en hij weet al dat zijn hond komt.... dat zegt tie dan weer nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:38 schreef Dreamboy het volgende:
Huub. heb jij mensen die je mist.
Jaap. ik mis mijn hond me kat.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:41 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap. hoe meer showelementen we maken hoe meer snabbels er binnen komen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:44 schreef Desii het volgende:
[..]
en hij weet al dat zijn hond komt.... dat zegt tie dan weer niet
das waarquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Iets genuanceerder : Hij weet dat de redactie heeft geprobeert z'n moeder daarover te bellen.
Inderdaad erg jammer, het lijkt of de FEBO erg aan het censuren is nu .....quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer, kon niet verstaan wat Huub zei. Het ging over iets waarvan Huub hoopte dat het niet op de streams was.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer, kon niet verstaan wat Huub zei. Het ging over iets waarvan Huub hoopte dat het niet op de streams was.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad erg jammer, het lijkt of de FEBO erg aan het censuren is nu .....
Okay, ik heb een audio recording meelopen nu, zal hem morgen zeker even naluisteren !!quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een flard heb ik kunnen verstaan. Natasia had een aparte 'drama-manager' voor haar scripts in de villa.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een flard heb ik kunnen verstaan. Natasia had een aparte 'drama-manager' voor haar scripts in de villa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |