quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte inhaleerde ik per sigaret toch echt wel iets meer dan 8 keer. Ik denk eerder ongeveer het dubbele.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:58 schreef Cynix ® het volgende:Is dat zo? Volgens mij was juist de nicotine het enige "lekkere" (lees: verslavende). Wat is/was er verder dan zo lekker aan een sigaret?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:36 schreef Bowny het volgende:
Er gaat niets boven dat brandende gevoel door je strot van een echt peukje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:58 schreef emil23 het volgende:
Ik denk ook niet dat het ooit een echte sigaret kan vervangen. Misschien handig als hulpmiddel bij het stoppen, dat je dan hier op kunt terugvallen ipv op een echte sigaret.
Ik denk ook niet dat mn baas blij is als ik met zo'n ding achter het bureau ga zitten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:07 schreef gelly het volgende:
Roken omdat je het lekker vindt is natuurlijk onzin, het zo ongeveer het meeste ranzige wat je kan verzinnen. Je rookt omdat je verslaafd bent, meer niet.
Ik zou ook wel zo'n ding willen hebben maar vraag me af hoe schadelijk dit is ? (ja, redelijke absurd om je af te vragen als je gewoon normale sigaretten rookt)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is juist een onzinnige opmerking, heb je uberhaupt al eens gerookt?
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:00 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat roken best lekker kan zijn, niet zoals een reep chocola, maar bijvoorbeeld als een whiskey. Het 'lekker' gaat om meer dan smaak.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Ben je wel eens een keer gestopt ? Doe dat eens voor de grap een paar weken en steek dan een sigaret op. Het is smerig. De 2e is alweer "lekker".
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:58 schreef emil23 het volgende:
Ik denk ook niet dat mn baas blij is als ik met zo'n ding achter het bureau ga zitten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:44 schreef northernlight81 het volgende:
En mensen die geen koffie lusten zeggen van koffie net als Gelly van sigaretten zegt. Wie is zij om te beweren dat als zij iets niet lekker vind dat wij dan onzin praten als we zeggen het wel lekker te vinden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geweldig. Rokers die zich liever de vliegende tering roken dan uitrekenen dat een pakkie peuken 4-5 euro kost en je het dus zo terug hebt verdient
Het is echt bizar om een ruimte te zien vol mensen die állemaal een sigaret hebben die niet opbrandtquote:Op zondag 7 oktober 2007 23:40 schreef Tollywood het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dAoYcTk1BKU
de super smoker 100% tabbaco taste
HAHA
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |