quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:00 schreef ranja het volgende:
waarom leer ik altijd zoveel andere bands kennen dan anderen
typisch top 2000 nummer uit 1976, maar misschien niet in jouw collectie dan...quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:30 schreef cafca het volgende:
ik heb overigens een redelijke collectie jaren 70 singer/songwriters-platen, die ben ik in gedachten nog eens doorgelopen, maar ik kom geen beroepen meer tegen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:39 schreef ranja het volgende:
[..]
typisch top 2000 nummer uit 1976, maar misschien niet in jouw collectie dan...
quote:Op maandag 8 oktober 2007 06:53 schreef Gambolputty het volgende:
Heb je het nu over die "bekende" singer/songwriter, met wel één notering op nummer 1907 in de top2000? Ik denk dat de problemen wel meevallen.
Comfortably Numb staat op 19.![]()
Fok! eat Fok!quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Fok! Party
Wacht maar tot de Scissor Sisters dat nummer op 1907 coveren, staat het orgineel zo in de top 10quote:Op maandag 8 oktober 2007 06:53 schreef Gambolputty het volgende:
Heb je het nu over die "bekende" singer/songwriter, met wel één notering op nummer 1907 in de top2000? Ik denk dat de problemen wel meevallen.
Comfortably Numb staat op 19.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:45 schreef ranja het volgende:
ze zijn géén familie van een jaren 70 singer/songwriter.
Echt vaag dat het zo'n 36 uur duurde voor iemand op Bishop kwam, nadat de Vicars en Popes al langs waren geweest en de hele top van de trivianten langs was geweest...quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:35 schreef ranja het volgende:
meer een heilige eendagsvlieg
Van welke plaat komt deze poets?quote:Wil een café binnen gaan, staat daar een nonnetje.
Zeg ik: "Mens, wat zit je daar te doen", zegt ze "Ik haal op voor kerstmis".
Ik zeg: "Zuster u ziet blauw van de kou, ga eens gauw even mee naar binnen".
Ze zegt: "Een non? Een non mee in 'n cafe? Nee, ik denk er niet over".
Ik zeg "Mens, je ziet blauw van de kou! Ga eens gauw mee naar binnen"
Zegt ze "Ik doe 't niet"...
"Je doet 't wel, je gaat gauw mee naar binnen, vooruit, schiet op!"
Zegt ze: "Nou vooruit, maar dan in een donker hoekje hoor".
Enfin, we zitten in een donker hoekje, ik zeg "En je gaat ook iets gebruiken, je neem een dubbele jenever".
Ze zegt: "Een non jenever?".
Ik zeg "Jawel, een non jenever, je ziet blauw van de kou, straks gebeurt er iets met je, vooruit schiet op".
Ze zegt "Ik doe.."
Ik zeg "Je doet 't wel je neem een dubbele jenever!"
Zegt ze: "Nou vooruit maar dan in een koppie".
Enfin d'r kom een ober aan en ik zeg "Voor mij een vermoutje en dan nog een dubbele jenever in een koppie"
Die ober die roept naar 't buffet "Een vermouth en een dubbele jenever in een koppie."
Roept die man van achter 't buffet "Is die verdomde non d'r nou alweer?"
Ja, het is een typetje, namelijk en anders zouden er twee antwoorden goed zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, van welke plaat staat er nu.
Neen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:53 schreef ranja het volgende:
iets van Dorus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |