abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:47:52 #51
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53790112
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:47 schreef TNA het volgende:
Dit is pas een Super Smoker!

[ afbeelding ]
Hilarisch.
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
pi_53790583
OMG, dat ding is echt?

Laatst kwam die reclame vlak na Koefnoen, ik ging ervan uit dat het erbij hoorde. Met die foute naam en dat jaren '80-lettertype... het kón gewoon niet echt zijn. Maar dat is het dus wel.

Rokers
Neprokers
  woensdag 10 oktober 2007 @ 00:23:55 #54
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53827971
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 13:47 schreef TNA het volgende:
Dit is pas een Super Smoker!

[ afbeelding ]
i-k-k-o-m-n-i-e-t-m-e-e-r-b-i-j.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 10 oktober 2007 @ 00:56:23 #55
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_53828512
ze moeten die dingen in joint vorm fabrieken
happen naar de baas
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:17:05 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53836968
Denk toch niet dat ik snel overstap. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 15:40:15 #57
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53840483
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:23 schreef buzzer het volgende:

[..]

i-k-k-o-m-n-i-e-t-m-e-e-r-b-i-j.....
Ik vond 'm best leuk En leuker dan de tekst in je signature
  woensdag 10 oktober 2007 @ 15:40:42 #58
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53840497
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 00:56 schreef Hijacking het volgende:
ze moeten die dingen in joint vorm fabrieken
Stoned worden op je werk, niemand die het ruikt
pi_54099652
ik heb er vanmiddag een aangeschaft.. maar vind het een kutding! Ik heb zojuist m aan me zus gegeven en een pakje gekocht.
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
pi_54102523
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 23:17 schreef Branieschopper het volgende:
ik heb er vanmiddag een aangeschaft.. maar vind het een kutding! Ik heb zojuist m aan me zus gegeven en een pakje gekocht.
Zonde... 80 euro verbrassen.

Waar slaat dat hele ding nou ook op. Je wil toch gewoon een lekkere peuk. Dat ze dan iets verzinnen om de smaak van de schadelijke stoffen na te bootsen, zoals aspartaam in plaats van suiker.
Het is gewoon een minder schadelijke manier om nicotine binnen te krijgen in de vorm van een sigaret. Net zoals je dat in de vorm van kauwgom hebt en pleisters.
  † In Memoriam † dinsdag 23 oktober 2007 @ 05:37:21 #61
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_54103374
Ze hebben iets uitgevonden dat op roken lijkt in plaats van dat het als roken smaakt. Het werkt dus niet.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_54114298
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 05:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ze hebben iets uitgevonden dat op roken lijkt in plaats van dat het als roken smaakt. Het werkt dus niet.
De smaak van normale sigaretten is ook iets waar de meeste mensen aan moeten wennen, en niet lekker vinden (aan het begin). Waarschijnlijk werkt het ook zo met de elektrische sigaret, je moet eraan wennen.
pi_54120337
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 05:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ik overweeg ook zo'n ding aan te schaffen, maar ben me nog een beetje aan het inlezen over de verschillende soorten. De ampules met verschillende smaken, welke als een sigaret smaakt in plaats van naar een chemisch pepermuntje etc.
De smaak is dus afhankelijk van welke vloeistof je gebruikt.
Het kan natuurlijk niet hetzelfde zijn, maar het kan wel een alternatief zijn.
Mijn vrouw rookt niet en vindt mijn shag stinken, de muren zijn nu nog wit etc. Stoppen vind ik geen optie, gewoon omdat ik het niet wil of in ieder geval de wil niet heb om te stoppen.
Maar ik denk dat zo'n ding binnenkort aangeschaft gaat worden.
pi_54123093
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:56 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ik overweeg ook zo'n ding aan te schaffen, maar ben me nog een beetje aan het inlezen over de verschillende soorten. De ampules met verschillende smaken, welke als een sigaret smaakt in plaats van naar een chemisch pepermuntje etc.
De smaak is dus afhankelijk van welke vloeistof je gebruikt.
Het kan natuurlijk niet hetzelfde zijn, maar het kan wel een alternatief zijn.
Mijn vrouw rookt niet en vindt mijn shag stinken, de muren zijn nu nog wit etc. Stoppen vind ik geen optie, gewoon omdat ik het niet wil of in ieder geval de wil niet heb om te stoppen.
Maar ik denk dat zo'n ding binnenkort aangeschaft gaat worden.
Van Nelle zeker..
Probeer eens andere shag soorten, er zijn er voldoende die een hoop minder geuren, en vrijwel hetzelfde smaken.
Dit apparaat lijkt me onzin als je roken gewend bent, overigens is roken ook onzin ook al rook ik zelf ook.. Ik bedoel, je bnt toch eigenlijk gek om een stuk papier met gedroogde bladeren in je mond te stoppen en aan te steken, om dat spul vervolgens in je lichaam te inhaleren... maarja
pi_54124191
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:19 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Van Nelle zeker..
Probeer eens andere shag soorten, er zijn er voldoende die een hoop minder geuren, en vrijwel hetzelfde smaken.
Dit apparaat lijkt me onzin als je roken gewend bent, overigens is roken ook onzin ook al rook ik zelf ook.. Ik bedoel, je bnt toch eigenlijk gek om een stuk papier met gedroogde bladeren in je mond te stoppen en aan te steken, om dat spul vervolgens in je lichaam te inhaleren... maarja
Alle sigaretten en shag stinkt in huis, zeker voor niet-rokers. Ik rook overigens Samson shag en Camel-Orange sigaretten.
Koffie is ook raar als je het zo ver door redeneert, net zoals het eten van bloemkool en aardappelen. Uiteindelijk is alles raar.
pi_54124858
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
Stop vitaminen in die cartridge lekker vitamientjes binnenroken.

*niet dat ik rook maarja.
Tuurlijk niet, cannabis moet je er in stoppen. Het is in iedergeval goedkoper dan een vaporizer.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 00:19:19 #67
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_54124867
Zijn er nog geen rechtszaken aangespannen door de fabrikant van de SuperSoaker?
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_54125338
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:19 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Van Nelle zeker..
Dat maakt mij niet uit. Als je blowt merk je een aanzienlijk verschil en wordt je beleving van geluid en beeld verbeterd. Als ik een peuk ga roken voel me erna niet veel anders dan iemand die niet rookt. Het verschil merk je als je even niet gerookt hebt, maar dat is een negatief gevoel tov niet roken.

Ik vind vooral de sociale aspecten beter. In plaats van dat ik op mijn werk in de pauze aan tafel zit tussen collegae van mijn afdeling waar ik de hele avond al mee rondloop zit ik nu met collega's van andere afdelingen in het rokershok. Spreek je nog eens wat andere mensen. Zo ook op school, wij werken alleen in projectgroepen en als je gaat roken spreek je nog eens wat mensen uit andere projectgroepen in plaats van dat je de hele dag tussen je groepsgenoten in een hokje zit (college hebben we haast niet).
pi_54130622
stoer, tvp.
Lambo of Rekt
pi_54131654
Ook even een tvp.

Vind 80 euro wel erg veel geld om het zomaar even te proberen.
Het lijkt me handig voor op mijn werkplek. Niet-rokende collega's houden je toch in de gaten hoe vaak en hoe lang je gaat roken. Irritant.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
pi_54133068
Die reclame ook echt

Het lijkt wel zo'n foute jaren 80 amazing mike oplichterij.....
Built for Speed
pi_54133413
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 23:40 schreef Tollywood het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dAoYcTk1BKU

de super smoker 100% tabbaco taste

HAHA
hahaha dat ziet er niet uit, stop dan gewoon zeg maar ga niet aan zoiets lurken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_54133459
Ik verkoop ze,en de ervaringen ermee zijn dat het ruikt naar stoom,maar de smaak is griezelig echt.
Verder laadt hij net zo snel op als je mobieltje,alleen vind ik het geen porum om met zo'n ding rond te lopen,is ie net te groot en opvallend voor.
pi_54139612
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:27 schreef dborhem het volgende:
Ik verkoop ze,en de ervaringen ermee zijn dat het ruikt naar stoom,maar de smaak is griezelig echt.
Verder laadt hij net zo snel op als je mobieltje,alleen vind ik het geen porum om met zo'n ding rond te lopen,is ie net te groot en opvallend voor.
Maar verkoop je verschillende soorten. De ene e-sigaret is de ander niet lees ik.

Ik denk dat het zeker even wennen is, ik zie me ook niet op het werk met zo'n ding zitten. Als ik een sigaret wil roken op het werk, is er de gelegenheid om ff met je collega's 5 minuten naar buiten te gaan. Op het werk zal ik het niet gebruiken.
Ik zie wel voordelen voor thuis, minder aanslag op de muren etc. en voor de nietroker in huis is het ook wel prettig.
Ik verdom het trouwens om thuis in de tuin te gaan staan roken, zover wil ik nou ook weer niet gaan.
pi_54143083
Ik heb er een besteld. Er is enorm veel keuze.
Ik heb gekozen voor de Rutoo, die ziet er ook uit als een sigaret, dus niet met zo´n tuitje.

Als het niks is, dan is het weggegooid geld, maar als ik het zo lees hier en daar, dan is het best wel goed te doen.
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2007 @ 21:49:49 #76
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_54145041
Post hier straks ook je ervaringen, ok?

* Cynix ® is benieuwd.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:08:05 #77
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_54145508
Een soort Senseo-systeem dus? Iedereen maakt ineens nepsigaretten waar een super-smokert 'cardridge' inpast?
pi_54145521
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 18:13 schreef Dirkh het volgende:
Maar verkoop je verschillende soorten. De ene e-sigaret is de ander niet lees ik.
Wij lazen bij puur toeval dat het bij sbs ons door de strot zou worden geduwd (dag voor uitzending brief gehad),dus zijn we met de SUPER begonnen.
Zaterdag erna kwamen er 3 mensen binnen 5 minuten ernaar vragen,en het kreng kost 89,- als starterspakket.
Terwijl je niet eens hoeft te beginnen met zoiets duurs in de buurt waar ik werk (nu half laaggeschoold en half hoger opgeleid).
Andere e-sigaret(???) ken ik niet,en gelukkig maar.
pi_54145621
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 21:49 schreef Cynix ® het volgende:
Post hier straks ook je ervaringen, ok?

* Cynix ® is benieuwd.
Spreekt voor zich, ik ben ook erg benieuwd.
pi_54145846
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:08 schreef Yozzz het volgende:
Een soort Senseo-systeem dus? Iedereen maakt ineens nepsigaretten waar een super-smokert 'cardridge' inpast?
Nee, dat scheelt ook nogal. Je hebt e-sigaretten waarvan de capsule uitwisselbaar is met veel anderen en ook een paar waar dat met minder kan.
De "oude" esigaret heeft bijvoorbeeld capsules die navulbaar zijn, bij deze versie is dat niet mogelijk. Hoewel het wel kan, maar heeft een beetje het effect van inkcartridges van 5 jaar geleden, dat is het net ff niet.

Ookal zal een roker het aan zijn fijn behaarde kont roesten, maar een rekenvoorbeeldje wat prijs betreft geeft ook wel te denken.
Bij het roken van 20 sigaretten per dag (4 euro per pakje) is het voordeel iets meer dan 800 euro per jaar. (hier is het starterpakket bij inbegrepen en die heeft geen levensduur van jaren)
pi_54149928
Ik stop liever dan met zoiets triests te moeten lopen
pi_54151492
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:19 schreef Dirkh het volgende:

Bij het roken van 20 sigaretten per dag (4 euro per pakje) is het voordeel iets meer dan 800 euro per jaar. (hier is het starterpakket bij inbegrepen en die heeft geen levensduur van jaren)
Dat ding ben je net zo makkelijk kwijt als een aansteker. Maar het zal best goedkoper zijn. Het is natuurlijk een nepsigaret. Zal nooit een echte sigaret worden. En een joint draaien met zo'n ding lukt ook al niet, dus heb ik toch een shagbuil nodig.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 02:39:21 #83
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_54151918
Werkt zo'n e-sigaret net zo ontspannend als een gewone sigaret? Lijkt me toch niet, aangezien er amper nicotine in zit.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_54152538
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 02:39 schreef ACT-F het volgende:
Werkt zo'n e-sigaret net zo ontspannend als een gewone sigaret? Lijkt me toch niet, aangezien er amper nicotine in zit.
Bij de zwaardere ampullen krijg je meer nicotine dan bij een gewone sigaret. Je kiest er dus zelf voor.
  † In Memoriam † donderdag 25 oktober 2007 @ 08:15:33 #85
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_54152765
Ampullen. Het begint wel ietwat medisch te klinken allemaal.
pi_54152779
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik zag het liggen van de week, maar 80 euro voor het instappakket is me gewoon te gortig. Ik wil het best proberen, maar dan voor een tientje ofzo...
Juistem, en ik ken iemand die hem heeft, legt hem af en toe even weg om een shaggie te draaien.
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
pi_54152994
Dat mensen het kopen, het is gewoon oplichterij!
Een super smoker kopen is net zoeits als geloven dat tineke's telsell magneet ketting je echt beter maakt....
Of dat als je naar 09000606 samantha sms-ed je ook echt een date krijgt.....

rrriigghhttttt
Built for Speed
pi_54153972
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:42 schreef HansvanOchten het volgende:
Een super smoker kopen is net zoeits als geloven dat tineke's telsell magneet ketting je echt beter maakt....

rrriigghhttttt
Niet dan?
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden......
pi_54154439
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 20:42 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb er een besteld. Er is enorm veel keuze.
Ik heb gekozen voor de Rutoo, die ziet er ook uit als een sigaret, dus niet met zo´n tuitje.

[ afbeelding ]

Als het niks is, dan is het weggegooid geld, maar als ik het zo lees hier en daar, dan is het best wel goed te doen.
Op zich ziet deze er goed uit.
Maar is dit roken nou helemaal niet meer schadelijk of is het minder schadelijk?
pi_54154956
tvp
Slokkie bier
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:12:42 #91
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_54155203
Even een tvp'tje, interessant ding, ben me aan het inlezen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_54155628
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:26 schreef deliberator het volgende:

[..]

Op zich ziet deze er goed uit.
Maar is dit roken nou helemaal niet meer schadelijk of is het minder schadelijk?
Hoogstens minder schadelijk. Hoewel er geen tabak in zit, werk je nog steeds wel nicotine naar binnen en dat is gewoon een schadelijke stof. Maar van stoffen als teer blijf je wel gespaard neem ik aan.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 12:09:26 #93
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54156456
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Die reclame ook echt

Het lijkt wel zo'n foute jaren 80 amazing mike oplichterij.....
idd! daar moest ik ook gelijk aan denken, zo van: "Hey ik heb nog een amazing discovery"

maar die foto bovenaan, das idd een echte supersmoker
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_54163368
tvp
pi_54163956
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 08:42 schreef HansvanOchten het volgende:

rrriigghhttttt
Dat zal moeten blijken. Het is niets wazigs, het is gewoon het toedienen van nicotine op een andere manier, zonder de stoffen zoals teer.
Morgen krijg ik hem binnen en zal hem aan en kritisch onderzoek onderwerpen.
pi_54164012
met fotos neem k aan?
  donderdag 25 oktober 2007 @ 18:28:09 #97
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_54164473
Maak er een review van en tyf em op de FP!
"The meaning of life is 'bucket'."
pi_54165622
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:12 schreef northernlight81 het volgende:
Prijs valt op zich nog mee. Eerst 90 euro voor zo'n sigaret en dan nog 9 euro per 6 cartridges. Met 1 cartridge kun je 80-100 keer inhaleren en volgens de site is een normale sigaret ongeveer gelijk aan 8 keer inhaleren. Betekent dus dat je voor 9 euro zo ongeveer 3 pakjes peuken hebt. Dan heb er die sigaret uit als je ongeveer 90 pakjes peuken gekocht zou hebben.

Op zich een goed idee, maar ik denk niet dat dit het wordt. Roken doe je niet alleen voor de nicotine, maar ook omdat het zwaar lekker is. Ik vraag me af of dat ook zo is met die sigaret. Daarnaast ben ik regelmatig mijn peuken en aanstekers kwijt en betwijfel of ik die sigaret ook niet na een paar weken kwijt ben. Ik vind hem dan wel weer terug, maar er is niets zo irritant als je weg moet en je kan je peuken niet vinden. Nu heb ik altijd nog wel een pak shag liggen, als ik maar 1 zo'n peuk heb kan ik dan niet roken .
en zie hier een verslaafde die niet meer te redden is
pi_54166617
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 18:08 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Dat zal moeten blijken. Het is niets wazigs, het is gewoon het toedienen van nicotine op een andere manier, zonder de stoffen zoals teer.
Morgen krijg ik hem binnen en zal hem aan en kritisch onderzoek onderwerpen.
Ben benieuwd..

Hoe werkt dit ding eigenlijk dan? Er vindt geen verbranding plaats, maar er komst wel rook vrij.. Wat zit er in die cartridges etc..?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_54166679
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:03 schreef Skv het volgende:

[..]

Ben benieuwd..

Hoe werkt dit ding eigenlijk dan? Er vindt geen verbranding plaats, maar er komst wel rook vrij.. Wat zit er in die cartridges etc..?
Er zit een cartridge of ampul, hoe je het noemen wil, met een tabaksextract in. Deze wordt langs een verdamper gezogen, waardoor je dus ook de rook krijgt en de aroma.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')