Beenhakker mag wel weer technisch directeur worden. (Zlatan, Chivu, Maxwell, Mido ........)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:39 schreef Longmen het volgende:
Otto Rehhagel, Beenhakker?
Ja zat laatst te denken, dat is de laatste td geweest, met goeie aankopen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:41 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Beenhakker mag wel weer technisch directeur worden. (Zlatan, Chivu, Maxwell, Mido ........)
Lekker belangrijk, als dat een criterium is, dan kunnen we Peter Beense ook wel polsen.quote:
JA!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:42 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien moet het maar eens een buitenlander worden?
En een nieuwe leverancier voor die autostoelen in de ArenA zoekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als dat een criterium is, dan kunnen we Peter Beense ook wel polsen.
Nou, ik heb toevallig zondag niets te doen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
JA!
Welke waus wil dit stelletje lamballen trainen?!![]()
ik! Ik breng het er beter vanaf dan Blind en Ten Cate bij elkaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
JA!
Laat mij het maar doen. Dan trap ik er eerst een stuk of 10 debielen uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
JA!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou, ik heb toevallig zondag niets te doen...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ik! Ik breng het er beter vanaf dan Blind en Ten Cate bij elkaar
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Laat mij het maar doen. Dan trap ik er eerst een stuk of 10 debielen uit.
Blind heeft het helemaal niet zo slecht gedaan!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ik! Ik breng het er beter vanaf dan Blind en Ten Cate bij elkaar
Ik heb nog wel een linksback uit de plaatselijke club in de aanbieding!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Laat mij het maar doen. Dan trap ik er eerst een stuk of 10 debielen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |