abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:31:53 #1
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52013150
Foto's van de kinderkamer, deel 13

En de laatste foto's.
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:41 schreef the_jestert het volgende:
We waren er al een paar keer langs gelopen,E60 voor een lamp vonden we eigenlijk best wel veel geld.
Uiteindelijk weten te kopen voor E35

]
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:16 schreef the_jestert het volgende:

[..]

zijn ook wandlampjes van, mannetje op een touwladder,
zal plaatje zoeken...............
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:22 schreef the_jestert het volgende:

[..]

gevonden:
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_52013622
Gewoon even een tvp-tje.
Fake it till you make it...
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:57:26 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52013875
Wat een schattige lampjes zeg!
pi_52013912
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 11:47 schreef Nijna het volgende:
Gewoon even een tvp-tje.
dito
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_52015090
Die lampjes zijn idd leuk!!!

Alleen als het hoofdje van het mannetje de lamp an zich is, dan is dat wel fel lijkt me!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_52015754
ja karin dat wilde ik ook zeggen.
je kijkt zo recht de lightbulb in. auwie!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_52017201
even 2 foto's van ons gordijntje... beetje te dichtbij.. maar t gaat ff om het idee...

heb mn moeder iets teveel werk bezorgd... heb te leuke ideeeen, die ik zelf niet (zeg ik, maar kan het wel ) kan uitvoeren... dus mn moeder mocht ze maken... zal snel een foto van gordijn op afstand plaatsen hihi
pi_52017397
Die lampenmannetjes zagen wij ook maar heb ze niet gedaan omdat je denk ik behoorlijk fel licht hebt.
Wij hebben deze gekozen

Vindt ze zo schattig deze bijtjes
pi_52017801
de lamp op de maan is 60 W, prima als hanglamp dus. Wat de mannetjes op het trappetje voor licht geven weet ik (nog) niet. (wil er graag 2 en zoek nog voor goedkoperen dan E40 p/s)
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  woensdag 1 augustus 2007 @ 14:37:15 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52018035
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:02 schreef Gwennert het volgende:
even 2 foto's van ons gordijntje... beetje te dichtbij.. maar t gaat ff om het idee...

[afbeelding]
[afbeelding]

heb mn moeder iets teveel werk bezorgd... heb te leuke ideeeen, die ik zelf niet (zeg ik, maar kan het wel ) kan uitvoeren... dus mn moeder mocht ze maken... zal snel een foto van gordijn op afstand plaatsen hihi
Mooi!
Wel grappig, mijn zus had hetzelfde kriebeltje als jij in je voile, maar dan gewoon van stevige stof in hetzelfde groen als jij eronder.
En dan zat het kriebeltje er met iets lichter groen opgestikt zeg maar.

Ik wilde dus vanmiddag deze gaan bestellen:

alleen ging manlief ineens lopen twijfelen over de schrijfwijze van de naam! Dus ik wacht nog maar even.
Nee, de naam is niet Tim.
pi_52018661
Whaa die bijtjes lamp is echt leuk!

Die naamlamp zou ik vrijwel zeker ook bestellen als ik zwanger was, volgens mij is dat effect heel mooi als het donker is en het licht door die letters valt
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_52019116
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, de naam is niet Tim.
Zou ook niet weten hoe je daarbij over de spelling zou kunnen twijfelen: Thim of Timm ofzow? (maar goed, offtopic)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 15:27:09 #13
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52019236
Ik wilde die naamlampen ook bestellen voor de kamertjes van de 2 dames, maar 80 euro x 2, ging me net iets te ver
Ze zijn wel ontzettend leuk
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_52019268
kun je zoiets niet zelf maken, LadyS?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 15:35:21 #15
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52019445
ja, het kan vast wel, maar ik zou niet weten hoe Ik ben niet zo een creatief wonder.
Ik heb trouwens wel andere lampen al gezien, dus het is ook geen drama
pi_52019556
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:09 schreef Ardenlyn het volgende:
Die lampenmannetjes zagen wij ook maar heb ze niet gedaan omdat je denk ik behoorlijk fel licht hebt.
Wij hebben deze gekozen
[afbeelding]
Vindt ze zo schattig deze bijtjes
Wij hebben deze van Ikea, was geloof ik 15 euro ofzow. Kan hem op de site alleen niet meer vinden, alleen nog met visjes, dus weet niet of ze hem nog hebben... Maar dat bloemetje bovenaan is ook wel erg schattig (voor een meisje )

We hebben gisteren ook nog een nieuwe kast voor Noah gekocht, dan kan er een lading speelgoed van de woonkamer naar zijn slaapkamer. In de woonkamer konden we het echt niet meer kwijt allemaal en vervolgens heb ik toch moeite de nieuwe kast vol te krijgen dus zat alweer op internet te zoeken naar leuk nieuw speelgoed )

Volgende week hoop ik te gaan verven En dan moet ik alleen nog bedenken wat ik met muurstickers, gordijnen en dekbedhoezen doe... Kan niks vinden wat allemaal leuk bij elkaar past namelijk
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 15:41:59 #17
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52019605
Die kast hebben wij ook sinds kort Maar dan de witte versie en gekleurde bakken in verschillende maten. Ideaal ding!
pi_52019711
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:41 schreef LadyS het volgende:
Die kast hebben wij ook sinds kort Maar dan de witte versie en gekleurde bakken in verschillende maten. Ideaal ding!
Ja ik ga een paar bakken misschien nog ruilen. Alleen deze maat hebben ze volgens de site alleen in wit, roze en rood, en behalve wit past dat dus niet echt bij Noah's kamer. Die allergrootste vind ik te groot denk ik. En alleen de kleintjes, die me wel handig lijken, hadden ze ook in groen en blauw. Dus misschien dat we die nemen.

Mijn zus werkt op een kdv waar ze die ook hebben, en zij vertelde dat de kinderen die baken ondersteboven gooien en er dan op gaan staan. Zonder dat ze kapot gaan Wat hun vorige bakken dus wel deden

En volgens Noah is het een troon en is hij de koning en gaat ie er dus op zitten met een kroon op zn hoofd
©Dumbo
  woensdag 1 augustus 2007 @ 15:56:05 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52019970
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 15:22 schreef texelonia het volgende:

[..]

Zou ook niet weten hoe je daarbij over de spelling zou kunnen twijfelen: Thim of Timm ofzow? (maar goed, offtopic)
Daarom zei ik het er idd ook bij.

Dat lampje van Ikea is idd ook erg leuk!
pi_52020617
Mooi zeg Gwennert .

Die naamlampen heb ik ook naar gekeken, lief vond het te duur.
We hebben nu een lamp van de Ikea, die kan je ook dimmen en het ziet er wel heel gezellig uit.
pi_52021484
Meikes kamer nu het af is (de muurschildering en de accesoires zijn ietwat later gekomen)

Kast met meneer Krab

Commode

Bed inclusief Meike

En de muur...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_52021943
Mooi hoor Karin . En dan Meike die nog even zwaait vanuit bed .
pi_52021975
Die "zee"muren zijn enig
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:23:25 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52022187
Leuk geworden Karin!
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:20 schreef Nijna het volgende:
Mooi zeg Gwennert .

Die naamlampen heb ik ook naar gekeken, lief vond het te duur.
We hebben nu een lamp van de Ikea, die kan je ook dimmen en het ziet er wel heel gezellig uit.
[afbeelding]
Ik heb hem de prijs ook nog niet verteld.

Dat lampje wat je laat zien is ook leuk idd!
pi_52023096
Ook niet vertellen Brighteyes, dat is nergens voor nodig

Of gewoon vermelden dat je iets anders duurs niet heb gekocht omdat je graag de lamp wilde kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')