quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:01 schreef Desii het volgende:
je bent op tijd...
Erg zeg.. Jaap trapt erin..... wat zijn mannen dom zeg... pffffffffffff
je bent op tijd...
edit: ik zal het nuanceren...... wat is Jaap dom zeg.... pfffffffffff
quote:
je bent op tijd...
edit: ik zal het nuanceren...... wat is Jaap dom zeg.... pfffffffffff
wehehehehequote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:06 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Net op tijd gecorrigeerd.....................![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:10 schreef Desii het volgende:
Nada gaat zitten roddelen over Huub en Lieke.... en Jaap gaat ineens "stinky" heee, "stinky" zeggen....
Nada: watte
moooooooooiiii Japie
Nada gaat zitten roddelen over Huub en Lieke.... en Jaap gaat ineens "stinky" heee, "stinky" zeggen....
moooooooooiiii Japie
moooooooooiiii Japie
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De posts gingen over een mogelijke extra dekking van Nadia door Japio
[..]
Jawel, maar Japio kan er ook een reserve-dekking uit proberen te halen voor zichzelf.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:09 schreef Desii het volgende:
Dit is wel heel lief van Japie....
Als ik er ooit uit ben, zou ik als eerste Huubie bellen om lekker te gaan chillen en stappen... het is op alle fronten een topgozer
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:11 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Huub duwde Lieke met haar hoofd tegen de kast zei ze en dat die relatie ook niet zo best is
Volgens mij was het net andersom.... duwde Lieke Huub met zijn hoofd tegen een spiegel (en flipte Lieke door tegen Huub.... omdat Huub agressief werd) tenminste zo verstond ik hetquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:11 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Huub duwde Lieke met haar hoofd tegen de kast zei ze en dat die relatie ook niet zo best is
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Volgens mij was het net andersom.... duwde Lieke Huub met zijn hoofd tegen een spiegel (en flipte Lieke door tegen Huub.... omdat Huub agressief werd) tenminste zo verstond ik het
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:14 schreef avonne het volgende:
Ik ga ervan uit dat Jaap 2 uitspraken van Nadia heeft opgeslagen voor later gebruik
Nadia (over vertrouwelijkheid van info) "je mag alles over me zeggen. Ik heb niets te verbergen"
Nadia "Terror mij, doe het. Terror mij"
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft het door. De deal met 'achter' is " 'Nadia en Luc' en 'Nadia mag naar de Bergman-kliniek"
ze heeft van die Bambi-ogen..... gevaarlijk, als je daar te diep inkijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:22 schreef Borga het volgende:
Jaap is weer verdronken in Nada haar ogen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:23 schreef avonne het volgende:
Jaap "Wat een zeiknap (?) Ik kan er niet mee omgaan. Ik kan er gewoon niet mee omgaan"
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar Huub dan mee word gekocht.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:23 schreef Desii het volgende:
[..]
ze heeft van die Bambi-ogen..... gevaarlijk, als je daar te diep inkijk
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft het door. De deal met 'achter' is " 'Nadia en Luc' en 'Nadia mag naar de Bergman-kliniek"
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:24 schreef ruby het volgende:
[..]
En daaronder zit weer die hamsterbek, dus daar zou je toch van moeten schrikken.![]()
Lieke, gekregen van een fanquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:24 schreef Frasier het volgende:
Van wie is die kraaiende poes die ik hoor?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:24 schreef Frasier het volgende:
kadootje voor Lieke. Robopoes....ding miauwt als je d'r voorbijlooptquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:24 schreef Frasier het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub hoeven ze niet te kopen, hij maakt genoeg show zonder aansporing.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:23 schreef avonne het volgende:
Jaap "Wat een zeiknap (?) Ik kan er niet mee omgaan. Ik kan er gewoon niet mee omgaan"
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub hoeven ze niet te kopen, hij maakt genoeg show zonder aansporing.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Ze heeft al zoveel gelogen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ooooo.... wishfull thinking van mijn kant dus
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:33 schreef Clank het volgende:
Jaap vergeet het belangrijkste niet dat Nadia heeft gezegd dan Brian en Dennis alle ballen op Huub en Lieke blijven spelen....
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:35 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap wil als gastspeler SJEKKIE erin![]()
![]()
Ik ook
![]()
![]()
![]()
Doet hoeft toch niet, want zowel Japie als Brian als Huub stonden bij elkaar om uit te spreken dat ze nu op Dennis gaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:33 schreef Clank het volgende:
Jaap vergeet het belangrijkste niet dat Nadia heeft gezegd dan Brian en Dennis alle ballen op Huub en Lieke blijven spelen....
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:35 schreef dgk_fan het volgende:
Jaap wil als gastspeler SJEKKIE erin![]()
![]()
Ik ook
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me toch af wat Nadia's doel van het gesprek met Jaap was??Jaap terughalen naar het Nadia/Dennis-team?
ofJaap aanhalen zodat ze strax nog een dekking heeft als ze Dennis keihard laat vallen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Doet hoeft toch niet, want zowel Japie als Brian als Huub stonden bij elkaar om uit te spreken dat ze nu op Dennis gaan
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:39 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ik vroeg niet WAT Sjekkie is maar WIE Sjekkie is
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:39 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat is Seki uit de serie "De Bus"quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:39 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat Nadia's doel van het gesprek met Jaap was??Jaap terughalen naar het Nadia/Dennis-team?
ofJaap aanhalen zodat ze strax nog een dekking heeft als ze Dennis keihard laat vallen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat is Seki uit de serie "De Bus"
Een rotterdamse havenarbeider zonder blad voor de mond.
Een soort eerlijke natasia............
Volgens mij (ben het alweer vergeten) zat die Seki van binnenquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Je bedoelt eerlijk in de zin van: Brian is eerlijk?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Volgens mij (ben het alweer vergeten) zat die Seki van binnen
wel goed in mekaar. Van buiten dus ook alleen 'je moest effe wennen' aan zijn
manier van 'socialiteit'![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Volgens mij (ben het alweer vergeten) zat die Seki van binnen
wel goed in mekaar. Van buiten dus ook alleen 'je moest effe wennen' aan zijn
manier van 'socialiteit'![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat is Seki uit de serie "De Bus"
Een rotterdamse havenarbeider zonder blad voor de mond.
Een soort eerlijke natasia............
Ik weet het ook niet meer precies. Had wel een zwak voor hem, dat weetquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:43 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Op zich best wel een aandoenlijke vent, maar eerlijk.....nee
Ik zou als ik NU in De Kooi zou zitten ook al Nadia een keer gepoft hebben..............quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die werd eruit gehaakt vanwege zn agressie.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer precies. Had wel een zwak voor hem, dat weet
ik nog wel.....
dit is fantast-Jaap............. ik zie de humor er wel van in.....quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:47 schreef akveor het volgende:
Jaap wou Jan Marijnessen vermoorden?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit weer lekker in z'n vel : "Weet je, ik heb er wel eens over nagedacht. Ik was van plan Jan Marijnissen dood te steken........"
Weer zo'n heerlijk onzin verhaal dat morgen in de krant staat !
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:47 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval een top-gastspeler zijn![]()
.....
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Doet hoeft toch niet, want zowel Japie als Brian als Huub stonden bij elkaar om uit te spreken dat ze nu op Dennis gaan
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wist je dat Sekki de reden is, dat tegenwoordig kandidaten uitgebreid gescreend worden ? Destijds werd dat nooit gedaan. Het hele Sekki geval wordt in de TV-wereld nog steeds gezien als de grootste blunder ooit van SBS.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:50 schreef Lady-night het volgende:
STEM JAAP 3040.................
dat is de echte terror jaap maar mag niet van redactie anders wordt jaap uit programma gegooidquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:47 schreef akveor het volgende:
Jaap wou Jan Marijnessen vermoorden?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:52 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Jaap gaf iets eerder aan dat hij de weg naar Nadia nog wel open hou.
Ik stem niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:52 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Jaap gaf iets eerder aan dat hij de weg naar Nadia nog wel open hou.
Ik stem niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wist je dat Sekki de reden is, dat tegenwoordig kandidaten uitgebreid gescreend worden ? Destijds werd dat nooit gedaan. Het hele Sekki geval wordt in de TV-wereld nog steeds gezien als de grootste blunder ooit van SBS.
vorige week stond een groot verhaal hierover in De Telegraaf
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
aLS WE WILLEN DAT HIJ BIJ hUUB BLIJFT...MOETEN WE NU STEMMEN
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
Bij Seki was dat toch allemaal een misverstand?
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er staat mij ook zoiets bij dat Seki weliswaar een onbehouwen vent was, maar
dat er diep van binnen een gouden hartje in zat....
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:57 schreef STAP01 het volgende:
Jaap, we weten heus wel dat je werd gedwongen om voor Dennix te kiezen!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:55 schreef Desii het volgende:
Ik had 1x op Jaap gestemd, als tie Nada in der gezicht had uitgelachen...
helaas pindakaas
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:58 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sjekkie was van de BUS!
dus een voorloper van bb en nu de goudenkooi...
.......
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:00 schreef STAP01 het volgende:
Nou, we moeten naar bed van de FEBO!
Huub werd toen meer ri. Jaap geduwd, omdat Syl getoneelhaakt ging worden.quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:01 schreef Dreamboy het volgende:
We horen weer te veel.
Lees de DGK_redactie hier mee of zo?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens het profiel van DGK_Redactie :
laatste bezoek: 99 dagen, 9 uur geleden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:57 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Er staat mij ook zoiets bij dat Seki weliswaar een onbehouwen vent was, maar
dat er diep van binnen een gouden hartje in zat....
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:59 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik durf in alle eerlijkheid te zeggen dat ik hier nog nooit iets tegen mijn zin of tegen mijn wil heb gedaan.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:02 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub werd toen meer ri. Jaap geduwd, omdat Syl getoneelhaakt ging worden.
Hij had eerst ruzie met Jaap.... moest naar acher komen... en een uur later, ging hij met Jaap over een pact praten. (vergeet ik noooooiit meer) Syllie![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze lezen wel mee. Reageren al lang niet meer nee.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens het profiel van DGK_Redactie :
laatste bezoek: 99 dagen, 9 uur geleden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:55 schreef Tissik het volgende:
[..]
Bij Seki was dat toch allemaal een misverstand? Hij leek op een of ander crimineel oid? Seki werd toen de Bus uitgeknikkerd, en toen bleek dat juist Jop een strafblad had... die moest er toen ook uit. Als ik me niet vergis (tis al lang geleden).
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'Ze' lezen wellicht mee, maar 'de persoon DGK_Redactie' werkt er al lang niet meer ...... Was webredacteur van VV
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een triest gegeven als je aan het bashen tegen Eric (en zijn date) terugdenkt...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:06 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
En daarna vroeg Brian wat is het stukje Huub Jaap.
Jaap zei toen niets maar maakte een gebaar met zijn ogen richting de Febo en Brian ging gelijk over iets anders praten.
als ik het goed heb, waren er toen 2 verschillende die hier reageerden.... maar BSOL weet dat vast welquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Was dat steeds dezelfde persoon dan?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Was dat steeds dezelfde persoon dan?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:10 schreef Desii het volgende:
[..]
als ik het goed heb, waren er toen 2 verschillende die hier reageerden.... maar BSOL weet dat vast wel![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In het begin 2 personen, maar de eerste was al 'n paar (2 of 3) maanden eerder vertrokken. De tweede vertrok ongeveer op hetzelfde moment als Flens de macht overnam van Stijn en de bewoners hoorden dat Stijn lang op vakantie zou gaan. Frans (Stokbrood) was even eerder al vertrokken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar er is er nu weer een weg.Vandaar de ommezwaai van Jaap.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sta niet te kijken als er iemand weggaat. 'De Redactie' is niet 1 persoon maar een best wel grote groep. En dan heb je nog de groep contactpersonen. In die laatste groep zijn nu wat verschuivingen gaande. Dat hoeft niet eens ontslag te zijn, intern rouleren van functie kan ook voorkomen. Lijkt me zelfs logisch voor contactpersonen, om te zorgen dat de band niet te hecht gaat worden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En wie is polo dan.Hoorde die naam vanmiddag hier vallen.
en hij weet al dat zijn hond komt.... dat zegt tie dan weer nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:38 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. heb jij mensen die je mist.
Jaap. ik mis mijn hond me kat.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:41 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap. hoe meer showelementen we maken hoe meer snabbels er binnen komen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:44 schreef Desii het volgende:
[..]
en hij weet al dat zijn hond komt.... dat zegt tie dan weer niet
das waarquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iets genuanceerder : Hij weet dat de redactie heeft geprobeert z'n moeder daarover te bellen.
Inderdaad erg jammer, het lijkt of de FEBO erg aan het censuren is nu .....quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer, kon niet verstaan wat Huub zei. Het ging over iets waarvan Huub hoopte dat het niet op de streams was.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer, kon niet verstaan wat Huub zei. Het ging over iets waarvan Huub hoopte dat het niet op de streams was.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad erg jammer, het lijkt of de FEBO erg aan het censuren is nu .....
Okay, ik heb een audio recording meelopen nu, zal hem morgen zeker even naluisteren !!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een flard heb ik kunnen verstaan. Natasia had een aparte 'drama-manager' voor haar scripts in de villa.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een flard heb ik kunnen verstaan. Natasia had een aparte 'drama-manager' voor haar scripts in de villa.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, ik heb een audio recording meelopen nu, zal hem morgen zeker even naluisteren !!
die moet ondertussen wel miljonair zijn dan...... pfffff....quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:55 schreef avonne het volgende:
[..]
kortom, iedereen had een teringhekel aan haar en ze vonden één persoon bereidt om tegen extra betaling met natasia om te gaan.
Okay, bedankt. Ik denk trouwens dat de breuk van Jaap met Dennixquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het moment dat ze beiden van kantoor naar de villa liepen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, bedankt. Ik denk trouwens dat de breuk van Jaap met Dennix
ingezet is door de VOL fandag vorige week, daar heeft Japio de waarheid
over Dennix gehoord .....
[..]
[..]
Yup, ik was er bij en Japio kreeg echt de volle ladingquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:11 schreef avonne het volgende:
[..]
edit: oja, dat weet jij beter dan ik of dta echt zo is.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het zijn van die kleine verschillen : Japio heeft nu de dikste pret (ik ook). Met Dennix zou hij de hele avond besprekingen hebben bij de ligstoelen om niet afgeluisterd te kunnen worden.
Twee uur spinning les. Een uur is 3 kwartier fietsen en dan rust van een kwartier. Lijkt mij best leuk om les te hebben van Liekequote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:57 schreef Varen het volgende:
Lieke gaat spinning-les geven, volgens mij.
Het viel me op, dat Lieke erg rustig was gisteravond.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Twee uur spinning les. Een uur is 3 kwartier fietsen en dan rust van een kwartier. Lijkt mij best leuk om les te hebben van Lieke![]()
Geen flauw idee, misschien wel voor in de uitzending.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:40 schreef J-F het volgende:
[..]
haha, gaan er cameras mee?
Anders kan ze een boel info krijgen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen flauw idee, misschien wel voor in de uitzending.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:40 schreef DrsH het volgende:
Kijk gisteravond was nou zo'n avond dat ik baalde dat ik geen streams meer kan ontvangen door een of andere duistere reden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:48 schreef J-F het volgende:
[..]
Daarom,
Heeft Jaap al aan huubje verteld, dat nadia nog al stond te blehren?
Volgensmij Als H & J & L , echt door zetten,
hebben ze Nadia er zo uit..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:51 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord, dat Jaap aan Huub vertelde, dat Nadia de drama-queen uithing.
Misschien is het ook leuk voor Lieke, om te weten, dat ze even daarvoor tegen Dennis vertelde, dat ze Jaap helemaal kapot ging maken in het spel.![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:53 schreef J-F het volgende:
[..]
haha aan zo iets zat ik ook te denken,
maar denk aan een stijltang,
of derg. Of haarkleurtjes mee zitten te kloten, en er komt andere kleur uit.
Ze jankt zo...
Ik hoop dat huub en Jaap gaan knallen,
en zoals Dennix zou zeggen '100 %'!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:58 schreef Varen het volgende:
[..]
D'r zit weer leven in de streams, leuk hoor![]()
![]()
Al zal het wel tot ver in de middag duren, voor het spul weer wakker is![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:09 schreef SiRojK het volgende:
Breek ons maar, breek ons maar.. En ze is nu al gebroken.. Wat een makkelijk spelletje is dat als je mensen in huis hebt die lammetjesthee drinken
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 09:58 schreef Varen het volgende:
[..]
D'r zit weer leven in de streams, leuk hoor![]()
![]()
Al zal het wel tot ver in de middag duren, voor het spul weer wakker is![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:42 schreef Clank het volgende:
Dat Jaap en Huub een natuurlijke klik hebben is gisteren wel heel goed duidelijk geworden. Je zag ze beide helemaal opbloeien.
Voor Jaap geen saaie spelbesprekingen en voor Huub geen discussies om een scheet die dwars zit.. gewoon lachen en lol hebben.
Wel triest eigenlijk dat Jaap voor het verhaal zo'n lange tijd met Dennis zat opgescheept.Blijft wel zo dat Jaap weinig betrouwbaar is gebleken gedurende de hele periode dat hij daar zit.. hoop dat Huub en Lieke dat wel in hun achterhoofd zullen houden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, voor de liefhebber: 1 Jaar DGK.
http://www.rtl.nl/%28chan(...)vi_plain.xml/796.wvx
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:54 schreef Lobasca het volgende:
je ziet daar nada met LL zoenen, dat is niet op de streams geweest, zover ik weet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:54 schreef Lobasca het volgende:
je ziet daar nada met LL zoenen, dat is niet op de streams geweest, zover ik weet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:10 schreef SiRojK het volgende:
Die gast zegt in het filmpje: ,, Voor sylvia's Opa"
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja klopt. Ze had 12 uur voor haar opa's begrafenis, en ook nog 12 uur voor haar pa.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:10 schreef SiRojK het volgende:
Die gast zegt in het filmpje: ,, Voor sylvia's Opa"
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Sylvia's opa was eerst overleden toch.. en later haar vader.
Ook leuk om te zien Dennis zijn testimonial.. 'Die hierarchie is veranderd.. eerst was het Huub nu is het Dennis'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |