Wow dit is pas weisheid.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef fathank het volgende:
18 kg afgevallen op junkfood en multivits en junkfood. Cholesterol omlaag, de verhouding ldl en hdl is weer in orde. Van de dokter moest ik minder vet gaan eten. Dus nog maar 2 quarterpounders ipv 3. Eet nu 500 kcal onder behoefte en val geleidelijk aan af. Lol @ iedereen die ranzige dingen gaat eten of sonja bakkeren. Gewoon genieten door kcal te tellen.
IIFYM voor het leven
Ik geloof er niks van. Ik word al dik als ik naar een 1/4pounder kijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef fathank het volgende:
18 kg afgevallen op junkfood en multivits en junkfood. Cholesterol omlaag, de verhouding ldl en hdl is weer in orde. Van de dokter moest ik minder vet gaan eten. Dus nog maar 2 quarterpounders ipv 3. Eet nu 500 kcal onder behoefte en val geleidelijk aan af. Lol @ iedereen die ranzige dingen gaat eten of sonja bakkeren. Gewoon genieten door kcal te tellen.
IIFYM voor het leven
Obvious troll is obviousquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef fathank het volgende:
IIFYM voor het leven
If It Fits Your Macro's.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:57 schreef Grayfoxhound het volgende:
Bump.
Ik vraag me toch vaak af hoe het zit met brood, ik hoor vaak om me heen dat je van meer dan 4 boterhammen ook "dik wordt" terwijl mijn partner zweert bij 6-8 boterhammen om gezond te eten en af te vallen, ligt dit aan je lengte? Er is mij aangeraden om s'morgens 2 boterhammen te nemen en middags 2 tot 4. (ik ben maar 1.71 lang) Ik denk dan al snel dat dat teveel is om wat af te vallen. Overigens eet ik geen wit brood. Soms eet ik wanneer ik naar school ga s'ochtends muesli met melk ipv brood maar dan s'middags een klein pistoletje met kaas of filet american en verder niets qua brood.
Ik ben al gestopt met light/frisdranken te drinken maar dit vind ik wel moeilijk, maar is denk ik een kwestie van wennen.
Aanmaaklimonade is veel suikerquote:Op maandag 28 april 2014 10:30 schreef summer2bird het volgende:
Hoi!
Ik ben ook bezig met afvallen. Nu heb ik alle cola, sappen, en andere troep gebanned, maar ik drink nog wel aanmaak limonade. Kan dit?
Ook zwem ik minstens eens per week, doe dan ook geregeld aquafitness, en soms zwem ik 3 keer per week.
Ik eet vaak als tussendoortje een cracker met zuivelspread, en soms chocopasta.
Ik vind het wel heel moeilijk om geen chips e.d. te eten.
Waar kan ik verder aan werken?
Aanmaaklimonade is troepquote:Op maandag 28 april 2014 10:30 schreef summer2bird het volgende:
Hoi!
Ik ben ook bezig met afvallen. Nu heb ik alle cola, sappen, en andere troep gebanned, maar ik drink nog wel aanmaak limonade. Kan dit?
Ook zwem ik minstens eens per week, doe dan ook geregeld aquafitness, en soms zwem ik 3 keer per week.
Ik eet vaak als tussendoortje een cracker met zuivelspread, en soms chocopasta.
Ik vind het wel heel moeilijk om geen chips e.d. te eten.
Waar kan ik verder aan werken?
Nee, het werkt omdat je structureel de verhouding calorie inname vs calorie verbruik hebt gewijzigd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom werkt dit?[/b]
Omdat je meer calorieen verbruikt
Omdat je een vol gevoel hebt, omdat je je calorieen uit groenten en bruin brood haalt ipv snel verterende suikers.
Daarom, gevarieerd en matig, veel groentes, veel vezels.quote:Op maandag 28 april 2014 18:53 schreef PeterGliffin het volgende:
Sure, dat hele meer calorieën uit dan in werkt wel.
Wordt je er gezond van? Nee.
Wordt dat nummertje op weegschaal wat eigenlijk geen waarde heeft minder? Ja.
Ik eet gezond voor men gezondheid. Niet voor een nummertje.
Oh en gezond eten is echt niet ranzig als je maar een beetje kan kopen.
Key to everything.quote:Op maandag 28 april 2014 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom, gevarieerd en matig, veel groentes, veel vezels.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |