quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft het door. De deal met 'achter' is " 'Nadia en Luc' en 'Nadia mag naar de Bergman-kliniek"
ze heeft van die Bambi-ogen..... gevaarlijk, als je daar te diep inkijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:22 schreef Borga het volgende:
Jaap is weer verdronken in Nada haar ogen
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:23 schreef avonne het volgende:
Jaap "Wat een zeiknap (?) Ik kan er niet mee omgaan. Ik kan er gewoon niet mee omgaan"
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar Huub dan mee word gekocht.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:23 schreef Desii het volgende:
[..]
ze heeft van die Bambi-ogen..... gevaarlijk, als je daar te diep inkijk
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio heeft het door. De deal met 'achter' is " 'Nadia en Luc' en 'Nadia mag naar de Bergman-kliniek"
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:24 schreef ruby het volgende:
[..]
En daaronder zit weer die hamsterbek, dus daar zou je toch van moeten schrikken.![]()
Lieke, gekregen van een fanquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:24 schreef Frasier het volgende:
Van wie is die kraaiende poes die ik hoor?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:24 schreef Frasier het volgende:
kadootje voor Lieke. Robopoes....ding miauwt als je d'r voorbijlooptquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:24 schreef Frasier het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub hoeven ze niet te kopen, hij maakt genoeg show zonder aansporing.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:23 schreef avonne het volgende:
Jaap "Wat een zeiknap (?) Ik kan er niet mee omgaan. Ik kan er gewoon niet mee omgaan"
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub hoeven ze niet te kopen, hij maakt genoeg show zonder aansporing.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.
Ze heeft al zoveel gelogen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ooooo.... wishfull thinking van mijn kant dus
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:33 schreef Clank het volgende:
Jaap vergeet het belangrijkste niet dat Nadia heeft gezegd dan Brian en Dennis alle ballen op Huub en Lieke blijven spelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |