Mja, dat is met alles op dit gebied... het gaat zó snel.quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:52 schreef Pheno het volgende:
Jee, ik ben er echt helemaal uit met die processoren. Ik lee snu snel wat tweakers (GoT) bij, maar men, hoeveel serienummers heb je tegenwoordig?
Nah, denk het nog niet. Ik wacht nog eventjes, gisteren meteen wat wii en ds spellen gehaald, dus ik kom mijn tijd wel door.quote:
Ga je roes uitslapen!quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyf n end op man
Van hier naar tokyo ofzo? Ik zou zo weer gaan. Stort je donatie maar op mijn bankrekening.quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyf n end op man
quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, denk het nog niet. Ik wacht nog eventjes, gisteren meteen wat wii en ds spellen gehaald, dus ik kom mijn tijd wel door.
Paper mario en mysims voor de wii (tja, de vrouw wilt ook wat). En elite beat agents voor de ds. En over een week of wat guitar hero 3, metroid en nog veel meer. Er komt opeens veel te veel uit voor de Wii. En dan nog zelda voor de ds. kut, mijn tijd, wat doe je? Blij dat ik vanaf volgende week parttime ga werken iig.
1 dag vrij. En natuurlijk andere verbeteringen. Dat heb ik er allemaal bij onderhandeld...Maar goed, ze zijn er mee akkoord gegaan.quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus spelletjesgek?![]()
Hoeveel uur is parttime bij jou? Met een beter salaris, sec. voorwaarden, etc..?!![]()
Bij de laatste keuring was ik nog zo gezond als een visquote:Op zondag 7 oktober 2007 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pff ik ben alweer weg hoor
teringlijers
HPquote:Op zondag 7 oktober 2007 08:56 schreef Pheno het volgende:
Oh, en harry potter deel 5 is niet te volgen als je alle voorgaande filmdelen+boeken niet gelezen hebt. Maar ja, je moet toch wat in zo'n vliegtuig
Prima geregeld dus!quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 dag vrij. En natuurlijk andere verbeteringen. Dat heb ik er allemaal bij onderhandeld...Maar goed, ze zijn er mee akkoord gegaan.
Goed nieuws.quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pff ik ben alweer weg hoor
teringlijers
Ja, moet ik nog doen. Vrijdag vind ik op zich prima, filetechnisch gezien. Op maandag zijn de winkels vaak nog dicht voor een halve dag, dus daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:00 schreef OA het volgende:
[..]
HP![]()
[..]
Prima geregeld dus!![]()
Welke dag ben je vrij? Zelf aan te geven?
Ik heb nog nooit een film gezien en een boek gelezen van HP... dus eigenlijk kan ik niet oordelenquote:Op zondag 7 oktober 2007 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, moet ik nog doen. Vrijdag vind ik op zich prima, filetechnisch gezien. Op maandag zijn de winkels vaak nog dicht voor een halve dag, dus daar heb ik geen zin in.
Ik snapte er helemaal niets van. Dus ja: HP
Ach, joepi ende zo.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:08 schreef OA het volgende:
Heb je al gezien dat eer-ik mod is geworden?
Op SES nota bene.... hoe ironisch....![]()
Dat ie mod is boeit mij ook niet..quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, joepi ende zo.
Dat modzijn is zo overrated
Ah, op die manier. Ik heb vrij weinig gefokt of terug gelzen op vakantie, dus al die ontwikkelingen volg ik niet.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:11 schreef OA het volgende:
[..]
Dat ie mod is boeit mij ook niet..
Maar hij is onlangs afgewezen op de Hogeschool Utrecht, terwijl ie al bezig was met de opleiding...Vandaar dat ik het ironisch, wellicht zelfs sarcastisch is dat hij mod is geworden op SES...
![]()
Kan op zich geen kwaad.. echt werken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:09 schreef Pheno het volgende:
Kan ook. Ik zie wel, een lang weekend lijkt me ook prima. Ligt ook een beetje aan mijn nieuwe werk. 1 weekje moet ik nog wat overdragen en dan heb ik eens wat anders te doen. Of ik dan nog ga/kan fokken weet ik niet. Eigenlijk hoop ik van niet, eens wat echt werken zou geen kwaad kunnen
4 weken teruglezen is niet te doen....quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik heb vrij weinig gefokt of terug gelzen op vakantie, dus al die ontwikkelingen volg ik niet.
Hoi.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:15 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] Pheno!!!
en [afbeelding] allemaal, goedemorgen en zulks.
Ik taai gelijk weer af, want ik moet jureren (paardrijden) ergo: dit is een verkapte tvp [afbeelding]
Ciao en tot laterzzz!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:15 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik ga het niet eens proberen. Het lijkt me ook niet zo heel interessant
Hai BXquote:Op zondag 7 oktober 2007 09:15 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] Pheno!!!
en [afbeelding] allemaal, goedemorgen en zulks.
Ik taai gelijk weer af, want ik moet jureren (paardrijden) ergo: dit is een verkapte tvp [afbeelding]
Ciao en tot laterzzz!
Goed idee.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi.
We gaan dit topic gewoon nu voltypen, dan is je tvp niets meer waard
We hebben bij elkaar 4G+ aan fotos. Dus voordat we wat uitgezocht hebben, bewerkt (gekanteld etc) zijn we wel even verderquote:Op zondag 7 oktober 2007 09:16 schreef OA het volgende:
[..]
Is het ook niet...![]()
Welke steden heb je zoal aangedaan daar?
En komen er tzt nog wat foto's?
Immerquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben bij elkaar 4G+ aan fotos. Dus voordat we wat uitgezocht hebben, bewerkt (gekanteld etc) zijn we wel even verder
We zijn begonnen in tokyo om daarna naar Tsumago te gaan om een leuke wandeling te maken naar het volgende dorpje: Miyama. Daarna naar Kyoto, Mount Koya, Hiroshima, Beppu, Aso (vulkaantje) en Nagasaki. Last stop Fukuoka/Hakata.
En dan een vlucht terug naar tokyo en verder naar amsterdam. En dat met alle vluchten een beenruimte van 2 meter+![]()
Tokyo was geweldig, zo ook hiroshima. Kyoto was eigenlijk 5 dagen, maar ik ben niet zo'n temepl mens, dus we hebben 2x de shinkansen naar tokyo genomen: 1x gamebeurs in tokyo en 1x disney.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:27 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt niet voor niets nog een week vakantie!![]()
Zijn jullie echt voor de steden gegaan, of heb je ook nog veel natuur meegepikt?
Heb jij ook echt al die beenruimte nodig?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tokyo was geweldig, zo ook hiroshima. Kyoto was eigenlijk 5 dagen, maar ik ben niet zo'n temepl mens, dus we hebben 2x de shinkansen naar tokyo genomen: 1x gamebeurs in tokyo en 1x disney.
Kyoto had wel een tof mangamuseam btw.
We hebben ook zat in de natuur gezeten, maar je vroeg welke steden we hadden aangedaan en eigenlijk moet ik Tsumago. Miyama, Koya en Aso bij de natuur rekenen
Ook een keer in een tempel geslapen, en mee gemediteerd. Niet alleen in hotels gezeten, maar ook in minshukus en ryokans. Dus natuur zat.
En ja, die beenruimte is wel gemakkelijk. Ik pas niet eens in elke auto....
Tokyo is erg schoon en hartstikke stil. Je hoort er bijna geen mobieltje. Het is er wel druk, maar mensen zijn muisstil. Sterker nog, je kunt rustig je tas ergens laten staan, het staat er als je terug komt nog.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Het beeld dat ik altijd krijg van Tokyo is dat het immens druk is en dat er overal een dikke laag smog hangt... Mja, je moet er geweest zijn lijkt me, om te kunnen oordelen.![]()
Natuur genoeg dus. Wel erg leuk dat je ook in een tempel hebt geslapen enzo!![]()
Ben jij een pinguin met zulke grote benen dan?![]()
Heb je dat uitgeprobeerd?quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tokyo is erg schoon en hartstikke stil. Je hoort er bijna geen mobieltje. Het is er wel druk, maar mensen zijn muisstil. Sterker nog, je kunt rustig je tas ergens laten staan, het staat er als je terug komt nog.
Yup. Vaak zat dat we onze rugzakken niet kwijt konden. Gewoon bij de deur van de trein gezet en zelf in de coupe gaan zitten. of in de lobby onbewaakt achter laten, omdat je pas vaak om 15.00 kon inchecken. Oftewel, wij alvast dingen doen, 's avonds checken we wel in.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Vaak zat dat we onze rugzakken niet kwijt konden. Gewoon bij de deur van de trein gezet en zelf in de coupe gaan zitten. of in de lobby onbewaakt achter laten, omdat je pas vaak om 15.00 kon inchecken. Oftewel, wij alvast dingen doen, 's avonds checken we wel in.
We zagen bij de gouden tempel iemands beurs vallen, voordat ik kon roepen was er al een japanner met beurs achter die vrouw aan om het terug te geven. Helemaal tof!
Ik pm eer-ik wel even!quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
het plaatje in de OP is verouderd, er moet inmiddels 500+ staan
Ja, helaas merk ik dit bij alle vakanties. Nederland zuigt stiereballen met die tyfusmentaliteit hier. Ik was gisteren even op de kermis in nijmegen. Het duurde 10 minuten toen ik al een rel zag bij de botsautos met rennende mensen, politieagenten etc. We zijn bv naar tokyo disney geweest op een feestdag: hartstikke druk, maar alles rustig, geordened etc. Overal netjes rijtjes, zelfs voor een popcornwagentje. Een uur voor de parade gaan ze zitten. Wij kijken er gewoon overheen en zien alles prima. Nergens een agent nodig, wel wat parkbeheerders die elk papiertje wat viel opruimde. Heel anders dusquote:Op zondag 7 oktober 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat moet je hier echt niet proberen...
Als je tas te lang blijft staan, omdat niemand hem jat (! ) denkt men meteen dat er een bom inzit....
Het verschil tussen de culturen is wel goed zichtbaar zo...verziekt vs. oprecht en eerlijk.
Blauw = laksquote:Op zondag 7 oktober 2007 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, die lakse blauwe dus weer![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, die lakse blauwe alcoholist met kater dus weer![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:31 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer geschoren, gedouched en m'n bek geschrobd. Dat en de wasmachine weer eens aangezet
Nu nog een tijdsbesteding vinden voor de komende 3 uur.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:42 schreef JortK het volgende:
Wat gaan we eens doen vandaag [afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niks doen en vanavond naar de Bloodhound Gang in Zoetermeer.
quote:
quote:
Jaquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag het ook al net. Kutmods, die een slotje niet opmerken![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als je een week wacht dan kan ik de fotos plus verslag eens rustig makenquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:46 schreef Pheno het volgende:
Als je een week wacht dan kan ik de fotos plus verslag eens rustig maken
Maar prima iig.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
4GB + . Niet echt bevordelijk voor de bandbreedte van dit topic.quote:
quote:
hmm, neequote:Op zondag 7 oktober 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
4GB + . Niet echt bevordelijk voor de bandbreedte van dit topic.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
4GB + . Niet echt bevordelijk voor de bandbreedte van dit topic.
Dus de bandbreedtequote:Op zondag 7 oktober 2007 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maakt voor dit topic zelf niets uit, alleen voor de bezoekers en de host
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:55 schreef Pheno het volgende:
Leuk, alle Boesafleveringen op UPC on demand. Toch zijn ze wel aardig daar bij UPC. Boes roeleert de pan uit!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:54 schreef Pheno het volgende:
Die staan nu op de mac, waar ik nu even niet bij kan. Plus dat ik eerst (c)hel(lo) mag gaan bellen om mijn ftp pw te resetten. DIe eikels hebben mijn pw ooit veranderd om wat snelheidstests bij me thuis te doen toen ik er niet was. Moeten ze wel even een reset doen er na, zodat ik mijn eigen pw weer heb.....
indah.quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maakt voor dit topic zelf niets uit, alleen voor de bezoekers en de host
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:55 schreef Pheno het volgende:
Leuk, alle Boesafleveringen op UPC on demand. Toch zijn ze wel aardig daar bij UPC. Boes roeleert de pan uit!
klopt.quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
http://youtube.com/watch?v=VTSbcdhBHuA
ook goed nummer
Konnichiwaquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bah, nee.
[..]
Hmm, et zal wel aan de baggerlayout liggen.
weer?quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zeker weer zo'n matig mod-grapje
Lennyquote:
Ja, je kunt daar kiezen voor upload icons en/of webicons.quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooi, dan hebben we een schuldige. Opgelost! Slotje!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, je kunt daar kiezen voor upload icons en/of webicons.
Raar enzo.
Maar goed.
fuck it.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:53 schreef nicoo het volgende:
ik ben lekker senseo koffie aan 't drinken
Grappenquote:Op zondag 7 oktober 2007 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, weer. teveel modjes teveel grappen
Wederom goed weerquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
eer
Eerst maar een bak zo inschenken, heb weer aardig wat gesport
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)/6/061007_total.html
Lekker, geweld in Burma bestrijden met strafbare feiten
Die heb iik ook al een tijdje niet gezienquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:18 schreef crossover het volgende:
waar is JJ?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:18 schreef crossover het volgende:
waar is JJ?
quote:
nieuwe baan etcquote:
Ja, alsof het nou opeens gevaarlijk wordt hierquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:38 schreef Houniet het volgende:
wat zeiken jullie nou allemaal omdat het hier te blauw is
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:38 schreef Houniet het volgende:
wat zeiken jullie nou allemaal omdat het hier te blauw is
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, alsof het nou opeens gevaarlijk wordt hier
ja, maar dat bedoel ik nietquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:43 schreef Houniet het volgende:
eer-ik, over die wascabine's gesproken.. je hebt ook een optie voor hete waxen dat is echt heet
quote:
Niet van die ralle automatenwas, maar gewoon normale wax.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet van die ralle automatenwas, maar gewoon normale wax.
Dat je auto eerst mat wordt, en daarna, na uitwrijven, teringhard gaat glimmen, en glad/zacht aanvoelt
Het mooiste, en ik heb er de tijd wel voor overquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
oh nee, dan moet je het met de hand doen. maar dan ben ik te fanatiek en ben ik zo 5 uur bezigmaar dat is wel het mooiste
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het mooiste, en ik heb er de tijd wel voor over
Volgens mij kan je het beste gewoon je hele auto met de hand wassen.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:00 schreef Houniet het volgende:
en ik heb deze velgen onder de peugeot
[afbeelding]
deze kan je ook het beste met de hand schoonmakenmet de hogedruk gaat dat niet echt lekker
ja maar had ik gister na mijn werk niet zo'n zin in. en ze moest echt gewassen wordenquote:Op zondag 7 oktober 2007 13:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het beste gewoon je hele auto met de hand wassen.
Ja, ok.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja maar had ik gister na mijn werk niet zo'n zin in. en ze moest echt gewassen worden
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:14 schreef OA het volgende:
[..]
4 weken teruglezen is niet te doen....![]()
We heten niet allemaal MPG...![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja maar had ik gister na mijn werk niet zo'n zin in. en ze moest echt gewassen worden
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die heb iik ook al een tijdje niet gezien
dat is lastigquote:Op zondag 7 oktober 2007 13:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohja, dat moet ik ook nog doen
Lastige is dat ik langs een weg woon (de hoofdweg zeg maar) en ik geen rust heb om de auto ff te wassen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
A man gosta do, what a man gosta do huh
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar reageren op een post van veel uur geleden is niet te doen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:28 schreef JortK het volgende:
Nog ff de eerste 10 ronden F1 kijken die ik vanmorgen gemist heb
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:30 schreef MPG het volgende:
Ik ga jullie zo weer verlaten, ik ga gourmetten bij mijn oom en tante![]()
Ik delete 'm zo voor je hoorquote:Op zondag 7 oktober 2007 13:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan best. Ik heb het wel eens gepresteerd te reageren op een post van meer dan 24 uur ervoor....
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is lastig
ik woon in een nieuwbouwwijk, in een doodlopende straatdus ik kan makkelijk mijn auto wassen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's wel lekker dan ja
't Valt niet zo op (rode auto, geen glanzende lak), maar als collega's op de motorkap een "1" hebben getekend, is het zeker wel tijd voor een wasje
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
ik woon op beide plekken gewoon in een rustige straat.
Kan makkelijk op straat de wagen wassen
Ik hoorde laatst iemand die daar een boete voor kreeg
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's wel lekker dan ja
't Valt niet zo op (rode auto, geen glanzende lak), maar als collega's op de motorkap een "1" hebben getekend, is het zeker wel tijd voor een wasje
ja, op straat.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
voor het wassen van de auto?
ik ben er weer vandoor overigens
En terecht.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Klopt dat was een vent in Purmerend
Maar die hebben ze naderhand wel weer kwijtgescholden geloof ik
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:51 schreef JortK het volgende:
eer-ik ik kan dr niet aan wennen aan die blauwe kleur
Hoezo niet?quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:51 schreef JortK het volgende:
eer-ik ik kan dr niet aan wennen aan die blauwe kleur
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Omdat ik niet 't kaliber user ben voor moderatorschap?
Jawel, hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mag je nou je blauw bent niemand meer commanderen om zn bek te houwe?
quote:
Best, dan lees ik 'm zelf, en zet een note bij mezelfquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
*plaatst TR
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Best, dan lees ik 'm zelf, en zet een note bij mezelf
sorryquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die garpjes zijn niet grappig ja! [afbeelding]![]()
quote:
ohja.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:08 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Waarom heeft de header nog geen 500 erin staan
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:03 schreef eer-ik het volgende:
goeie TR lenny.
We nemen het mee naar achteren
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe
Nu nog even de topics bijwerken.
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
I put a spell on youououou
Tof nummer.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
First State Feat. Anita Kelsey - Falling
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:39 schreef JortK het volgende:
[..]
FearFM Hardstyle Top40 Oktober 2007 ([ FEARFM / Hard ] - Pure -> JUMPSTYLE - HARDSTYLE [can't be hard enough!] [ff-radio.nl] [Powered by mainswitch.com]
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
I put a spell on youououou
Tof nummer.
ja, doe maarquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
heb dr 2 opgepleurd, mot je rest ook?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hij is ook van aqualung.. daar heet ie strange and beautifulgoed nummer
tof.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Denk niet dat je die van aqualung goed vind. Ken die van CCR ook ja..cd's komen dr an
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
zo, ben d'r weer
Zieke shit.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Tis nu de grootste... in Dubai komt nog een grotere
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zieke shit.
Wel lame eigenlijk, om zo'n zwembad naast een fucking groot stuk water te maken
Forum Opties | |
---|---|