quote:TEN CATE PER DIRECT NAAR CHELSEA
Henk ten Cate heeft direct na afloop van de wedstrijd Ajax - Dinamo Zagreb laten weten naar Chelsea te verkassen. De oefenmeester werd vanavond nog met Ajax uit de UEFA Cup gegooid en dat was dan ook één van de redenen van Ten Cate. \"Met dit spelersmateriaal zijn duidelijk geen hoge doelstellingen te bereiken. Dat we nu eerste staan in de competitie wil weinig zeggen. Ajax is geen wonderploeg en topploeg meer. Tegenstanders zullen 9 van de 10 keer winnen van Ajax. Als Ajax hogerop wil zullen ze spelers als Colin en Urzaiz in het vervolg moeten vergeten. Het is de schuld van de technisch directeur. Ik noem geen namen.\", aldus Ten Cate.
wat een gelulquote:
Colin is een VMBO-leerling die verzeild is geraakt op de opleiding cardiologie. Hij doet zijn stinkende best, maar blijft slachtoffers maken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:07 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben niet boos op Colin, ik heb meer medelijden met hem. Hij kan gewoon niet beter, dat hij nu eenmaal zo\'n lul van een trainer heeft die hem te hoog inschat, daar kan hij verder niets aandoen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:12 schreef borisz het volgende:
TT rijmt
Precies, maar daar is de leiding voor verantwoordelijk. Het is logisch dat hij niet weigert.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:12 schreef Madine het volgende:
[..]
Colin is een VMBO-leerling die verzeild is geraakt op de opleiding cardiologie. Hij doet zijn stinkende best, maar blijft slachtoffers maken.
Geloof me ik zou werken als een paard en me hart uit me lichaam halen en ermee voetballenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:12 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat kan collin eraan doen dat tc geen verstand van voetbal heeft en spelers als collin haalt?
Iedere speler van collin zijn niveau kust de grond als ajax belangstelling heeft.
quote:Trainer Henk ten Cate constateerde donderdag na de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb (2-3) in de eerste ronde van de UEFA Cup voor de zoveelste keer dat Ajax in een internationale wedstrijd te veel kansen had gemist. 'We missen kwaliteit', zei hij ook.
'Dit is een mokerslag. Ik voel me net zo schuldig als de rest', benadrukte de oefenmeester. 'Maar ik wil er wel op wijzen dat Ajax al vijf of zes jaar in Europa geen indruk meer maakt. We willen graag bij de beste 16 clubs van Europa horen'.
'Dit laatste staat ook in het beleidsplan van onze club. Maar dat is niet eerlijk. Dat lukt alleen wanneer we onze beste spelers ook voor de club kunnen behouden.'
Idd leek wel az/psvquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:14 schreef De_Brandweer het volgende:
Kut supporters die weg gingen na de 0-2
jammer is datquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:14 schreef De_Brandweer het volgende:
Kut supporters die weg gingen na de 0-2
Zelfde kaliber tegenstanders. Misschien moet je dat niet willen hoor...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef shayolo het volgende:
wat is next? intertoto?
Bedrijfscultuurtjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik word misselijk bij het woord 'beleidsplan'
Hou jij het nu maar bij volleybal meid.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:17 schreef sweetgirly het volgende:
Sorry jongens, Dinamo was gewoon beter !![]()
![]()
![]()
![]()
1
![]()
![]()
nu mag ik even een smiley-overload geven !
Idd, denk jij dat ze zich bij het Ajax-bestuur druk maken? Nou echt niet, die schenken een glas champagne in en steken een sigaar op. Wat Slop heeft allang voor zwarte cijfers gezorgd met de verkoop van Sneijder.quote:
word jij vanavond betaald om te neuken met een zagreb supporter?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:17 schreef sweetgirly het volgende:
Sorry jongens, Dinamo was gewoon beter !![]()
![]()
![]()
![]()
1
![]()
![]()
nu mag ik even een smiley-overload geven !
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
word jij vanavond betaald om te neuken met een zagreb supporter?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:18 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Geel heeft hem verkocht, niet HtC. Maar HtC had een waardige vervanger moeten EISEN, want dit middenveld is een drama.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
WAT LULT HTC NOU WEER?
HOU SNEIJDER DAN OOK EN VERKOOP HEM NIET OP HET LAATSTE MOMENT.
DOE JE DAT WEL, KOOP DAN GODVERDOMME EEN SHEVCHENKO OFZO MET DIE 50 MILJOEN.
Wat een idioot
Tuurlijk Henk.quote:'Maar ik wil er wel op wijzen dat Ajax al vijf of zes jaar in Europa geen indruk meer maakt'
Die zijn allang blij met de winst hoor. Ten Cate zit met z'n hoofd toch al in Londen, dus die interesseert al helemaal geen reet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef Madine het volgende:
John, Maarten, Henk en Martin balen ook als een stekker hoor. Niemand ziet z'n klanten graag ontevreden.
Als je als voetbalclub je supporters als klanten gaat zien is er al iets mis.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:19 schreef Madine het volgende:
John, Maarten, Henk en Martin balen ook als een stekker hoor. Niemand ziet z'n klanten graag ontevreden.
Ja dat is zo, maar als ze daar op waren voor beduurd dan was het beter geweest, mis je 2x de CL dan stelt die kwartfinale al niet eens meer zo veel voor hoor, zo snel gaat dan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kwartfinale CL vind ik niet bepaald slecht.
ik lig er niet wakker van.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef BonJovi het volgende:
Zongen die Az supporters nou helemaal niets in Amsterdam?
Dat heeft hij gedaan, ze wilden niet komen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:20 schreef w00h00 het volgende:
Maar HtC had een waardige vervanger moeten EISEN.
dat is heel europa al vergeten...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kwartfinale CL vind ik niet bepaald slecht.
boeiendquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef BonJovi het volgende:
Dat is zo, maar ik niet. En dat zegt wel iets over de stand van zaken bij Ajax op dit momentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
dat is heel europa al vergeten...
Ik snap sowieso niet wat ze daar bij Chelsea in hemelsnaam in hem zien, maar goed...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Koeman - Kwartfinale.
Blind - Achtste finale.
Henk - Deceptie na deceptie.
Oh zitten die nu weer opeens massaal op de tribune/quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef BonJovi het volgende:
Hij word daar veldtrainer en mag zich niet bemoeien met de opstelling en met aankopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat ze daar bij Chelsea in hemelsnaam in hem zien, maar goed...
Mooi niet !quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:18 schreef Rossoneri het volgende:
Hou jij het nu maar bij volleybal meid.![]()
Dat scheelt inderdaad al een slok op een borrel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:26 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hij word daar veldtrainer en mag zich niet bemoeien met de opstelling en met aankopen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:25 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Oh zitten die nu weer opeens massaal op de tribune/
Zielig clubje is het ook.
Bek dicht, trutquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:26 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Mooi niet !
Ik hou niet van volleybal. Wel van Dinamo![]()
![]()
Mooi, dan kan ie terugkomen naar zijn club wat mij betreft!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:26 schreef Blight het volgende:
Van Gaal vindt het erg jammer dat Ajax er uit ligt.
Proficiat meid.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:26 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Mooi niet !
Ik hou niet van volleybal. Wel van Dinamo![]()
![]()
Nee, want ik ben zelf de Zagreb-supportster !quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Inderdaad!!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van Gaal
even redden daar door 'm naar Ajax te halen en dan is 't helemaal afgelopen daar.
Ajax is al 6 jaar bezig met het werken aan allure, heeft de UEFA daar ook een prijs voor?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:27 schreef golfer het volgende:
Zijn Henk en Martin van Geel al weg?
Of moeten we nog een paar dagen wachten voor de grote schoonmaak begint en mijn club weer kan gaan werken aan een beetje allure?
Hoe raar het ook klinkt.. maar hier zit IK niet op te wachten.. wat jullie?quote:Van mij part hoeft HtC echt niet te vertrekken.. vind het maar nix dat een trainer gewoon weggaat nu het seizoen net begonnen is..
Komt er een nieuwe trainer.. die kan een elftal natuurlijk nooit meteen aan het voetballen krijgen op zijn manier (MITS HET RIJKAARD IS).. Oftewel.. dit jaar wordt weer een "bouwjaar"..
Aan het einde van dit "bouwjaar" zullen er bepalende spelers gaan verdwijnen..
- Stam
- Huntelaar
- Heitinga
- Davids, Gabri, Urby (misschien)
Oftewel.. volgend jaar heb je weer een opbouw jaar.. aangezien er een berg nieuwe spelers gekocht worden..
Dus reeel gezien zouden we dan pas kampioen worden in het seizoen 2009 - 2010.. Zou wel beetje triest zijn he..
Thank you !quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:28 schreef Nashje het volgende:
Proficiat meid.
Heb je zin om me te komen troosten?
Werelds idee! En Heitinga dan nog op de állerlaatste dag voor de transferdeadline!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:29 schreef Trancelocator het volgende:
In de winterstop nog Huntelaar en Steek verkopen en dan wordt het helemaal een topseizoen. Financieel dan hè!
He opeens weer een AZ gloryhunter/supporter te zien!! Hoe kan dat nu? Oh ja ze hebben gewonnen!!!quote:
Het zou al een hele vooruitgang zijn als je de beste spelers opstelt op de juiste positie.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja jongens, het ligt allemaal aan ten Cate. HIJ had er 3 in moeten schieten.
HET LIGT NIET AAN DE COACHES BIJ JULLIE, AL 10 JAAR NIET!!!
M. alsjeblieft, dat weten wij ook welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Lees het topic nu ff goed door man. Trouwens feyenoord had niet eens europees voetbal.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik denk dat onze Suarez vooral naar zijn loonstrookje zal kijken, heel hard zal lachen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:31 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Wat zou Suarez ervan vinden als Groningen wel doorgaat?
De gouden azijn-beker.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:29 schreef Longmen het volgende:
Ajax is al 6 jaar bezig met het werken aan allure, heeft de UEFA daar ook een prijs voor?![]()
een coach is verantwoordelijk en als een coach van ajax steeds uitgeschakeld word in europa moet ie wieberen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat kan natuurlijk niet. Maar Colin kan dat wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Hij stelt Colin op, hij beginnen met anderhalf spits, hij haalt kwalitatief slechte spelers, hij zorgt voor kutvoetbal. Het is al twee jaar kut. Nog geen prijs gepakt! Twee keer geen CL! Nul prestatie in Europa.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Vergeet Gabri niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Werelds idee! En Heitinga dan nog op de állerlaatste dag voor de transferdeadline!!
We hebben niet eens gewonnenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:31 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
He opeens weer een AZ gloryhunter/supporter te zien!! Hoe kan dat nu? Oh ja ze hebben gewonnen!!!
Gelijk dan wat jij wilt, ze zijn door en dat is reden genoeg voor de gemiddelde az gloryhunter om weer lekker tegen ajax te schoppen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
We hebben niet eens gewonnenWas dus niet eens zo best, beetje geluk gehad met die uitwedstrijd dat die gekke Belg z'n hoofd tegen die bal zette.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:35 schreef Frasier het volgende:
Sneu voor Stam trouwens, om op zo'n manier je Europese carriere af te sluiten.
Ik kreeg van twee van jouw 'mede-fans' te horen dat ik niet genoeg emotie toonde voor AZ. Dus bij dezequote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:35 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Gelijk dan wat jij wilt, ze zijn door en dat is reden genoeg voor de gemiddelde az gloryhunter om weer lekker tegen ajax te schoppen.
Stam speelt sinds de uitschakeling in de CL al niet goed meer...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:35 schreef Frasier het volgende:
Sneu voor Stam trouwens, om op zo'n manier je Europese carriere af te sluiten.
en zo is het!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:37 schreef Longmen het volgende:
En in 2010 worden we kampioen, speelt de kampioen van NL voorronde CL![]()
Voor het seizoen was het iedereen is vervangbaar, toen was het we missen Sneijder. Toen was het weer hosanna. Toen moesten de doelstellingen omlaag en werd er gejankt over een te krappe selectie. Na de overtuigende 6-1 tegen VVV was het weer hosanna, en deed de media alles fout en nu is het weer de schuld van het bestuur.quote:Ten Cate: Dit is een mokerslag
Trainer Henk ten Cate constateerde na de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb in de eerste ronde van de UEFA Cup voor de zoveelste keer dat Ajax in een internationale wedstrijd te veel kansen had gemist. "We missen kwaliteit", zei hij ook.
"Dit is een mokerslag. Ik voel me net zo schuldig als de rest", benadrukte de oefenmeester. "Maar ik wil er wel op wijzen dat Ajax al vijf of zes jaar in Europa geen indruk meer maakt. We willen graag bij de beste 16 clubs van Europa horen. Dat staat ook in het beleidsplan van onze club. Maar dat is niet eerlijk. Dat lukt alleen wanneer we onze beste spelers ook voor de club kunnen behouden."
Toch verdiende hij een meer waardig afscheid dan dit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Stam speelt sinds de uitschakeling in de CL al niet goed meer...
True, maar het scheelde wel een hoop. Maar goed schuld van het bestuur moeten ze maar een waardige opvolger zoeken, maar oh nee dat kost geld.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:41 schreef TC03 het volgende:
Lekker makkelijk om het weer op de verkoop van Sneijder te gooien. Kom op zeg.
triestquote:
tsja, begrijpelijk ze moeten toch iets doen om hun afschuw uit te kunnen spreken niet dat die lullo's zich dr wat van aantrekken maar toch.quote:
quote:Na afloop van de dramatische wedstrijd van vanavond werd het weer eens duidelijk: clubliefde is een relatief begrip. Na het laatste fluitsignaal werd het opeens heel emotioneel in de koninklijke loge van het Rinus Michels Stadion. De bestuurders van Dinamo Zagreb barstten in tranen uit omdat hun cluppie zich had geplaatst voor de groepsfase van de UEFA Cup. John Jaakke was erbij maar in plaats van teleurgesteld te zijn kon hij alleen maar wat lachend om zich heen kijken en zijn diplomatieke praatjes doen. Je club heeft net verloren, is uitgeschakeld, dat doet toch pijn? Nee hoor, gewoon blijven lachen. Ook al is Dinamo niet onze club, de bestuurders laten wel hun emoties de vrije loop. Clubliefde. Wie van de bestuurders kent dat begrip nog?
en terechtquote:
Triest, maar er moet natuurlijk wel iets gebeuren...quote:
Dat valt best mee.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:42 schreef koningdavid het volgende:
We staan nog wel eerste, maar wat kwaliteit betreft leggen we het gewoon af tegen PSV, Feyenoord en jawel... AZ als je het mij vraagt.
Nee, in de competitie zullen jullie wel weer dik winnen, typisch Ajax.quote:Ik heb zo'n gevoel dat de hele boel nu als een kaartenhuis in elkaar gaat donderen.
Laten we hopen van niet...
Lukt toch al niet meer.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:45 schreef BonJovi het volgende:
We moeten kampioen worden om de pijn te verzachten.
Haha vroegah was het psv en feyenoord dat internationaal er niks van bakten, en ajax juist wel, de rollen zijn nu (voorlopig) omgedraaid.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat valt best mee.
[..]
Nee, in de competitie zullen jullie wel weer dik winnen, typisch Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Waarom alleen Jaakke? die kan toch niks doen aan het laten gaan van perez en het kopen van collin, rommedahl, urzaiz etc.quote:Supporters na afloop vooral gelaten
Donderdag 4 oktober 2007
Ajax-supporters reageerden na afloop van de wedstrijd tegen Dinamo Zagreb volgens een ooggetuige met enorme gelatenheid. Van een bedreigende sfeer is geen sprake.
Enkele honderden mensen hebben zich rond 22.15 uur verzameld bij de hoofdingang van het stadion. Die wordt geblokkeerd door circa 20 ME'ers en 10 politiepaarden. Vooral voorzitter John Jaakke moet het verbaal ontgelden: "Jaakke rot op (2x), Jaakke, Jaakke, Jaakke rot op! "
"Eigenlijk is het sinds die wedstrijd tegen Milan, paar jaar terug, al niks meer. Nu weten we het zeker. "
Dat zal de druppel zijn voor Henkquote:
Doe Zagreb eens in je avatarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:50 schreef BonJovi het volgende:
Je krijgt hetzelfde gezeik:
Het is jammer we waren beter we hadden meer kansen bla bla bla op naar de volgende competitie wedstrijd
Luquequote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
Grote schoonmaak voor volgend jaar. Spelers die mogen vertrekken:
- Gabri
- Urzaiz
- Collin
- Emanuelsson
- Bakircogulu
- Rommedahl
- Delorge
- en nog een paar die ik nu vergeet
Kleuters.quote:
Gabri?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
- Gabri
- Urzaiz
- Collin
- Emanuelsson
- Bakircogulu
- Rommedahl
- Delorge
De enige voldoende is voor Suarez en oke misschien Johnnyquote:
Gabri en Delorge zou ik zeker niet laten vertrekken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
- Gabri
- Urzaiz
- Collin
- Emanuelsson
- Bakircogulu
- Rommedahl
- Delorge
Ben blij dat jij geen td bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
- Gabri
- Urzaiz
- Collin
- Emanuelsson
- Bakircogulu
- Rommedahl
- Delorge
Nee dan worden jullie volgend jaar makkelijk kampioenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gabri en Delorge zou ik zeker niet laten vertrekken.
Tja om nu allerlei spelers af te schrijven is wel wat triest. Dat Colin niet goed genoeg is oke, maar verder verdienze allemaal nog een kans .quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
- Gabri
- Urzaiz
- Collin
- Emanuelsson
- Bakircogulu
- Rommedahl
- Delorge
Goh, eindelijk een post van je waar ik het een keer mee eens ben.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:52 schreef Malibu-06 het volgende:
Gabri en Delorge zou ik zeker niet laten vertrekken.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
- Gabri Ligt niet aan hem , team draait gewoon niet
- Urzaiz Kan ik nog niet echt over oordelen
- Collin Volgend jaar pas ?![]()
- Emanuelsson Zie Gabri
- Bakircogulu Zie Urzaiz
- Rommedahl Prima voor op de bank
- Delorge Geen Ajax materiaal , weg dus
Ik zou 'm geen ongelijk geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Huntelaar nu in de winterstop doet, ik zie hem best vertrekken... Zal het wel helemaal zat zijn nu.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:53 schreef Houniet het volgende:
over het algemeen gezien vind ik echt dat Gabri echt AJAX waardig hoor
Emanuelson natuurlijk ook. Baki verdient ook nog wel een kans.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:53 schreef Houniet het volgende:
over het algemeen gezien vind ik echt dat Gabri AJAX waardig is hoor
Ctrl+alt+delete.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef sweetgirly het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een zagreb avatar, hoe doe je dat ??
Hij is een van ervaren spelers uit het team en moet het team laten draaien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef Enchanter het volgende:
- Gabri Ligt niet aan hem , team draait gewoon niet
Stam zal eerder zijn contract inleveren dan dat Huntelaar weggaat.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Huntelaar nu in de winterstop doet, ik zie hem best vertrekken... Zal het wel helemaal zat zijn nu.
misschien kan je pooier het voor je regelen, opbokken naar [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #64quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef sweetgirly het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een zagreb avatar, hoe doe je dat ??
daar lijkt hij mij niet het type voor.... maar ja, als hij ook geen structureele verbteringen ziet... dan gaat hij misschien toch.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja, van die 'talenten' als Luque en Urzais.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:01 schreef Malibu-06 het volgende:
Mocht Ajax kampioen worden dan zullen er volgend jaar best wat goede oudere spelers willen tekenen.
Noem er eens 1, want ik kan niemand bedenken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:01 schreef Malibu-06 het volgende:
Ach, er is in elk geval bij jullie genoeg geld om je in de winter en zomer te versterken. Mocht Ajax kampioen worden dan zullen er volgend jaar best wat goede oudere spelers willen tekenen.
Straks blijven er nog weinig wedstrijden over. Als Ajax een betere club als Kozakken Boys tegen gekregen had in de beker dan hadden ze daar ook niet meer meegedaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:04 schreef devv05 het volgende:
We zeggen gewoon weer:
Gauw vergeten en op naar de volgende kutwedstrijd
'vroeger' had Ajax geen geld, en werd er, om dat te compenseren, een beleid voor de lange termijn ontwikkeld waarbij de eigen jeugd en talentvolle jonge buitenlanders belangrijk waren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:01 schreef Malibu-06 het volgende:
Ach, er is in elk geval bij jullie genoeg geld om je in de winter en zomer te versterken. Mocht Ajax kampioen worden dan zullen er volgend jaar best wat goede oudere spelers willen tekenen.
Jarenlang wanbeleid van een bestuur dat geen verstand van voetbal heeft en alleen oog voor commercie, om maar eens een dwarsstraat te noemen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen, ik leef met jullie mee maar jezus hoe kan dit?
Zal wel NEC wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben benieuwd voor welke wedstrijd er dit keer korting komt trouwens.
quote:Foutje?
5 oktober, 2007
Een attente supporter heeft ons er op geattendeerd dat Ajax wellicht nog doorgaat in de UEFA Cup. Een gele kaart uit de CL zou meegenomen worden in de UEFA Cup. Bij Dinamo Zagreb speelde vanavond Ognjen Vukojevic de gehele wedstrijd mee. Hij kreeg echter 2 weken geleden in de heenwedstrijd zijn 2e gele kaart. Gevalletje psv zou je zeggen. De administratie van psv ontkend trouwens elke betrokkenheid.
O ja, tipgever, bedankt voor je oplettendheid!
Wij werden 7e en haalden een helikopter vol 'toppers', dan moeten jullie toch ook wel wat kunnen halen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, van die 'talenten' als Luque en Urzais.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is (mezelf, houniet ajaxverliezer) al gelukt !quote:
Op die manier hoeft het voor mij niet. Als het al waar zou zijn.quote:
oh, dat komt binnenkort ook wel hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Kunnen jullie godnakende niet een keer in de competitie verliezen en die Europese potjes winnen? Man man!
Kennelijk niet he!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Kunnen jullie godnakende niet een keer in de competitie verliezen en die Europese potjes winnen? Man man!
een grapje? of echt waar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan weer afgemaakt worden, dacht het nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wacht daar aub niet te lang mee, dadelijk hebben jullie een trainer die er wel verstand van heeft én sympathiek is. Nu is het gewoon heerlijk om die misselijke kop van Ten Cate nog treuriger te zien...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh, dat komt binnenkort ook wel hoor
Seedorf, Boularouz, vd Sar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:04 schreef stefmans het volgende:
[..]
Noem er eens 1, want ik kan niemand bedenken.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Wacht daar aub niet te lang mee, dadelijk hebben jullie een trainer die er wel verstand van heeft én sympathiek is. Nu is het gewoon heerlijk om die misselijke kop van Ten Cate nog treuriger te zien...
quote:Single yellow cards and pending suspensions are always carried forward
either to the next stage of the competition or to another club competition in
the current season.
Ik vind Jol tactisch geweldig en 10 miljoen keer sympathieker dan die jankerd die jullie nu hebben...quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar het is nog waar ook!!!!
Hij kreeg geel tegen Bremen, hij kreeg geel tegen Ajax en nu speelde hij vanavond mee!!!
[..]
Seedorf heeft dit jaar zijn contract verlengt bij AC Milan, vd Sar heb je niet nodig als Stekelenburg blijft, En waarom zou boulahrouz naar Ajax gaan als hij of bij Chelsea of bij Sevilla CL speelt.quote:
Dus je bent gewoon door. Gefeliciteerd, prima prestatie!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij kreeg geel tegen Bremen, hij kreeg geel tegen Ajax en nu speelde hij vanavond mee!!!
[..]
Omdat vd Sar toch een klasse beter dan Stekelenburg is? En bovendien veel meer ervaring heeft?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Seedorf heeft dit jaar zijn contract verlengt bij AC Milan, vd Sar heb je niet nodig als Stekelenburg blijft, En waarom zou boulahrouz naar Ajax gaan als hij of bij Chelsea of bij Sevilla CL speelt.
Als dit waar isquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
dan loop ik een week met zijn hoofd in mijn UIquote:
Een week is wel wat magertjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
dan loop ik een week met zijn hoofd in mijn UI
maar het is toch niet waarquote:
Hij is wel sympathiek, maar ik heb bij Martin Jol ernstige twijfels over z'n tactische vermogens, laat staan of hij zich kan staande houden in de slangenkuil binnen de leiding van Ajax.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Jol tactisch geweldig en 10 miljoen keer sympathieker dan die jankerd die jullie nu hebben...
hij mocht gewoon spelen hoor vanavondquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:21 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nou dat zou toch een sensatie zijn!
nou snap ik er niks meer van? gewoon lariekoek?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij mocht gewoon spelen hoor vanavond
Yups.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:23 schreef Noshiba het volgende:
nou snap ik er niks meer van? gewoon lariekoek?
Erwin Koeman wil wel andersquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is wel sympathiek, maar ik heb bij Martin Jol ernstige twijfels over z'n tactische vermogens, laat staan of hij zich kan staande houden in de slangenkuil binnen de leiding van Ajax.
Geloof me, Jol is tactisch erg goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is wel sympathiek, maar ik heb bij Martin Jol ernstige twijfels over z'n tactische vermogens, laat staan of hij zich kan staande houden in de slangenkuil binnen de leiding van Ajax.
quote:
vergeet de "speciale" corners niet die laag over de grond gingen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:28 schreef Tvduijn het volgende:
De corners waren trouwens op een dieptepunt vandaag. 90% was te kort bij de 1e paal en de rest ging over de zijlijn aan de andere kant.
Geloof je het zelf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:06 schreef Noshiba het volgende:
Ik vind het ronduit schandalig wat die gast nu zegt, hij mag die hele fucking selectie naar zijn hand zetten met 50 miljoen regelt er niks voor (ja ......colin en co) en nu dit? oprotten!
In de stad was niks alleen wat opa's met zagreb sjaaltjes gezien.quote:[b]Op vrijdag 5 oktober 2007 00:28
Hoe was het in de stad? Die nazi's gingen in het stadion ook behoorlijk tekeer, geen sec stil geweest leek wel.
Inderdaad ja. We hadden nog iets van 8 corners in de tweede helft. Allemaal stuk voor stuk bagger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:28 schreef Tvduijn het volgende:
De corners waren trouwens op een dieptepunt vandaag. 90% was te kort bij de 1e paal en de rest ging over de zijlijn aan de andere kant.
Wat zongen ze dan het was te druk bij ons om het te horenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:29 schreef Malibu-06 het volgende:
Die liedjes bij AZ trouwensZo slecht dat ik er nog om moest lachen ook
Al haal je de champions league? (waar rekening mee was gehouden in de begroting) dan haal je het makkelijk hoor, tuurlijk hij zal niet alles mogen gebruiken maarja toch!quote:
"ow wat zijn ze stil, dat heb ik sinds Slavia niet gezien, zo stil zo stil' en "ze zijn rood, ze zijn wit, behalve als het tegenzit" ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat zongen ze dan het was te druk bij ons om het te horen
Ten Cate zou waarschijnlijk nog niet eens 10 miljoen mogen gebruiken gok ik. Bovendien is dat Van Geels verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:32 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Al haal je de champions league? (waar rekening mee was gehouden in de begroting) dan haal je het makkelijk hoor, tuurlijk hij zal niet alles mogen gebruiken maarja toch!
tc stond erop dat collin kwam, tc stond erop dat perez verkocht werd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ten Cate zou waarschijnlijk nog niet eens 10 miljoen mogen gebruiken gok ik. Bovendien is dat Van Geels verantwoordelijkheid.
De tactiek van vanavond kan je Ten Cate aanrekenen, het spelersmateriaal Van Geel.
Laat die jongen nou lekker, hij vind zelfs dat de trainer niks bepaald over de aankopen, dat de TD dat allemaal bepaald!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
tc stond erop dat collin kwam, tc stond erop dat perez verkocht werd.
Ik weet bijna zeker dat ze hier niks van zullen merken!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:34 schreef VoreG het volgende:
Hoe kan het echt in godsnaam dat spelers die godverdomme gigantische bedragen per jaar krijgen niet eens een bal de lucht in krijgen, die corners en vrije trappen waren een drama, straftraining + 6 maanden geen salaris. Steletje amateurs.
Doe ikquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:34 schreef sweetgirly het volgende:
-doe maar ff normaal tegen andere users-
He lieve schat, als je alleen rondom deze wedstrijden even je zegje komt doen, dan heb je dat bij deze gedaan. Gefeliciteerd. Of meldt je je ook weer als je ploegje verliest? ik denk het niet... Ik heb je voor deze tweestrijd namelijk ook niet gezien...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:39 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Doe ik, ik ben lief.
Ik wees hem er alleen even op, op het feit dat hij erg kinderachtig is, mocht hij het tegen mij hebben.
![]()
Mensen die dit willen zijn de meest ongeloofwaaardige personen ever.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:40 schreef Sybesma het volgende:
Co, kom er maar in!
Dus ik mag niet (komen) supporteren, trots zijn, terwijl dat wel is gebeurd toen Dinamo had verloren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:42 schreef Da_Sandman het volgende:
He lieve schat, als je alleen rondom deze wedstrijden even je zegje komt doen, dan heb je dat bij deze gedaan. Gefeliciteerd, en nu opgekankerd. Of meldt je je ook weer als je ploegje verliest? ik denk het niet... Ik heb je voor deze tweestrijd namelijk ook niet gezien...
BLij dat jij niets te zeggen hebt bij ajax..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
- Gabri
- Urzaiz
- Collin
- Emanuelsson
- Bakircogulu
- Rommedahl
- Delorge
Psies, triest.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou nou moet dat semi stoere gedrag nu weer Sandman.
Er is een verschil tussen uitbundig juichen en provoceren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:45 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dus ik mag niet (komen) supporteren, trots zijn, terwijl dat wel is gebeurd toen Dinamo had verloren.
Mazzel, dikke pik voor je !
En waar zijn mijn supporterssmileys, ik zei niks erg, dus
Sorry dat ze hebben verloren hoor, kan ik toch niks aan doen..tjeee![]()
ps. ik ben altijd trouw, en ik was hiervoor er dus ook al, ook toen ze hadden verloren, en toen deed ik ook sportief.
Stelletje...loserssorry
![]()
Daar ben jij als kakkerlak te klein voorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom lukt het dat mens wel om minimaal 2 Ajax-users een ban aan te smeren op 1 avond?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
open als jullie 2 door willen gaan ergens anders dan een Ajax-Supporter-Troll-Topic..![]()
Tegen dat soortquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Psies, triest.
Ik blijf toch wel blij hoor![]()
En zal ook verder dan niet meer (hier) supporteren, blij zijn.
Wel mijn zegje gedaan, tegen dat soort..
hahaha.. tegen beter weten inquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Ik ben juist een keertje lief vanavond na de wedstrijd!
Hebben we nu wat aan..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Modric was dat niks voor Ajax geweest? Opvolger van Sneijder?
Die gaat naar Arsenal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Die gaat naar een club waar wel een beleid is en ze wel weten wat het inhoudt om te strijden voor je plek.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
1-3quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:52 schreef Enchanter het volgende:
Wat gaan we doen tegen sparta ?
Ik gok (hoop) op een gelijkspel
Ik geloof dat jij ook helemaal geen recht van spreken hebt, flikker toch eens onder een trein man.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat roepen we ook al een half jaar tegen jou, maar jij zit hier ook nog steeds... Dus wat dat betreft heb jij weinig recht van spreken.
Ik deed expres uitbundig omdat, weet je nog.. en dan nog..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Er is een verschil tussen uitbundig juichen en provoceren.
ben je van Louis verlost, gooit Henk er een schepje bovenopquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:55 schreef pfaf het volgende:
JEZUS, ik kon m'n ogen niet geloven toen ik de uitslag net zag. Ik ben niet vaak voor het ontslaan van trainers, maar ik begin steeds minder vertrouwen in die excuus-zoekende eikel te krijgen.![]()
![]()
![]()
![]()
Is er aan het eind van vorig jaar zo'n moeite gedaan om CL voetbal veilig te stellen, lig je 4 wedstrijden later al weer uit het UEFA-cup toernooi. Lijers.
Opzich gun ik het Danny wel om een lange neus te maken naar Van Geel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:52 schreef Enchanter het volgende:
Wat gaan we doen tegen sparta ?
Ik gok (hoop) op een gelijkspel
Ze weten dat binnen nu en een paar dagen bekend wordt dat HTC naar Chelsea gaat, kunnen ze weer online maar hebben ze toch een vet gave protestactie gedaan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:56 schreef Noshiba het volgende:
Ik snap www.afca.nl ook niet? wat willen ze ermee bereiken? alsof hun zoveel invloed hebben?
jij bent echt diep triest!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze weten dat binnen nu en een paar dagen bekend wordt dat HTC naar Chelsea gaat, kunnen ze weer online maar hebben ze toch een vet gave protestactie gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |