BLij dat jij niets te zeggen hebt bij ajax..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:51 schreef ub40_bboy het volgende:
Grote schoonmaak voor volgend jaar. Spelers die mogen vertrekken:
- Gabri
- Urzaiz
- Collin
- Emanuelsson
- Bakircogulu
- Rommedahl
- Delorge
- en nog een paar die ik nu vergeet
Psies, triest.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou nou moet dat semi stoere gedrag nu weer Sandman.
Er is een verschil tussen uitbundig juichen en provoceren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:45 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dus ik mag niet (komen) supporteren, trots zijn, terwijl dat wel is gebeurd toen Dinamo had verloren.
Mazzel, dikke pik voor je !
En waar zijn mijn supporterssmileys, ik zei niks erg, dus
Sorry dat ze hebben verloren hoor, kan ik toch niks aan doen..tjeee![]()
ps. ik ben altijd trouw, en ik was hiervoor er dus ook al, ook toen ze hadden verloren, en toen deed ik ook sportief.
Stelletje...loserssorry
![]()
Daar ben jij als kakkerlak te klein voorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:45 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom lukt het dat mens wel om minimaal 2 Ajax-users een ban aan te smeren op 1 avond?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
open als jullie 2 door willen gaan ergens anders dan een Ajax-Supporter-Troll-Topic..![]()
Tegen dat soortquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Psies, triest.
Ik blijf toch wel blij hoor![]()
En zal ook verder dan niet meer (hier) supporteren, blij zijn.
Wel mijn zegje gedaan, tegen dat soort..
hahaha.. tegen beter weten inquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Ik ben juist een keertje lief vanavond na de wedstrijd!
Hebben we nu wat aan..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Modric was dat niks voor Ajax geweest? Opvolger van Sneijder?
Die gaat naar Arsenal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Die gaat naar een club waar wel een beleid is en ze wel weten wat het inhoudt om te strijden voor je plek.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:50 schreef TerroRobbie het volgende:
1-3quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:52 schreef Enchanter het volgende:
Wat gaan we doen tegen sparta ?
Ik gok (hoop) op een gelijkspel
Ik geloof dat jij ook helemaal geen recht van spreken hebt, flikker toch eens onder een trein man.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat roepen we ook al een half jaar tegen jou, maar jij zit hier ook nog steeds... Dus wat dat betreft heb jij weinig recht van spreken.
Ik deed expres uitbundig omdat, weet je nog.. en dan nog..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Er is een verschil tussen uitbundig juichen en provoceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |