Ik herkende hem niet met die snor!quote:
Ik vind hem eigenlijk niet onflatteuzer dan anders.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik herkende hem niet met die snor!![]()
Die is ziek.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:08 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
Actrice Joely Richardson is vel over been.
Bijzonder dat ie zich geen moer interesseert voor zn lijf terwijl ie wel overduidelijk met geverfd haar rondlooptquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:23 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk niet onflatteuzer dan anders.![]()
gok eensquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:29 schreef AcidBurner het volgende:
gewoon een gok...is het Britney? alhoewel ze nu wat op Angelina lijkt
Probeer het topic "Extreme huidveroudering door overmatig zonnebaden" Daar horen die twee wel thuis schat ik zo inquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Donatella en Iggy Pop:
[ afbeelding ]
Ik kon niet goed kiezen waar ie moest; hier, het platische chirurgie-gone-bad-topic of in het tand-des-tijds -topic
1. Een heeeeeeeeeeele oude foto en 2. Wat is er onflatteus aan? Alsof heteromannen niet ook een beetje dollen met vrienden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Jake Gyllenhaal heeft 'a gay old time' met zijn vriend!
[ afbeelding ]
Ik blijf erom lachen, het arme kind.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:32 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Oh boyyy. Weer een nieuw 'do'.
Whahahahahaha! Het hondenpermanentje! Back to the eighties!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:32 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Oh boyyy. Weer een nieuw 'do'.
Eens. Ze zou voor deze outfit ietsie meer borstpartij mogen hebben, maar da's een detail. Ze ziet er iig een stuk classier uit dan wat ik gemiddeld langs zie komen hier.quote:
Mwa. Ik vind haar tieten precies goed zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eens. Ze zou voor deze outfit ietsie meer borstpartij mogen hebben, maar da's een detail. Ze ziet er iig een stuk classier uit dan wat ik gemiddeld langs zie komen hier.
Beetje Wee-man achtig (jackass)quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Jack Osbourne, er klopt iets niet aan hem...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:39 schreef rena het volgende:
[..]
1. Een heeeeeeeeeeele oude foto en 2. Wat is er onflatteus aan? Alsof heteromannen niet ook een beetje dollen met vrienden.
Beetje korte beentjes.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Jack Osbourne, er klopt iets niet aan hem...
[ afbeelding ]
Viel mij ook opquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:39 schreef Irrem het volgende:
Te lang lijf ten opzichte van zijn benen. Maar even over zijn hoofd: Hij heeft er weleens slechter uit gezien.
Nou idd, en die armen van drquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je zou ook niet zeggen dat zij dat was uit Sabrina the Teenage Witch.
volgens mij is ie flink afgevallenquote:Op maandag 22 oktober 2007 02:01 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Viel mij ook op![]()
Hij is helemaal niet zo godsgruwelijk lelijk als ik dacht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |