Ik weet het ook niet meer precies. Had wel een zwak voor hem, dat weetquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:43 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Op zich best wel een aandoenlijke vent, maar eerlijk.....nee
Ik zou als ik NU in De Kooi zou zitten ook al Nadia een keer gepoft hebben..............quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:44 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die werd eruit gehaakt vanwege zn agressie.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer precies. Had wel een zwak voor hem, dat weet
ik nog wel.....
dit is fantast-Jaap............. ik zie de humor er wel van in.....quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:47 schreef akveor het volgende:
Jaap wou Jan Marijnessen vermoorden?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio zit weer lekker in z'n vel : "Weet je, ik heb er wel eens over nagedacht. Ik was van plan Jan Marijnissen dood te steken........"
Weer zo'n heerlijk onzin verhaal dat morgen in de krant staat !
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:47 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval een top-gastspeler zijn![]()
.....
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Doet hoeft toch niet, want zowel Japie als Brian als Huub stonden bij elkaar om uit te spreken dat ze nu op Dennis gaan
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wist je dat Sekki de reden is, dat tegenwoordig kandidaten uitgebreid gescreend worden ? Destijds werd dat nooit gedaan. Het hele Sekki geval wordt in de TV-wereld nog steeds gezien als de grootste blunder ooit van SBS.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:50 schreef Lady-night het volgende:
STEM JAAP 3040.................
dat is de echte terror jaap maar mag niet van redactie anders wordt jaap uit programma gegooidquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:47 schreef akveor het volgende:
Jaap wou Jan Marijnessen vermoorden?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:52 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Jaap gaf iets eerder aan dat hij de weg naar Nadia nog wel open hou.
Ik stem niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:52 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Jaap gaf iets eerder aan dat hij de weg naar Nadia nog wel open hou.
Ik stem niet.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wist je dat Sekki de reden is, dat tegenwoordig kandidaten uitgebreid gescreend worden ? Destijds werd dat nooit gedaan. Het hele Sekki geval wordt in de TV-wereld nog steeds gezien als de grootste blunder ooit van SBS.
vorige week stond een groot verhaal hierover in De Telegraaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |