quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef the_jestert het volgende:
We waren er al een paar keer langs gelopen,E60 voor een lamp vonden we eigenlijk best wel veel geld.
Uiteindelijk weten te kopen voor E35![]()
]
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:16 schreef the_jestert het volgende:
[..]
zijn ook wandlampjes van, mannetje op een touwladder,
zal plaatje zoeken...............
quote:
ditoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:47 schreef Nijna het volgende:
Gewoon even een tvp-tje.
Mooi!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:02 schreef Gwennert het volgende:
even 2 foto's van ons gordijntje... beetje te dichtbij.. maar t gaat ff om het idee...
[afbeelding]
[afbeelding]
heb mn moeder iets teveel werk bezorgd... heb te leuke ideeeen, die ik zelf niet (zeg ik, maar kan het wel) kan uitvoeren... dus mn moeder mocht ze maken... zal snel een foto van gordijn op afstand plaatsen hihi
Zou ook niet weten hoe je daarbij over de spelling zou kunnen twijfelen: Thim of Timm ofzow?quote:
Wij hebben deze van Ikea, was geloof ik 15 euro ofzow. Kan hem op de site alleen niet meer vinden, alleen nog met visjes, dus weet niet of ze hem nog hebben... Maar dat bloemetje bovenaan is ook wel erg schattigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Die lampenmannetjes zagen wij ook maar heb ze niet gedaan omdat je denk ik behoorlijk fel licht hebt.
Wij hebben deze gekozen![]()
[afbeelding]
Vindt ze zo schattig deze bijtjes![]()
Ja ik ga een paar bakken misschien nog ruilen. Alleen deze maat hebben ze volgens de site alleen in wit, roze en rood, en behalve wit past dat dus niet echt bij Noah's kamer. Die allergrootste vind ik te groot denk ik. En alleen de kleintjes, die me wel handig lijken, hadden ze ook in groen en blauw. Dus misschien dat we die nemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:41 schreef LadyS het volgende:
Die kast hebben wij ook sinds kortMaar dan de witte versie en gekleurde bakken in verschillende maten. Ideaal ding!
Daarom zei ik het er idd ook bij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
Zou ook niet weten hoe je daarbij over de spelling zou kunnen twijfelen: Thim of Timm ofzow?(maar goed, offtopic)
Ik heb hem de prijs ook nog niet verteld.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:20 schreef Nijna het volgende:
Mooi zeg Gwennert.
Die naamlampen heb ik ook naar gekeken, lief vond het te duur.
We hebben nu een lamp van de Ikea, die kan je ook dimmen en het ziet er wel heel gezellig uit.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |