Mallorca, vakantie vieren...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja doei henk.
Ik stond om 5 uur bij waterlooplein kwamen er 10 bussen met loeiende sirenes vol met me'ers langsrijden. Waar gingen die heen dan?
Het bestuur ontslaat m niet....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:09 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Zou wel een naaistreek zijn als ten Cate nu het zinkende schip zou verlaten voor een baantje bij Chelsea
Misschien is FC Volendam wel een optie...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:09 schreef Blight het volgende:
De AZ fans zullen dit seizoen ook niet meer weten bij welke club ze nou willen gaan kijken.
hihihihihihihiquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:09 schreef Blight het volgende:
De AZ fans zullen dit seizoen ook niet meer weten bij welke club ze nou willen gaan kijken.
Ik zou er geen tranen om laten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:07 schreef Houniet het volgende:
hij smeert hem naar chelsea wedden
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:09 schreef Blight het volgende:
doe ik ook zeker niet wees maar niet bangquote:
Menzo!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:10 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien is FC Volendam wel een optie...
Van Geel, Fontein, Ten Cate, Jaakke... en nog wel een blik harteloze klootzakken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Het bestuur ontslaat m niet....
Van Geel mag ook opzoute btw...
Het is al jaren ellende.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:11 schreef Rumille het volgende:
Aan wie is dit eigenlijk aan te rekenen behalve ten Cate en het bestuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |