Wij zijn ook net een dik uur wezen lopen met de hondquote:Op zondag 22 september 2013 16:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb geen fiets maar wel een sportschoolabonnement![]()
Oh en 3 honden dus ik wandel elke dag minstens een uur.
Doe je dat op hoog tempo? Als je dat elke dag op een flink tempo doet, zodat je hartslag omhoog gaat, dan zul je in hoog tempo afvallen zonder ooit naar de sportschool te gaan. En je moet toch de deur uit. iPod mee met uptempo muziek. Zo ben ik in een half jaar 20 kilo kwijtgeraakt zonder dieet, en het bleef eraf omdat ik gewoon alles wat ik lopend kon doen, in sneltreinvaart deed. Inmiddels zit er 10 kilo weer aan omdat ik naar een buitenwijk verhuisd ben, dus ik moet de auto wel in. Nu net alles met werk geregeld zodat ik 's morgens met de honden kan lopen.quote:Op zondag 22 september 2013 16:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb geen fiets maar wel een sportschoolabonnement![]()
Oh en 3 honden dus ik wandel elke dag minstens een uur.
Anders sla je een maand over. Het gemak zit hem erin dat als je zo eet en beweegt dat je niet meer aankomt, je kunt afvallen wanneer het uitkomt en als je er even geen zin in hebt is er niks verloren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:03 schreef Ennn91 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook 3 weken bezig met gezond te eten, gevarieerd en vooral gewoon eten. Ben een kilo afgevallen in 3 weken. Heb de alcohol laten staan, minder koffie gedronken, naar de winkel lopen(2km in totaal), geen ongezonde dingen in huis en heb nog niet eens gesport omdat ik druk was.
Volgens mij eet ik nog meer dan normaal, heb ik meer honger dan normaal en toch voel ik mij goed en val ik af.
Ben nu echt gemotiveerd. Dacht eerst dat dit niet zou gaan werken, maar gewoon je levensstijl omgooien werkt echt. Nu nog volhouden. Met sporten erbij weet ik zeker dat ik per maand 1 tot 2 kilo moet kunnen afvallen met gemak.
Dat hangt er vanaf he. Als je het niet volhoudt eindig je zwaarder dan je was.quote:Op maandag 23 september 2013 09:56 schreef Maria2.0 het volgende:
Heerlijk een uur in de sportschool gestaan, nu nog even 45 minuutjes lopen met de honden en daarna genieten van 2 volkorenboterhammen met smeerkaas!
Zo kan het dus ook
Het is geen dieet, en nee, geen witbrood, niet of weinig snoepen, geen frisdrank, geen vruchtensapjesquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:54 schreef Ethanolic het volgende:
Kan ik gewoon alles blijven eten met dit dieet en toch afvallen???
wat is t dan als je dat niet magquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is geen dieet, en nee, geen witbrood, niet of weinig snoepen, geen frisdrank, geen vruchtensapjes
Een manier van levenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat is t dan als je dat niet mag
ik snap er niets van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |