Als trainer/coach van kleinere clubs (Sparta, Vitesse, NAC) is hij geschikt of als assistent/veldtrainer bij een topclub, is hij zeker geschikt. Maar als zelfstandig trainer/coach bij een topclub (met hoge verwachtingen) niet, daar mist hij de benodigde communicatieve vaardigheden voor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan met niet meer voorstellen dat HtC ook maar iets heeft bijgedragen bij Barca. Die man snapt echt helemaal niets van voetbal lijkt het wel.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:29 schreef S-Two het volgende:
Tijd voor een buitenlandse trainer. Capello of Mourinho!
Maar die willen toch niet komen, en dan zullen we wel weer een of andere boerenlul krijgen.
Bronquote:Henk ten Cate vertrekt naar Chelsea
AMSTERDAM Ajax-trainer Henk ten Cate gaat als assistent-coach bij Chelsea aan de slag. Dat hebben bronnen binnen de club tegenover RTV Noord-Holland bevestigd. Naar verluidt zou hij maandag een contract tekenen.
Ajax en Chelsea moeten het nog eens worden over de transfer. Het contract van Ten Cate bij Ajax loopt in 2008 af. Bij Chelsea wordt de Nederlander de tweede man worden naast de nieuwe trainer Avram Grant.
De club uit Londen speelt Champions League. Ajax is na het verlies tegen Dinamo Zagreb uitgeschakeld voor Europees voetbal.
Ajax geeft straks om half één een persconferentie. Het is nog niet duidelijk waarover gesproken wordt, maar de kans lijkt groot dat het vertrek van trainer Henk ten Cate aan bod komt.
ze zijn met goede verstandshouding uit elkaar bla bla blaquote:
Tering, het is echt slecht gesteld met mij vandaag, heb me ook maar afgemeld voor m'n werk!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:35 schreef Pritt het volgende:
TT mag ook wel 797 worden ipv 977.
witte muizen rode staartenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:36 schreef Sethje het volgende:
fritz korbach
LvG!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:37 schreef patrickt37 het volgende:
Kijken welke naam ze nu weer uit de hoge hoed gaan toveren. Zal wel weer een naam zijn waarvan we de eerste drie nachten wakker liggen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Is ie al bezig met kutsmoesjes in het Engels waarom Chelsea niet kon winnen van Reading FC?
Hij wordt geen hoofdcoachquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Is ie al bezig met kutsmoesjes in het Engels waarom Chelsea niet kon winnen van Reading FC?
Beenhakker mag wel weer technisch directeur worden. (Zlatan, Chivu, Maxwell, Mido ........)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:39 schreef Longmen het volgende:
Otto Rehhagel, Beenhakker?
Ja zat laatst te denken, dat is de laatste td geweest, met goeie aankopen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:41 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Beenhakker mag wel weer technisch directeur worden. (Zlatan, Chivu, Maxwell, Mido ........)
Lekker belangrijk, als dat een criterium is, dan kunnen we Peter Beense ook wel polsen.quote:
JA!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:42 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien moet het maar eens een buitenlander worden?
En een nieuwe leverancier voor die autostoelen in de ArenA zoekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, als dat een criterium is, dan kunnen we Peter Beense ook wel polsen.
Nou, ik heb toevallig zondag niets te doen...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
JA!
Welke waus wil dit stelletje lamballen trainen?!![]()
ik! Ik breng het er beter vanaf dan Blind en Ten Cate bij elkaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
JA!
Laat mij het maar doen. Dan trap ik er eerst een stuk of 10 debielen uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
JA!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou, ik heb toevallig zondag niets te doen...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ik! Ik breng het er beter vanaf dan Blind en Ten Cate bij elkaar
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Laat mij het maar doen. Dan trap ik er eerst een stuk of 10 debielen uit.
Blind heeft het helemaal niet zo slecht gedaan!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ik! Ik breng het er beter vanaf dan Blind en Ten Cate bij elkaar
Ik heb nog wel een linksback uit de plaatselijke club in de aanbieding!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Laat mij het maar doen. Dan trap ik er eerst een stuk of 10 debielen uit.
Met Frank de Boer als assistent oid!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:54 schreef Wooldoor het volgende:
Net als Twi zei denk ik ook dat Adrie Koster tot de winterstop trainer zal worden.
Ik heb Schilder en Vertonghen op de bank zitten. Die zijn beiden drie klassen beter dan Urby en Colin.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een linksback uit de plaatselijke club in de aanbieding!
nee niet weer zo één die eraan gaat proeven. Doe hem dan als assistent!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:56 schreef ub40_bboy het volgende:
Laat frank de boer het dan doet tot de winterstop.
Oh, en nog iemand uit Ghana die in Almelo rondloopt en ook drie keer beter is dan Oggie en Colinquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb Schilder en Vertonghen op de bank zitten. Die zijn beiden drie klassen beter dan Urby en Colin.
Staat ook op RTVNH idd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:59 schreef Sethje het volgende:
de moeder van een maat van me heeft een kapsalon en die vrouw van martin v geel was daar net. Ontslagen of zelf weggegaan mag ze niet zeggen maar om 12.30 word bekend gemaakt dat ten cate pleite is
Mooi. Opgerot met die mafketel. Ik heb lang mijn mond gehouden over Ten Cate, maar nu ben ik het zat. Oprotten met die teringlijer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:59 schreef Sethje het volgende:
de moeder van een maat van me heeft een kapsalon en die vrouw van martin v geel was daar net. Ontslagen of zelf weggegaan mag ze niet zeggen maar om 12.30 word bekend gemaakt dat ten cate pleite is
ja ik ben ook wel benieuwd wat die kneus heeft te melden. Het zou mooi zijn als hij het boetekleed aantrekt met betrekking tot perez en collin.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:02 schreef Noshiba het volgende:
Kunnen we die persconferentie nog ergens volgen?
Waarom persé een grote naam? Van Gaal was ook nog niet groot qua naam toen hij begon....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Er moet een grote naam komen deze keer. Geen beginneling, geen slappe zak. Een trainer die aanzien heeft, waar zowel spelers als bestuur ontzag voor hebben en waar spelers voor naar Ajax willen komen.
Kan me geen fuck schelen wat het kost, geld is er zat!
Jaaaa, gaan we nog verdedigender spelen. Goed plan johquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:03 schreef Tvduijn het volgende:
Ik zeg Capello
Ook al wil hij vast niet en past hij eigenlijk ook niet zo bij Ajax.
Omdat we iemand nodig hebben die weet waar hij mee bezig is! Een ervaren trainer met aanzien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom persé een grote naam? Van Gaal was ook nog niet groot qua naam toen hij begon....
Korbach deed altijd aan crisismanagment.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:06 schreef Manu82 het volgende:
Robert Maaskant misschien een optie?
Die doet toch altijd crisismanagment...
Inderdaad. Ik ben ook niet iemand om hier emotioneel te reageren en ik ben zeker niet iemand die zich snel negatief over Ajax uit laat, maar ook mijn geduld is nu gewoon op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mooi. Opgerot met die mafketel. Ik heb lang mijn mond gehouden over Ten Cate, maar nu ben ik het zat. Oprotten met die teringlijer.
Met Korbach erbij worden de persconferenties tenminste wel weer om aan te zienquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Korbach deed altijd aan crisismanagment.
Hehe ik begin er anders al aardig aan te wennen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jaaaa, gaan we nog verdedigender spelen. Goed plan joh
Ja en veel slechter kan er niet gevoetbald worden. En Korbach kan tenminste omgaan met mensen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Met Korbach erbij worden de persconferenties tenminste wel weer om aan te zien
Verrassendquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:59 schreef Sethje het volgende:
Heel misschien RTL7.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Is die persconferentie live op tv?
Is ook niets man...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:15 schreef patrickt37 het volgende:
Laten we Gullit maar gelijk aanstellen
A-drie Kos-ter, olé olé olé!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben erg benieuwd waar ze voor kiezen. Intern oplossen met Spijkerman, Groenendijk en De Boer, en dan wachten op de zomer wanneer Rijkaard, Van Basten en anderen eventueel beschikbaar zouden kunnen zijn.
Of misschien een werkloze trainer zoals Gullit of Mourinho (je weet het nooit!!!! Of iemand los kopen van zijn club zoals Jol...
jaaaaa sexy voetbal willen wequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:15 schreef patrickt37 het volgende:
Laten we Gullit maar gelijk aanstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |