quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:08 schreef starla het volgende:
Volgens mij is het alleen zwaar irritant dat de sigaret niet korter wordt door de verbranding![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat, en dat je 'm gewoon de sloot in schiet als je niet meer zin hebt om te roken. Duur grapje dan...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:08 schreef starla het volgende:
Ziet er wel echt uit Hoewel hij niet over z'n longen rookt
Volgens mij is het alleen zwaar irritant dat de sigaret niet korter wordt door de verbranding![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:43 schreef Chav het volgende:
Ik heb m bij iemand gezien maandag, raar ding.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:55 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
Zei die gene ook of het te roken was?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:51 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
Juist niet. Denk aan het voordeel als je aan het werk ben. Even een rookpauze nemen en vervolgens niet meer terug naar binnen komen. En als je baas dan komt kijken waar je blijft zeg je dat je nog steeds met je 1e sigaret bezig ben![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:11 schreef Rossoneri het volgende:
Je staat best wel voor lul met zo'n dingRook dan niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:03 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Je rookt toch niet om stoer te doen ofzo.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag het liggen van de week, maar 80 euro voor het instappakket is me gewoon te gortig. Ik wil het best proberen, maar dan voor een tientje ofzo...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:12 schreef northernlight81 het volgende:
...en volgens de site is een normale sigaret ongeveer gelijk aan 8 keer inhaleren.
quote:Roken doe je niet alleen voor de nicotine, maar ook omdat het zwaar lekker is...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:07 schreef gelly het volgende:
Roken omdat je het lekker vindt is natuurlijk onzin, het zo ongeveer het meeste ranzige wat je kan verzinnen. Je rookt omdat je verslaafd bent, meer niet.
Ik zou ook wel zo'n ding willen hebben maar vraag me af hoe schadelijk dit is ? (ja, redelijke absurd om je af te vragen als je gewoon normale sigaretten rookt)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Toen ik nog rookte inhaleerde ik per sigaret toch echt wel iets meer dan 8 keer. Ik denk eerder ongeveer het dubbele.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:58 schreef Cynix ® het volgende:Is dat zo? Volgens mij was juist de nicotine het enige "lekkere" (lees: verslavende). Wat is/was er verder dan zo lekker aan een sigaret?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:36 schreef Bowny het volgende:
Er gaat niets boven dat brandende gevoel door je strot van een echt peukje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:58 schreef emil23 het volgende:
Ik denk ook niet dat het ooit een echte sigaret kan vervangen. Misschien handig als hulpmiddel bij het stoppen, dat je dan hier op kunt terugvallen ipv op een echte sigaret.
Ik denk ook niet dat mn baas blij is als ik met zo'n ding achter het bureau ga zitten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:07 schreef gelly het volgende:
Roken omdat je het lekker vindt is natuurlijk onzin, het zo ongeveer het meeste ranzige wat je kan verzinnen. Je rookt omdat je verslaafd bent, meer niet.
Ik zou ook wel zo'n ding willen hebben maar vraag me af hoe schadelijk dit is ? (ja, redelijke absurd om je af te vragen als je gewoon normale sigaretten rookt)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is juist een onzinnige opmerking, heb je uberhaupt al eens gerookt?
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:00 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat roken best lekker kan zijn, niet zoals een reep chocola, maar bijvoorbeeld als een whiskey. Het 'lekker' gaat om meer dan smaak.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Ben je wel eens een keer gestopt ? Doe dat eens voor de grap een paar weken en steek dan een sigaret op. Het is smerig. De 2e is alweer "lekker".
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:58 schreef emil23 het volgende:
Ik denk ook niet dat mn baas blij is als ik met zo'n ding achter het bureau ga zitten.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:44 schreef northernlight81 het volgende:
En mensen die geen koffie lusten zeggen van koffie net als Gelly van sigaretten zegt. Wie is zij om te beweren dat als zij iets niet lekker vind dat wij dan onzin praten als we zeggen het wel lekker te vinden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geweldig. Rokers die zich liever de vliegende tering roken dan uitrekenen dat een pakkie peuken 4-5 euro kost en je het dus zo terug hebt verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |