abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 02:13:54 #26
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53736795
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 02:12 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Ja maar die maken ook vaak/meestal grapjes over bush.
Het zijn entertainment shows waar hij kans maakt om aandacht maar dat is niet de mainstream media.

Dus cnn en fox etc, kranten..
Daar zie je voornamelijk dat het gaat om hillary en obama.

Tja, dat zijn de boegbeelden. Zegt nu nog weinig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53736810
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 02:13 schreef popolon het volgende:

[..]

Tja, dat zijn de boegbeelden. Zegt nu nog weinig.

Nou dat is de vraag dus.
Als de media je laat geloven dat bv hillary in de tussentellingen 40% van de stemmen heeft en obama 35% en ron paul wordt zelfs niet genoemd of laten we zeggen 5% dan ga je kiezen tussen 2 personen die de meeste kans maken.

Hillary of Obama dus.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 02:17:29 #28
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53736831
Waarom interesseert het je überhaupt? Je hebt een internetmeme geadopteerd.
Zyggie.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 02:19:05 #29
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53736844
Internet meme, met spatie.

Maar nee dus.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 02:25:38 #30
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53736917
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 02:19 schreef popolon het volgende:
Internet meme, met spatie.

Maar nee dus.
Nederlandse taalregels gebieden mij het aan elkaar te schrijven, sorry. Ik begrijp dat je oogjes branden als je het leest.
Zyggie.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 02:34:23 #31
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_53736995
College aight. Het is gewoon weer dezelfde.
Zyggie.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 02:37:13 #32
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53737024
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 02:25 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Nederlandse taalregels gebieden mij het aan elkaar te schrijven, sorry. Ik begrijp dat je oogjes branden als je het leest.

Neen hoor, ik moest het even opzoeken zo aan elkaar geschreven. Ik maak ook genoeg fouten.
pi_53737219
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 19:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Gewoon weer een conservatieve Republikein echt waar de VS op zit te wachten,.. meer van hetzelfde.
Hij is een libertair en allerminst "meer van hetzelfde".
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 00:33 schreef Evil_Jur het volgende:Daarbij was isolationisme ook een van Bush z'n campagne speerpunten in 2000, echter maakte 9/11 al gauw een einde aan die plannen.
Ron Paul is een non-interventionist en daar pleitte Bush destijds ook voor, inderdaad. Maar dat is heel wat anders dan isolationisme.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 03:03:18 #34
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53737255
Ja goed, die OFfSprngr weet niet eens waar 'ie het over heeft. Lekker laten brullen.
pi_53738443
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 02:58 schreef Parabol het volgende:

[..]

Hij is een libertair en allerminst "meer van hetzelfde".
[..]

Ron Paul is een non-interventionist en daar pleitte Bush destijds ook voor, inderdaad. Maar dat is heel wat anders dan isolationisme.

Mwao, terugtrekken uit de NATO, uit de VN en zo; ik denk dat het meer is dan non-interventionism. Isolationism is misschien weer een te verregaande term, maar het zal er wel ergens tussenin zitten.
pi_53739056
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 00:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk ook dat het positief zal zijn, maar laten we de macht van een president niet overschatten, zeker niet wanneer zijn eigen partij nogal wat meningsverschillen heeft.

Daarbij was isolationisme ook een van Bush z'n campagne speerpunten in 2000, echter maakte 9/11 al gauw een einde aan die plannen.

Met als verschil dat 9/11 misschien helemaal niet gebeurd was met Ron Paul aan de macht, omdat hij als enige presidentskandidaat zegt dat er gekeken moet worden naar de oorzaken van het terrorisme. Hij vindt terrorisme tegen Amerika "bijna logisch" omdat Amerika andere landen, vooral in het Midden-Oosten, constant aanvalt en zich met interne zaken bemoeit.

In Amerika is zo'n standpunt zeer omstreden, het is anti-patriot enzovoorts, maar het laat wel zien dat Ron Paul een weldenkende intellectueel is die goed het totaal plaatje kan overzien.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 11:11:11 #37
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53739346
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 10:46 schreef pberends het volgende:

[..]

Met als verschil dat 9/11 misschien helemaal niet gebeurd was met Ron Paul aan de macht, omdat hij als enige presidentskandidaat zegt dat er gekeken moet worden naar de oorzaken van het terrorisme. Hij vindt terrorisme tegen Amerika "bijna logisch" omdat Amerika andere landen, vooral in het Midden-Oosten, constant aanvalt en zich met interne zaken bemoeit.

In Amerika is zo'n standpunt zeer omstreden, het is anti-patriot enzovoorts, maar het laat wel zien dat Ron Paul een weldenkende intellectueel is die goed het totaal plaatje kan overzien.

Heel leuk allemaal maar Ron Paul is zo iemand die alle welfare voorzieningen wil afschaffen. Dat kan ons geen reet bommen maar dat hij ultra-rechts is lijkt me zonneklaar.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53739653
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 11:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Heel leuk allemaal maar Ron Paul is zo iemand die alle welfare voorzieningen wil afschaffen. Dat kan ons geen reet bommen maar dat hij ultra-rechts is lijkt me zonneklaar.

De situatie in Amerika is totaal anders. In Amerika hebben ze een beetje een staatsgesubsidieerde private zorg dmv Medicare enzo, maar dit is onhoudbaar en zorgt alleen maar voor inflatie.

Zie ook: "Amerika lijdt aan fiscale kanker"
pi_53741057
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 00:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Daarbij was isolationisme ook een van Bush z'n campagne speerpunten in 2000, echter maakte 9/11 al gauw een einde aan die plannen.

Bush had wel meer campagnespeerpunten. Is ook niks van gekomen. Allemaal de schuld van 9/11? Nee, dat komt omdat het leugenaars zijn en omdat ze incompetent zijn. Hetzelfde geldt voor dat isolationisme. Denk je dat het door 9/11 komt? Met neocons als Cheney en al die andere 'we moeten het Midden-Oosten herschikken'-idioten in de regering? Welnee. Zelfs zonder de aanslagen zaten ze nu in de Mesopotamische hel, daar draait dit hele bewind om.
pi_53741393
Ik vind Ron Paul verreweg de beste kandidaat, en het is goed om te zien dat hij de laatste tijd wat aandacht krijgt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_53741501
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Bush had wel meer campagnespeerpunten. Is ook niks van gekomen. Allemaal de schuld van 9/11? Nee, dat komt omdat het leugenaars zijn en omdat ze incompetent zijn. Hetzelfde geldt voor dat isolationisme. Denk je dat het door 9/11 komt? Met neocons als Cheney en al die andere 'we moeten het Midden-Oosten herschikken'-idioten in de regering? Welnee. Zelfs zonder de aanslagen zaten ze nu in de Mesopotamische hel, daar draait dit hele bewind om.

Ik kan em niet vaak genoeg posten...
http://www.youtube.com/watch?v=OgfzqulvhlQ

"All lies! More lies! Still Lying! STOP THE LYING!! STOP THE WAR!!!!"
Machtig filmpje hoor.
pi_53741808
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 10:46 schreef pberends het volgende:

[..]

Zo omstreden is het nou ook weer niet, zijn meningen zijn juist weer terug naar zoals het bedoeld was. Het is nu even een flinke koerswijziging, maar daar is het ook mee gezegd.

Overigens, hij zegt dat 9/11 voorkomen had kunnen worden, maar niet alleen om de redenen die jij noemt;

http://www.youtube.com/watch?v=kj0mgWS9Zf8
pi_53741875
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 12:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Cheney en kornuiten waren inderdaad voor een interventionist policy, maar zonder zoiets als 9/11 was het bij bombardementen gebleven zoals in de jaren daarvoor.

9/11 duwde Bush, veel andere politici en natuurlijk de bevolking over het hek. Ze waren niet langer overtuigd dat ze de rest van de wereld relatief met rust konden laten, en daar maakte Cheney, Rove enzovoorts dankbaar gebruik van.
pi_53741890
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik kan em niet vaak genoeg posten...
http://www.youtube.com/watch?v=OgfzqulvhlQ

"All lies! More lies! Still Lying! STOP THE LYING!! STOP THE WAR!!!!"
Machtig filmpje hoor.

Even serieus, wat denk jij dat er gebeurt wanneer de VS nu volledig terugtrekt?
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:39:44 #45
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53742007
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:33 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Even serieus, wat denk jij dat er gebeurt wanneer de VS nu volledig terugtrekt?
ik denk geen flikker behalve misschien opluchting bij 1000-en gezinnen waarvan zoonlief op het punt staat overhoop geschoten te worden in een ver achterlijke zandbak...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_53742072
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:39 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk geen flikker behalve misschien opluchting bij 1000-en gezinnen waarvan zoonlief op het punt staat overhoop geschoten te worden in een ver achterlijke zandbak...

Precies
pi_53742092
Ja prima, maar de Irakezen dan? En onderbouw het aub ook even...
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:46:35 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_53742135
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Irakezen?...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_53742184
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:43 schreef Evil_Jur het volgende:

De irakezen kunnen zichzelf wel redden. Desnoods met ontwikkelingshulp van andere landen. Maar iig niet met een buitenlandse bezettingsleger. Een leger is nu eenmaal geen goed gereedschap om een land op te bouwen. Een buitenlands leger in je land.. welk land dan ook, is nu eenmaal iets wat niet iedereen wil en waar menig mens zich tegen zal verzetten.

Niet het leger daar houden is de oplossing.
De oplossing is het helpen in de vorm van scholing, zorg, het opbouwen van de infrastructuur, etc. Daar heb je geen leger voor nodig!
pi_53742344
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:46 schreef Re het volgende:

[..]

Irakezen?...

Ken je die niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')