quote:Op maandag 12 november 2007 11:51 schreef k_i_m het volgende:
en vanmiddag horen we wanneer het behang erop gaat.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:48 schreef p_iglet het volgende:
Je hebt iig plek voor alles wat je gekocht hebt![]()
I liiike.quote:Op zondag 25 november 2007 09:48 schreef k_i_m het volgende:
Het behang zit erin en de vloer ook bijna.
[ afbeelding ]
De sticker is inmiddels retour, dus dat probleem is opgelostquote:Op zondag 25 november 2007 15:21 schreef Moonah het volgende:
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat Kim. Dit ziet er al veelbelovend uit!
Kim ik wilde dat ook heel graag... Alleen toen mijn man hoorde dat het weer een meid werd was ie niet meer te houden... Mannen zijn gewoon net zo erg als kinderen...quote:Op maandag 3 december 2007 10:12 schreef k_i_m het volgende:
Do'h, ik ga mijn ogen eerst even openmaken voor ik nog iets posts.
.
Icicle, dank! Klopt, we wilden het wat chique houden. Straks als ze groot is ontkomen we vast toch niet aan knalroze kamers enzo, dus zolang wij nog wat te vertellen hebben maken we daar maar gebruik van.
True, truequote:Op maandag 3 december 2007 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon net zo erg als kinderen...
Oh? Ja, met dank aan Chanel dan, want die foto is 4 jaar oud, toen ik nog jong en dun wasquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:58 schreef Vivi het volgende:
Maneki, je behang
Daar zal je Saartje of Swiebertje heerlijk slapen
Lieve nieuwe ava Kim, je hebt die "glow"
Daar kunnen ze uiteraard onderquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:17 schreef Pruk het volgende:
OEW! OEW!
Ja ik! Zeker als ze onder die Ka kunnen, anders hoeft het niet
(Mijnniet, maar ik wel
)
Eh, ff kijken hoor, ze zijn van Bopita en ja, er zijn er 2 met rem.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:29 schreef Pruk het volgende:
Lamellenparket ja
Mijn bureaustoel heeft ook aardig wat krassen achtergelaten, ik neem aan dat je een box niet zo vaak van plek verschuift, maar als je het doet is het wel handig als er wielen aan zitten. Denk ik. Ik neem aan dat er twee met rem zijn ofzo?
action *kuch*quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Waar heb je dat koffertje vandaan DeLiedje? Die zou namelijk ook heel leuk in mijn kamertje staan![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef moussy het volgende:
action *kuch*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |