1996 belde, hij wil graag zijn LARGE catalogus 'humor' t-shirt terug.quote:Op maandag 23 maart 2009 16:45 schreef 3deligkwaad het volgende:
hihi! http://www.smlx.nl/product_info.php?cPath=&products_id=328
Inderdaad, en ze is ook nog eens vies. (omdat ze neger is.)quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:40 schreef Meddo het volgende:
Ik erger me steeds meer aan die negerin presentatrice, afgelopen uitzending was wel heel triest met het stukje in de camper. En dan heeft ze ook nog van de rare nietszeggende negerogen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Inderdaad, en ze is ook nog eens vies. (omdat ze neger is.)
Mn avondeten, wat doe jequote:
Inderdaad, maar ze is wel lekker!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe dom is die Kim Feenstra?
Ze begrijpt geen enkele vraag meteen.
Tja, je moet er van houden. Ik moet er ook niks van hebben maar om nou te zeggen dat ze vies is omdat ze negerin is gaat weer iets te verquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Inderdaad, en ze is ook nog eens vies. (omdat ze neger is.)
Ze heb een geile kop, verder niks.quote:
Ja iddquote:Op zondag 21 juni 2009 22:57 schreef Joene het volgende:
wat de boer niet kent dat vreet ie niet ?![]()
![]()
En dan compleet verkeerd uitleggen ook gewoon
Inderdaad zeg. Best wel vadsig.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
Wat heeft Arie een dikke harses gekregen.
Ze moet gewoon haar mond dichthouden en mooi zijn.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
NouEcht geweldig was het niet, vond je wel?
Ik vind het eigenlijk maar een heel matig programma. Het leukste zijn de filmpjes van Filemon die drugs gebruikt, maar die zijn al oud.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:16 schreef Meddo het volgende:
Nou ja, het is nog niet helemaal super. Maar dat is de zomerversie van s&s ook niet.
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe dom doof is die Kim Feenstra?
Ze begrijpt geen enkele vraag meteen.
quote:"Kim Feenstra, een van de kandidaten van Holland's Next Top Model, is doof. De 21-jarige schone had als kind een zwaar ongeluk, meldt RTL Boulevard. Ze werd doof, waardoor haar stem soms wat apart klinkt. Het model heeft twee gehoorapparaatjes."
Iddquote:
Die heeft vorig seizoen afscheid genomen ja. Nu zijn er alleen nog 3 vrouwen.quote:Op zondag 15 november 2009 23:09 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Idd![]()
Is ie echt gone uit spuiten en slikken? Dat was de held van S&S
quote:Op zondag 22 november 2009 23:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Aan 1 stuk door op en neer gaan. Het lijkt wel knoop in je zakdoek.
Ik zou hem doen.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 22 november 2009 23:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan moet je wel heeeeel lang droog staan.
Van koken met spermaquote:Op zondag 22 november 2009 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die hoer lijkt wel familie van die tv kok
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |