abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53750434
Neusspray is heel erg verslavend, eerlijk waar. 3 mensen in mijn omgeving zijn eraan verslaafd/ verslaafd geweest.
Echt tot het idiote toe.

'Waarom is die neusspray alweer op?'
'Dat is gewoon verdampt hoor... '
'Door het dopje heen zeker?'
'Ja, dat kan echt hoor *strak gezicht*'

1 van de 3 is onlangs geopereerd aan zijn neus, ivm met deze verslaving.
Zijn hier ook verslaafden?
pi_53750843
Mwah.. beetje soms.. ik kan er écht niet tegen als m'n neus dicht zit, dan wordt ik écht gek. En je merkt wel dat als je regelmatig neusspray gebruikt je het op een bepaald moment nodig hebt om een open neus te hebben. Ik heb het wel in de hand en ben er nog net niet aan verslaafd, maar moet wel oppassen
pi_53750945
Nee, ben er niet aan verslaafd, maar dit topic lezende besef ik nu wel dat ik nieuw moet kopen want die van mij is op en ik ben weer eens (wanneer niet?!) flink verkouden
pi_53750989
M'n pa is eraan verslaafd. Die word gek als ie geen Otrivin bij zich heeft. Gebruik het zelf wel als ik verkouden ben, want ik vind een verstopte neus echt heel kut. Maar het spul zelf gebruiken vind ik ook vreselijk dus het is voor mij altijd weer kiezen tussen twee kwaden. En dat is dan uiteindelijk meestal de Otrivin. Maar verder moet ik echt niks van die troep weten.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2007 21:27:47 ]
pi_53751001
Herkenbaar vroeger heb ik dat ook wel eens een half jaar achter elkaar gebruikt.
Je moet sowieso trouwens altijd neusspray voor kinderen(onder de 6) nemen werkt bij mij even goed en je neus gaat er niet zo van kapot.
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:32:48 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53751077
ik wist alleen dat het niet goed is om het lang achtereen te gebruiken, niet dat het verslavend is
pi_53751083
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 21:28 schreef Remzz het volgende:
Herkenbaar vroeger heb ik dat ook wel eens een half jaar achter elkaar gebruikt.
Je moet sowieso trouwens altijd neusspray voor kinderen(onder de 6) nemen werkt bij mij even goed en je neus gaat er niet zo van kapot.
Ja, is een zoutoplossing ofzo. Ik heb ook altijd de versie voor kinderen
pi_53751121
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 21:33 schreef Thurloe het volgende:

[..]

Ja, is een zoutoplossing ofzo. Ik heb ook altijd de versie voor kinderen

Het is idd gewoon een zoutoplossing, kun je dus oo gewoon zelf maken .

Ik heb nooit nog nooit neusspray gebruikt, het gaat wel weer een keer over als je neus dicht zit. Ik heb wel een tante gehad die er aan verslaafd was.
ijs_beer fan!
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:35:47 #9
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53751138
Ik ben verslaafd geweest aan die rotzooi.

Als ik het nu gebruik omdat ik verkouden ben...merk ik dat die verslaving er weer inkruipt en het dus wel langer gebruik als aangeraden.. Moet het dan echt weer bewust afbouwen en na een paar dagen is mijn neus gewoon weer de hele dag door open.

Een verkoudheid doorkomen zonder neusspray is gewoon geen optie...dagenlang niet kunnen slapen omdat je neus dichtzit kom ik niet door
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:44:20 #10
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53751291
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik wist alleen dat het niet goed is om het lang achtereen te gebruiken, niet dat het verslavend is

Verslaafd vind ik ook niet helemaal het juiste woord... je neusslijmvlies zet als je te vaak en te lang neusspray gebrukt op.Waardoor je dus een 'verstopte' neus hebt...wat doe je daar tegen.. weer sprayen .
pi_53751313
Verslaafd aan geweest, geopereerd, nu minder problemen.

[ Bericht 29% gewijzigd door ToT op 06-10-2007 21:52:56 ]
pi_53751495
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 21:45 schreef ToT het volgende:
Verslaafd aan geweest, geopereerd, nu minder problemen.
Was je vorige reactie nep?
pi_53751617
LOL Niet nep, maar die operatie heeft geen donder geholpen, en die 2e operatie heeft me wel van de neusspray af geholpen, maar ik kan nog steeds niet echt goed ademhalen met 1 neusgat, maar het is wel voldoende.

(Ff iets te impulsief gepost)
pi_53751729
Maar als ik het goed begrijp is de verslaving dat je neusgat openblijft, en dat je afhankelijk van die spray bent om je neusgaten open te houden enzo? Of begrijp ik het fout?
pi_53751842
Klopt, maar nu is 1 neusgat permanent goed open, en eentje permanent halfopen, ongeacht of ik neusspray zou gebruiken of niet.
  zondag 7 oktober 2007 @ 00:03:22 #16
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_53754022
ben er ook bijna n jaar aan verslaafd geweest.maar das zo'n 4 jaar geleden.
mijn neus is nooit goed open, alleen als k redelijk wat lichaams beweginng heb, of als ik buiten ben. vooral als ik in bed lig , issie dicht

ik merk idd ook gelijk als ik neusspray gebruik, dat t gelijk heerlijk is, en ik het weer wil blijven gebruiken maar als ik het gebruik heb ik idd wel n open neus voor n nacht maar daarna meteen mínstens 2 dagen weer 'n dichte neus.. en vraagt t om de spray en elke keer heb k t eerder nodig

k heb een stukje in de Metrokrant gelezen over een alternatieve behandeling, schijnt heel goed te werken..
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_53754094
ik ben er ruim anderhalf jaar verslaafd aan geweest, wát een teringzooi zeg.
ik gebruik het nu ook niet meer, hoe dicht mijn neus ook zit.
heb alleen een spray voor als ik heel erg allergisch ben, maar die troep met xylometazoline raak ik niet meer aan.

was ermee begonnen na een fikse griep, en niet meer kunnen stoppen
ik kon nergens heen zonder spray, en als ik het vergeten was moest het gehaald worden, dan werd ik bij wijze van spreken gek (okay, niet zo erg, maar ik werd wel erg onrustig)
gelukkig zelf weten te stoppen, door ineens niets meer te gebruiken, en vol te houden
heb nu wel continu last van een verstopte neus, de ene keer meer dan de andere keer, dat is wel jammer, voorheen had ik daar nooit last van.

sneu eigenlijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_53754132
overigens vind ik verslaafd wel een groot woord met een nare lading (maar technisch gezien is het wel een verslaving)
alleen kon ik er niet mee stoppen omdat mijn neus dan weer potdicht zat, dus ik moest er wel mee doorgaan.
  zondag 7 oktober 2007 @ 00:08:56 #19
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_53754142
ik gebruik een vicks inhaler. Ik heb dus altijd last dat ik dus die zoutoplossing een enorme berg snot oplost ofzo en als ik dat doorslik slik ik de zoutoplossing mee allebei niet lekker maar de combi zeker niet!!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 7 oktober 2007 @ 00:10:24 #20
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_53754162
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 00:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben er ruim anderhalf jaar verslaafd aan geweest, wát een teringzooi zeg.
ik gebruik het nu ook niet meer, hoe dicht mijn neus ook zit.
heb alleen een spray voor als ik heel erg allergisch ben, maar die troep met xylometazoline raak ik niet meer aan.

was ermee begonnen na een fikse griep, en niet meer kunnen stoppen
ik kon nergens heen zonder spray, en als ik het vergeten was moest het gehaald worden, dan werd ik bij wijze van spreken gek (okay, niet zo erg, maar ik werd wel erg onrustig)
gelukkig zelf weten te stoppen, door ineens niets meer te gebruiken, en vol te houden
heb nu wel continu last van een verstopte neus, de ene keer meer dan de andere keer, dat is wel jammer, voorheen had ik daar nooit last van.

sneu eigenlijk

dus ook geestelijk verslaafd? spul is echt gevaarlijker als gedacht
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zondag 7 oktober 2007 @ 00:10:55 #21
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_53754168
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
ik gebruik een vicks inhaler. Ik heb dus altijd last dat ik dus die zoutoplossing een enorme berg snot oplost ofzo en als ik dat doorslik slik ik de zoutoplossing mee allebei niet lekker maar de combi zeker niet!!

die gebruik ik ook die neussprays vind ik echt helemaal niets
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  Donald Duck held zondag 7 oktober 2007 @ 00:11:41 #22
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_53754189
apart zeg, zo verslaafd kunnen zijn aan neusspray
ik gebruik dat zelf echt nooit, dus kan me er niks bij voorstellen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_53754228
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 00:10 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

dus ook geestelijk verslaafd? spul is echt gevaarlijker als gedacht

nouja, weet je wat het was, als ik het niet bij had, kon ik het niet gebruiken. en als ik het niet gebruikte, zat mijn neus potdicht. vreselijk vond ik dat, daarom werd ik er onrustig van als ik het niet bij me had.

en ja, het is dus rotzooi
ik had het iets te lang gebruikt, en kon er gewoon niet mee stoppen omdat mijn neus dan weer dichtzat.
pi_53755080
Ik gebruik het zo min mogelijk, want na gebruik krijg ik altijd een bloedneus
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_53757663
Je hebt ook grote kans op een hoge bloeddruk als je het langer dan 8 dagen gebruikt.
Stress is when you wake up screaming
and realize you haven't fallen asleep yet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')