Ja, is een zoutoplossing ofzo. Ik heb ook altijd de versie voor kinderenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:28 schreef Remzz het volgende:
Herkenbaar vroeger heb ik dat ook wel eens een half jaar achter elkaar gebruikt.
Je moet sowieso trouwens altijd neusspray voor kinderen(onder de 6) nemen werkt bij mij even goed en je neus gaat er niet zo van kapot.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:33 schreef Thurloe het volgende:
[..]
Ja, is een zoutoplossing ofzo. Ik heb ook altijd de versie voor kinderen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:32 schreef lady-wrb het volgende:
ik wist alleen dat het niet goed is om het lang achtereen te gebruiken, niet dat het verslavend is
Was je vorige reactie nep?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:45 schreef ToT het volgende:
Verslaafd aan geweest, geopereerd, nu minder problemen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben er ruim anderhalf jaar verslaafd aan geweest, wát een teringzooi zeg.
ik gebruik het nu ook niet meer, hoe dicht mijn neus ook zit.
heb alleen een spray voor als ik heel erg allergisch ben, maar die troep met xylometazoline raak ik niet meer aan.
was ermee begonnen na een fikse griep, en niet meer kunnen stoppen
ik kon nergens heen zonder spray, en als ik het vergeten was moest het gehaald worden, dan werd ik bij wijze van spreken gek(okay, niet zo erg, maar ik werd wel erg onrustig)
gelukkig zelf weten te stoppen, door ineens niets meer te gebruiken, en vol te houden
heb nu wel continu last van een verstopte neus, de ene keer meer dan de andere keer, dat is wel jammer, voorheen had ik daar nooit last van.
sneu eigenlijk
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
ik gebruik een vicks inhaler. Ik heb dus altijd last dat ik dus die zoutoplossing een enorme berg snot oplost ofzo en als ik dat doorslik slik ik de zoutoplossing mee allebei niet lekker maar de combi zeker niet!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dus ook geestelijk verslaafd? spul is echt gevaarlijker als gedacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |