misschien blijft dat beter zitten.
Misschien kun je hier eens kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:27 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Hmmm kan ik ook wel eens naar gaan kijken, tis nu allemaal bruin zeg maar en word er nogal depri van als ik er maar lang genoeg naar kijk![]()
Hier is alles bruin inclusief de tegelsquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:48 schreef owlet het volgende:
Plakplastic blijft heel goed zitten op keukenkastjes, Bar. Mijn moeder heeft ook de witte tegeltjes zwart-wit geblokt gemaakt en dat zit er al jaren op zonder viezig of lelijk te worden![]()
Dat willen we dan wel eens zienquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:22 schreef texelonia het volgende:
tis toch nog goed gekomen met de giraffe
Ah dank je... Rice is een favoriet merk van mij, heb er een aantal keukenspulletjes vanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:44 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Het word met de dag mooier BE!
@ Tan: De rode deken over de schommelstoel is van RICE.
De quilt over de wiegrand is ook van RICE.
Het gehaakte wiegendekentje is van LIEF.
En de dekens op de kast zijn van de Kruidvat.
En MAX bij jou is het ook een knus kamertje geworden,. Ik heb helaas geen wanden die geschikt zijn voor foto behang, ik woon in een huis uit 1900 met hele lage plafonnetjes en kleine wandjes, anders was dat er zeker ergens gekomen.
Ja, dat is wel de oplossing inderdaad. Gister op een winterfair geweest en daar hadden ze ook geweldige dingen (geen leuke dekentjes helaas), maar ik durf niet echt veel te kopen, omdat ik zo'n gecompliceerde zwangerschap heb. Maar wel veel inspiratie opgedaan en als alles een 'happy end' heeft dan is het zó gekocht natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:16 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@ Tan: Ik ken het hoor, ik woon in een klein dorpje en zelfs de steden in de buurt hebben vaak niet wat ik zoek. Ik pluk vaak dingen van internet, of we gaan wel eens een dagje langs brocanterieen ( geen idee hoe je dat schrijft)
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:39 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk Tex!
Ik wil nu ook een oud-Hollandse kamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lois ik heb ze bestelt bij http://www.bulbby.com/ne/shop/index.php?action=listProducts&category_id=145 Daar verkopen ze ook hele leuke fotoalbums waar je de naam van je kindje op kan laten drukkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:15 schreef Lois het volgende:
Wat een leuke stickers zeg, met een naam erin! Kun je die zo ergens bestellen?
Wat leukquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat een leuke kamertjes allemaal zeg! Vooral de oudhollandse kamer vind ik echt heel erg leuk!
Linde heeft hier een oranje kamer. Lekker praktisch omdat we niet wisten of we een zoon of een dochter zouden krijgen en een vrolijke kleur. Gisteren heb ik eindelijk de stickers met haar naam op de deur van haar kamertje geplakt:
[ afbeelding ]
Echt? Ik dacht juist lekker bij de verwarming...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lekker roze ticootje
Alleen die wieg..staat die bij de cv? Dan zou ik er een ander plekje voor zoeken, of de cv uitdraaien anders krijgt je meisje het te warm
ja, maar wie baddert niet graag op lichaamstemperatuur? in een slaapvertrek is frisse lucht ook belangrijk. ik slaap zelf ook niet graag in een slaapkamer waar de verwarming aan staat, liefst zelfs met een raam open. ik geloof wel dat je bij die hele kleintjes de temperatuur in de slaapkamer niet al te laag moet laten worden maar je kunt met kruik en slaapzak/dekentjes ook al veel doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik dacht dat kleine kindjes juist een beetje warmte nodig hadden. Nu zit ze ook in een badje van 37 graden, toch?
Dit is ook mijn oude jaquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:50 schreef E.T. het volgende:
Deliedje, dat poppenwagentje(Saskia loopt nog regelmatig met mijn rieten wagentje van vroeger te sjouwen.. zooo lief)
Hey wat leuk poemojn, en wat lief dat je aan me dachtquote:Op zondag 28 oktober 2007 09:30 schreef poemojn het volgende:
Tex, ik zag in de Actionfolder deze kussens in de aanbieding voor 1,79. Misschien vind je die nog leuk voor Noah?
[ afbeelding ]
De vernsterbank zit aan de muur met kit. De schroefjes zijn weggewerkt met plamuur.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Niet om mezelf op mijn schouders te kloppen, maar dit is precies de reden dat ik er voor gezorgd heb dat de vensterbank gewoon omhoog kan om bij die knop te kunnen.
We wilden hem eerst voor het grootste deel vastzetten en alleen een laatste stukje niet, maar nu ligt hij helemaal los. Het ligt vrij stevig en kindlief kan er iig voorlopig nog lang niet bij.
Hebben jullie alle schroefjes helemaal netjes weggewerkt al Ticootje? Mss toch kijken of je het los kan halen en dan met die witte dopjes op de schroeven weer vast zetten? Die zijn gewoon bij de gamma te koop.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Aan welke kant zit de knop? Aan de muurkant zeker?
Ik bedacht me dat je anders evt. met een gaten-zaag een gat in de zijkant zou kunnen maken, maar goed, de knop zal wel aan de andere kant zitten.
Bedankt!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:38 schreef Tan het volgende:
@Deliedje, ik vind die kast geweldig!! Welke lijm heb je gebruikt?
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:07 schreef bixister het volgende:
knap gemaakt zeg, dat wiegje! heel lief! maar wat hangt daar nou voor een ding overheen eigenlijk? is 't een sjaal ofzo? een lakentje?
quote:Op maandag 12 november 2007 11:51 schreef k_i_m het volgende:
en vanmiddag horen we wanneer het behang erop gaat.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:48 schreef p_iglet het volgende:
Je hebt iig plek voor alles wat je gekocht hebt![]()
I liiike.quote:Op zondag 25 november 2007 09:48 schreef k_i_m het volgende:
Het behang zit erin en de vloer ook bijna.
[ afbeelding ]
De sticker is inmiddels retour, dus dat probleem is opgelostquote:Op zondag 25 november 2007 15:21 schreef Moonah het volgende:
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat Kim. Dit ziet er al veelbelovend uit!
Kim ik wilde dat ook heel graag... Alleen toen mijn man hoorde dat het weer een meid werd was ie niet meer te houden... Mannen zijn gewoon net zo erg als kinderen...quote:Op maandag 3 december 2007 10:12 schreef k_i_m het volgende:
Do'h, ik ga mijn ogen eerst even openmaken voor ik nog iets posts.
.
Icicle, dank! Klopt, we wilden het wat chique houden. Straks als ze groot is ontkomen we vast toch niet aan knalroze kamers enzo, dus zolang wij nog wat te vertellen hebben maken we daar maar gebruik van.
True, truequote:Op maandag 3 december 2007 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon net zo erg als kinderen...
Oh? Ja, met dank aan Chanel dan, want die foto is 4 jaar oud, toen ik nog jong en dun wasquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:58 schreef Vivi het volgende:
Maneki, je behang
Daar zal je Saartje of Swiebertje heerlijk slapen
Lieve nieuwe ava Kim, je hebt die "glow"
Daar kunnen ze uiteraard onderquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:17 schreef Pruk het volgende:
OEW! OEW!
Ja ik! Zeker als ze onder die Ka kunnen, anders hoeft het niet
(Mijnniet, maar ik wel
)
Eh, ff kijken hoor, ze zijn van Bopita en ja, er zijn er 2 met rem.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:29 schreef Pruk het volgende:
Lamellenparket ja
Mijn bureaustoel heeft ook aardig wat krassen achtergelaten, ik neem aan dat je een box niet zo vaak van plek verschuift, maar als je het doet is het wel handig als er wielen aan zitten. Denk ik. Ik neem aan dat er twee met rem zijn ofzo?
action *kuch*quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Waar heb je dat koffertje vandaan DeLiedje? Die zou namelijk ook heel leuk in mijn kamertje staan![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef moussy het volgende:
action *kuch*
Kopen? Ik heb nog 1,5 rol overquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:12 schreef Lishe het volgende:
DeLiedje, zoals ik al 100 keer heb verzucht... Prachtig! Ik vind het zo mooi, en zo af!
En Maneki, dat behang, dat behang, zo leuk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |