quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:08 schreef starla het volgende:
Volgens mij is het alleen zwaar irritant dat de sigaret niet korter wordt door de verbranding![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat, en dat je 'm gewoon de sloot in schiet als je niet meer zin hebt om te roken. Duur grapje dan...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:08 schreef starla het volgende:
Ziet er wel echt uit Hoewel hij niet over z'n longen rookt
Volgens mij is het alleen zwaar irritant dat de sigaret niet korter wordt door de verbranding![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:43 schreef Chav het volgende:
Ik heb m bij iemand gezien maandag, raar ding.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:55 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Zei die gene ook of het te roken was?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:51 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Juist niet. Denk aan het voordeel als je aan het werk ben. Even een rookpauze nemen en vervolgens niet meer terug naar binnen komen. En als je baas dan komt kijken waar je blijft zeg je dat je nog steeds met je 1e sigaret bezig ben![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:11 schreef Rossoneri het volgende:
Je staat best wel voor lul met zo'n dingRook dan niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:03 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Je rookt toch niet om stoer te doen ofzo.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag het liggen van de week, maar 80 euro voor het instappakket is me gewoon te gortig. Ik wil het best proberen, maar dan voor een tientje ofzo...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:12 schreef northernlight81 het volgende:
...en volgens de site is een normale sigaret ongeveer gelijk aan 8 keer inhaleren.
quote:Roken doe je niet alleen voor de nicotine, maar ook omdat het zwaar lekker is...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:07 schreef gelly het volgende:
Roken omdat je het lekker vindt is natuurlijk onzin, het zo ongeveer het meeste ranzige wat je kan verzinnen. Je rookt omdat je verslaafd bent, meer niet.
Ik zou ook wel zo'n ding willen hebben maar vraag me af hoe schadelijk dit is ? (ja, redelijke absurd om je af te vragen als je gewoon normale sigaretten rookt)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte inhaleerde ik per sigaret toch echt wel iets meer dan 8 keer. Ik denk eerder ongeveer het dubbele.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:58 schreef Cynix ® het volgende:Is dat zo? Volgens mij was juist de nicotine het enige "lekkere" (lees: verslavende). Wat is/was er verder dan zo lekker aan een sigaret?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:36 schreef Bowny het volgende:
Er gaat niets boven dat brandende gevoel door je strot van een echt peukje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:58 schreef emil23 het volgende:
Ik denk ook niet dat het ooit een echte sigaret kan vervangen. Misschien handig als hulpmiddel bij het stoppen, dat je dan hier op kunt terugvallen ipv op een echte sigaret.
Ik denk ook niet dat mn baas blij is als ik met zo'n ding achter het bureau ga zitten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:07 schreef gelly het volgende:
Roken omdat je het lekker vindt is natuurlijk onzin, het zo ongeveer het meeste ranzige wat je kan verzinnen. Je rookt omdat je verslaafd bent, meer niet.
Ik zou ook wel zo'n ding willen hebben maar vraag me af hoe schadelijk dit is ? (ja, redelijke absurd om je af te vragen als je gewoon normale sigaretten rookt)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is juist een onzinnige opmerking, heb je uberhaupt al eens gerookt?
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:00 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat roken best lekker kan zijn, niet zoals een reep chocola, maar bijvoorbeeld als een whiskey. Het 'lekker' gaat om meer dan smaak.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Ben je wel eens een keer gestopt ? Doe dat eens voor de grap een paar weken en steek dan een sigaret op. Het is smerig. De 2e is alweer "lekker".
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:58 schreef emil23 het volgende:
Ik denk ook niet dat mn baas blij is als ik met zo'n ding achter het bureau ga zitten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:44 schreef northernlight81 het volgende:
En mensen die geen koffie lusten zeggen van koffie net als Gelly van sigaretten zegt. Wie is zij om te beweren dat als zij iets niet lekker vind dat wij dan onzin praten als we zeggen het wel lekker te vinden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geweldig. Rokers die zich liever de vliegende tering roken dan uitrekenen dat een pakkie peuken 4-5 euro kost en je het dus zo terug hebt verdient
Het is echt bizar om een ruimte te zien vol mensen die állemaal een sigaret hebben die niet opbrandtquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:40 schreef Tollywood het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dAoYcTk1BKU
de super smoker 100% tabbaco taste
HAHA
![]()
Hilarisch.quote:
i-k-k-o-m-n-i-e-t-m-e-e-r-b-i-j.....quote:
Ik vond 'm best leukquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
i-k-k-o-m-n-i-e-t-m-e-e-r-b-i-j.....
Stoned worden op je werk, niemand die het ruiktquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:56 schreef Hijacking het volgende:
ze moeten die dingen in joint vorm fabrieken
Zonde... 80 euro verbrassen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:17 schreef Branieschopper het volgende:
ik heb er vanmiddag een aangeschaft.. maar vind het een kutding! Ik heb zojuist m aan me zus gegeven en een pakje gekocht.
De smaak van normale sigaretten is ook iets waar de meeste mensen aan moeten wennen, en niet lekker vinden (aan het begin). Waarschijnlijk werkt het ook zo met de elektrische sigaret, je moet eraan wennen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 05:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ze hebben iets uitgevonden dat op roken lijkt in plaats van dat het als roken smaakt. Het werkt dus niet.
Ik overweeg ook zo'n ding aan te schaffen, maar ben me nog een beetje aan het inlezen over de verschillende soorten. De ampules met verschillende smaken, welke als een sigaret smaakt in plaats van naar een chemisch pepermuntje etc.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 05:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ze hebben iets uitgevonden dat op roken lijkt in plaats van dat het als roken smaakt. Het werkt dus niet.
Van Nelle zeker..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik overweeg ook zo'n ding aan te schaffen, maar ben me nog een beetje aan het inlezen over de verschillende soorten. De ampules met verschillende smaken, welke als een sigaret smaakt in plaats van naar een chemisch pepermuntje etc.
De smaak is dus afhankelijk van welke vloeistof je gebruikt.
Het kan natuurlijk niet hetzelfde zijn, maar het kan wel een alternatief zijn.
Mijn vrouw rookt niet en vindt mijn shag stinken, de muren zijn nu nog wit etc. Stoppen vind ik geen optie, gewoon omdat ik het niet wil of in ieder geval de wil niet heb om te stoppen.
Maar ik denk dat zo'n ding binnenkort aangeschaft gaat worden.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:19 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Van Nelle zeker..
Probeer eens andere shag soorten, er zijn er voldoende die een hoop minder geuren, en vrijwel hetzelfde smaken.
Dit apparaat lijkt me onzin als je roken gewend bent, overigens is roken ook onzin ook al rook ik zelf ook.. Ik bedoel, je bnt toch eigenlijk gek om een stuk papier met gedroogde bladeren in je mond te stoppen en aan te steken, om dat spul vervolgens in je lichaam te inhaleren... maarja
Tuurlijk niet, cannabis moet je er in stoppen. Het is in iedergeval goedkoper dan een vaporizer.quote:Op zondag 7 oktober 2007 23:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
Stop vitaminen in die cartridgelekker vitamientjes binnenroken.
*niet dat ik rook maarja.![]()
Dat maakt mij niet uit. Als je blowt merk je een aanzienlijk verschil en wordt je beleving van geluid en beeld verbeterd. Als ik een peuk ga roken voel me erna niet veel anders dan iemand die niet rookt. Het verschil merk je als je even niet gerookt hebt, maar dat is een negatief gevoel tov niet roken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:19 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Van Nelle zeker..
Probeer eens andere shag soorten, er zijn er voldoende die een hoop minder geuren, en vrijwel hetzelfde smaken.
Dit apparaat lijkt me onzin als je roken gewend bent, overigens is roken ook onzin ook al rook ik zelf ook.. Ik bedoel, je bnt toch eigenlijk gek om een stuk papier met gedroogde bladeren in je mond te stoppen en aan te steken, om dat spul vervolgens in je lichaam te inhaleren... maarja
hahaha dat ziet er niet uit, stop dan gewoon zeg maar ga niet aan zoiets lurkenquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:40 schreef Tollywood het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dAoYcTk1BKU
de super smoker 100% tabbaco taste
HAHA
![]()
Maar verkoop je verschillende soorten. De ene e-sigaret is de ander niet lees ik.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:27 schreef dborhem het volgende:
Ik verkoop ze,en de ervaringen ermee zijn dat het ruikt naar stoom,maar de smaak is griezelig echt.
Verder laadt hij net zo snel op als je mobieltje,alleen vind ik het geen porum om met zo'n ding rond te lopen,is ie net te groot en opvallend voor.
Wij lazen bij puur toeval dat het bij sbs ons door de strot zou worden geduwd (dag voor uitzending brief gehad),dus zijn we met de SUPER begonnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:13 schreef Dirkh het volgende:
Maar verkoop je verschillende soorten. De ene e-sigaret is de ander niet lees ik.
Spreekt voor zich, ik ben ook erg benieuwd.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:49 schreef Cynix ® het volgende:
Post hier straks ook je ervaringen, ok?
* Cynix ® is benieuwd.
Nee, dat scheelt ook nogal. Je hebt e-sigaretten waarvan de capsule uitwisselbaar is met veel anderen en ook een paar waar dat met minder kan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:08 schreef Yozzz het volgende:
Een soort Senseo-systeem dus? Iedereen maakt ineens nepsigaretten waar een super-smokert 'cardridge' inpast?
Dat ding ben je net zo makkelijk kwijt als een aansteker. Maar het zal best goedkoper zijn. Het is natuurlijk een nepsigaret. Zal nooit een echte sigaret worden. En een joint draaien met zo'n ding lukt ook al niet, dus heb ik toch een shagbuil nodig.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:19 schreef Dirkh het volgende:
Bij het roken van 20 sigaretten per dag (4 euro per pakje) is het voordeel iets meer dan 800 euro per jaar. (hier is het starterpakket bij inbegrepen en die heeft geen levensduur van jaren)
Bij de zwaardere ampullen krijg je meer nicotine dan bij een gewone sigaret. Je kiest er dus zelf voor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:39 schreef ACT-F het volgende:
Werkt zo'n e-sigaret net zo ontspannend als een gewone sigaret? Lijkt me toch niet, aangezien er amper nicotine in zit.
Juistem, en ik ken iemand die hem heeft, legt hem af en toe even weg om een shaggie te draaien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag het liggen van de week, maar 80 euro voor het instappakket is me gewoon te gortig. Ik wil het best proberen, maar dan voor een tientje ofzo...
Niet dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:42 schreef HansvanOchten het volgende:
Dat mensen het kopen, het is gewoon oplichterij!
Een super smoker kopen is net zoeits als geloven dat tineke's telsell magneet ketting je echt beter maakt....
Of dat als je naar 09000606 samantha sms-ed je ook echt een date krijgt.....
rrriigghhttttt![]()
Op zich ziet deze er goed uit.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:42 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb er een besteld. Er is enorm veel keuze.
Ik heb gekozen voor de Rutoo, die ziet er ook uit als een sigaret, dus niet met zo´n tuitje.
[ afbeelding ]
Als het niks is, dan is het weggegooid geld, maar als ik het zo lees hier en daar, dan is het best wel goed te doen.
Hoogstens minder schadelijk. Hoewel er geen tabak in zit, werk je nog steeds wel nicotine naar binnen en dat is gewoon een schadelijke stof. Maar van stoffen als teer blijf je wel gespaard neem ik aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:26 schreef deliberator het volgende:
[..]
Op zich ziet deze er goed uit.
Maar is dit roken nou helemaal niet meer schadelijk of is het minder schadelijk?
idd! daar moest ik ook gelijk aan denken, zo van: "Hey ik heb nog een amazing discovery"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Die reclame ook echt
Het lijkt wel zo'n foute jaren 80 amazing mike oplichterij.....
Dat zal moeten blijken. Het is niets wazigs, het is gewoon het toedienen van nicotine op een andere manier, zonder de stoffen zoals teer.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:42 schreef HansvanOchten het volgende:
Dat mensen het kopen, het is gewoon oplichterij!
Een super smoker kopen is net zoeits als geloven dat tineke's telsell magneet ketting je echt beter maakt....
Of dat als je naar 09000606 samantha sms-ed je ook echt een date krijgt.....
rrriigghhttttt![]()
en zie hier een verslaafde die niet meer te redden isquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:12 schreef northernlight81 het volgende:
Prijs valt op zich nog mee. Eerst 90 euro voor zo'n sigaret en dan nog 9 euro per 6 cartridges. Met 1 cartridge kun je 80-100 keer inhaleren en volgens de site is een normale sigaret ongeveer gelijk aan 8 keer inhaleren. Betekent dus dat je voor 9 euro zo ongeveer 3 pakjes peuken hebt. Dan heb er die sigaret uit als je ongeveer 90 pakjes peuken gekocht zou hebben.
Op zich een goed idee, maar ik denk niet dat dit het wordt. Roken doe je niet alleen voor de nicotine, maar ook omdat het zwaar lekker is. Ik vraag me af of dat ook zo is met die sigaret. Daarnaast ben ik regelmatig mijn peuken en aanstekers kwijt en betwijfel of ik die sigaret ook niet na een paar weken kwijt ben. Ik vind hem dan wel weer terug, maar er is niets zo irritant als je weg moet en je kan je peuken niet vinden. Nu heb ik altijd nog wel een pak shag liggen, als ik maar 1 zo'n peuk heb kan ik dan niet roken.
Ben benieuwd..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat zal moeten blijken. Het is niets wazigs, het is gewoon het toedienen van nicotine op een andere manier, zonder de stoffen zoals teer.
Morgen krijg ik hem binnen en zal hem aan en kritisch onderzoek onderwerpen.
Er zit een cartridge of ampul, hoe je het noemen wil, met een tabaksextract in. Deze wordt langs een verdamper gezogen, waardoor je dus ook de rook krijgt en de aroma.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Ben benieuwd..
Hoe werkt dit ding eigenlijk dan? Er vindt geen verbranding plaats, maar er komst wel rook vrij.. Wat zit er in die cartridges etc..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |