Mja, dat is met alles op dit gebied... het gaat zó snel.quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:52 schreef Pheno het volgende:
Jee, ik ben er echt helemaal uit met die processoren. Ik lee snu snel wat tweakers (GoT) bij, maar men, hoeveel serienummers heb je tegenwoordig?
Nah, denk het nog niet. Ik wacht nog eventjes, gisteren meteen wat wii en ds spellen gehaald, dus ik kom mijn tijd wel door.quote:
Ga je roes uitslapen!quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyf n end op man
Van hier naar tokyo ofzo? Ik zou zo weer gaan. Stort je donatie maar op mijn bankrekening.quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
tyf n end op man
quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, denk het nog niet. Ik wacht nog eventjes, gisteren meteen wat wii en ds spellen gehaald, dus ik kom mijn tijd wel door.
Paper mario en mysims voor de wii (tja, de vrouw wilt ook wat). En elite beat agents voor de ds. En over een week of wat guitar hero 3, metroid en nog veel meer. Er komt opeens veel te veel uit voor de Wii. En dan nog zelda voor de ds. kut, mijn tijd, wat doe je? Blij dat ik vanaf volgende week parttime ga werken iig.
1 dag vrij. En natuurlijk andere verbeteringen. Dat heb ik er allemaal bij onderhandeld...Maar goed, ze zijn er mee akkoord gegaan.quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus spelletjesgek?![]()
Hoeveel uur is parttime bij jou? Met een beter salaris, sec. voorwaarden, etc..?!![]()
Bij de laatste keuring was ik nog zo gezond als een visquote:Op zondag 7 oktober 2007 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pff ik ben alweer weg hoor
teringlijers
HPquote:Op zondag 7 oktober 2007 08:56 schreef Pheno het volgende:
Oh, en harry potter deel 5 is niet te volgen als je alle voorgaande filmdelen+boeken niet gelezen hebt. Maar ja, je moet toch wat in zo'n vliegtuig
Prima geregeld dus!quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 dag vrij. En natuurlijk andere verbeteringen. Dat heb ik er allemaal bij onderhandeld...Maar goed, ze zijn er mee akkoord gegaan.
Goed nieuws.quote:Op zondag 7 oktober 2007 08:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pff ik ben alweer weg hoor
teringlijers
Ja, moet ik nog doen. Vrijdag vind ik op zich prima, filetechnisch gezien. Op maandag zijn de winkels vaak nog dicht voor een halve dag, dus daar heb ik geen zin in.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:00 schreef OA het volgende:
[..]
HP![]()
[..]
Prima geregeld dus!![]()
Welke dag ben je vrij? Zelf aan te geven?
Ik heb nog nooit een film gezien en een boek gelezen van HP... dus eigenlijk kan ik niet oordelenquote:Op zondag 7 oktober 2007 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, moet ik nog doen. Vrijdag vind ik op zich prima, filetechnisch gezien. Op maandag zijn de winkels vaak nog dicht voor een halve dag, dus daar heb ik geen zin in.
Ik snapte er helemaal niets van. Dus ja: HP
Ach, joepi ende zo.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:08 schreef OA het volgende:
Heb je al gezien dat eer-ik mod is geworden?
Op SES nota bene.... hoe ironisch....![]()
Dat ie mod is boeit mij ook niet..quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, joepi ende zo.
Dat modzijn is zo overrated
Ah, op die manier. Ik heb vrij weinig gefokt of terug gelzen op vakantie, dus al die ontwikkelingen volg ik niet.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:11 schreef OA het volgende:
[..]
Dat ie mod is boeit mij ook niet..
Maar hij is onlangs afgewezen op de Hogeschool Utrecht, terwijl ie al bezig was met de opleiding...Vandaar dat ik het ironisch, wellicht zelfs sarcastisch is dat hij mod is geworden op SES...
![]()
Kan op zich geen kwaad.. echt werken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:09 schreef Pheno het volgende:
Kan ook. Ik zie wel, een lang weekend lijkt me ook prima. Ligt ook een beetje aan mijn nieuwe werk. 1 weekje moet ik nog wat overdragen en dan heb ik eens wat anders te doen. Of ik dan nog ga/kan fokken weet ik niet. Eigenlijk hoop ik van niet, eens wat echt werken zou geen kwaad kunnen
4 weken teruglezen is niet te doen....quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik heb vrij weinig gefokt of terug gelzen op vakantie, dus al die ontwikkelingen volg ik niet.
Hoi.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:15 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] Pheno!!!
en [afbeelding] allemaal, goedemorgen en zulks.
Ik taai gelijk weer af, want ik moet jureren (paardrijden) ergo: dit is een verkapte tvp [afbeelding]
Ciao en tot laterzzz!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:15 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik ga het niet eens proberen. Het lijkt me ook niet zo heel interessant
Hai BXquote:Op zondag 7 oktober 2007 09:15 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] Pheno!!!
en [afbeelding] allemaal, goedemorgen en zulks.
Ik taai gelijk weer af, want ik moet jureren (paardrijden) ergo: dit is een verkapte tvp [afbeelding]
Ciao en tot laterzzz!
Goed idee.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi.
We gaan dit topic gewoon nu voltypen, dan is je tvp niets meer waard
We hebben bij elkaar 4G+ aan fotos. Dus voordat we wat uitgezocht hebben, bewerkt (gekanteld etc) zijn we wel even verderquote:Op zondag 7 oktober 2007 09:16 schreef OA het volgende:
[..]
Is het ook niet...![]()
Welke steden heb je zoal aangedaan daar?
En komen er tzt nog wat foto's?
Immerquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
We hebben bij elkaar 4G+ aan fotos. Dus voordat we wat uitgezocht hebben, bewerkt (gekanteld etc) zijn we wel even verder
We zijn begonnen in tokyo om daarna naar Tsumago te gaan om een leuke wandeling te maken naar het volgende dorpje: Miyama. Daarna naar Kyoto, Mount Koya, Hiroshima, Beppu, Aso (vulkaantje) en Nagasaki. Last stop Fukuoka/Hakata.
En dan een vlucht terug naar tokyo en verder naar amsterdam. En dat met alle vluchten een beenruimte van 2 meter+![]()
Tokyo was geweldig, zo ook hiroshima. Kyoto was eigenlijk 5 dagen, maar ik ben niet zo'n temepl mens, dus we hebben 2x de shinkansen naar tokyo genomen: 1x gamebeurs in tokyo en 1x disney.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:27 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt niet voor niets nog een week vakantie!![]()
Zijn jullie echt voor de steden gegaan, of heb je ook nog veel natuur meegepikt?
Heb jij ook echt al die beenruimte nodig?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tokyo was geweldig, zo ook hiroshima. Kyoto was eigenlijk 5 dagen, maar ik ben niet zo'n temepl mens, dus we hebben 2x de shinkansen naar tokyo genomen: 1x gamebeurs in tokyo en 1x disney.
Kyoto had wel een tof mangamuseam btw.
We hebben ook zat in de natuur gezeten, maar je vroeg welke steden we hadden aangedaan en eigenlijk moet ik Tsumago. Miyama, Koya en Aso bij de natuur rekenen
Ook een keer in een tempel geslapen, en mee gemediteerd. Niet alleen in hotels gezeten, maar ook in minshukus en ryokans. Dus natuur zat.
En ja, die beenruimte is wel gemakkelijk. Ik pas niet eens in elke auto....
Tokyo is erg schoon en hartstikke stil. Je hoort er bijna geen mobieltje. Het is er wel druk, maar mensen zijn muisstil. Sterker nog, je kunt rustig je tas ergens laten staan, het staat er als je terug komt nog.quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Het beeld dat ik altijd krijg van Tokyo is dat het immens druk is en dat er overal een dikke laag smog hangt... Mja, je moet er geweest zijn lijkt me, om te kunnen oordelen.![]()
Natuur genoeg dus. Wel erg leuk dat je ook in een tempel hebt geslapen enzo!![]()
Ben jij een pinguin met zulke grote benen dan?![]()
Heb je dat uitgeprobeerd?quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tokyo is erg schoon en hartstikke stil. Je hoort er bijna geen mobieltje. Het is er wel druk, maar mensen zijn muisstil. Sterker nog, je kunt rustig je tas ergens laten staan, het staat er als je terug komt nog.
Yup. Vaak zat dat we onze rugzakken niet kwijt konden. Gewoon bij de deur van de trein gezet en zelf in de coupe gaan zitten. of in de lobby onbewaakt achter laten, omdat je pas vaak om 15.00 kon inchecken. Oftewel, wij alvast dingen doen, 's avonds checken we wel in.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Vaak zat dat we onze rugzakken niet kwijt konden. Gewoon bij de deur van de trein gezet en zelf in de coupe gaan zitten. of in de lobby onbewaakt achter laten, omdat je pas vaak om 15.00 kon inchecken. Oftewel, wij alvast dingen doen, 's avonds checken we wel in.
We zagen bij de gouden tempel iemands beurs vallen, voordat ik kon roepen was er al een japanner met beurs achter die vrouw aan om het terug te geven. Helemaal tof!
Ik pm eer-ik wel even!quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:52 schreef indahnesia.com het volgende:
het plaatje in de OP is verouderd, er moet inmiddels 500+ staan
Ja, helaas merk ik dit bij alle vakanties. Nederland zuigt stiereballen met die tyfusmentaliteit hier. Ik was gisteren even op de kermis in nijmegen. Het duurde 10 minuten toen ik al een rel zag bij de botsautos met rennende mensen, politieagenten etc. We zijn bv naar tokyo disney geweest op een feestdag: hartstikke druk, maar alles rustig, geordened etc. Overal netjes rijtjes, zelfs voor een popcornwagentje. Een uur voor de parade gaan ze zitten. Wij kijken er gewoon overheen en zien alles prima. Nergens een agent nodig, wel wat parkbeheerders die elk papiertje wat viel opruimde. Heel anders dusquote:Op zondag 7 oktober 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Dat moet je hier echt niet proberen...
Als je tas te lang blijft staan, omdat niemand hem jat (! ) denkt men meteen dat er een bom inzit....
Het verschil tussen de culturen is wel goed zichtbaar zo...verziekt vs. oprecht en eerlijk.
Blauw = laksquote:Op zondag 7 oktober 2007 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, die lakse blauwe dus weer![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, die lakse blauwe alcoholist met kater dus weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |