in tranen: "dit hadden we zo nodig"quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:54 schreef xFriendx het volgende:
Met Frank de Boer als coach kan je wel elke week flink wat leuke quotes neerzetten hier. De persconferenties zullen ook 2x zo lang duren.
"Nou eehh, het zit zo.... we wonnen de wedstrijd want me broer...."
Er wordt niet naar hem geluisterd...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:01 schreef Enchanter het volgende:
Hoe zit het met die van der Zee ?
Komt die gast nog met wat nieuwe Ronaldo's of een Argentijnse slager ?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:23 schreef Wooldoor het volgende:
Kennedy is volgens mij de enige die een beetje fatsoenlijke corners kan nemen dit seizoen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
![]()
Die kan dat ook niet, ga maar vragen in het Twente-topic.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Emanuelson is dan ook geen back in mijn ogen.
[..]
Leonardo is gewoon basisspeler, mits fit.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
in tranen: "dit hadden we zo nodig"
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was dat niet Ronald na de legendarische wedstrijd thuis tegen Bayern in '95?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, was na de wedstrijd uit bij Grasshoppers, december 1996.
Klopt. Je hebt gelijk. Toen wonnen we met 0-1 dankzij Kluivert toch?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee, was na de wedstrijd uit bij Grasshoppers, december 1996.
En ook nog eens in de top!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. Toen speelde we nog europees.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
in tranen: "dit hadden we zo nodig"
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt gelijk. Toen wonnen we met 0-1 dankzij Kluivert toch?
quote:De wedstrijd Sparta Rotterdam - Ajax is uitverkocht!
Kom vroeg naar Het Kasteel!
Het zal morgen druk zijn in en rondom het Sparta Stadion. Het stadion gaat al om 10:30 uur open. Vanaf 10:40 uur is er een voorwedstrijd tussen jeugdelftallen van Sparta en Ajax. De wedstrijd begint om 12:30 uur! Dus kom vroeg naar Spangen!
eigenlijk zou de hele ArenA dat moeten zingen, en dan net zo als tijdens de bekerfinale met shirtjes zwaaienquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:26 schreef Max-Westerman het volgende:
JUR-GEN COLIN JELELELE
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:39 schreef BonJovi het volgende:
Dus het is zeker dat TenCate vertrekt? heel de dag weg geweest dus wist het niet zeker
Die hebben wel een band met elkaar: Koster die niet kan geloven dat hij coach van Ajax 1 wordt. Colin die niet kan geloven dat hij telkens in de basis van Ajax 1 mag starten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
ja Bon het is zeker. we zijn verlost van Henk (en als Koster slim is ook van Colin)
Gelukkigquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
ja Bon het is zeker. we zijn verlost van Henk (en als Koster slim is ook van Colin)
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:25 schreef BonJovi het volgende:
Morgen? dadelijk al
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zal niet de eerste keer zijn dat een ex-Ajacied tegen Ajax scoort
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek aangezien 20% ofzo bij Ajax heeft gespeeld
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:43 schreef patrickt37 het volgende:
In de winterstop zal Collin vast en zeker een transfer naar Chelsea weten te bemachtigen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:02 schreef toma het volgende:
[..]
HTC's advies:
----------------Colin--------------
Colin-------Colin---Colin------Colin
---------Colin--------Colin------
Colin----------Colin-------------Colin
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:02 schreef toma het volgende:
[..]
HTC's advies:
Colin-------Colin---Colin------Colin
---------Colin--------Colin------
Colin----------Colin-------------Colin
idd. Je staat gvd de hele week met die pannekoek te trainen en iedereen weet dat je hem beter op de bank kunt zetten. Wat ben je dan voor een Dick Advocaat.quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Echt kut gewoon.. ik had van een top trainer wel verwacht dat hij zijn Colin niet meer zou opstellen. Jezus en dan geeft ie halverwege nog toe aan het publiek door hem na een klein halfuurtje te wisselen. Laat hem gewoon meteen NIET starten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:59 schreef Lyzio het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog leuke quotes van Frank?
quote:Huntelaar blijft optimistisch
JOP VAN KEMPEN
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar kwam 21 maanden geleden van SC Heerenveen naar Ajax. Het is goed mogelijk dat de tweede aanvoerder van Ajax volgende week met de derde hoofdtrainer van doen heeft. ''Maar ik wist niet eens dat trainers tijdens het seizoen van club mogen wisselen,'' zei Huntelaar vrijdag.
Is Henk ten Cate nog je trainer?
''Ik weet het niet. Er is niets over gezegd. Het zou wel apart zijn als de trainer in één keer weg zou zijn, midden in het seizoen. Dat is niet echt ideaal natuurlijk. Maar zolang hij niet weg is, blijft hij, denk ik.''
Vind je dat Ten Cate het kan maken om weg te gaan?
''Ik wist niet eens dat het kon eigenlijk, mocht het doorgaan. Ik dacht dat er ook voor trainers transferwindows gelden, dus dat ze net als spelers alleen in de zomer- en winterstop van club mogen wisselen. Weggaan is niet iets dat ik zelf zou doen, denk ik. Maar ik kan er niet zoveel over zeggen omdat ik niet in die situatie zit.''
Als het zou kunnen, zou je dan op korte termijn weg willen bij Ajax?
''Nee. Ik heb het idee dat we met deze ploeg toch nog iets moois kunnen maken van dit seizoen. Daar wil ik me voor inzetten.''
Vind je het jammer dat Ten Cate dat misschien niet meer wil?
''Als zijn gevoel zegt dat hij dat moet doen, moet hij dat doen. Ik kan daar verder weinig over zeggen. Maar ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, mocht het doorgaan. In mijn periode bij Ajax zijn er trouwens wel meer dingen gebeurd die ik eerder nog nooit had meegemaakt.''
Hoe is de samenwerking tussen de trainer en de spelersgroep?
''Normaal eigenlijk. Niet dat er problemen waren of zo.''
Heb jij een goede band met de trainer?
''Een andere band dan ik met andere trainers heb gehad, maar de laatste tijd ging het stukken beter. Vorig jaar zaten we in sommige dingen niet helemaal op één lijn, maar daar wil ik nu niet over uitweiden.''
Zou het je verbazen als Ten Cate weggaat?
''Het is iemand die zijn gevoel volgt. Hij is vrij impulsief. Maar er is nog niets concreet. En als de club mij en de andere spelers wat wil mededelen, dan bellen ze me wel. Maar de spelers weten helemaal niets, dus we kunnen er ook weinig over zeggen.''
''En dan kan ik wel denken over een opvolger of zo, maar dat heeft geen zin. In de eerste plaats is Ten Cate nog gewoon de trainer. En ik ben niet degene bij de club die een eventuele nieuwe trainer mag aanwijzen.''
Je bent de laatste weken beter aan het meevoetballen dan de periode ervoor. Hoe verklaar je dat?
''Er zijn op het middenveld weinig mensen die de ballen opeisen en verdelen. Daarom laat ik me meer zakken uit de spits. Dat is niet echt afgesproken. Ik neem de vrijheid om dat te doen.''
Jullie spelen morgen tegen Sparta. Je oud-trainer Danny Blind is daar technisch directeur. Jij hebt in het verleden wel eens gezegd dat Blind van jou niet weg hoefde bij Ajax.
''Dat klopt, maar het heeft niet zoveel zin daarop terug te komen. Ik ben maar een speler van de club, geen beleidsmaker.''
quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:38 schreef Madine het volgende:
"Maar zolang hij niet weg is, blijft hij, denk ik.''
![]()
Vond deze wel aardig:quote:Op zondag 7 oktober 2007 10:44 schreef BonJovi het volgende:
Vandaag winnen, vorig jaar sparta uit was echt
quote:Na de verloren thuiswedstrijd tegen Slavia Praag in de voorronde Champions League werd De Graafschap met 8-1 verslagen. Na de blamage tegen Kozakken Boys werd VVV Venlo met een 6-1 nederlaag naar Limburg gestuurd. Geen wonder dat ze in Rotterdam er niet gerust op zijn, dat Sparta met een gelijkspel zoals vorig seizoen spekkoper zal zijn. Verwacht mag worden dat Ajax wint, al is het maar om de frustraties van zich af te spelen...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:09 schreef De_Brandweer het volgende:
ik denk dat colin een eigen doelpunt maakt vandaag.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hup dan maar. Helaas niet aanwezig vandaag. Hopen dat het zonder mij beter gaat dan met mij.
Uiteraard was ik er. De uitslag lijkt heel wat, maar tegen VVV was het ook waardeloos hoor.quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Was je er tegen VVV? Zo ja dan denk ik dat die kans heel klein is
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard was ik er. De uitslag lijkt heel wat, maar tegen VVV was het ook waardeloos hoor.
Kunnen we dit hele topic niet gewoon naar R&P verhuizen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:56 schreef JohnnyH het volgende:
Om eerlijk te zijn denk ik dat we redelijk kansloos gaan verliezen vandaag.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Kunnen we dit hele topic niet gewoon naar R&P verhuizen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:57 schreef twi het volgende:
[..]
Kunnen we dit hele topic niet gewoon naar R&P verhuizen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik heb er vertrouwen in. 1-4.
Ik zie dat Urby erin staat. Ik hou het op een 3-4 overwinning.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:09 schreef BonJovi het volgende:
Geen Collin
hopelijk valt Siem de Jong in
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godverdomme, wat heeft Vertonghen nou weer verkeerd gedaan?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:21 schreef MaxC het volgende:
Ik hoop op een geweldig combinerend Ajax dat Sparta met 0-4 oprolt![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:21 schreef MaxC het volgende:
stay real...quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:21 schreef MaxC het volgende:
waarom dat kozakkenboys als plaatjequote:Op zondag 7 oktober 2007 12:31 schreef BonJovi het volgende:
Komop AJAX!
gelukkigquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:48 schreef opgebaarde het volgende:
Sparta >> appeltje eitje in deze blakende vorm [afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:01 schreef Enchanter het volgende:
Hoe zit het met die van der Zee ?
Komt die gast nog met wat nieuwe Ronaldo's of een Argentijnse slager ?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:11 schreef DarkShine het volgende:
Ajax zit in de persoon van Hans van der Zee te scouten bij Twente - Roda.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:15 schreef Longmen het volgende:
Danny kom naar huis wordt er gezongen op het kasteel.![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:29 schreef denthemen het volgende:
hahahhahahahaha ik zie nu dat ze het veld op kwamen bij het begin, ieder had een kind aan de hand, Suarez liep hand in hand met Urzais
Ik kan het wel begrijpen. Delorge liep nog geen 2 seconden ervoor vrij. Blijkbaar nadat Rommedahl had gekeken en zag dat er iemand meeliep, hield Delorge in. Maar Rommedahl had gewoon zelf moeten schieten inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2007 13:31 schreef VoreG het volgende:
Hoe kan je denken dat afleggen als je 1 op 1 staat met de keeper beter is als er 2 man voorlopen..
Schiet gewoon zelf en je staat met 0-1 voor 1 seconde voor rust..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |