abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53743947
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:58 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Toen ik nog rookte inhaleerde ik per sigaret toch echt wel iets meer dan 8 keer. Ik denk eerder ongeveer het dubbele.

Dat staat er ook niet. De hoeveelheid nicotine die je binnen krijgt van 8 hijsen is ongeveer gelijk aan 1 normale sigaret.
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:58 schreef Cynix ® het volgende:Is dat zo? Volgens mij was juist de nicotine het enige "lekkere" (lees: verslavende). Wat is/was er verder dan zo lekker aan een sigaret?
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 15:36 schreef Bowny het volgende:
Er gaat niets boven dat brandende gevoel door je strot van een echt peukje

En mensen die geen koffie lusten zeggen van koffie net als Gelly van sigaretten zegt. Wie is zij om te beweren dat als zij iets niet lekker vind dat wij dan onzin praten als we zeggen het wel lekker te vinden .
pi_53744052
Die super smoker lijkt me dus echt helemaal niets. Dan kan je beter stoppen.

Vrij prijzig is het trouwens. Niet iets wat je even koopt om te proberen.
pi_53744208
Ik denk ook niet dat het ooit een echte sigaret kan vervangen. Misschien handig als hulpmiddel bij het stoppen, dat je dan hier op kunt terugvallen ipv op een echte sigaret.

Ik denk ook niet dat mn baas blij is als ik met zo'n ding achter het bureau ga zitten.
pi_53745078
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 15:58 schreef emil23 het volgende:
Ik denk ook niet dat het ooit een echte sigaret kan vervangen. Misschien handig als hulpmiddel bij het stoppen, dat je dan hier op kunt terugvallen ipv op een echte sigaret.

Ik denk ook niet dat mn baas blij is als ik met zo'n ding achter het bureau ga zitten.

Of handig onderweg in het vliegtuig ofzo. Hoef je geen pakje nicotinekauwgom te kopen als je ver gaat vliegen .

* northernlight81 wil wel een aparte cartridge met THC toegevoegd .
pi_53745101
Was toch verboden hier?
pi_53745131
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 15:07 schreef gelly het volgende:
Roken omdat je het lekker vindt is natuurlijk onzin, het zo ongeveer het meeste ranzige wat je kan verzinnen. Je rookt omdat je verslaafd bent, meer niet.

Ik zou ook wel zo'n ding willen hebben maar vraag me af hoe schadelijk dit is ? (ja, redelijke absurd om je af te vragen als je gewoon normale sigaretten rookt )

Dat is juist een onzinnige opmerking, heb je uberhaupt al eens gerookt?
pi_53745253
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 16:45 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat is juist een onzinnige opmerking, heb je uberhaupt al eens gerookt?

Uh, ik rook nog steeds ?
pi_53745423
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 16:51 schreef gelly het volgende:

[..]

Uh, ik rook nog steeds ?

Dan weet je ook dat roken best lekker kan zijn, niet zoals een reep chocola, maar bijvoorbeeld als een whiskey. Het 'lekker' gaat om meer dan smaak.
pi_53745467
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 17:00 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dan weet je ook dat roken best lekker kan zijn, niet zoals een reep chocola, maar bijvoorbeeld als een whiskey. Het 'lekker' gaat om meer dan smaak.

Ben je wel eens een keer gestopt ? Doe dat eens voor de grap een paar weken en steek dan een sigaret op. Het is smerig. De 2e is alweer "lekker".
pi_53746377
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 17:03 schreef gelly het volgende:

[..]

Ben je wel eens een keer gestopt ? Doe dat eens voor de grap een paar weken en steek dan een sigaret op. Het is smerig. De 2e is alweer "lekker".

Heb ik met bier ook wel. Na een tijdje geen bier smaakt de eerste niet lekker, daarna kan ik er geen genoeg van krijgen. Ik vind roken gewoon erg lekker.

Maar ik weet niet, misschien is die supersmoker ook wel lekker. Het is ook een beetje een kosten baten analyse. Het mag iets minder lekker zijn, maar als het dan maar gezonder en goedkoper is kan het nog een heel goed alternatief zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:36:39 #36
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_53747256
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 15:58 schreef emil23 het volgende:

Dat wordt waarschijnlijk ook het grootste probleem van deze uitvinding. Ik schat zomaar in dat waar niet gerookt mag worden, dit apparaat ook niet toegestaan is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:41:22 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_53747331
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 15:44 schreef northernlight81 het volgende:
En mensen die geen koffie lusten zeggen van koffie net als Gelly van sigaretten zegt. Wie is zij om te beweren dat als zij iets niet lekker vind dat wij dan onzin praten als we zeggen het wel lekker te vinden .

* Cynix ® heeft in zijn leven ongeveer 140.000 sigaretten gerookt (20 jaar x 365 dagen x 20 sigaretten) en weet heus wel dat het "lekker" was, maar weet nog veel beter dat het feitelijk vooral een verslaving was.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:19:33 #38
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53748020
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Geweldig. Rokers die zich liever de vliegende tering roken dan uitrekenen dat een pakkie peuken 4-5 euro kost en je het dus zo terug hebt verdient

Ja, slimpie, maar stel ik koop dat instap pakket voor maar liefst 80 euro en ik kom er na 1 peuk achter dat het echt helemaal niets is. Dan heb ik 80 euro weggepleurd en moet ik ALSNOG gewoon mijn peuken kopen.

Ga ff lekker bijdehand doen met achterlijk, niet doordachte opmerkingen. Ik dacht dat rokers dom waren omdat ze rookten, maar niet-rokers zijn iig niet per definitie slim .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2007 @ 23:09:01 #39
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_53778914
Er zijn nu zelfs al TV reclames voor, gewoon op de Nederlandstalige zenders!
  † In Memoriam † zondag 7 oktober 2007 @ 23:10:19 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_53778945
Wat ik me trouwens afvraag is of de bedenkers rekening hebben gehouden met accijns? Mócht die er komen, dan is het systeem ineens niet meer zo 'goedkoop'...
pi_53779289
Stop vitaminen in die cartridge lekker vitamientjes binnenroken.

*niet dat ik rook maarja.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_53779314
Wahaha en nu ik dit typ kwam net de reclame voorbij op Veronica.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
  zondag 7 oktober 2007 @ 23:28:38 #43
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_53779449
Volgens mij zijn er nog érg weinig van die dingen verkocht... Zoveel geld voor zo'n nepsigaret waarvan je niet eens zeker weet dat het in de buurt komt van een normale peuk
  zondag 7 oktober 2007 @ 23:40:18 #44
188787 Tollywood
Ik parkeer em der zo in!
pi_53779694
http://www.youtube.com/watch?v=dAoYcTk1BKU

de super smoker 100% tabbaco taste

HAHA
Ik schenk geld aan de armen.... in het bijzonder mijn linker en mijn rechterarm.
  zondag 7 oktober 2007 @ 23:48:33 #45
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53779877
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:40 schreef Tollywood het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dAoYcTk1BKU

de super smoker 100% tabbaco taste

HAHA
Het is echt bizar om een ruimte te zien vol mensen die állemaal een sigaret hebben die niet opbrandt En het is "niet om te stoppen met roken". Wie gaat er nou beginnen met een elektrische sigaret? Koop dan een echt pakje peuken, come on
  zondag 7 oktober 2007 @ 23:51:37 #46
97685 YoWilly
No shit....sherlock
pi_53779958
Nietis is lekkerder dan NIET roken!!!

Ik ben er nu (na 17 jaar) eindelijk vanaf
Gewoon cold turkey, geen pleisters, geen pillen, geen kauwgom en vooral zonder electrische sigaret!
Don't get shot....It hurts!!
pi_53784741
Gisteren probeerde Filemon voor Spuiten en Slikken het in London uit bij een pub.
Iemand mocht hem mee naar binnen nemen, terwijl er een rookverbod is in London in publieke locaties.
Na uitleg mocht hij er wel mee binnen blijven.
Op zich wel ideaal als je straks hier ook niet meer in kroegen e.d. mag roken.

[ Bericht 4% gewijzigd door deliberator op 08-10-2007 10:11:21 ]
pi_53786375
Die reclame! Haha, ik had het concept al eens op Tellsell gezien, nu breekt het concept dus ook door op de Nederlandse markt.

Ik vraag me af of het een succes wordt. Maar ik denk vooral dat men afwacht totdat er recensies verschijnen.
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:58:38 #49
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53787368
Ik spreek enet een collega die hem heeft, en die vindt het (zoals ik al verwachtte) echt 3x helemaal niks
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_53789293
Dit is toch niet stoer. Lekker ruig vanaf je Kreidler een peukie wegschieten, nee hoor, het Malboro Man imago van sigareten heb je hier totaal niet mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')