quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:00 schreef lipje het volgende:
luilakken
en t was of dit of eenfranse bus
jij wilt die franse busquote:
dat je de vorige niet vol luldequote:
quote:
quote:
"komt eruit op een dubbele turbo"quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
"komt eruit op een dubbele turbo"Als het nou eens NA was...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
"komt eruit op een dubbele turbo"Als het nou eens NA was...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan liep 'ie op een hyperoctaan/nitrous mengsel
Afgezien van de nadeeltjes van turbo weinig, maar heb zoiets van 'begin bij de basis'.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar goed, zelfde verhaal...
Doe mij maar zoiets:
kutkikker
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Afgezien van de nadeeltjes van turbo weinig, maar heb zoiets van 'begin bij de basis'.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:21 schreef Sjoewe het volgende:
Anders krijg je 17.000 toeren oid, nee dat is lekker voor het onderhoudsinterval.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:25 schreef Sjoewe het volgende:
Maar het klinkt wel als een formule 1 motor
Ik zie het probleem niet <3quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:21 schreef Sjoewe het volgende:
Anders krijg je 17.000 toeren oid, nee dat is lekker voor het onderhoudsinterval.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:25 schreef Sjoewe het volgende:
Maar het klinkt wel als een formule 1 motor
quote:
Ach, NA met 17k toeren en een blik polenHongaren tegenover een of meer turbootjes op een kleine motor die om de haverklap kapot gaan (zie de Smart o.a.), waarbij ze meteen het hele blok vervangen... ik zie het verschil niet zoquote:Op zondag 7 oktober 2007 19:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Iedere tienduizend kilometer het hele blok overhalen.
Kost niks met die polen tegenwoordig.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
Je hebt geen gelijk, je bent de zwakste schakel, tot ziens.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:55 schreef lipje het volgende:
ga nou maar hachee eten, je hebt honger
anders hapte je niet zo veel
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb een tyfus zware hockeywedstrijd achter de rug. Ik ben kapot. Maar ik heb wel bijna een bal in iemands gezicht getrapt.
toen ie ging samenwonenquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:01 schreef Sjoewe het volgende:
Hij dook weg.
Was echt mooie bal, ik (keeper) lag op de lijn bij een strafcorner. De bal komt hoog in, ik til m'n voet op en trap de bal hoog uit, terwijl ik nog lig. Bijna op de kop van een tegenstander.
Kreeg ik godverdomme weer een strafcorner voor gevaarlijk spel.
je leert t alquote:
over een uurtje de tv van Private Spice naar BBC2 omzettenquote:
Dan verwachten we wel een foto natuurlijkquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
topdag gehadEn weer een foto gemaakt voor de collectie 'babes met de visa'
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:07 schreef lipje het volgende:
[..]
over een uurtje de tv van Private Spice naar BBC2 omzetten
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan verwachten we wel een foto natuurlijk
Wiets!quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wiets!
Maar ik gok een van de andere dames uit het Grins topic...
De jongedame met gekleurde bril! (tochquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De jongedame met gekleurde bril! (toch)
quote:
Wat voor eng familiedagding heb je haar heengesleept?quote:
Daar klik ik nooit op, gaan mensen weer zeuren dat ik moet reageren enzoquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat voor eng familiedagding heb je haar heengesleept?
Ah, de Fries-Drentsche woudenrit? Ik had de 'borgen'/kastelen route in Grins op de agenda staan, maar uiteindelijk maar even wat door Fryslan gereden met de MXquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ROndrit door Drenthe met de Citroën Visa clubMaar Barely Legal was nogal uitgedost als trouwauto, ivm het huwelijk waar ik vorige wek was
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:31 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Pril geluk was hetWant we kennen elkaar pas een week
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, de Fries-Drentsche woudenrit? Ik had de 'borgen'/kastelen route in Grins op de agenda staan, maar uiteindelijk maar even wat door Fryslan gereden met de MX
Bourtange is Grins toch, dat fort bij Stadskanaal/de Duitse grens enzoquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, daar konden ze niet echt bij geloof ik
[..]
Nee, een rit van Erm naar Bourtange.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bourtange is Grins toch, dat fort bij Stadskanaal/de Duitse grens enzo
Erm zegt me zo niets, maar ik gok dat je een aardig end door de wouden gereden bent? Spam de pics in ieder geval maar rond zodra je ze online hebt
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:47 schreef Sjoewe het volgende:
Maar ze heeft een macbook dus mijn zegen hebben jullie
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We hebben het nog over je gehad, met je toeterfoto's.
I'm in, maar dan wel met ho(s)telletjesquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:04 schreef BoJo het volgende:
Waarom organiseren we dat ook niet voor volgende lente/zomer? Lijkt me echt lachen op die geweldige wegen![]()
hmm wat wou je doen, Noord Italie, Zwitserland en Oostenrijk?quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
I'm in, maar dan wel met ho(s)telletjes
Net als met Noorwegen moet je er waarschijnlijk wel 1.5-2 weken voor uit trekken als je ook nog wat van de omgeving wilt zien...
Zat eerder te denken aan Frankrijk -> noord Italie -> Zwitserland (en via italie ^^) -> Oostenrijk -> Duitsland. Was eigenlijk toch al van plan richting de regio Schwartzwald en omstreken te gaan. Japan heb ik een jaartje uitgesteld want daar wil ik per se in't voorjaar heenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:22 schreef lipje het volgende:
[..]
hmm wat wou je doen, Noord Italie, Zwitserland en Oostenrijk?
eventueel via Frankrijk terug?
We kunnen natuurlijk een heel stuk over de autobahn om alleen het laatste stukje Frankrijk mee te nemenquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:27 schreef BoJo het volgende:
Frankrijk lijkt me kut door de vele tolwegen en die Fransen
Noord Italie lijkt me zeker wat![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk een heel stuk over de autobahn om alleen het laatste stukje Frankrijk mee te nemen
Ik geef er eerlijk gezegd sowieso de voorkeur aan om via het secundaire wegennet te rijden, duurt misschien langer, maar je ziet zoveel meer van een land.
Mijn plan was om dat vlak voor de zomervakantie te gaan doen. In ieder geval Oostenrijk en Noord Italie, en t liefst niet alleen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 22:27 schreef BoJo het volgende:
je mag ook het comfort van vering verkiezen boven de stuiter Alfaquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:43 schreef BoJo het volgende:
Ik had ff helemaal geen zin meer om te rijden sinds m'n vakantie maar nu ik top gear gezien heb, is het helemaal terug![]()
Je hebt dat hele stuk aaneengesloten gereden toch, dat lijkt me niet echt praktischquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:43 schreef BoJo het volgende:
Ik had ff helemaal geen zin meer om te rijden sinds m'n vakantie maar nu ik top gear gezien heb, is het helemaal terug![]()
ja maar vorige jaren vond ik het niet zo erg, en aan de 155 lag het ook niet die reed echt voortreffelijk. Het was alleen zo ongelooflijk saai dit keer en ik heb gewoon een hekel aan regen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt dat hele stuk aaneengesloten gereden toch, dat lijkt me niet echt praktisch
Ik ga van t voorjaar een weekje in de regio van Milaan op vakantiequote:Op zondag 7 oktober 2007 22:27 schreef BoJo het volgende:
Nee heb ff andere dingen die ik wil doen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:36 schreef lipje het volgende:
ga volgende week mee
Zaterdag bergweggetjes, zondag Ringen
De hamvraag:quote:
Ik kam de link ergens anders op Fok! tegenquote:
ik ruil m wel in voor een colaquote:
* vlad mompelt iets over gegeven paard en in de bek kijkenquote:
quote:
Ik krijg ook een colaquote:
Noorwegenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar vorige jaren vond ik het niet zo erg, en aan de 155 lag het ook niet die reed echt voortreffelijk. Het was alleen zo ongelooflijk saai dit keer en ik heb gewoon een hekel aan regen.
Van die heerlijke kronkellende bergweggetjes zijn echt om te smullen![]()
Ik zat van de week te kijken. Retourtje Oslo kost maar 188,-quote:
Bergenquote:
Oslo is kut, alle vrouwen kijken alsof Bubba ze net anaal genomen heeft. En in twee dagen rondlopen heb je't daar echt wel gezien... Bergen otoh: veel regen, veel mooie en vooral glimlachende vrouwenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:07 schreef vlad het volgende:
[..]
Ik zat van de week te kijken. Retourtje Oslo kost maar 188,-maar rond kerst is er niets te doen
![]()
Dan moet je ome Herm of meneer Mark eens om advies vragen!111quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:11 schreef Fugie het volgende:
toeterdetoettoet
ik zoek nog pimpin slaontafel en burea!
dan komen ze weer met hun opties van 3000 euro voor 1 poot :pquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan moet je ome Herm of meneer Mark eens om advies vragen!111
http://www.hoogenboezem.nl/quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan komen ze weer met hun opties van 3000 euro voor 1 poot :p
Maar dan heb je wel wat mooisquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:11 schreef Fugie het volgende:
toeterdetoettoet
ik zoek nog pimpin slaontafel en burea!
zoeken op marktplaats, of moet je nu overdag werkenquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
staat wel een mooie tafel inquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.hoogenboezem.nl/
Hier in de folder kijken...
Op laatste pagina heb ik die tafel gekocht alleen dat 10 formaatjes kleiner en een normale eikkleur![]()
Maar Modern RVS met een ruw echt eiken blad ziet er echt supergaaf uit![]()
die staat toch al een tijdje te koop?quote:
yep, en ik mag hem nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:54 schreef lipje het volgende:
[..]
die staat toch al een tijdje te koop?
quote:
quote:
Gelukkig ik ben niet de enigequote:
ik heb niet eens een vaste vriendin en er worden al bakken met kaarsen in mijn interieur gedumptquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:15 schreef Sjoewe het volgende:
En dan krijgen jullie straks (hopelijk) vaste vriendinnetje en die gaan dan vaasjes, kaarsjes, kleedjes en foto's in je strakke interieurtje zetten. En als je d'r iets van zegt krijg je geen seks meer.
Ooh en voor dat jullie gaan zeggen: "Echt niet dat gebeurd me echt niet, over m'n lijk!"
Ik spreek je wel als het zover is
Verloren zaak.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb niet eens een vaste vriendin en er worden al bakken met kaarsen in mijn interieur gedumpt
maar hey ik blijf vol houden
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:15 schreef Sjoewe het volgende:
En dan krijgen jullie straks (hopelijk) vaste vriendinnetje en die gaan dan vaasjes, kaarsjes, kleedjes en foto's in je strakke interieurtje zetten. En als je d'r iets van zegt krijg je geen seks meer.
Ooh en voor dat jullie gaan zeggen: "Echt niet dat gebeurd me echt niet, over m'n lijk!"
we spreken elkaar dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:15 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:38 schreef ook_gek het volgende:
Of jullie hebben de verkeerde vriendin.
Is goed joh.quote:
Of jullie hechten waarde aan de verkeerde dingen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:38 schreef ook_gek het volgende:
Of jullie hebben de verkeerde vriendin.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of jullie hechten waarde aan de verkeerde dingen.
of je vind niet de juiste partner die volledig bij je past ook betreft smaakquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of jullie hechten waarde aan de verkeerde dingen.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 04:58 schreef Xtreem het volgende:
Stelletje homo's hier ook..
Sjoewe heeft gewoon gelijk, maar daar komen jullie vrijgezelle rukkers nog wel achter
* Xtreem gaat even de foto's afstoffen en de WC poetsen, misschien dat ik dan vanavond sex krijg
copy that!quote:
oh was ik zeker laat met 6.30 uurquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:23 schreef Fugie het volgende:
ach vroeg, 6:15 dus viel wel mee vandaag
Dank jequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:59 schreef ijsmeis het volgende:
En gefeliciteerd vlad!
moet jij je slaapuurtjes klokken van je vrouw?quote:
Topquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Radio van blauwe Visa in rode Visa gezet
Met Emiel
een Lamborghini een Ferrari noemen is scheldenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:40 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
4x een sjonnie einddemper op een Ferrari, dat kan alleen in België Duitsland
Zo gauw een gleuf zulke eisen gaat stellen, kan ze vertrekkenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:42 schreef lipje het volgende:
[..]
moet jij je slaapuurtjes klokken van je vrouw?
kono gorohayari no onna no koquote:
Dude... Ferrari?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:40 schreef lipje het volgende:
[ afbeelding ]
4x een sjonnie einddemper op een Ferrari, dat kan alleen in België Duitsland
Uhhhhhhmmmm jahaaa!!!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kono gorohayari no onna no ko
oshiri no chiisanaonna no ko
kocchi wo muite yo HANI-
datte nandaka
datte datte nan da mon
onegaionegaikizutsukenaide
watashi no HA-TO wa
CHUKUCHUKU shichau no
iya yoiya yoiya yomitsumecha iya-
HANI-FURASSHU!
imadokininki no onna no ko
PUKU tto BOIN no onna no ko
kocchi wo muite yoHANI-
datte nandaka
datte datte nan da mon
onegaionegaichikayoranaide
watashi no ohana ga
HIKUHIKU shichau no
HANI-FURASSHU!
"kawaru wa yo!"
kono gorohayari no onna no ko
koneko no hada shitaonna no ko
kocchi wo muite yo HANI-
datte nandaka
datte datte nan da mon
onegaionegaioikakenaide
watashi no omeme ga
SHIKUSHIKU shichau no
HANI-FURASSHU!
"kawaru wa yo"
Het leuke is dat je zulke mensen ook echt wel eens aan de telefoon krijgtquote:
morgen lekker spierpijnquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
M'n compagnon reed op een parallelwegetje bij de snelweg, hij ging daar met het achterwiel de berm in met een behoorlijke snelheid daarna gingen we alle kanten op en via een sloot (behoorlijke klap) een weiland in..
Ik was al nooit echt overtuigt van z'n skills
Gewoon een klein drankje voor de smaakquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:44 schreef Xtreem het volgende:
Arme tommy
pics?
Shotjes rijstwijn (smaakt als vodka, 30%) bij de lunch die eigenljik niet kunt weigeren....![]()
Gebeurt niet vaak dat ik voor 12.30 bijna zat ben
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik leef nog na mijn klappertje met de Avansus![]()
hulde aan de "hardheid" van die auto
dat jij niet tegen alcohol kanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:44 schreef Xtreem het volgende:
Shotjes rijstwijn (smaakt als vodka, 30%) bij de lunch die eigenljik niet kunt weigeren....![]()
Gebeurt niet vaak dat ik voor 12.30 bijna zat ben
De trein is een beter idee denk ikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Ga je nu je compagnon een Renault met 5 sterren aansmeren?
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
M'n compagnon reed op een parallelwegetje bij de snelweg, hij ging daar met het achterwiel de berm in met een behoorlijke snelheid daarna gingen we alle kanten op en via een sloot (behoorlijke klap) een weiland in..
Ik was al nooit echt overtuigt van z'n skills
* vlad meldt zich hierbij afquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zal ik mn collectie Denny Christian CDs meenemen?
Jij gaat op zeker genietenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:31 schreef Fugie het volgende:
nou eh, morgen mijn tv en home cinema halen
die heb je altijd bij jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zal ik mn collectie Denny Christian CDs meenemen?
quote:
idd, Nulquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:54 schreef lipje het volgende:
[..]
die heb je altijd bij je(NUL was het toch?)
http://www.weeronline.nl/cgi-bin/regframe?3&PRG=citybild&LANG=nl&WMO=a5607&PROVIDER=anwendungquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idd, Nulduh....
Piet zei "Yn it wykein prachtig moai waar"
Zonnig met 12 graden in Adenau aldus wetter.dequote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:05 schreef lipje het volgende:
16 tot 19 graden, droog half bewolkt
net zoals deze week eigenlijk
Mwa, hangt er vanaf welke richting je over de ring wil rijdenquote:
't was geen sakéquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:31 schreef lipje het volgende:
neem een chauffeur voor hem in dienstzit er hier nog wel eentje, dronken van de saké
Je realiseert je wel dat de NCAP testjes met 64 (oid) km/u tegen een stilstaand object zijn?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs in een 'dikke' auto ben je kwetsbaar
quote:
ik heb ook geen last van Ralph Lauren zn auto verzamelingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:36 schreef PeuRac het volgende:
geen last van
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:36 schreef lipje het volgende:
Als je Bo bij wilt houden kan je beter met regen rijden
Volgens routenet was het 1:38 oid rijden, maar ik gok eerder op twee uur, dus rond acht uur bij jouw huis?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe laat vertrekken we morgen Paal?
Gaat niet lukken, muziek sowieso wat harder omdat ik zelf ook wakker moet worden/blijven en kap prolly openquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
kut das vroegik ga wel bijslapen in de auto dan
met dit weer open rijdenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:47 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gaat niet lukken, muziek sowieso wat harder omdat ik zelf ook wakker moet worden/blijven en kap prolly open
Ik heb vorig jaar tot december en vanaf februari open gereden als het niet regendequote:
je vroeg naar bed sturenquote:
quote:
goede leren jas doet wonderenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:56 schreef ook_gek het volgende:
nou 1 mijn windscherm dondert elke keer om want die is lam. Nou ja alles boven de 80 gaat goed
2 ik wil lekker warm zitten
Ja tuurlijk, maar dan nog...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat de NCAP testjes met 64 (oid) km/u tegen een stilstaand object zijn?Een frontaaltje met beiden 80+ is redelijk dodelijk :x
Heb je ook pics van het avensis wrak?
En zin/tijd om volgende week woensdag >> CPZ te gaan?
neen een VAG product is hetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Renault Kangoo
Prius natuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dan nog...
Wielbasis is een meter korter
volgende week woensdag zit ik weer in antwerpen...
Ik zit namelijk gedetacheerd voor 3 maanden en jullie raden nooit waar ik tijdelijk mee rijd
Skoda Feliciaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
neen een VAG product is het
* Tommy_Kuklinski in een VAG voiture![]()
Die is van de vrachtwagen gevallen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:22 schreef lipje het volgende:
De Octavia van BHFH?
Citroen C1?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dan nog...
Wielbasis is een meter korter
volgende week woensdag zit ik weer in antwerpen...
Ik zit namelijk gedetacheerd voor 3 maanden en jullie raden nooit waar ik tijdelijk mee rijd
quote:
Geen idee ik kom bij een bedrijf daar en daarna ga ik weer met max power weg..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Citroen C1?
Antwerpen is op zich wel een mooie stad, maar schijnt vrij crimineel te zijn?
Het lijkt de randstad welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Geen idee ik kom bij een bedrijf daar en daarna ga ik weer met max power weg..
Er staat daar echt altijd file
Jahoor..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]Ik moet verder lezen voortaan, daar zit toch wel een prima motor in? 1.9/130 pk ofzo?
Nog erger.quote:
Same here, eigenlijk kunnen alleen de EOS, A8 en Phaeton me bekorenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jahoor..
Ik ben gewoon niet echt een VAG fanboy
Ding ligt wel goed op de weg en is redelijk hard..
Ik had wel nu al een probleemquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Same here, eigenlijk kunnen alleen de EOS, A8 en Phaeton me bekoren
Maar goed, voor simpel A->B voldoen VAG auto's prima
Die brengt je van A naar een willekeurig punt tussen A en B...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:52 schreef lipje het volgende:
zelfs een fransman volstaat dan
mag ik zelf ook wat meenemen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die brengt je van A naar een willekeurig punt tussen A en B...
Nog voorkeuren voor muziek trouwens lexxx?
Hangt er vanaf hoe fout het isquote:
Sowieso gaat zijn collectie van Danny Christian cd's meequote:
Gorgorothquote:
De Beerenburch is myn sjirurch, myn sjamaan, myn heilsoldaat!quote:
mooi zo, gaan mn beide wilkens cds meequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De Beerenburch is myn sjirurch, myn sjamaan, myn heilsoldaat!
Niets mis mee
Ik neem zelf ook al een aantal cd's mee (waaronder Ramms+ein), dus sleep maar niet teveel meequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
en nog 10 andere CDs
Dylan yn it Frysk? Rammstein (t is wel duitsladnd) Pink FLoyd? Gothic ?![]()
Amphibious previewquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:48 schreef Paladijn het volgende:
http://www.topgear.com/content/timetoburn/sections/videos/ stukjes uit het nieuws van TG die niet op TV waren
Ik maandag avond aangezien die tifus engelsen niet op de schotel zittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:53 schreef Paladijn het volgende:
Rub it in, ik denk dat ik de aflevering pas maandagavond kan zien
Seizoen van 10 afleveringen ziet er wel goed uit met dit soort stukjes
Binnenkort als ie mee gaat karten het eens gaan hebben over die elise die nu toch maar in de schuur staat weg te stoffenquote:
Pron en trekken in 1 post?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:18 schreef Fugie het volgende:
mijn tv == pron
morgen en zondag alles inpakken en maandag appartmentje intrekken
goede editquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:55 schreef Sjoewe het volgende:
Hi
Ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:40 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand hier wat ik ongeveer kwijt ben als ik een domeinnaam wil registreren en server ruimte huren?
GMTAquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pron en trekken in 1 post?
je bent voorspelbaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Pron en trekken in 1 post?
Heb je een eigen server dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:40 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand hier wat ik ongeveer kwijt ben als ik een domeinnaam wil registreren en server ruimte huren?
Ik zit met een beetje te orienteren, maar ik ben nu de weg al kwijtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Heb je een eigen server dan?
Of bedoel je dedicated hosting, of shared hosting?
Of gewoon een simpele hostingaccount met een domein..
Ik heb iig ruimte genoeg voor alles
en zelfs een aanbieding voor een 2U server, maar ik denk zomaar dat jij daar niets aan hebt
Ik kan elk domein leveren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit met een beetje te orienteren, maar ik ben nu de weg al kwijt![]()
Ik wil mn eigen domeinnaam, maar t liefst wel een kompleet pakket, incl serverruimte dus, want ik heb geen idee hoe t werkten wil er niet teveel geld aan uitgeven, ik heb ook niet zoveel ruimte nodig, ik zal t hoogstends gebruiken voor mijn CV, vakantie foto's, en voor t portofolio van mijn vriendin.
Kan jij .eu domeinen leveren?
ja 5 dollar iddquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
Je kan al vanaf 2 euro per maand hosting krijgen voor de doeleinden die peutje hier geeft, maar goed ik wil verder geen broodroof plegen
Het kan voor 15 euro per jaar, maar dan heb je alles vanuit de USA of Australië, ik wil t in de buurt houdenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:18 schreef Sjoewe het volgende:
Je kan al vanaf 2 euro per maand hosting krijgen voor de doeleinden die peutje hier geeft, maar goed ik wil verder geen broodroof plegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |