Nee, je begrijpt er weer geen hol van; Geert Wilders is de grootste antifascist. Ook de grootste antifascist van POL wordt het dan, als je iemand die award wil uitreiken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:03 schreef Klopkoek het volgende:
Ik pleit ook voor een Geert Wilders award: de meest xenofobe user.
En een Milton Friedman award: meest dogmatische geloofsfanaticus van de vrije markt.
Glimmerveen is oldschool.quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat dus al de Joop Glimmerveen trofee.
quote:Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.
Femke Halsema trofee - User die het meest moreel verontwaardigd is over elk wissewasje.
Ayaan Hirsi Ali trofee - User die zich het meest in een onderwerp vastbijt.
Gonny van Oudenallen Trofee - User die graag meepraat maar die helaas het niet helemaal bevat.
quote:Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien.
Ad Melkert Trofee - De zuurste user.
G.J. Schutte Trofee - User die altijd netjes blijft en ook eigenlijk altijd gelijk heeft.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt er weer geen hol van; Geert Wilders is de grootste antifascist. Ook de grootste antifascist van POL wordt het dan, als je iemand die award wil uitreiken.
En dat is dus Bluesdude.
Die krijgt de Geert Wilders award.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:58 schreef Monidique het volgende:
En loos het sekseverschil. Nooit begrepen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik zou
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder.
Hernoemen naar:
Andre Rouvoet Trofee - Beste recht luller van het christelijke kabinetsbeleid
En
Jan Marijnissen Trofee - Beste discussievoerder.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:30 schreef Monidique het volgende:
Wie de neuk is Brongersma?
Nou, kom op, laten we kippen nu geen koeien noemen. De HenriOsewoudt-trofee bedoel je toch?quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:12 schreef du_ke het volgende:
De SGP award voor de meest dogmatische gelover in een bepaald politiek systeem
sst.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:13 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, kom op, laten we kippen nu geen koeien noemen. De HenriOsewoudt-trofee bedoel je toch?
Ja, het komt wat contra-intuïtief over, maar Koran = Mein Kampf, Islam = fascisme, de man bestrijdt wat hij beschouwt als fascisme en dat doet-ie behoorlijk fanatiek.quote:
Manipulatie in zijn ogen.quote:Moet je eens gaan opzoeken wat hij over AntiFa en KAFKA heeft gezegd/geschreven...
De naam is goed, maar ik zou er een andere invulling aan geven:quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Dan moet deze
Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.
Hernoemd worden naar
Mariane Thieme Trofee - User die de meest nutteloze topics opent.
Dat vind ik meer de Mabel Wisse Smit Award.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:55 schreef Ryan3 het volgende:
Wiki award - user die het meest naar wiki (. ) linkt.
Alexander Pechtold Bokaal - Beste discussievoerderquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik zou
Andre Rouvoet Trofee - Beste discussievoerder.
Hernoemen naar:
Andre Rouvoet Trofee - Beste recht luller van het christelijke kabinetsbeleid
En
Jan Marijnissen Trofee - Beste discussievoerder.
quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:30 schreef Dodecahedron het volgende:
Alexander Pechtold Geert Wilders Bokaal - Beste discussievoerder
Alexander Pechtold Trofee kan echt niet voor 'beste discussievoerder' staan. Hij lult soms echt slap in de lucht. De huidige Andre Rouvoet trofee of Jan Marijnissen is nog acceptabel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:30 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Alexander Pechtold Bokaal - Beste discussievoerder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |