Ja, is een zoutoplossing ofzo. Ik heb ook altijd de versie voor kinderenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:28 schreef Remzz het volgende:
Herkenbaar vroeger heb ik dat ook wel eens een half jaar achter elkaar gebruikt.
Je moet sowieso trouwens altijd neusspray voor kinderen(onder de 6) nemen werkt bij mij even goed en je neus gaat er niet zo van kapot.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:33 schreef Thurloe het volgende:
[..]
Ja, is een zoutoplossing ofzo. Ik heb ook altijd de versie voor kinderen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik wist alleen dat het niet goed is om het lang achtereen te gebruiken, niet dat het verslavend is
Was je vorige reactie nep?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:45 schreef ToT het volgende:
Verslaafd aan geweest, geopereerd, nu minder problemen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben er ruim anderhalf jaar verslaafd aan geweest, wát een teringzooi zeg.
ik gebruik het nu ook niet meer, hoe dicht mijn neus ook zit.
heb alleen een spray voor als ik heel erg allergisch ben, maar die troep met xylometazoline raak ik niet meer aan.
was ermee begonnen na een fikse griep, en niet meer kunnen stoppen
ik kon nergens heen zonder spray, en als ik het vergeten was moest het gehaald worden, dan werd ik bij wijze van spreken gek(okay, niet zo erg, maar ik werd wel erg onrustig)
gelukkig zelf weten te stoppen, door ineens niets meer te gebruiken, en vol te houden
heb nu wel continu last van een verstopte neus, de ene keer meer dan de andere keer, dat is wel jammer, voorheen had ik daar nooit last van.
sneu eigenlijk
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
ik gebruik een vicks inhaler. Ik heb dus altijd last dat ik dus die zoutoplossing een enorme berg snot oplost ofzo en als ik dat doorslik slik ik de zoutoplossing mee allebei niet lekker maar de combi zeker niet!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dus ook geestelijk verslaafd? spul is echt gevaarlijker als gedacht
Whehehe, ja, ga roken om van de neusspray af te komenquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:09 schreef Hagelkaas het volgende:
Nummer 1 hulpmiddel:
Sigaretje roken. Rook in je mond nemen, niet inhaleren maar langzaam naar buiten drukken met je tong en door je neus naar binnen zuigen. 2 sigaretjes per dag en je bent klaar
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:18 schreef gekko007 het volgende:
ik heb nog ooit neusspray gebruiktalstijd papieren zakdoekjes bij, als je hard genoeg snuit komt het er wel uit
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:15 schreef Ringo het volgende:
Ik ken echt NIEMAND die dat spul gebruikt. En nou ineens dit topic vol neusspray-junks.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die altijd maar direct bij ieder ongemakje naar sprays, tabletten en pillen grijpen.![]()
dit is dus niet waarquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:18 schreef gekko007 het volgende:
ik heb nog ooit neusspray gebruiktalstijd papieren zakdoekjes bij, als je hard genoeg snuit komt het er wel uit
Wie vindt dat?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:08 schreef wise het volgende:
hoe kan je neusspray nou verslavend vinden. Vindt het maar kut als je spul je neus inschiet
Het laat de slijmvliezen slinken waardoor ademhalen makkelijker wordt ('verstopte neus' wordt 'ontstopt')quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:08 schreef Rapaille het volgende:
Ik heb het nog nooit gebruikt, maar als ik al die reacties hier leesWat is het effect precies, lost het snot op?
Inderdaad?quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:31 schreef Slarioux het volgende:
Serieus, verslaafd aan neusspray? Ik krijg een beetje die neigingen die niet-rokers hebben als ze het over roken hebben... waarom in godsnaam?
Inderdaad, ik kan er ook niet bij, zou dat spul liever niet gebruiken dan...quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:08 schreef wise het volgende:
hoe kan je neusspray nou verslavend vinden. Vindt het maar kut als je spul je neus inschiet
Inderdaad, en sowieso niet. Ik bedoel, een verstopte neus, goddamn dan ben je toch wel ff flink de sjaak.Alleen een HIV infectie is nog erger! Snel, grijp de neusspray, want je neus snuiten of ff lekker wroeten is natuurlijk niet mogelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:41 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Inderdaad?
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand voor zijn plezier die troep in zijn neus ejaculeert..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |